Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bus K. Creative Commons License 2008.05.04 0 0 5956
Ebay...
Előzmény: Walter911 (5954)
Bus K. Creative Commons License 2008.05.04 0 0 5955
Dobj egy telefonszámot...
Előzmény: 1973/8 (5952)
Walter911 Creative Commons License 2008.05.04 0 0 5954
Tisztelt MERCEDES-BENZ rajongó tipústársak!

Egy 1973-as USA export 107-eshez keresek nagy méretű első index lámpákat.
Ez a széria még europai lökháritokkal készült de nem europai lámpákkal, ezért egy kis szériában gyártott villogóról van szó.
Ha van esetleg valakinek ilyen, vagy ha csak tippet tud adni, hogy hol kapok ilyet, kérem irja meg nekem az eewalter@freemail.hu-ra.
Elöre is sok köszönettel
Walter
1973/8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5953
A két darabért egybe egy tízest
Előzmény: HaZsolti (5951)
1973/8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5952
A szélvédőn felül zöld csík, de azon van kőfelverődés, a hátsó fűtőszálas, zöldes színű
Előzmény: Bus K. (5950)
HaZsolti Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5951
Mennyit kérsz értük?
Előzmény: 1973/8 (5949)
Bus K. Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5950

Hali

Milyen színű üvegek vannak benne?

Előzmény: 1973/8 (5947)
1973/8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5949
Szia!
Van egy pár krómos tükör, de nem eredeti, csak hasonlít hozzá. Budapesten van.
Előzmény: HaZsolti (5948)
HaZsolti Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5948
Szia! Jobbos visszapillantó van hozzá? Melyik városban található?
Előzmény: 1973/8 (5947)
1973/8 Creative Commons License 2008.05.03 0 0 5947
Helló mindenkinek!
Már egy ideje olvasom a Fórumot, nagyon hasznos dolgok vannak! Sok infóhoz jutottam.
Most bontok szét egy 1973-as 200-as dízelt. Az első lámpákon, üléseken kívül szinte minden megvan még. Jó állapotú motor papírral, első szériás ajtók, motorháztető, hűtőrács... Ha kell valami, írjatok, sajnálnám kidobni, de nincs helyem.
ICram45 Creative Commons License 2008.05.01 0 0 5946
email ment.
Előzmény: Captain LA (5945)
Captain LA Creative Commons License 2008.05.01 0 0 5945

Ja bocs, lemondtam a UPC-t, vele együtt a régi mailcím is bukott. Az új : lenard.andras@freemail.hu  Írj! Pacsi

 

Előzmény: ICram45 (5943)
b_bokonon Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5944
Engem is érdekelne, mennyi az ára most egy motornak, ne titkoljátok :-))
Előzmény: ICram45 (5942)
ICram45 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5943
Captain LA:

Nem sikerült írnom a mailedre, mert a mailer daemon visszadobta. Légyszíves adj meg egy új elérhetőséget :)
Előzmény: ICram45 (5942)
ICram45 Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5942
Írok mailt, ott beszéljük meg.
Előzmény: Captain LA (5919)
504LACI Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5941

Igen a cég embere az első kontakt. Aztán az értékmeghatározás majd én leszek.

Valahol tulajdonképp igazad is van az adókedvezményt illetően. De a gyakorlat nem ez.

Előzmény: te_o (5939)
Bus K. Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5940
Majdnem ugyanezt mondtam én is...A zöldkártya jogos, tényleg nem kell...
Előzmény: 504LACI (5931)
te_o Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5939
Laci:
Az adókedvezmény miért is vonatkozik a tulajra? Ui. gy.k. rendszámra adják.
A minősítés pedig nem a tulajt, hanem az autót kell, hogy minősítse, függetlenül attól, ki ül benne.
Persze ez szigorúan szvsz.
(PS.: ha Casco -ban gondolkozom, akkor célszerűen a cég emberét hívom vissza, és ő küld ki téged?)
Előzmény: 504LACI (5935)
bakonyigg Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5938
Na persze én is a normál rendszámost szeretném jobban , mint az OT-t, csak konkrétan az angol vörösnek ugye egyetlen legális esélye, hogy forgalomba kerülhessen, az OT. ,tehát jobb lenne, ha már meglenne, mert akkor  nagy meglepetés már nem érheti a vevőt.
Előzmény: b_bokonon (5937)
b_bokonon Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5937

Persze, ezekben igazad van, mindennek két oldala van és semmi sem fekete-fehér...

Nekem csak nyűg lenne az OT, de több embert ismerek akinek büszkeség. Így van ez jól - amig nem kényszeritik az emberre, hogy csak OT-val tarthatsz üzemben egy öreg vasat. 

Ami nem jelenti azt, hogy pl az autóm ne lenne OT képes, ha mindenáron akarnám.

