Keresés

Részletes keresés

kivi000 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 294

erste van főkártyának kirakva, attól meg a curve váltja át a devizákat?

Igen, ez a lényeg benne.

Előzmény: Chiliszósz (293)
Chiliszósz Creative Commons License 2019.02.18 0 0 293

sziasztok,

 

Most éppen külföldön akartam, akarom használni a Curve kártyámat. Fizetni akartam valahol, de elutasított a rendszer. Megpróbálták még egyszer és akkor is. Utána láttam, hogy az app szólt, hogy a curve a főkártyám, így nem fog menni.

Most az app-ban a wallet menüpontban felül az erste kártyám van. Azóta tudtam fizetni a curve kártyával, erste-re meg is jött azonnal az sms, hogy költöttem x ft-ot, hely: London (ami nyilván a kártya miatt van, mert máshol vagyok). Azonban a curve app-ban az utolsó két költésemet (amikor már az erste volt a főkártya és kaptam is az erste sms-t) nem mutatja a timeline (bár lehet kell némi idő, mert a nem sikeres tranzakció is nemrég jelent meg). Viszont a nem sikeresnél a pending szó van.. ezt ugye nem fogják tudni utólag levonni? nem lehet visszavonni ilyet? mert végül ott mivel nem volt sikeres a fizetés a curve-vel, így máshogy kifizettem a vásárolt dolgot.

 

Ahhh, ebben a percben megjött az egyik sikeres költésem. 

 

A kérdésem csak annyi lenne :), hogy ha a curve app-ban az erste van főkártyának kirakva, attól meg a curve váltja át a devizákat?

 

Köszi

 

kivi000 Creative Commons License 2019.02.18 0 0 292

megnyugtatóan rendezik

Már jött visszatérítés, igaz az alatta lévő kártyán még zárolva.

Előzmény: fil (291)
fil Creative Commons License 2019.02.18 0 0 291

Nyilván mások a szokások. Én csak minimális kp.-t hordok magamnál ,vagy tartok otthon. Szerintem az a legbizonytalanabb. Huszonéve a feleségemtől loptak el nagyobb összeget - épp ingatlant vásároltunk - nem esett jól.

A bankkártyát én sokkal jobbnak tartom - nyilván ,ha úgy járnék mint most te - első dühömben én sem ezt mondanám, de azt ha ellopják az első 5 ezres tranzakció után már le lehet tiltani. Most pedíg inkább a mobilt használom. Annál már eleve kell az ujjlenyomat a feloldáshoz ,tehát már ötezret sem tud lenyúlni ,nyilván a teló azért nagyon fájna :)

Én is azt tartom, hogy több különböző bankkártya (és különböző bankoktól) kell a biztonsághoz.

Erre is jó lenne a Curve, és ha ez elveszik ,letiltható és az alárendelt kártyák még megmaradnak.

Tudom most ott is van ez a dupla terheléses anomália, de remélhetőleg ezt mielőbb megnyugtatóan rendezik.

Előzmény: CarlosJ (290)
CarlosJ Creative Commons License 2019.02.18 0 0 290

Hát, én a biztonságban elhelyezett kp-ben jobban bízok, mint bármelyik bankban. Vettem komoly széfet, és úgy beépítettem, elrejtettem, hogy a betörő, aki megtalálja, és abból elviszi, az meg is érdemli. :)  De én is jártam úgy, hogy a megpakolt kosarat ott kellett hagynom a boltban (köszi OTP), ezért nem is szeretek kártyát használi, csak akkor, ha egyébként kp-ban is ott van a zsebemben a vásárlás fedezete.

Az OTP egyébként is vicces. A páromnak van számlája ott. Bementünk, hogy szeretnénk lemondani az SMS értesítéseket, mert pl a kártyák közötti tranzakcióról napokkal később jön meg az sms (kb 30 forintért/db). Mondom, akkor már rég elköltöttem. És hölgy a pult mögött nem értette a problémát, én meg nem értettem őt. Mire kiderült, hogy a huszon éve ott dolgozó alkalmazott nem hallott még a 7/24-es kártyás tranzakcióról, és azt mondta, hogy kártyaszámra nem lehet fogadni tranzakciót Komoly bank. :)

Bármennyire is akarják a kp mentes világot, ameddig az ügyfelek ki vannak szolgáltatva az ilyen önkényes intézkedéseknek, addig nem jelent biztonságos alternatívát a digitális fizetés.  

 

 

Előzmény: nyman (289)
nyman Creative Commons License 2019.02.18 0 0 289

Egy szamlara, bankra nem szabad epiteni. Bar ha kp van nalad, akkor meg tul lehet elni.

