Helló lazy g.! Igen ez a motor diagnosztika,hibakód van,valami nem tökéletesen működik és ezt el is menti! Nem tudom a tiéd benzines e vagy HDI,de ha HDI akkor szerintem csak a részecskeszűrő dugulására jelzi,ez nem szereti a tötymörgést és a sok alapjáratot! Hajtsd meg egy kicsit hagy menjen 4000 fordulat fölé vagy 5 percig! Ha csak ez volt a baja akkor el fog múlni a hiba vagy rögtön vagy pár indítás után! Ha benzines a verdád akkor nem tudom mi baja lehet! Szia! Egyenlőre ennyit tudtam mondani!
Még csak annyi,hogy amint mondtam a jobb oldalon lévő kis óra alatt van (azt hiszem hogy talán a vízhőfokot mutató óra). Itt kettő visszajelző van,az egyik az ABS és ez alatt van ez a visszajelző amiról beszélek. Köszi,sziasztok!!! Lazy
Sziasztok! No,előjött valami kos bibi a nagymacsekkal... Azt csinálja,hogy amikor ráadom a gyújtást,akkor kigyullad ugye 2 visszajelző jobb oldalon felül. Az egyik el is alszik,de a másik amikor elindulok újból kigyullad és meg is jelenik nagyban a kijelzőn. Nem is tudom igazából mi ez a kijelző,talán a motor diagnosztikai kijelzője,vagy nem is tudom-sajna nincs hozzá kézikönyvem. Nem tudjátok mi lehet a baj? Semmi más problémát nem okoz-egyelőre,tudok vele menni,stb,csak zavar,h mégis mi lehet vele és h később nem lesz e ebből nagyobb problémám. Már lecsekkoltam a check gombbal,de a baj,újból jelentkezett. Segítsetek,mi történhetett? Köszi szépen,sziasztok!
Sziasztok! Nekem is HDI-m van.Régebben olyat csinált,ha mentem vele semmi baja nem volt,de mikor megálltam és alapjáraton járt a motor bejötte egy motorhiba jel és lecsökkentette a motor teljesítményt,pár indítás és újra jó volt,alapjárat és megint rossz volt! Mint kiderült a részecskeszűrőben egy hőmérséklet érzékelő kábelja szakadt volt,de ezt hiába vittem szervízbe sehol sem jöttek rá,mindig csak kitörölték a hibát és jó volt egy darabig! Mondom most már én keresem a hibát mert nem hittem senkinek és a kábeleket kezdtem bogarászni,és egy helyen el volt dörzsölődve,össze toldottam és azóta semmi baja...mindig azt írta ki,hogy részecskeszűrő hiba ebből indultam ki......A főbb alkatrészek elég stabilak,a hibák nagy részét az érzékelők hibája okozza! Igaz turbó nyomás töbletem még nem volt,de tuti valami nyavajás érzékelő lesz az! Sziasztok!
Az előző pár hozzászólásban én és gery7528 a mi autónknál jelentkező turbónyomás problémáról írtunk. Az lenne a kérdésem, hogy nem találkozott-e valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen kérem írjátok le a tapasztalatokat minden segítség jól jön! Előre is köszi!!!!!
Sziasztok! Én is most a mágnesszeleppel bajlódom,de nekem az a bajom hogy alapjáraton le áll mert elengedi a 250 bar os nyomást! Már a második van benne de bontott volt mind a kettő! De most már 100% hogy az a baja,a bontott szelepekkel az a baj,hogy a sok használattól fémesen elkopik a zárószerkezet,tehát minden képen csak az új jó bele,ha az a baja! Nekem rendes volt a szerelőm mert vett egyet a bontóba 2 hétig volt jó de az újból leszámolja az árát,már lassan 2 hónapja kísérletezünk vele de kiforrta magát! Sok sikert nektek is,márkatársaim!
Nálam is ugyan ezek a jelenségek! Múltkor azt figyeltem meg,h akkor csinálta,amikor ment a klíma. Két indítás és kialszik a lámpa. Szerelőm rárakta gépre,és túl nagy turbó nyomást ír ki! Elvittük egy körre miközben rajta volt a számítógép. 3,8 nyomást mért a turbónál és le is tiltotta. 2 valamennyi a normális. Ő is azt mondta,h ez türelem játék,mire a hibát megtaláljuk. Ugyan azokat mondta.mint a tied. Most vettem egy bontott mágnesszelepet,vmelyik nap kicserélem,és kiderül. bontott szelep 5000 ft,az új 15000 kb. Így kevesebbet bukok,ha mégsem az. Aztán tovább keresgél. Nem egyszerű. Már az is eszembe jutott,h lehet feltekerték a turbónyomást. De ezt kilőttük. egyenlőre. Majd leírom,h mi lett a vége a cserének.
