Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
a legtöbben az Acsádi út, és a Budai Nagy Antal utca megállóhelyeknél szállnak fel rá
Gondolom, a város felé vezető irányban. Kifelé nem hiszem, hogy sokan igénybe vennék. Így viszont lenne realitás az előbb felvázolt 11Y-ben.
lehet, hogy terveznek valami járatot oda ?
A város szeret lámpákat építtetni a multikkal; nem hinném, hogy tömegközlekedésen gondolkodtak volna. De most legalább adtam egy tippet :)
de a buszmegálló sárga csíkját szorgalmasan újra és újra festik
Szerintem csak azért, hogy ne álljanak meg az autósok az úton :)
A Júlia telep kiszolgálást anno a 40-es tökéletesen ellátta, azt felesleges volt megszüntetni.
A 40-es érdekes viszonylat volt, a midi Merciktől a csuklós Neókig minden volt rajta. Szerintem a korábbi 23-as útvonala jobb volt. Azt kéne visszaállítani, annyi plusszal, hogy a Sámsoniig közlekedjen - ha már a Júlia-telepnél úgysem állhat huzamosabb ideig busz.
nem is értem miért nem pályáznak trolihálózat bővítésre és végre a böszörményin is lehetne troli, meg a Tócóskertben is
Szerintem a troliknak lassan fel lehet adni az utolsó kenetet. Nem véletlen bajlódnak annyit az elektromos buszokkal. Ha kifutották magukat a Solarisok, mennek a levesbe. Anno a 3E-re is elektromos kisbuszokat is akartak tenni trolik helyett.
Anno szép kampányszöveg volt a tócóskerti troli, szerintem már senki nem emlékszik rá.
A 11-es kihasználtsága a Sámsonin változó, a legtöbben az Acsádi út, és a Budai Nagy Antal utca megállóhelyeknél szállnak fel rá. A Mák utcánál a Lidlnél egy lámpa került a Ruyter-Mák kereszteződésbe lehet, hogy terveznek valami járatot oda ? Vagy csak arra számítanak, hogy sokan a Budairól áttérnek a Mák utcára ki tudja. Az biztos, hogy a Huszár Gál Budai és Kincseshegy közötti szakaszán már a buszmegálló táblákat is kiszedték, de a buszmegálló sárga csíkját szorgalmasan újra és újra festik. A Júlia telep kiszolgálást anno a 40-es tökéletesen ellátta, azt felesleges volt megszüntetni. Mint ahogy annak a levét is szívja a DKV, és ezért se tud mit kezdeni a józsai buszokkal, hogy nincs 28-as, nem is értem miért nem pályáznak trolihálózat bővítésre és végre a böszörményin is lehetne troli, meg a Tócóskertben is.
A 19-est pont az nyírta ki, hogy állandóan szóló ment rajta, és az utasok kedve elment tőle. Ugyanez volt a 30-assal is, amíg össze nem vonták a 49-essel, és jutott rá csuklós.
A másik meg a betérés a Júlia-telepre, ami csúcsidőn kívül csak arra jó, hogy öt percet elvegyen az életünkből.
A 11Y-ről eszembe is jutott valami. Ha a Faraktáron megnyílik a L*dl, összeköttetés lesz a Mák utca és a Faraktár utca között. Ezzel egy új (tömeg)közlekedési folyosót lehetne megnyitni.
Nem tudom, a Sámsoni után mennyire kihasznált a 11-es, de néhány járat közlekedhetne a Sámsoni út - Mátyás Király utca - Mák utca - Faraktár utca - Vámospércsi út útvonalon.
Akár a 23Y-ost is át lehetne terelni, és valami értelmes viszonylatjelzést adni neki. Nem hiszem, hogy a Veres Péterre ennyi viszonylat szükséges.
Megfelelő követéssel kiváltható lenne a 126/125Y-féle betérés is, mivel lenne kapcsolat a Vámospércsi út ritkán- és sűrűn ellátott részei között. Így a 45-ös sem kéne, a 25-25Y-nek pedig ugyanúgy "nyolcasozni" lehetne, mint a 22-24-nek.
Csak hogy kevésbé toljunk ki azzal a 17.000 emberrel, aki az István úton él.
Rég írtam ide, mivel már nem közlekedek rendszeresen DKV-val.
Viszont ma kíváncsi voltam a változásokra. Veres Péter utcán egy darab új menetrend sincs kitéve. Régi a 11,23Y,25,25Y menetrend is. Katasztrofális. Pofámról lesülne a bőr, ha én vezetném ezt a céget.
:D ne adj nekik tippeket mert még hétvégente :D 9125 fog betérni a Mátyás királyra hétvégente:D Régen emlékszem 6-os busz járt arra tele volt, 19-es tele volt, reggelente a 11Y-os is tele volt, ha módosítottak volt a 11Y-n akkor az is életképes lett volna, meg én meghagytam volna a 19-es 19Y-os különválasztását, de normális menetrenddel.
szerintem pont a villamos beindulásával lehetett volna a régi elavult hálózatot teljesen újragondolni
Évek óta ezt ígérgetik, de képtelenek rá. Azt mondták, a Volán menetrendje elavult (volt), mégis ugyanazt pofozgatják folyamatosan (és nem pozitív értelemben).
