Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 39

Nem követik, előtte járnak. (amennyiben nem a méret számít...)

Előzmény: Rangun (38)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 38

Még szerencse, hogy a német autógyártó elitnek több esze van, mint neked, ők már követik a Teslat, nem kritizálják, csak kell még pár év nekik, mire felzárkóznak.

Előzmény: Törölt nick (36)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 37

talan jobban kellett volna figyelni Musknak amikor legutobb Münchenben jar. 

 

Előzmény: Törölt nick (34)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 36

persze hogy nem, a Tesla meg az ultragagyi koreai autogyartas szintjet sem erte el... Nemhogy a BMW-t.

Előzmény: Rangun (35)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 35

Itt nem a BMW-ről van szó, hanem egy olyan autóról, amit a német környezetvédelmi miniszter is megvásárolt, mert nem talált hazai gyártású , használható EV-t.

Előzmény: Törölt nick (33)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 34

Én nem értem ezt az alagutasdit, a városi közlekedési alagutakat vagy 100 éve feltalálták.

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 33

Hát, a termék ipari hulladék szintjén áll.

Előzmény: ShaReRe (20)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 32

Nem az ott élők számolják, ne játszd a tudatlant. A geológiai vizsgálat a tervezés része, ha úgy minősítik a szakemberek, hogy kockázatos, akkor a befektetők is eszerint állnak a kérdéshez.

Előzmény: ShaReRe (27)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 31

A felét sem értük el, az elvi határoknak, és akkor még a levegős aksikról nem beszéltünk, egy nagyságrenddel többet tudnak.

Előzmény: Platon (30)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 0 30

Az elektromos jet az valószínűleg lesz is szerintem, csak nem akkumulátorral, hanem hidrogénes üzemanyagcellával. Az akkumulátorok energiasűrűségének kemény kémiai korlátai vannak, és kb elértük a lehetőségek határát. 

Előzmény: ShaReRe (14)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 0 29

Szerintem a beruházók fogják számolgatni hogy adjanak e pénzt olyan projektre ami jóval a megtérülés előtt majd jól összedől.

Előzmény: ShaReRe (27)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 0 28

A Gigafactory megtérülési pontja az valahol 10 év távlatában van ha egyáltalán, tehát abból középtávon csak kiadás van. 

 

A Model 3-al meg az a baj hogy alul van árazva. Minimális profit van rajta még a környezetvédelmi támogatásokkal együtt is. 

 

Másrészt meg minden évben ezt halljuk.

 

Majd a Model X majd a Model S, majd a gigafactory, majd ez, majd az.Aztán nyereség meg sehol. Ráadásul most már a Solar City veszteségeit is ki kell gazdálkodni valamiből. 

 

Miért pont most változna meg ez a trend? 

 

A 2015 ös 888 milliós veszteséghez képest 2016-ra 2.15 milliárd veszteséget várnak. A részvénykibocsájtással felhajtott 6 milliárd hamar elfogy ám ebben az ütemben, pláne hogy a Solar Cityre is jó sokat kell még költeni. 

 

http://investorplace.com/2017/01/tesla-stock-tsla-elon-musk-risky/#.WI3ZutcrK71

 

Úgyhogy idén vagy nagyot villant a Tesla, vagy kivásárolja valaki Elon Muskot 1-2 éven belül. 

 

 

Előzmény: ShaReRe (20)
ShaReRe Creative Commons License 2017.01.29 0 1 27

Ja, és hogy földrengésveszélyes a környék. Igen. Az ott élők majd számolgatják, hogy mekkora eséllyel halnak meg az összeroskadt alagútban. Gondolod?

Előzmény: ShaReRe (25)
ShaReRe Creative Commons License 2017.01.29 0 0 26
Előzmény: ShaReRe (14)
ShaReRe Creative Commons License 2017.01.29 0 0 25

LA-ben még nem jártam, de a közlekedési helyzetről hallottam sokat. Alagútrendszer tuti segítene rajta. Ha 20 milliárdba kerülne, lehet hogy a dugóban elpuffogtatott benzin ára "bejön" egy év alatt. Majd kiszámolod! :)

Előzmény: Platon (17)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 24

Neked találták ki ezeket. 

