Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Bérlés, vonat, repülő, nem muszáj a horvát tengerpartot választani csak azért mert ott áll a pénz a drágább autóban, stb., át lehetne ezt gondolni, jó lenne-e Szicíliában vagy Namíbiában vezetni, stb.
Elonnak általában gondjai vannak a határidők betartásával. Wikipédia ennyit ír:
"The Tesla Model 3 is an all-electric four-door compactluxurysedan produced by Tesla Motors. It was unveiled on March 31, 2016, with initial production and deliveries planned for the end of 2017."
Jelenleg a legértelmesebb választásnak az új tölthető Prius tűnik. Az USA-ban a napi 40 km ingázást tisztán elektromos módban ez emberek 50%-ánál kiszolgálja, ha a munkahelyen is töltik akkor már 80%-uknál. Alkalmi hosszú utazásokra meg van benzin.
Nem véletlen hogy a Tesla próbál a Leaf koncepció mentén valamit kihozni
Mert ez biztos így is van! :)))
Elon a Tesla alapítása óta hangoztatja a háromlépcsős eljutást a népautóig. Ami három és fél lépcsősre változott azóta. Roadster-S-X-3 Az S és X kb egy kategória és nem ment lejjebb árban. Viszont X is hasznos, más szegmens, nagyobb utastér, kellemes sólyomszárny kialakítás a hátsó két ajtónál, high-end SUV piac kiszolgálására nem rossz választás egyáltalán.
Chilében valami 7,5 millió tonna kitermelhető lítium van, de mire ez probléma lenne addigra lesz tudományos alternatíva. De még mindig az a gondom, hogy 1,5 tonnás autóval mozgatunk átlagosan 1,5 utast, ehhez kell az anyag.
"nem is lesz ember aki Leaf-et vesz, ha Model 3-at is vehet"
Dehogynem. A Nissan egy tisztességes létező termék, a T3 nem az. Szerintem drágább és puritánabb lesz a vetélytársaknál. Meg merném előlegezni, hogy minőségben is alattuk lesz.
"Model 3 bejelentése utáni egy héten belül érkezett 400 ezer megrendelés rá" és akkor mi van? Ez csak egy marketing fogás. Trabantra is éveket kellett várni és közben fizetgetni a takarékba.
Lehet, hogy csal a memóriám, de egy full többszáz kilós Tesla akksiban talán 6 kg lítium van összesen, ami azután visszanyerhető. Erre készülnek is a Gigafactory-ban.
Ez a mostanában nem most indult. SpaceX-et erre alapította. Nem maga az utazás a lényeg, hanem a lehetőség arra, hogy az emberiség másik bolygón is megvesse a lábát. Ez pedig nem fog kormányoktól kiindulni, erre kellenek az olyan rögeszmések, mint Elon.