Nem hiszem hogy elég lenne 22-24-re a szóló, a 31-32 hiánya miatt meg fog nőni a forgalom. A 19-esről pedig ugyanúgy leszoktak az utasok, mint a 41Y-ről vagy a 45-ösről. Annyi a mázli, hogy pótolni nem tudják. Max ha a 25/25Y majd oda is betér, mint a Vámospércsi úthoz. :D
Mellesleg a 23-as jelenleg lepakolja az utasokat a Júlia-telepnél, aztán elmegy "pihenni" a Sámsoni útra. Szinte mind. Akkor nem lenne mindegy, ha utasokkal tenné ugyanezt?
A jelenlegi helyzet kb. olyan, mintha a 43-ason lezavarnának a Wesselényin, de egyébként ugyanúgy a Nagyállomáson fordulna.
Igen nem tudom miért nem viszik oda ki, most már elvileg minden megoldható lenne nem ? :) Igen igazad van én is a 22-24-re gyanakszom, bár 15 percenként jár így lehet elég oda a szóló is nem ? 25, 25Y-re én mindenképpen tennék. De mindegy is a racionalizálás címszó alatt mindent elsorvasztottak, szerintem pont a villamos beindulásával lehetett volna a régi elavult hálózatot teljesen újragondolni
A mai napon járva a megállókat katasztrofális állapotokat találtunk. Rengeteg helyen nincsenek, vagy rosszul vannak kicserélve a menetrendek. Van például olyan megálló ahol kint van a régi és az új 22-es menetrend is, viszont a 22Y-é hiányzik.
Amennyiben valaki találkozik hasonló anomáliával, azt kérjük jelezze kommentben, vagy a derke@derke.hu címen nekünk megállóhely és a viszonylatszám megjelölésével.
A beérkezett észrevételeket egy csokorba összegyűjtve továbbítjuk a DKV felé.
Nem hiszem. A csúcsidőt leszámítva már nem is lenne rá szükség. A felszabadult csuklósok leginkább 22/24-re mennek szvsz.
Abban egyetértünk, hogy a 23-asnak ebben a formában nincs sok értelme. De engem leginkább az idegesít, hogy nem közlekedik a Sámsoni útig, pedig szinte minden járat ott pihen. Bőven belefér a menetidőbe is.
Akkor szerinted a 19-esen sosem lesz csuklós mint anno ? A kérdés, hogy miért ? A 23-ast a Sámsoni út és a Nyugati ipari park között kéne közlekedtetni szerintem.
Eddig azt mondtuk erre, hogy 31-32-ről kerülhetett át, de mától fogva ez nem lehet indok.
19-esen nem is álmodnék csuklósról.
Más: a menetrendváltozást ki lehetett volna használni arra, hogy a 23-ast kivigyék a Sámsoni útig. Ahogy beér a Júlia-telepre, fordul is vissza, hogy beálljon az ottani fordulóba. Jobb rezsiben közlekedtetni, mint kedvezni picit az arra élőknek?
A megszüntetett 31-es busz megállóban ilyen táblák és DKV-s emberkék vannak.
Most többen vannak a 2-es villamoson.
Józsai buszok kijelzője új kiírással bűvölt már szerepel a Helyközi autó buszállomás szöveg. A segneren a kijelzők Nagyállomást írnak. Át kéne írni őket helyközi autó buszállomásra.
Én meg a 23Y-n láttam ami totál üres volt, nem tudom ki osztja le ezeket, de azt pakolnám fel a 15-ösre, 15Y-re , 25, 25Y-re , na majd kíváncsi leszek hétfőn mi lesz. Mellesleg a 401-es Ikarus troli kint volt ma az 5-ösön
Nem igazán fértek el a szólón se a 19-esen se a 25-ösön a 15Y is szóló volt ami szintén tele volt, a 41-es csuklós volt amin pedig lézengtek az emberek. Más téma; fél 12 körül kavalkád volt a Kálvin téren, valami gubanc miatt az 511-es Caf a Nagyállomás irányába a Hunyadi János utca megállóhelyen 15 percet állt kb, a Plaza oldalában a Nagyállomás fele pedig 3 KCSV állt egymás után. Nem tudtok valamit mi lehetett a zavar oka ?
Jó reggelt mindenkinek, a mai 31,32-es nélküli reggelen a piacra menet előtt és után tettem kocsival egy kört a városban, és meglepődtem pár dolgon; 1, A 25-25Y amiket láttam mind szólók voltak, én azt hittem csuklóst kapnak már ma, 2, A 19-es szóló volt azt hittem ez is csuklós lesz. 3, Az "új" 5-ös trolin az egyik Solarisnak nem működött a kijelzője és egy A/4-es lapon volt kiírva a járatszám. 4, A Dózsa György úti villamosmegállóban a Doberdó felé ott tanakodtak az utasok, hogy-hogy lehet az, hogy a digitális kijelző szerint 17 perc múlva jön a villamos, valójában pedig akkor hagyta el a Csemete utcai megállót,
Szóval feltenném a kérdést miért dugdossák a csuklósokat ?