 

Ha valaki emlexik meg valamikor 2012-ben egy rakas kartyaadatot loptak, amikben sok magyar kartya is erintett volt. Az egyik kollegam penteken munka utan elindult hazafele, de mar bevasarolni sem tudott, mert felfuggesztettek a kartyajat.  Mar megpakolta a kocsit, mikor jott az SMS. A hetvegi szorakozasa is ugrott, ugy kellett kolcson kernie, hogy enni tudjon.  Hetfo reggel tudott elmenni egy fiokba, hogy penzt vegyen fel.

 

Egy masik kolleganom tavaly nyaron ment Olaszorszagba nyaralni. A masodik vagy a harmadik napjan letiltottak a kartyajat „furcsa” tranzakciok miatt. Telefonon fel sem oldottak. Hat o is szivott rendesen.

 

Mindketto kollegam huszoneves, egy bankszamlaval rendelkezo.

 

Van hitelkartya, amit nem hasznalok kulfoldon a rossz arfolyamok miatt, de a vesz esetere inkabb magammal viszem. 

 

A masik, inkabb szamlan tartom a penzem. Hozzam meg nem, de a kornyezetemben mar tobb helyre tortek be. Nehany tizezer forintnal tobb kp-t nem tartok magamnal/otthon. Persze volt orszag, ahova el kellett vinnem kp-ben a nyaralasra szant budgetet.

Előzmény: CarlosJ (288)
CarlosJ Creative Commons License 2019.02.18 0 0 288

Én azt sajnálom legjobban, hogy eddig nagyon elégedett voltam. De ezek után hogyan tudok megbízni ebben a szolgáltatásban?  Szerencsére vagyok annyira "maradi", hogy számomra az a pénz, amit meg tudok fogni, a többi az csak egyesek meg nullák, így rendszeresen kiveszem a pénzt (vállalva a készpénzfelvételek költségét) innen is, és máshonnan is. Csak annyit tartok bent, ami éppen kell egy utaláshoz, vagy valami más tranzakcióhoz. De ha belegondolok, hogy tavaly a nyaralás a Revolutra volt alapozva...  Rossz belegondolni, hogy mi van, ha ez akkor történik.  

Mikor olvastam külföldi fórumokon ilyen számlabefagyasztásról, azt gondoltam, valamit biztosan csináltak, ma már látom, hogy nem kell ehhez tenni semmit.

 

Előzmény: buksi754 (287)
buksi754 Creative Commons License 2019.02.17 0 0 287

Jövő héten biztos jelentkezni fognak és fel fogják oldani. Ha ismerősödnek is blokkolták, akkor a köztetek lévő tranzakciókkal lesz valami.

Majd jelezd légy szíves, hogy mi volt.

Mondjuk bosszantó lehet várakozni, főleg priority tagként. Nekem is napokba telt mire mindig jelentkezett illetékes. Háromszor blokkoltak. Úgyhogy nyugi, lesz megoldás. Várjuk az eredményt. 

Előzmény: CarlosJ (286)
CarlosJ Creative Commons License 2019.02.17 0 0 286

Semmi kirívó változás nem volt az előző hónapokhoz képest. Átlagban 3000 euró környéki havi forgalmam van, nyáron volt több is, akkor nem volt gon. 

Két másik accountról jön rendszeresen tranzakció, ebben sem volt változás, nem volt kártyás topup, idegen utalás, semmi eltérő. Fizetek a boltban, vagy kp-t veszek fel. 

A legbosszantóbb, hogy ugyan cheten elérhetőek, de minden nap ugyan azt mondják, majd jelentkezik a review team. 

Eltelt öt nap. Azt hiszem nem volt túl nagy összeg rajta, de nekem az elv nem tetszik.

Egyszerűen jogtalannak érzem, hogy egy kereskedelmi cég rátegye a kezét a pénzemre. Ez nem egy hatósági eljárás.

De legalább elmondanák az okát.

Megjegyzem nincs is másik számlám, csak ezt használtam, meg régebben a TW-t. 

 

 

Előzmény: nyman (285)
nyman Creative Commons License 2019.02.17 0 0 285

Nem mondanak semmit? Mi volt a koltesi, feltoltesi minta a zarolast megelozo napokban?

 

Nekem is blokkoltak mar, de akkor eppen nehany ezer euro ment at 500-1000 euronkent par nap allatt. Kerdeztek, hogy honnan a penz. Feltoltottem pdf-ben bankszamlakivonatot es utana rendbe volt.

