Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Vasárnap volt/lesz hyperloop versengés a SpaceX saját 1200 méteres vákumcsövében. Ebben nekem csak ez a meglepő, ezexerint Elon mégiscsak tett pénzt a dologba.
Gigászi méretekben fogják művelni a dolgot, tehát olyan olcsó lesz amennyire csak lehetséges. Ami nem tudom mennyi :) Munkadíj leginkább. Elektromos energia ingyen lesz nekik Nevadában.
Bérlés, vonat, repülő, nem muszáj a horvát tengerpartot választani csak azért mert ott áll a pénz a drágább autóban, stb., át lehetne ezt gondolni, jó lenne-e Szicíliában vagy Namíbiában vezetni, stb.
Elonnak általában gondjai vannak a határidők betartásával. Wikipédia ennyit ír:
"The Tesla Model 3 is an all-electric four-door compactluxurysedan produced by Tesla Motors. It was unveiled on March 31, 2016, with initial production and deliveries planned for the end of 2017."
Jelenleg a legértelmesebb választásnak az új tölthető Prius tűnik. Az USA-ban a napi 40 km ingázást tisztán elektromos módban ez emberek 50%-ánál kiszolgálja, ha a munkahelyen is töltik akkor már 80%-uknál. Alkalmi hosszú utazásokra meg van benzin.
Nem véletlen hogy a Tesla próbál a Leaf koncepció mentén valamit kihozni
Mert ez biztos így is van! :)))
Elon a Tesla alapítása óta hangoztatja a háromlépcsős eljutást a népautóig. Ami három és fél lépcsősre változott azóta. Roadster-S-X-3 Az S és X kb egy kategória és nem ment lejjebb árban. Viszont X is hasznos, más szegmens, nagyobb utastér, kellemes sólyomszárny kialakítás a hátsó két ajtónál, high-end SUV piac kiszolgálására nem rossz választás egyáltalán.