Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pallasdautomatic Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3758

 

  Sziasztok márkatársak!

  Új vagyok itt, és egyből segítségre van szükségem.

 Most vettünk 2.2HDI-t(2000-es évjárat) a nejemnek,

 és egyből tisztítani kellene a FAP szűrőt.

 Olvastam itt pár ötletet, de ezt már csak takarítani lehet.

 Szétszedtem, megnéztem, agyig eltömődve. Érdekelne egy

 olyan hely ahol becsületesen kipucolnák. Hogy hol az majdnem

 mindegy, mert leveszem és elviszem.De azért Eger

 Miskolc környéke előnyt élvez.

 Még annyit magunkról hogy eddig Citroen-el jártunk, csak elérte a

 veterán kort, és letettük. Így lettünk 607 tulajok.

karbert2 Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3757
Helló lazy g.!
Igen ez a motor diagnosztika,hibakód van,valami nem tökéletesen működik és ezt el is menti! Nem tudom a tiéd benzines e vagy HDI,de ha HDI akkor szerintem csak a részecskeszűrő dugulására jelzi,ez nem szereti a tötymörgést és a sok alapjáratot! Hajtsd meg egy kicsit hagy menjen 4000 fordulat fölé vagy 5 percig! Ha csak ez volt a baja akkor el fog múlni a hiba vagy rögtön vagy pár indítás után! Ha benzines a verdád akkor nem tudom mi baja lehet! Szia! Egyenlőre ennyit tudtam mondani!
lazy g. Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3756
Még csak annyi,hogy amint mondtam a jobb oldalon lévő kis óra alatt van (azt hiszem hogy talán a vízhőfokot mutató óra). Itt kettő visszajelző van,az egyik az ABS és ez alatt van ez a visszajelző amiról beszélek. Köszi,sziasztok!!! Lazy
Előzmény: lazy g. (3755)
lazy g. Creative Commons License 2010.07.11 0 0 3755
Sziasztok!
No,előjött valami kos bibi a nagymacsekkal... Azt csinálja,hogy amikor ráadom a gyújtást,akkor kigyullad ugye 2 visszajelző jobb oldalon felül. Az egyik el is alszik,de a másik amikor elindulok újból kigyullad és meg is jelenik nagyban a kijelzőn. Nem is tudom igazából mi ez a kijelző,talán a motor diagnosztikai kijelzője,vagy nem is tudom-sajna nincs hozzá kézikönyvem. Nem tudjátok mi lehet a baj? Semmi más problémát nem okoz-egyelőre,tudok vele menni,stb,csak zavar,h mégis mi lehet vele és h később nem lesz e ebből nagyobb problémám. Már lecsekkoltam a check gombbal,de a baj,újból jelentkezett. Segítsetek,mi történhetett? Köszi szépen,sziasztok!
karbert2 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 3754
Sziasztok! Nekem is HDI-m van.Régebben olyat csinált,ha mentem vele semmi baja nem volt,de mikor megálltam és alapjáraton járt a motor bejötte egy motorhiba jel és lecsökkentette a motor teljesítményt,pár indítás és újra jó volt,alapjárat és megint rossz volt! Mint kiderült a részecskeszűrőben egy hőmérséklet érzékelő kábelja szakadt volt,de ezt hiába vittem szervízbe sehol sem jöttek rá,mindig csak kitörölték a hibát és jó volt egy darabig! Mondom most már én keresem a hibát mert nem hittem senkinek és a kábeleket kezdtem bogarászni,és egy helyen el volt dörzsölődve,össze toldottam és azóta semmi baja...mindig azt írta ki,hogy részecskeszűrő hiba ebből indultam ki......A főbb alkatrészek elég stabilak,a hibák nagy részét az érzékelők hibája okozza! Igaz turbó nyomás töbletem még nem volt,de tuti valami nyavajás érzékelő lesz az! Sziasztok!
csb607 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 3753

Szasztok!

 

Az előző pár hozzászólásban én és gery7528 a mi autónknál jelentkező turbónyomás problémáról írtunk. Az lenne a kérdésem, hogy nem találkozott-e valaki közületek ezzel a problémával? Ha igen kérem írjátok le a tapasztalatokat minden segítség jól jön! Előre is köszi!!!!!

Előzmény: gery7528 (3751)
karbert2 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 3752
Sziasztok! Én is most a mágnesszeleppel bajlódom,de nekem az a bajom hogy alapjáraton le áll mert elengedi a 250 bar os nyomást! Már a második van benne de bontott volt mind a kettő! De most már 100% hogy az a baja,a bontott szelepekkel az a baj,hogy a sok használattól fémesen elkopik a zárószerkezet,tehát minden képen csak az új jó bele,ha az a baja! Nekem rendes volt a szerelőm mert vett egyet a bontóba 2 hétig volt jó de az újból leszámolja az árát,már lassan 2 hónapja kísérletezünk vele de kiforrta magát! Sok sikert nektek is,márkatársaim!
gery7528 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 3751
Szia csb607!