 

De osszessegeben, mivel nincs szemelyes ugyfelszolgalatra lehetoseg, nem tartok nagyobb osszeget sem a Revolutnal, sem a TW-nel. Nyaralaskor is inkabb csak 1-200 euronkent toltottem fel. 

 

Jobban paranoias vagyok pl. Curve-vel, ahol szinten vannak banki adatok.

 

A BB es a Granit szamlanal az online limitet tudom alacsonyan tartani. A Revolut moge betett Euros kartyanal sajnos nincs meg a limit allitasi  lehetoseg, de van megtakaritasi szamlam is es a kartyahoz kotott szamlan tarthatok "0" eurot is.

Előzmény: CarlosJ (284)
CarlosJ Creative Commons License 2019.02.17 0 0 284

Vigyázzatok a Revoluttal!

 

A saját és más ismerőseim fiókját is blokkolták, mindenféle figyelmeztetés nélkül. Öt nap cset-csata után nem változott semmi. 

Nincs semmiféle indok, nem férsz hozzá a pénzedhez, kártyák nem működnek, még az egyenlegedet sem látod, hogy mennyit buktál.

 

Megírtam a dolgot Twitteren, erre ott is blokkoltak.

Hozzátenném, Metal Plant fizetek, amihez ugye prioritásos ügyfélszolgálat jár. Vicc az egész, csak nem tudok rajta röhögni.

 

Csaló banda, ne használjátok, nem biztonságos!!

 

Mondom úgy, hogy nagyon szerettem, sok mindekinek ajánlottam, de most óriási csalódás.

nyman Creative Commons License 2019.02.16 0 0 283

Mostanaban akarom kiprobalni az uzemanyaggal. Ez az ami duplan lett terhelve.

 

15-e a zaras az Erstenel. Ha jol latom mar megtortent, de nem teljesen egyertelmu. Se kivonat, se sms, se kartyadij teheles. A foosszesito szerint viszont rendben. Meg megvarom az atmozgatassal a jovo hetet. Az egyik, hogy visszajojjon a plusz osszeg a BB-re, a masik meg, hogy az Erstenel biztos legyen a zaras. 

Előzmény: kridli (280)
kivi000 Creative Commons License 2019.02.16 0 0 282

Sőt olyan ügyesek, hogy a fedezethiány miatt elutasított duplázó tranzakcióra is küldtek egy 0 Ft-os jóváírást. :D

Előzmény: nyman (279)
kridli Creative Commons License 2019.02.16 0 0 281

A devizára közben megtaláltam a választ, 100 pont egy font.

Előzmény: kridli (280)
kridli Creative Commons License 2019.02.16 0 0 280

Azok a jutalom pontok amúgy milyen devizanemben értendőek?

Az Erste Max-os utólagos kártya módosításoddal mi lett amúgy,  hogy kezelte az Erste a visszatérítést? Én most próbálnám majd ki, olyan helyen fizettem ami nem tudom 4%-os lesz-e, ha nem, akkor áttenném másik kártyára ha normálisan kezeli az Erste.

Előzmény: nyman (279)
nyman Creative Commons License 2019.02.16 0 0 279

Ma reggelre jott pozitiv valasz es el is tunt a plusz terheles. A BB-n meg nincs meg, de erre irja a 3-5 munkanapot.

 

"It has come to our attention that you were incorrectly charged a second time on Tuesday (12th February), for a transaction (or transactions) you recently made. 

I'm getting in touch to let you know that the issue that caused this error has been resolved. We have refunded the double charge(s) and it will be reflected on your underlying card statement in the next 3-5 business days. We sincerely apologise for the inconvenience.

Wishing you a great weekend!

All the best,
Rachel - Head of Customer Experience
Team Curve"

 

A masik, hogy ujbol elerhetoek a jutalom pontok.

 

Az latom, hogy nehany embernek, aki januar 23-a korul regisztralt az en ajanlokodommal, annak meg mindig fuggoben vannak a pontjai. Erdekes, hogy ennyire lassan megy. Koszonet nekik.

Előzmény: nyman (278)
nyman Creative Commons License 2019.02.15 0 0 278

Igen, kozben nekem is jott valasz. Vizsgaljak.

Előzmény: kivi000 (277)
kivi000 Creative Commons License 2019.02.14 0 0 277

A tranzakciónál legalul van egy "Kérdés ezzel kapcsolatban..." ott kezdtem, utána meg az általuk küldött emailre válaszoltam, ez a címük: support@imaginecurve.com

Előzmény: nyman (275)
close652 Creative Commons License 2019.02.14 0 0 276

Curvea: az normális hogy 3 hét után még csak elbírálás alatt van a kártyám, de nem küldtek még ki? 

nyman Creative Commons License 2019.02.14 0 0 275

Hol irtal nekik? En az alkalmazasban. De nem latom az elozmenyt sem, illetve a valaszt sem.

