A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Nekem is tenisz grip van fent. Nem azért,mert elkopott a markolatfűtésem,hanem azért mert a kis baba kezemnek kényelmesebb így. Amúgy,meg tojok rá,ki mit gondol róla. :)
Arra gondolok, hogy minden motormosás után valamilyen waxot fújok az egész motorra spray formájában, talán az abban lévő anyag (szilikon?) kezdheti meg.
Visszagondolva elkövettem már ezt a hibát régebben is, a VW belterén lévő gumírozott bevonatoknál is, amikor különböző műszerfal ápolókkal fújkáltam :-(
Nekem 75e van a motorban, 50e vettem Stenmarktól, pont ugyan ennyire volt kopott mint most. Én tuti nem tekerek/zsugorítok rá semmit, mint ahogy tv távirányító sincs celofánozva, meg a számítógép billentyűzet se, stb.
Inkább 50e km keresztül nézi valaki ezt rátekert bandázst, viseli a kényelmetlenséget, azért, hogy majd az új tulaj a motor eladásakor leszedhesse róla és neki újszerű legyen?! Maaaargit, noooormáliiis?!
Nekem 61e van az LC-ben. A markolaton minimális kopásnyom van. A fényes rész bizonyos helyeken kicsit mattabb, de bőven a vállalhatóság határán belül van.
Segítséget kérnék tőletek ,nemrég vásároltam egy BMW R1100R típusú motort. Szívesen beszélnék valakivel aki járatos a témában és van ideje ellátni néhány tanáccsal tapasztalattal. Alkatrészek kiegészítők ,dobozok,bukócső ,ruházat beszerzési lehetőségei is érdekelnének.
Az viszont biztos , hogy nem idei a video , csak most került fel . Tavaly járt ott , mert volt olyan aszfaltos szakasz amin ment , akkor készült , mi meg nyáron már a kész úton mentünk .
Mindenesetre jó volt újból menni rajta , ha csak gondolatban is .
Backi, ez a ruha már akkor sem volt új, és épp a minap teszteltem, hogy még mindig nem ázik be.
Ezen az osztrák kanyaron találkoztam a először böszörményi mágussal :) Egyik szerpentines szakaszon jól megelőzött. Mikor megálltunk pihenni, mellémjött.
Ismeretségi körben van egy srác, aki a BMW-nél a fejlesztésen dolgozik. Ő mondta, hogy amikor új modelt terveznek, akkor kivan adva, hogy ennyit kell kibírnija és ennyiből kell kihozni. Az "ennyit kell kibírnia" gyorsabban csökken, mint az +ennyiből kell kihozni" :)
Volt R1200R-em , 2007-es . Nekem jó volt az üléspozíció ( tán kis kormánymagasító kellett volna ) és a rugózásból is csak az elejével volt gondom , amit az eddigi tapasztalatommal , már megtudnák oldani . Azt a motort számoltattam be az új RS-be . Nem kellett volna ! Inkább vettem volna fel helyette annyi kölcsönt... Már elég sok motort használtam az életemben , BMW-ből is sokfajtát , és kezd letisztulni a kép . Kitapasztaltam milyen , melyik modellek amikkel jó mennem . A K16-os a minden , aztán a kis robogóm a másik bevált járgány , és ezekhez még egy 1,2-es R , azt béke van . más motorok szerintem nekem már nem kellenek ebben az életben...
Szerintem ebben a hobbiban, a mi tetszik a győztes! A többi nem lehet fő szempont, mert akkor az F széria is szóba jönne, ami az igazi fogyi bajnok (Én ügye az F 650 Gs Twint ajánlottam, ami még rugózik is)
Az 1200R komfortja nekem kicsit sportosnak érződött a GS után. Főleg a lábtartók magassága/térdszög képében, igy szerintem egy próbát mindenképpen érdemes tenni.
Mondjuk alacsonyabb vagy nálam, lehet, h neked pont jó lesz.
Na és a rugózási komfort... Sokkal keményebb, mint amit kényelmes, nézelődős motorozáshoz gondolnék.
Emlékszem, h gondod volt a K16 keményebb rugózásával, sztem erre is figyelj, mielőtt belevágnál.
19e van a masinában, de nincs bajom a markolattal - egyelőre.
A "körgyűrűs"-t az 1150RT-n olyan 60e körül cseréltem, de azt sem elssorban a kopottság miatt, hanem isten tudja miért, de egy kisujjkörömnyi részen ki volt szakadva (igy vettem).
Végre megrendeltem és be is futott a KochChemie Green Star tisztítószer :-)
A kérdésem: milyen arányú higitás vált be? És minden felületen azonos higitási érték működik, vagy van, ahol több gyengédség kell (pl szélvédő, vagy kapcsoló-konzolok)?
Érdekes, hogy a váltót nem említetted, pedig szerintem abban van a lényeges előrelépés. Ja és a súly spórolás nem tett jót a futómű komfortnak, ezt a vizesek villanyos futóműve tette rendbe.
Most én is gondolkodom mi legyen, mert az 1300 Gs bejövetelével törni fog az 1250 Gs nimbusza. Bár nem tudom miben fog az fejlődni, vagy hova lehet még? Nekem visszafelé indul ismét az utam, csak meddig menjek? Most legjobb kompromisszumnak az 1200 GSA-t látom, a 2007-es új fékest, vagy egy DOHC-t. Annak a robusztussága már hozza az 1150 feelinget, csak jobb minőségben.
Ez egy nagyon profi srác, jó szöveggel, és hihetetlen, amit művel azzal a nagy behemóttal. Azért a videóiban nagyon sok munka, és tehetség is van, nemhiába él is meg belőle.