Az előbbi hozzászólásomban gery7528 3733-as számú hozzászólására reagáltam mert az én problémám is hasonló. Néha rendszertelen időközönként, megfigyelésem szerit nagy terhelésnél (dombon gyorsítás) felmegy a turbónyomás és hibajelet generál. Ezután rövid ideig tiltja a teljesítményt majd újra remdesen megy az autó. Pár indítás után a hibalámpa is kialszik.
A következő problémában kérném a segítséteket: a 3.0 V6 607-esemhez (2001/12) keresek hűtőventillátor lapátot, mert letört egy lamella és nem sikerült a műanyagos javítás. Maga a motor hibátlan, lehetőleg csak a lapát kellene. Persze, ha nem lehet máshogy, motorral is lehet, legalább lesz tartalékba... Ha tudtok valamit, kérlek írjatok!
Én hasonló problémával küzdök, az enyém 2.2HDI 2002-es. Érdekelne a hiba oka és megoldása ha a végére tudtál járni! Én már futottam egy két kört és elég szerteágazó lehet a hiba oka (én még nem tudtam megoldani) nevezetesen:
- vákum rendszer (vákumcső lyukadás;vákum szivattyú;vákum membrán lyukadás a turbófeltöltőn)
- geometria elkokszosodása a turbófeltöltőn (akad a geometria)
- turbónyomás szabályozó mágnesszelep hibája
- turbónyomás mérés (szenzor)
Nekem már egy éve jelentkezik a hiba változó gyakorisággal (néha hónapokin nem aztán meg hetente többször is)
Helló jsefi! Én személy szerint cseréltem az izzót! Igen a Km óra felső részén középen van egy kis nyílás,oda is be kell nyúlni valami vékony csavarhúzóval,de vigyázz mert a plexi az elején könnyen elpattanhat! A legjobb ha a pedáloknál lévő borítást le veszed és fel tudsz nyúlni az óráig és hátulról ki tudod billenteni mert ott 3 db lemez klipsz fogja és azokat össze kel nyomnod így talán sérülés mentesen ki tudod szedni az órát! Jó munkát! Hali!
12V-os 1,2W-os izzó kell bele. A műszerfal felső részén, középen van egy pici rés. Oda kell behelyezni valami vékony dolgot pl: drótot. Ezután már tudod kifelé buktatni az egész órát.
Amikor műszaki vizsgára vittem a kecskeméti márkaszervizbe mondtam nekik hogy cseréljék ki a műszerfal-megvilágító izzókat . 10 db. izzót cseréltek ki , 750,-Ft.-ba kerültek az izzók , munkadíjat nem számoltak fel . Ettől olcsóbbat és egyszerűbbet nem tudok .
Helló! Szerintem is! Létezik hozzá tisztító folyadék,nekem az előző autómba megszüntette a kopogást. Amikor én a 607-est kerestem,benzinesben soknak volt ilyen kopogó hangja.
Olyan kérdésem volna hozzátok,h vki tapasztalt-e már olyat,h néha túl nagy turbó nyomást ír ki a hibakód olvasó. Ha néha tolom neki,elmegy akár tiltásig és semmi gond,de vmikor már 3000-s fordulatnál kijelez.Az autó megy tovább,a turbó kicsit elmegy,de aztán megjön az erő is. Két újra indítás és a chek lámpa kialszik.
Kíváncsi lennék ti tapasztaltok e hasonló problémát mint én:
2.2 Benzines 607 tulajdonosa vagyok. Nagyon jó az autó egy-két apróságot leszámítva
Manuális váltós... Gyorsabb váltásoknál(jobban felpörgetett fordulatszámon) azonban rendszeresen recsegnek a fogaskerekek, mintha nem emelne ki eléggé a kuplung, vagy talán a szinkrongyűrűkkel lehet baj...
Furcsának találom, hogy egy több mint 10 millió Ft-os autó ilyen hangokat adjon ki váltásnál...
Isaszegen tudok egy szerelőt,otthon dolgozik,főleg Peugeot és Citroen szerelő. Korrekt,alkalmazkodik,jó áron dolgozik. Ha érdekel megadom a számát.
Üdv a többi 607-s tulajnak! Az lenne a kérdésem,h tud -e valaki ajánlani egy jó helyet,ahol chipeltetni tudnám a gépet. Ahol nem fel,inkább lemegy a fogyasztás tőle. sajnos hallottam rosszat is. Előre is köszi!
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy ezt a takarékos módot nem-e lehet valahogy kikapcsolni? Már unom ha valahol várakozom és halgatom a rádiot 10 perc mulva kikapcsol azt ujra el kell inditanom az autot hogy halgatni tudjam.