A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
es a negyes metroval miert nem boldogult 20 evig ? az orbanozast hagyd ki ha lehet.... demszki alatt 20 ev alatt az mszp es az szdsz SZETLOPTA magyarorszagot !!!!!!!!!! jo a tetves MNB elnokok is kellettek hozza mint suranyi jarai es simor ...erdekes ...matolcsy alatt NYERESEGES az MNB , persze most AZ A BAJ HOGY NYERESEGESES .... barmok , allatok = ELLENZEKI g g GGGGGGGGGGg-ik
off mert ez a nick nem jo a bevandorlosba , nemzeti M1 tv most volt : KOLNBEN cologne nemetorszag KORBETANCOLJAK az afrikaiK A FEHER NOKET ES AKKOR KEZDODIK A TAPPEROLAS , aldja meg az en istenem az orban kormanyt ON ON ON bocsanat az offert
azert az apolo okosabb nalad , o tudja hogy koltoznom kell meg hetekig es nincs idom a magyar abc-s gepemet megjavitani , kegyelmet kaptam azt hiszemn az index szoftveretol nem az elo modiktol
erre en is gondoltam NA DE .....tenyleg....komolyan......azt nem veszik eszre hogy demszki 20 ev alatt se tudta atadni a negyes metrot , felujitani a kalefot , fonodo vellanyost epiteni stb stb STB miert kell hulyet csinalni magukbol ?
Feltételezem, az a bajuk vele, hogy nem az MSZP-SZDSZ kormány tudta megvalósítani a felújítást, hanem az Orbán kormány. Ezért az minden lehet, csak jó nem.
nem ertem mi bajuk van a terrel ? tegnap voltam a farkasretin es a kalefon szalltam fel az 59-esrte ? mi faj a szerencseteneknek ? azt olvastyam hogy az apolo ott akar sult kolbaszt enni zsirpapirbpoles az nincs !t....RETTENETESS !!!!!!!!!
Nem tudom, hogy máshol hogy csinálják. Nem csak bulvárlap szintje, de a BKK gyakorlatát hozták.
Lehet, sőt biztos, hogy az űrszelvény mérete megvolt, de nem voltak biztosak a dolgukban:)
Nem tér ki a cikk, sőt senki arra, hogy más egy több kocsiból álló szerelvény és egy "hernyó" igénye a kanyarokban, bukkanókban...Persze a hernyónál még a harmonika sűrűsége is lényeges. (Fix kocsihossz) Nem a falat fogja dörzsölni, hanem a pálya melletti cuccot takaríthatja le.
Egyébként, tegyük hozzá, az Index teljesen normális volt, megírták, semmi kacarászás nem volt mellette, nyilván valaki megsúgta nekik, hogy nincs ezzel baj.
Na de hát pontosan tudjuk, miért csinálták, mi vele a bajod? Oké, én elhiszem, hogy egy bulvárlap szintjén ez röhejesnek tűnhet, de valójában?
Az alagútról mindenki tudta, hogy elfér benne, hiszen az űrszelvényt ismerik. Azt meg kellett nézni, hogy a peronoknál (főleg az elején és a végén, ha kis ív van) biztosan nincs-e gond, és ezt mindenhol a világon úgy csinálják, hogy valami puha anyaggal nézik meg, mert ha acélból csinálnák, akkor nyilván kárt okoznának vele, ha mégis baj van. Annak idején a BKV elmondta, hogy az Alstom kocsik méretét vették, plusz még rátettek öt centit biztonsági tartaléknak, és kipróbálták. Igazuk volt, így kell, nincs ebben semmi rossz, fejemet rá, hogy az oroszok is hasonlóképpen csinálják hasonló helyzetben.
Az tényleg egy másik kérdés, hogy ebből a sajtó olyasmit akart kihozni, hogy milyen vicces, vagy jujj, ezek előre azt sem tudták, hogy el fog-e férni a metrókocsi.
Ha nem hiszed, járj utána, miért csinálták.Szerinted mi volt az oka?Ha az alagút nem is megy össze, (kivéve a 3-as metro patak feletti átvezetése deformálódik) a benne menő szerelvények nem pontosan ugyanolyanok, kilengés, fordulókör, stb. Az Alstom nagyobb:) Húsz éve más szerelvények szambáztak arra.
Nagyon rákattantál erre a hungarocellre, látom... :-) Természetesen nem volt arról szó, hogy az Alstom nem férne el, mindenki ismeri a centit. Űrszelvényt ennek ellenére állandóan szokás ellenőrizni, egyébként rendszeresen megcsinálják üzem közben is, pedig se az alagút nem megy össze, se a húsz éve ott szaladgáló kocsik nem híznak meg.