Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

K.Peti. Creative Commons License 2018.01.10 0 0 122737

Na most:

K.Peti. Creative Commons License 2018.01.10 0 0 122736

Szia

Csatoltam egy képet a belső biztosítékokról, amik a HFX motorkódú Peugeot 206 1.1 2001-ig gyártott típushoz valóak. Olyan mintha az a 15A (ami 20A) rossz helyen lenne.

 

 

Előzmény: Beefadol (122733)
Téesszázhuszonöt Creative Commons License 2018.01.10 0 0 122735

Tisztelt fórumtársak!

 Van egy 2001 es évjáratú 307esem, benzines 1.6 os. A jobb első sárvédőnél belém jöttek,ajto is kuka. Tudja valaki szakértő hogy mi lehet az a cucc ami a sárvédő alatt volt-csatlakozó megy rá 2 vezetékkel meg 2(?) müanyag cső ami kb 7-8mm vastag. A dolog amiről nem tudom hogy mi ott maradt darabokban a baleset helyszinén. Azóta a kocsi ,bár megy de sipoló a hangja Fals levegőt sziv a rejtélyes cuccról letört csövön keresztül. A kocsi közlekedik egyébként de világit a hibajelző lámpa a müszerfalon és az antipollution fault üzenetet jelzi.Ajtót,sárvédőt már szereztem de a bontós gyerek ,aki állitólag ért a pözsókhoz- nem tudta megmondani mi az amit keresek. Volt ott egy 1.4 es lebontott sárvédővel de azon nem látszott hogy lett volna ilyen ,,valami,,.

Köszi ha segitetek infoval.

morcibacsi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 122734

Nem mindegy, hogy 2001 hányadik hónapi gyártás. Szeptembertől kezdve teljesen más elektronikával szerelték a 206-osokat. Gyanítom hogy neked is inkább a 2002-es rajzokat kellene nézegetned, ha már a 2001-es nem stimmel. 

Előzmény: Beefadol (122733)
Beefadol Creative Commons License 2018.01.10 0 0 122733

Szia.

 

Köszi az infót. Találtam egy linket http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/

 

Itt megnéztem a 206-os leírásokat és csak 2002-től van. Az érintett kocsi 2001-es. CC ből találtam 2001-es leírást de ott sem hasonlít a biztosítéktábla.

 

14-es azt sikerült nekem is kideríteni de még számozás sincs legalábbis én nem látom. Illetve a biztosítékok szemre jóknak tűnnek. Holnap megnézem van-e feszkó a vezetékben vagy mi van a motorral.

 

Lehet egy prototipus van belőle? LOL (azért durva hogy nem találni semmit róla mármint rajzot, leírást)

 

Üdv

Előzmény: Papalac (122730)
hupisom1 Creative Commons License 2018.01.10 0 0 122732

Sziasztok! Van nálam egy 307 1.4 hdi elektromos csoda :) 

Leirom a kis történetét röviden .

Szélvédő csere után a vizelvezetőt rosszul rakták vissza , aztán beázott a motortér , a fő kábelköteg-ben a víz meg volt fagyva :) 

Ki lett száritva aztán persze nem lett jó , akku max-ra van töltve , az öninditó forgat de nem indul .

A kis kijezőn az antipolution fault világít , kb30 mp után a gyujtást is leveszi pedig rá van forditva a kulcs .

pp2000 -ben , a bsi hibák , jobb-bal ajtóvezérlő( nem megy az elektromos ablak )

A másik amit már nem tudom hol olvastam ki ( karoszéria relé hiba ) na most ez a bsi -ben van ? vagy  a motortér bizti kupac alatt?

Elfelejtette a kulcsokat is , de mikor belépek megadom a kulcskódot nem lép tovább hanem azt kéri kezdjem el a tanitását vagy hasonlók , aki csinált már pp2000 kulcstanitást várom az ötleteket .

Még valami a bsi por száraz nem ázott be .