Nálam is ugyan ezek a jelenségek! Múltkor azt figyeltem meg,h akkor csinálta,amikor ment a klíma. Két indítás és kialszik a lámpa.
Szerelőm rárakta gépre,és túl nagy turbó nyomást ír ki! Elvittük egy körre miközben rajta volt a számítógép. 3,8 nyomást mért a turbónál és le is tiltotta. 2 valamennyi a normális. Ő is azt mondta,h ez türelem játék,mire a hibát megtaláljuk. Ugyan azokat mondta.mint a tied. Most vettem egy bontott mágnesszelepet,vmelyik nap kicserélem,és kiderül. bontott szelep 5000 ft,az új 15000 kb. Így kevesebbet bukok,ha mégsem az. Aztán tovább keresgél. Nem egyszerű. Már az is eszembe jutott,h lehet feltekerték a turbónyomást. De ezt kilőttük. egyenlőre.
Majd leírom,h mi lett a vége a cserének.

Üdv!
Előzmény: csb607 (3750)
csb607 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 3750

Szia karbert2!

 

Az előbbi hozzászólásomban gery7528 3733-as számú hozzászólására reagáltam mert az én problémám is hasonló. Néha rendszertelen időközönként, megfigyelésem szerit nagy terhelésnél (dombon gyorsítás) felmegy a turbónyomás és hibajelet generál. Ezután rövid ideig tiltja a teljesítményt majd újra remdesen megy az autó. Pár indítás után a hibalámpa is kialszik.

Előzmény: karbert2 (3748)
Jorgi_607 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 3749

Sziasztok!

 

A következő problémában kérném a segítséteket: a 3.0 V6 607-esemhez (2001/12) keresek hűtőventillátor lapátot, mert letört egy lamella és nem sikerült a műanyagos javítás. Maga a motor hibátlan, lehetőleg csak a lapát kellene. Persze, ha nem lehet máshogy, motorral is lehet, legalább lesz tartalékba... Ha tudtok valamit, kérlek írjatok!

 

Köszönöm

karbert2 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 3748
Helló csb607!
Nekem is 2.2 HDI van,mi is a problémád hátha tudok segíteni!
csb607 Creative Commons License 2010.07.07 0 0 3747

Szia gery7528!

Én hasonló problémával küzdök, az enyém 2.2HDI 2002-es. Érdekelne a hiba oka és megoldása ha a végére tudtál járni! Én már futottam egy két kört és elég szerteágazó lehet a hiba oka (én még nem tudtam megoldani) nevezetesen:

 - vákum rendszer (vákumcső lyukadás;vákum szivattyú;vákum membrán lyukadás a turbófeltöltőn)

 - geometria elkokszosodása a turbófeltöltőn (akad a geometria)

 - turbónyomás szabályozó mágnesszelep hibája

 - turbónyomás mérés (szenzor)

Nekem már egy éve jelentkezik a hiba változó gyakorisággal (néha hónapokin nem aztán meg hetente többször is)

jsefi Creative Commons License 2010.07.03 0 0 3746

Szia Karbert2!

Köszönöm a hozzászolásodat!

Már kicseréltem minden látható izzót,de maguk a mutatók mégsem akarnak világitani!

Előzmény: karbert2 (3745)
karbert2 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 3745
Helló jsefi!
Én személy szerint cseréltem az izzót! Igen a Km óra felső részén középen van egy kis nyílás,oda is be kell nyúlni valami vékony csavarhúzóval,de vigyázz mert a plexi az elején könnyen elpattanhat! A legjobb ha a pedáloknál lévő borítást le veszed és fel tudsz nyúlni az óráig és hátulról ki tudod billenteni mert ott 3 db lemez klipsz fogja és azokat össze kel nyomnod így talán sérülés mentesen ki tudod szedni az órát! Jó munkát! Hali!
jsefi Creative Commons License 2010.07.01 0 0 3744

Már csak egy problémám akadt a műszerfal világítással!

Minden izzót kicseréltem,de a mutatók nem akarnak világitani. Esetleg le kell szednem a fekete burkolatot a hátulján? Alatta lehet még izzó?

jsefi Creative Commons License 2010.06.27 0 0 3743

Köszönöm a gyors válaszokat!

Üdv mindenkinek!

