Sziasztok, ez imént megállítottam egy Rocket-ost. Jó arcnak tűnik, számot cseréltünk azt mondta benéz hozzánk és benne lenne hasonló túrában, amilyeneket már nyomntunk. Sportosan átépített Rocket, faszán néz ki, kevlár fejidom, kétszínű fényezés...
A keleti blokk nem nagyon mozgolódik :(. Valamit majd jelezzetek vissza
No para, ez most csak vihar a biliben. Igazi nagy gáz egy éve volt. Ha okos vagy most veszel fel deviza alapú hitelt és fél év múlva röhögve előtörlesztesz.
Én magamat is féltem, de a motort mégjobban, bnőmet meg kurvára. Régebben egy varaderos barátommal motoroztam mindig, ott volt a seggemben, ugyanúgy mentünk, de nem volt képes soha egy méternél nagyobb követési távolságot hagyni.Sokszor legyintettem, hogy mennyél haver...de akkor utánna fél órákon keresztül azt hallgattam, hogy a varadero gyenge, de így is lemotoz:D Most tekertem az első telló rugó előfeszítésén, így már biztos tempóban is sokkal jobban tudok menni, úgyhogy megszűntek a bajok..., most vett egy fazert..és nem érti miért nem bír utánnam jönni:D mondtam, hogy miért nem de nem érti meg, megint venni akar egy Varaderot...a lényeg, hogy így nagyon jó, mindig csak annyira engedem magamra, hogy még jó legyen.
Ebben az évben a Bükkben motoroztam, de ott is ha jön valami helyi menő, látni rajta, hogy jobban ismert mindent, csak legyintek mennyél pajtás, majd követlek ha bírlak...jobb a békesség. A Triumphom már 2 szer volt törve, egyszer az első tulaj, másodszor egy swift kanyarodott be balra előttem, miközben előztem őt, harmadjára már nem szeretném megkarcolni sem...
Nem hiszem, hogy az öregedéssel összefügg, inkább az embernek egyre több minden van az életében, ami miatt érdemes életben maradni.
ez nekem is rohadtul így van! ha valaki a seggemben közlekedik az nagyon zavar. az út nem versenypálya. és sajnos nálam ez a korral csak erősödik. Bár rohadtul fiatal vagyok, mindössze 33, de azt hiszem már csak beszaribb leszek ennél.
Nem akarok versenyezni, én ha látom, hogy valaki nagyon a seggemben van elengedem mert öszinte leszek: sokszor zavar. Félek, ha elnézek valamit, még arra is oda kell figyelnem, hogy a seggemben lévő mit alkot.
Pályán még életemben nem voltam sajnos, de tanulni nagyon szivesen elmennék egyszer kétszer. Láttam vannak ilyen oktatási napok.
Egyszer voltam egy balesetmegelőzési napon, ott egy rendőrmotoros oktatot minket, igaz csak bólyák között, inkább a lassú haladásé volt a szerep, de nagyon sokat tanultam. Ebben az évben is lesz tarjánban, majd szólok, valakit hátha érdekel. Illetve ha nálatok lesz a közelben szivesen elmennék.
aha, köszi. az örkényit egyszer tervezem megnézni egy csöndes napon, láttam, hogy állandó jelleggel vannak motoros napok. Nem tudod, hogy pld keddenként mennyien szoktak lenni?
kakucs 1km hosszú, kakucson(inárcs) van, poros ez is ha olyan az idő, aszfalt oké amúgy euroring 2,3km meg örkényben, nem messze igaz, aszfalt szerintem se olyan jó mint hring, és a pálya bal felső részébe ide is képes befújni a port a szél, de van már takarítógépük, nem tudom mennyit használják :)
a kakucs az az euroring, nem? sosem jártam még ott, de azt hallottam, hogy eléggé szűk és csúszós is részben a fehér aszfalt részben a rajta lévő por miatt is.
imho érdemesebb kimenni egy pályanapra, euroring v hring (már megy a slovakring is, mármint ami nem a közúton folyik :) kakucs már nem túl élvezetes 600+ gépeknek, de olcsó és el lehet karcolgatni
érthető, amit írsz. Bár én egyszer szívesen kimennék pályára. Az erste oktatásán voltam a H ringen, de csak 5 kört mentünk 90 km/h-val. Nekem nagyon tetszett és szívesen kipróbálnám.
Régen sem voltam egy óriás nagy pályázó, de azért mentem jó néhányat. 2002-ben a legeslegelső HMI oktatáson vettem részt, akkor még csak a 3 napos C licenszes program volt. Nem ment rosszul, felbátorodtam aztán pesrsze jól odavertem magam a célegyenes végi kanyarban, akkor egy kicsit átalgondoltam a dolgokat és bár még utána is voltam még egy párszor, de rájöttem, hogy nem is igazán élvezem, hogy azért küzdjek, hogy néhány másodpercet lefaragjak a köridőmből. Pláne úgy, hogy minden kör egyforma. + akkoriban kezdett nagyon népszerűvé válni a pályázás, egyre zsúfoltabbak és így egyre veszélyesebbek lettek a pályanapok. Legalábbis én így láttam.
A hétvégi mátra-mecsek menőket meg kifejezetten utálom, azokat frankón beutalnám a traumatológia intenzív osztályára, hogy motoros balesetek sérültjeit gondozzák. Talán kicsit magukhoz térnének és nem kockáztatnák többet más életét.
Ezért is óckodom attól, hogy ha mondjuk összejövünk 10-12-n kimenjünk a szerpentinre. Nehéz megállni, hogy ne hülyüljünk meg mi is. És amikor én megyek elől, mindg próbálom a leglassabbhoz igazítani a tempót, mert azt gondolom, hogy a túra vezetője figyeljen mindenkire :)