Ogyp, neeee! Szerintem hagyd benne, és alá rakd a másikat, ha cserélni akarsz. Hiszen ez a gyári rádiója a kocsidnak.. Én mindenképpen megtartanám, hiszen az ODA való!
Azt mondtad, nem akarsz hozzányúlni, úgyis rádiót hallgatsz..
Amúgy hogy van X9-es ügynök? nincs semmi gond vele, remélem!
Ha jól tévedek,ez a néhány generációt megélt jó öreg Mazda Cosmo egyik változata,kb.a 70-es évek első feléből-persze 2 tárcsás Wankel-motorral. Ritka tipus,szép állapotban igazi kincs!
Lassan-lassan tényleg úgy leszünk, OFF mint a viccbéli aggastyán,aki reszkető térdekkel bejelentkezne a kupi recepciójánál, ahol a madame csodálkozik: -Hát papa,mit keres itt,maga már túl van mindenen?! Aggastyánunk így válaszol: -Jaj de jó,köszönöm, mennyivel tartozok?...
Köszi,érzed a falsot.Sajna én már olyan"fiatal"vagyok,hogy jól emlékszem,amikor 1968-ban Kádár-bácsi és csapata bevezette az"új gazdasági mehanizmus"cseppet sem konkrét fogalmát,tény hogy utána pár évig talán tényleg jobb volt kicsit az akkori lehetőségek határain belül. Arra is emlékszem,amikor 1978-ban elkezdték a "most jön a hét szűk esztendő" nótát -no azóta kisebb-nagyobb intenzitással szívunk mindannyian:fiatalok és már nem is annyira fiatalok,autósok és nem-autósok,mazdások és nem-mazdások,stb.stb.stb... De pártunk és államunk áldozatos tevékenysége,fáradtságos munkája eredményeként már látszik a fény az alagút végén: (mint a viccben) jön szembe a gyorsvonat ... :-)
Hmm,még a végén kezdem azt hinni,hogy az állam nem a polgárai,hanem a saját jólétéért van és pl.az autóst csak örök fejős-szarvasmarhának tartja... ;-)
Akkor vedd meg kint, egy külföldi nevére. Nem tudom, melyik ország, de körül kell nézni, hátha valakivel megoldható, csak leraksz neki egy kis biztosítékot, hogy a biztosítást tudod fizetni, stb. Kint meg már alig vesz valaki régi kocsit, pláne ennyire régit. Ez mondjuk elég idill, hogy valaki nevén lesz, és te használod, de talán papírba lehet foglalni, és akkor járhatsz vele A/D/F/B/NL rendszámmal, attól függ. Úgyis csak szépidőben használnád, gondolom..
Nem fog megmaradni, lesz honosítási díj, rendszámfelrakási díj, ök ügyintézési díj, üzembehelyezési díj stb... Lesz mindig csak máshogy hívják majd... :(
Én a tavasszal csináltattam egy komplett rendszert Tobozékkal (a hátsó dob kézzel készült, gyári mérettel megegyezik és ugyanúgy duplacsövű) és direkt úgy kértem, hogy sport rendszer legyen, de halk! Nagyon jól sikerült, abszolút szolíd, de mégis lehet érezni, hogy MOTOR van előtte. :)))
Amúgy összeszámoltam, hogy a komplett rendszer boltban min. 140e lett volna, így meg 105-ből kijött katival együtt.
Véleményem? Amikor a coupe-t vettem, valami kiégett, 1.5-ös Daewoo Nexia-ra való sportdob volt rajta, 50 km után fájt tőle a fejem, és még hátra volt 200 az útból, így csak 100-zal mentem végig, ott még elviselhető volt, ha nem nyomtam neki. Első dolgom volt lecserélni. A mostanin nem sportdob van, de kissé kiéghetett már a rendszer, a középső dobom se csillapít túl sokat, morgós hangja van, épp ezért már megvan az új, utángyártott középső és hátsó dob, mihelyst rendbe lesz rakva a motor, mennek fel azok is, és remélem olyan csöndes lesz, hogy a motort is alig hallom. De hát van, akinek nem ez kell... :)
Hétköznapokon a supersprinttel járok, az nem pukkasztja a polgárokat, viszont bizsergeti az érzékszerveimet.
Amint írtam, a 3-ból a brutált nem szeretem, annyira hangos, hogy egyszerűen elviselhetetlen.-D Mikor megvettem, nem tudtam, hogy annyira botrányosan hangos. Van bele egy fojtás, csak lehagytam. Meg egyébként se való semmire, mert rosszabbul megy vele az autó, mint a gyárival. Csak a hangerőversenyt lehetett volna megnyerni vele.-))
Egy hete meg inkább a corollával járok, az meg oly halk, hogy döbbenet. Semmi zoom-zoom-D
Pedig dízel szegényke. 140-nél sincs hangja egyszerűen.-((