 

A Revolutnal latszik a chat egesz tortenete.

 

Nekem lekonyvelte mar a BB, akkor meg varok 1-2 napot.

Előzmény: kivi000 (274)
kivi000 Creative Commons License 2019.02.14 0 0 274

Felvetettem nekik egy chargeback lehetőségét, erre 15 percen belül jött a válasz:

 

Thanks for your message and apologies for the delay in getting back to you. We have identified an issue that is affecting some of our customers regarding double charges of transactions, and we are looking into a resolution. We'll get back to you as soon as this is fixed, but we advise no to raise a chargeback at the moment. 

Thanks for your patience. 

Best wishes,
Rimon
Team Curve

Előzmény: kivi000 (269)
fil Creative Commons License 2019.02.13 0 0 273
nyman Creative Commons License 2019.02.13 0 0 272

Nekem csak egy standart email jott, hogy elfoglaltak.

 

 

A masodik tranzakcio elvileg holnap konyvelodik. Elkepzelheto, hogy inditok egy charge-back-et. Egy most fut ket honapja a BB-nel. Nem tunik gyors eljarasnak.

Előzmény: kivi000 (269)
ezileb Creative Commons License 2019.02.13 0 0 271

Önkiszolgáló kútnál Curve-val fizettem. Az előzetesen megjelölt összegnél kevesebbért tanoltam. A Curve app-ban is egy-két napig csal a befoglalt összeg szerepelt, de két napja megváltozott a ténylegesen fizetett összegre. A Curve mögötti kártyaszámlán meg még mindig a befoglalt összeg szerepel. Ez hogyhogy nincs "szinkronban"? Igazándiból már "visszahúznám", mert a másik hk-n már van kellő fedezet (s ott visszatérítés is), de nem tudom, e visszahúzás nem kavar-e be a redukcióba... Szerintetek? Más. Az első vásárlási tranzakcióért nem kaptam meg az ajánlásért járó 5 fontot, de az egyik visszatérítési üzletként megjelölt tesco-s vásárlásért sem az 1%-ot. Más megkapta? Látom az összegeket a Curve app Curce Rewards-ban, de ott az (is) látható, hogy "Temporarily Unavailable"... Ügyes...

edkedk Creative Commons License 2019.02.13 0 0 270

Bár a Curve-öm még nem érkezett meg, de asszem havi 500 fontig az a legkedvezőbb, mert ingyenes.

 

Afölött a közvetlen TW-utalást javaslom, csak ezért fölösleges BL Accot nyitni és kártyát rendelni. Amiért mégis megérheti, az az ingyenes kp-felvétel, ha a Revolut havi 200 egysége kevés.

Előzmény: OrSoLy (267)
kivi000 Creative Commons License 2019.02.13 0 0 269

Ennyi:

 

Thanks for getting in touch. We are looking into this and will be in touch as soon as possible.

Best wishes,
Kevin
Team Curve

Előzmény: nyman (268)
nyman Creative Commons License 2019.02.13 0 0 268

Nektek jott mar valami valasz a Curvetol?

Előzmény: kivi000 (244)
OrSoLy Creative Commons License 2019.02.13 0 0 267

Ha jól értem, akkor azt javaslod, hogy ne is igényeljek TW kártyát (és ehhez a BL accountot), hanem csak TW-n keresztül töltsem fel a Revolutot? Így érné meg legjobban? Vagy mégis a Curve a legjobb (legkifizetődőbb) akkor?

Előzmény: edkedk (260)
Alex2244 Creative Commons License 2019.02.12 0 0 266

A Revolutn  már kezd eléggé idegesíteni, nem először fordul elő, hogy nem működik a rendszer!  A virtualis kártyának a limitjét nem engedi kikakpcsolni 20 probalkozas .többszöri belépés után sem .

edkedk Creative Commons License 2019.02.12 0 0 265

Ha nincs az app (és a regisztráció, arcképes igazolvány feltoltese, stb.) hogy utalok a revolutra alkalmazás nélkül?

 

Nem kell app. A weben lehet utalást indítani. Meg kell adni

- a forrás és a cél devizanemét

- a küldendő vagy a jóváírandó összeget

- hogy utalással vagy kártyaterheléssel akarunk-e fizetni

- a célszámla IBANját

- a közleményt, ha szükséges

- a saját személyes adatokat (bizonyos összegig biztosan nem kell igazolványfeltöltés)

 

 

Előzmény: buksi754 (261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!