Részvétem. Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni neked. Egy próbát azért mindenképpen megér, hogy verd keresztül a szervízen. legalább a munkadíjat fizessék ki!
Én egyébként szombat reggel óta aggódom. Szombati nap rövid leírása:
- Hajanli 7-kor ébredés,
- Gyeremek összekészítése, utazás a nem messzi szülőkhöz 21Km,
- Lázas izgalommal szedem össze a kábeleket, hangszórókat, adatokat (még egyszer köszi BREAK!)
- 48x-os ellenőrzés, hogy minden megvan a mai munkához, OK!
- Lecuccolás, bepakolás,
- Minden kész mehetünk!
- Indítás nyih-nyih-nyih-br-nyih-nyih-nyih........
- "No mi lesz, megyünk!" és nem.
Velünk ellentétben az adagoló úgy döntött, hogy sem ma, sem máskor nem ad életet a motornak.
Erős felindultságból elkövetett gesztenyefa-rugdosás, majd átpakolás a 405-be :-), és irány a szerelő: - Mivel ma szombat van és 40 autó vár szerelésre, így ....
- vasárnap kijöttek érte behúztuk (Brühühü!!!), beindult.
Gyors diagnosztika után: valszeg az adagoló hülyésedik, megpróbálják megtudakolni a hibát, de(!) ehhez Ők, és Mo. senki más sem ért csak Szfehérváron valakik, így elképzelhető, hogy oda kell az adagolót levinni. A mutatványuk 6 számjegynél kezdődik!
Kérdem én, ha 2 héttel ezelőtt egy teljes diagnosztikai tesztet kértem egy szalonban és az nem jelzett SEMMIT!!!!, hogy a lóf*szba lehet, hogy ilyen dolog történhet?
A felmérési számlát megnéztem és két rendeletre hivatkozva garanciát vállalnak az általuk végzett munkára, lehet náluk kopogtatni a javíttatási számlával?
Tegnap sikeresen eljutottam oda, hogy én is lemostam az autómat. jkutya nálam is tombol a szerelem!!! Szép lett!
Ez a 406 nagyon tetszik Rendőrségi autóként. Amit cápa írt az Mi 16-ról azért az nem semmi. Kiváncsi lennék, hogy az összes autót eladták vagy még tartogatnak belőle azokban a garázsokban.
jkutya
Az enyém is max 210-et tud turbó nélkül. Illetve eddig ezt sikerült kihoznom belőle. Ezt az M7-esen követtem el galád tettemet, de azért kicsit izgultam nem szerettem volna egy RS Octaviát látni a fenekemben kéken villogva így nem sokáig tartottam ezt a tempót és inkább vissza álltam. NAgyon tetszett!!
Nagyon megköszönöm azt a telefonszámot! Egyet én is tudok Budafokon de állítólag nagyon drágák. De mindent körbejárok. Most sajnos anyagilag eléggé ki vagyok számolva így most nem mindegy milyen áron jutok hozzá. Viszont a találkozóra nem szivesen mennék törött lámpával.
dreco!
Örülök, hogy vissza kaptad az autódat és tényleg szót fog fogadni neked.
jkutya!
Igen sajna az enyémet törték be, de már lenyugodtam. De ha találkozom egy ilyen őrülttel akkor biztos nem fogom magam vissza fogni.
Szijja!:-) Éppen nem is olyan rég kerültél itt nálunk szóba, hogy hol lehetsz, hova tűntél? (Én azért titokban utánad kerestem, láttam munkálkodsz rendesen, azaz nem téged halásztak ki a Tigris folyóból az irakiak:-)))
Hát ideje, hogy visszajöttél! Üdv újra, mesélj mi történt azóta, hogy szuperál a 307? Talira meg gyere!:-)
Rövid összefoglaló az elmúlt hetek történéseiről:
-jó pár új ember,
-www.406klub.hu, powered by Sansalvador,
-találkozó ápr. 26., részletek a fenti címen.
Nah, még mielőtt Bagdad felett eltűntnek leszek nyilvánítva, jelzem, hogy nem.
Mindjárt nekiállok végigolvasni x hónap termését, és ha még van őssejt, aki befogad egy 406-ból lezüllött 307Break tulajt(:-))) akkor visszakéredzkednék:-)
Köszönöm, én is elégedett vagyok vele!:-)
Ezeket tedd fel légyszíves a honlapra is (esetleg ha innen tetszik még valamelyik:ftp://inetto:vendeg@alag3.mfa.kfki.hu/Peugeot%20406/)! Ha fönt lesznek a nyári gumák a szebb felnivel, akkor küldök még újakat. Köszi!
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Lemosattam a kocsit, utána szépen átvaxoltam. Belül is teljesen kipucoltam. Nagyon-nagyon szép lett! Csináltam is róla jópár képet. Át is küldöm holnap, hogy felkerüljenek a klublapra.
Tök jó! Népes társaság lesz!
Még az sem kizárt, hogy hárman megyünk. (SQS! azért még befértek!)
Kiderült, miért volt olyan hangos a kocsi. A hátsó kipufogódob mögötti kis csődarab egyszerűen eltűnt. Most a dobnál vége van a kipufogónak. De holnap megcsináltatom.
Ja és én is lemostam a kocsit. Nem kevés szutyok jött le róla.
A különleges rendeltetésű Peugeot-khoz hozzászólva:
Tavly nézegettem egy fehér P405 2.0i Mi16-t. Az autót eredetileg a BM (nem a Bögyös Maca :-) vette valamikor 1993-ban!
A tulajdonos, aki egy ott dolgozó ismerősén keresztül jutott hozzá az Mi16-hoz, tájékoztatása szerint annak idején 7 db-t vettek ebből a modellből. Saját rendszámuk sem volt nekik, nyilván ezek beépített, ún. fedett autók voltak (vagy üldözésre használták őket :-))). Az eredeti, 1994-es rendszámot a srác kapta meg zsír újan 1999-ben, miután 3 évet álltak a BM garázsban az autók. A rendőrség a Gablininél szervízelte az Mi16-t. A belső téren sajnos látszott az intenzív használat, és az "ugyse az én autóm, minek vigyázzak rá!" mentalitás.
Az óramodul helyén volt beépítve a saját kis CB rádiójuk. Az autó elején még egy nyomkövető korong is be van szerelve (nyilván nem akarták már kivenni), teljes vezetékezéssel együtt. Hogy ez micsoda is tulajdonképpen, és hogyan használták, ne tőlem kérdezzétek :-)))
Mindenesetre nem gondoltam volna, hogy kedves, sokszor elátkozott, magyar rendőrségünk ilyen korszerű, igazi bűnüldöző ;-) autót állított csatasorba. Ha ez az Mi16 mesélni tudna...! :-)))
Éppen igazoltattak embereket és megkérdeztem, hogy fényképezhetek-e. Mutatták, hogy nyugodtan (de az arcukról látszott, hogy nem értették a dolog miértjét). A kép azért lett ilyen minőségű, mert az út másik oldaláról fényképeztem vaku nélkül és utána photoshoppal korrigáltam a színeken.