Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 70

Érdemes ennyi alkalomért egy ilyen autót birtokolni, értékvesztéssel?

Előzmény: Törölt nick (67)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 69

A megjelenési dátumokat tedd mellé.

Előzmény: Törölt nick (66)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 -1 0 68

Ugye te 13 eves vagy?

Előzmény: Törölt nick (62)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 67

en legalabb 5x mentem 350km-nel messzebre...

Előzmény: Törölt nick (57)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 -1 1 66

a lofaszt kerlek alasan. Nissan Leaf megvan? Peugeot ion? Mitsubishi i-miev? 

 

Rohejesek vagytok, komolyan.

Előzmény: Törölt nick (49)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 65

hyperloop?

 

Mese habbal. 

Előzmény: Törölt nick (43)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 64

Pont fordítva. Nehéz ezt beláttatni az emberekkel, hogy mennyit és hogyan közlekednek valójában.

Ugyanígy tagadják, hogy az önvezető autó jobban vezetne. Elindulna a lámpánál, tartaná a követési távolságot, 2 sávban elférrnének hárman, vagy akár lámpa nélküli is fékezés nélkül átmenne a kereszteződésen. Ez a válasz a dugóra és nem a Musk javasolta alagútfúrás.

Előzmény: mica-r (63)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 63

Igaz, de a közlekedés eléggé kis részaránya az óvodába járós autó.

Előzmény: Törölt nick (62)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 62

De miért akarna egyáltalán valaki 1000 km-t autózni amikor repülhet/vonatozhat is? Vagy hyperlooppal 1 óra. Lehet ilyen speciális foglalkozás vagy egyszeri élethelyzet, de ne állítsuk be mindennapos átlagos igénynek.

Előzmény: mica-r (58)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 61

:-)

Előzmény: Rangun (59)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 60

Különben sincs 15 órás csúcsforgalmi időszak, arról nem beszélve, hogy egy autó töltése max 30-40 perc, órákat eleve nem várakozhatsz, a jövőben jóval kevesebb lesz, mert minimum megháromszorozzák a gyorstöltők teljesítményét.

Előzmény: Rangun (59)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 59

Ezt meg ki mondta?

Előzmény: mica-r (58)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 58

Balszerencsés esetben várakozhatsz 1-2 órát a töltőre is, mert nincs elég kapacitás csúcsforgalmi időszakban.

Előzmény: Rangun (55)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 57

Meg kell kérdezni az embereket, hogy az elmúlt évben hányszor voltak Hamburgban vagy tettek meg egyben 350 km-t. Abszurd kívánságok és irracionális befektetés.

Előzmény: mica-r (53)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 56

Ez játék.

Előzmény: Rangun (55)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 55

They drove 3,011 miles from Los Angeles to New York City in 58 hours and 55 minutes, including charging time, blowing away the previous records set by Edmunds and by Tesla’s own employees.

 

http://jalopnik.com/they-drove-a-tesla-from-la-to-new-york-in-a-record-58-h-1699782187

 

Hamburg a negyedére sincs, argo 59/4, kb. 14-15 óra alatt simán megvan egy Teslaval.

Előzmény: mica-r (53)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 54

350 km már elfogadható lenne, kell hozzá még pár feltételnek teljesülni.

Előzmény: Rangun (52)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 53

Ne kezdjük előlről. A Tesla S reklámterméknek való. Pár sec alatt 200-on van, de egy nap alatt nem jutsz el vele Hamburgba...

Nem lehet eladni drágán egy járművet, ami csak a minimális lehetőséget adja. Józan gondolkodású emberek a maximális elvárásaik közelébe próbálják passzítani a járművet. 

Előzmény: Törölt nick (51)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 52

350km lesz a szabvány, 500km már extra pénz lesz, a mai technológia ezt tudja majd elfogadható áron.

Előzmény: Törölt nick (51)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 51

Mi nem a legjobb? Hogy most mindenki igényli az 500 km-es hatótávot és a többi hagyományos paramétert az szerintem tényleg nem. Miközben jellemzően napi 30 km-t megy városban 30-as átlaggal és fél utassal.

Előzmény: mica-r (50)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 50

Mindenképpen érvényes, hogy megmozgatta az állóvizet, de szerintem nem a legjobb.

Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 49

Mint létező tömegterméket igen.

Előzmény: Törölt nick (46)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 48

Nem lehet sokat eladni belőle! Nem lehet mindenkinek "legnagyobb"!

Előzmény: Rangun (44)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 47

Az összes német gyár követő üzemmódba kapcsolt, mind tömegesen akar elfogadható hatótávú EV-t gyártani, a Tesla előtt a hidrogénben, meg a dízelben hittek.

Előzmény: Törölt nick (45)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 46

Ahh, már megint ott tartunk hogy Musk találta fel a villanyautót?

Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 45

Elég szar lenne ha követnék, rövid úton csődbe menne mindenki :)

Előzmény: Rangun (38)
Rangun Creative Commons License 2017.01.29 0 0 44

Sokkal jobb, mint egy kicsi, használhatatlan, de viszont legalább jó drága EV.

Előzmény: mica-r (41)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 0 43

Inkább szembesíteni kellene az embereket, hogy valójában mennyit is közlekednek, illetve 500 km-es távra a hyperloop mennyivel lesz gyorsabb.

Előzmény: Rangun (40)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.29 0 1 42

Nagy kérdés, hogy a hagyományos autógyárak egyáltalán belevágtak volna-e a tisztán elektromos autók gyártásába, ha a Tesla nem mutatja meg a közvéleménynek, hogy ez lehetséges.

Ez a lényeg, hogy felforgatja a dolgokat és egyszemélyben fejlődést generál, hogy aztán üzletileg vagy technikailag sikeres-e az már másodlagos.

Előzmény: mica-r (39)
mica-r Creative Commons License 2017.01.29 0 0 41

Nálad a nagy nehéz és pazarló EV az ideális?

Előzmény: Rangun (40)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!