Mondjuk jónak egyiket sem nevezném, de mindenképpen érdekesek.

Előzmény: ShaReRe (20)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 23

Mint, minden technológia cég, de amíg Musk a főnök, nem lesz baj, mert ő az élvonalat képviseli, a többiek őt követik.

Előzmény: Platon (21)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 22

Nyugat tele van alagutakkal, de már Pozsony alatt is át lehet autózni, csak neked szokatlan ez.

Előzmény: Platon (17)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 1 21

A TSLA kifejezetten kockázatos papír.

 

http://www.nasdaq.com/symbol/tsla/risk

Előzmény: Rangun (16)
ShaReRe Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20

Tesla a Gigafactory és Model 3 segítségével lesz profitábilis. Ezt a befektetők és a vevők is tudják. Ezen a téren nem lesz gondja. Ha nem is idén, de talán már jövőre eléri a nyereséget. Sőt ha jól emléxem volt már egy negyedévük 2016-ban, ami szintén pozitívan zárt. A termék jó, sőt kiváló (magam is kipróbáltam már egy Model X-et:), ha hisz benne a vevősereg, márpedig igen, akkor ez sikertörténet lesz. Titkos célom egy Model 3, kár hogy már nem lehet ingyen tölteni. De majd az otthoni saját napelem-mezőről, ami persze szintén a jövő zenéje :)

Előzmény: Platon (4)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 19

Menekülni csak előre!

Előzmény: Platon (17)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 1 18

Te várod 300 fölé.

 

A piac buktára számít.

 

 

Előzmény: Rangun (16)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 1 17

Szerintem végleg elment az esze.

 

Alagúthálózatot építene a Szent András törésvonalra. 

 

A metró nagyon jó dolog, a forgalom föld alá vitele is, de a költségek csillagászatiak. Az ötlet nem új, a Big Dig et meg is csinálták Bostonban. 16 évbe és 15 milliárd dollárba került. 

Előzmény: jee_c (12)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 16

Jó sokat bukhatott, ha shortolta a Teslat, 180-ról 250 dollár fölé ment a részvény azegyesülés óta, az elemzők 300 fölé várják, ebben az évben.

Előzmény: Platon (15)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 0 15

 

Előzmény: Rangun (13)
ShaReRe Creative Commons License 2017.01.29 0 0 14

Erre lennék nagyon kíváncsi!

Elon mondott olyat, hogy a mostani legjobb akku potenciálját kellene duplázni és máris megvalósítható lenne a dolog! Helyből fel és leszálló szuperszónikus repülőgép. Persze a hadseregek csapnának le rá először. De milyen lenne már ha a saját kertemben lenne az ultimate közlekedési eszköz! Nem lenne szükség utakra, repterekre, vasútvonalakra sem!

Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 13

Én tényeket közöltem, tetszik, vagy sem, és az erre az évre várható eseményeket, kilátásokat.

Előzmény: Platon (10)
jee_c Creative Commons License 2017.01.29 0 0 12

Rákerestem Platon által írt üzleti helyzetre, de ezt találtam helyette: https://www.yahoo.com/news/m/d68e58df-be3f-3132-95e4-dc1ea61c5881/ss_elon-musk-is-ready-to-bore.html

 

Avagy: alagutakkal a nagyvárosi dugók ellen. Erdekessége nekem, hogy ez az ötlet már bennem is megfigalmazódott. :) szerintem egy több szintű ( áthidalt távolságok szerint) alagút rendszer lenne a legfrankóbb.

Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 1 11

Nézd, 15 éve mindig jövőre lesznek nyereségesek Elon Musk cégei....

Előzmény: Rangun (6)
Platon Creative Commons License 2017.01.29 -1 0 10

A Z index mást mond, teszik neked vagy sem. A számok makacs dolgok ám ;)

Előzmény: Rangun (6)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!