Előzmény: 504LACI (5935)
b_bokonon Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5936
1 millió alku előtt volt az ára. Szerintem sem rossz különben az autó, csak az a fránya OT :-))
Előzmény: te_o (5934)
504LACI Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5935
Nem olyan hülyeség az, ki van találva rendesen. Egyrészt pont azért amit írsz, hogy ne változzon meg/romoljon az autó állaga. Hiába jó még használatra, de OT rendszámhoz nem illik pl. a hólyagos sárvédőperem. Másrészt az adókedvezmény tulajdonosra vonatkozik, nem autóra, ezért is kell az újraminősítés. Harmadrészt az eredetiségvizsgálatot is pótolja a minősítés, így viszont nem is olyan drága...
Előzmény: b_bokonon (5933)
te_o Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5934
Az expón mennyiért árulta? Annyiért, mint tavaly? Vagy nem kérdezted? Egyébként a fényezésen kívül nem olyan rossz az az autó, de még az is lehet, hogy egy komplett lemosás és szaki helyen políroztatás után szép lenne rajta a neolux. Persze, alul látni kéne rendesen.
Előzmény: b_bokonon (5933)
b_bokonon Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5933

Ne felejtsd el azt sem, hogy az OT-s autókat ismételten minősíttetni kell minden adásvételnél az új tulajdonosnak (hungaricum: hülyeség a köbön) + alapesetben is ötévente. Maga már a minősítés is pénz, plusz az olyan javítani valók költsége, amelyek óhatatlanul előjönnek, és a használatot nem de az OT-t már befolyásolják.  

Azonos  állapot és ár mellett szívesebben választanék egy szép, érvényes forgalmis, normál rendszámos autót mint egy OT-st.

Pl már régebben gondolkoztam egy OT-s W108-n (fehér, szerintem sokan ismeritek innen a fórumról, az otexpo-n is ott volt eladó táblával a veteránparkolóban) ami biztos hogy nem menne most át a minősítésen több százezer Ft ráköltése nélkül (pl komplett fényezés...). Ha nem OT-s lenne, habozás nélkül megvenném.

Előzmény: bakonyigg (5932)
bakonyigg Creative Commons License 2008.04.30 0 0 5932

Na igen...Én is sokkal szívesebben vennék OT-s minősítésű autót, mint egy

ugymond "minősíthetőt" . Olyan ez kicsit, mint a  "Vidéki öreg doktor feleségéneka harmadik autója volt ez, csak egy  gyújtásbeállítás kell neki, alig használták,akkor is csak nyáron , azért adjuk el , mert nincs helyünk ... "

Aztán csak komplett generál lesz a vége....

Szóval  az "OT-z ható" autóknál mindíg fura, hogy vajon miért nincs már meg az OT, hiszen biztosan jobb eladási esélyekkel indulna a piacon. 

Előzmény: 504LACI (5931)
504LACI Creative Commons License 2008.04.29 0 0 5931

Kezdjük az elején. A jármű olyan állapotú, hogy úgy ahogyan van, minősíthető és vizsgáztatható. Takarítás-kozmetika, olajcsere, fék átnézés sem kell neki.

8400 származásellenőrzés

25920 minősítés

22800 egyedi forgalomba helyezés

7700 vizsgadíj

1190 adatlap

12000 biztosítás

10500 rendszám

12000 forgalmi+törzskönyv

450 rendszámmatrica

Eddig csak szárazon 101 ezernél járunk.

Ha esetleg rendszám típusváltás is lesz akkor még 9500.

Ezen kívül simán rádteszik a KIV vizsgálatot 7200-ért amit ha elég ügyes vagy, vissza tudsz igényelni.

Ezért egyszer elmész Okmányirodába, aztán minősítésre. Utána egyedire+műszakira, aztán bizosítást kötsz és megint lehet Okmányirodázni, de most már csak a központiban. Ebből kétszer minimum a céljárművel kell megjelenni, a többit intézheted másikkal is. De mindkettő üzemanyaggal megy...

Egy darab "P" rendszám kölcsönzése sincs benne a pakliban. A ráfordított munkaórákról nem is beszélve, összesen ideális esetben két és fél nap. Ja persze és a jattok. Természetesen kétnyelvű adásvételi esetén, mert ha nem akkor a fordítás még 8000. Ha meg nem közvetlen az importőr nevére szól akkor köbcentinként 18 Ft vagy 1890 ccm feletti autónál 24 Ft vagyonszerzési illeték is bejátszik.

Egyedül a zöldkártya nincs benne mert az nem kell. Hát kb. úgy ennyi és "már kész is" :-)

 

Előzmény: Bus K. (5929)
vrossi Creative Commons License 2008.04.29 0 0 5930
a rendszám az ajándék?

zöld kártya meg minek?
Előzmény: Bus K. (5929)
Bus K. Creative Commons License 2008.04.29 0 0 5929

27000 minősítés

35000 - 40000 vizsga

12000forgalmi, törzskönyv

10000zöldkártya,

12000 biztosítás,

ha kétnyelvü az adásvételi, és a forgalomba helyező nevére szól, nincs átírási illeték,

ellenkező esetben + átírási illeték

plussz a szükséges kis jattocskák , ide oda...

504LACI Creative Commons License 2008.04.29 0 0 5928

Nem mondod komolyan ugye? Részletezd már légy szíves miből jön össza az a 120. Aztán majd én is részletezek :-)

Előzmény: Bus K. (5927)
Bus K. Creative Commons License 2008.04.29 0 0 5927
Haveromé a kocsi , elég jó bőrben van, 120000-ból rendszám van rajta...Igaz OT-s 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!