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2010.06.27 0 0 3742
12V-os 1,2W-os izzó kell bele.
A műszerfal felső részén, középen van egy pici rés. Oda kell behelyezni valami vékony dolgot pl: drótot. Ezután már tudod kifelé buktatni az egész órát.
Előzmény: jsefi (3740)
kanatti Creative Commons License 2010.06.27 0 0 3741
Üdv .

Amikor műszaki vizsgára vittem a kecskeméti márkaszervizbe mondtam nekik hogy cseréljék ki a műszerfal-megvilágító izzókat . 10 db. izzót cseréltek ki , 750,-Ft.-ba
kerültek az izzók , munkadíjat nem számoltak fel .
Ettől olcsóbbat és egyszerűbbet nem tudok .
Előzmény: jsefi (3740)
jsefi Creative Commons License 2010.06.27 0 0 3740

Sziasztok.

Cserélt már valaki műszerfal izzót?

Mi a menete,milyen izzó kell bele?

Várom segítőkész válaszotokat.

jsefi Creative Commons License 2010.06.25 0 0 3739

Köszönöm a gyors választ!

Szia

Előzmény: Lex300 (3738)
Lex300 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 3738
Hidrotőke tisztító folyadék, amit adalék formában kell az olajhoz önteni . A boltokban több márka közül is tudsz választani !
Előzmény: jsefi (3737)
jsefi Creative Commons License 2010.06.25 0 0 3737

Köszönöm a válaszotokat!

Én is erre gyanakodtam!

Még egy kérdést engedjetek meg!

Tisztító folyadék vagy adalék?

 

Előzmény: Törölt nick (3736)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.25 0 0 3736
Helló!
Szerintem is!
Létezik hozzá tisztító folyadék,nekem az előző autómba megszüntette a kopogást.
Amikor én a 607-est kerestem,benzinesben soknak volt ilyen kopogó hangja.
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2010.06.24 0 0 3735
Szia

Szerintem a hidrotőke lesz a probléma forrása.
Előzmény: jsefi (3734)
jsefi Creative Commons License 2010.06.24 0 0 3734

Sziasztok.

2.2 benzines tulaj vagyok!

Hideg inditásnál kopog a motor dieseles hangja van pár percig. De utánna elcsendesedik!

Szerintetek mi lehet a baj?

 

 

gery7528 Creative Commons License 2010.06.24 0 0 3733
Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hozzátok,h vki tapasztalt-e már olyat,h néha túl nagy turbó nyomást ír ki a hibakód olvasó. Ha néha tolom neki,elmegy akár tiltásig és semmi gond,de vmikor már 3000-s fordulatnál kijelez.Az autó megy tovább,a turbó kicsit elmegy,de aztán megjön az erő is. Két újra indítás és a chek lámpa kialszik.

Előre is kösz a segítségeteket.
Atomanti888 Creative Commons License 2010.06.23 0 0 3732
Sziasztok!

Kíváncsi lennék ti tapasztaltok e hasonló problémát mint én:

2.2 Benzines 607 tulajdonosa vagyok.
Nagyon jó az autó egy-két apróságot leszámítva

Manuális váltós...
Gyorsabb váltásoknál(jobban felpörgetett fordulatszámon) azonban rendszeresen recsegnek a fogaskerekek, mintha nem emelne ki eléggé a kuplung, vagy talán a szinkrongyűrűkkel lehet baj...

Furcsának találom, hogy egy több mint 10 millió Ft-os autó ilyen hangokat adjon ki váltásnál...

Kiváncsian várom hozzászólásaitokat kedves 607 tulajdonosok :)
gery7528 Creative Commons License 2010.06.23 0 0 3731
Szia!

Isaszegen tudok egy szerelőt,otthon dolgozik,főleg Peugeot és Citroen szerelő.
Korrekt,alkalmazkodik,jó áron dolgozik. Ha érdekel megadom a számát.

Üdv a többi 607-s tulajnak!
Az lenne a kérdésem,h tud -e valaki ajánlani egy jó helyet,ahol chipeltetni tudnám a gépet. Ahol nem fel,inkább lemegy a fogyasztás tőle. sajnos hallottam rosszat is.
Előre is köszi!
Előzmény: szeni22 (3728)
Mr.Dimitrij Creative Commons License 2010.06.22 0 0 3730
Röviden: nem lehet.
Előzmény: joci 2.2hdi (3729)
joci 2.2hdi Creative Commons License 2010.06.21 0 0 3729
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy ezt a takarékos módot nem-e lehet valahogy kikapcsolni? Már unom ha valahol várakozom és halgatom a rádiot 10 perc mulva kikapcsol azt ujra el kell inditanom az autot hogy halgatni tudjam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!