Esetleg valaki aki bsi-t tud programozi  , vagy valakinek csinált már az valakije ilyet :) köszönöm szépen !

 

 

Előzmény: hayabusa123 (122731)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122731

Szia a probléma akkor nem az izzítás hiánya,mert nem is kell hogy izzítson?

Akkor más hiba miatt nem indul azonnal.

Előzmény: JociFi (122725)
Papalac Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122730

A kezelési szerint a motortérben van a biztije. 14-es számmal jelzi egy 10 amperes bizti. Mondjuk az ottani rajz nem hasonlít a fényképre, de helyileg nemigen szoktak változtatni.

Előzmény: Beefadol (122727)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122729
Előzmény: opel123 (122724)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122728

Utastéri bizt. A záró burkolaton rajta kell,h legyen (ábrák) melyik mihez van.A 307-en ez ott van

 

De valószínű,h a szivattyú ragadt meg a sok löttytől. Ki lehet szedni a szivattyút szét lehet szedni és megjáratni. Pár patentot kiszedsz és elhúzod a műanyag dobot. Én így csináltam

A 307-es oldalunkon asszem van leírás,keress rá lécci.

 

http://www.peugeot307club.hu/

Előzmény: Beefadol (122727)
Beefadol Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122727

Előzmény: Beefadol (122726)
Beefadol Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122726

Sziasztok.

 

Ide írok hátha itt jobban pörögnek az események. Párom kocsija Peugeot 206-ba nem megy az ablakmosó szivattyú azt hittem befagyott de most voltak melegebb idők néztem nincs megfagyva a víz a tartályban. Amikor működtetem nincs is hangja. Biztosítékra gondoltam de amit találtam leírás azaz biztosítéktáblát az köszönőviszonyban sincs azzal ami a kocsiban van.

Akinek van szerviz hozzáférése vagy tudja esetleg az ablakmosó motorhoz melyik bizti van hozzárendelve és megosztaná velem rettentő hálás lennék. (motortér vagy utastér)

Motort még nem néztem nem tudom mennyire kell megbontani a kerékjárati ívet, hogy hozzáférjek.

Peugeot 206. 2001, 5ajtós, 1.1 Benzines

 

Motortér és utastér biztosítótábla csak hogy egyről beszéljünk :)

 

Előre is köszönöm.

JociFi Creative Commons License 2018.01.09 0 0 122725

Szia

 

Nyilván én írtam el (a peugeot szervíz megerősített, hogy a másik szervíz kicserélte és, hogy működik is, kipróbálták stack lámpával) gondolom izzítógyertyának hívják.

Köszi a visszajelzést.

Előzmény: Ptom71 (122723)
opel123 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 122724

Sziasztok! 
1.6B SW 2003. A digit klíma (egyzónás) kezd szerintem rendetlenkedni. Korábban kicsit melegebbet csinált, mint kellett volna, de hidegebbre állítással rendben volt, de ma 90 fokos hűtővíznél kinti 6 fok mellett csak langyos levegőt nyomott akkor is, ha feltoltam 24 fokra, ha levittem 19-re akkor hidegre váltott. Hőfok állításra a motor fordulatát is állította, az rendben van és a lábtér, szembe, szélvédőre váltás is működik.

 

Kérdés, hogy a hideg meleg keverés szintén az elkopott fogaskerekek miatt lehet, mint a kétzónásoknál általában vagy az állítómotor is lehet kehes? Az egyzónáshoz is létezik javító szett, mint a kétzónáshoz?

Hol kezdjem a bontást, hogy lássam mi mehetett tönkre?

Köszi!

NL

Ptom71 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 122723

Jó átvertek... a Hdi-ben is nincs gyújtógyertya, nem kellett volna kicserélni.

 

Itt még nem volt olyan hideg, hogy láttam volna felgyulladni az izzítást jelölő lámpát.

Előzmény: JociFi (122722)
JociFi Creative Commons License 2018.01.08 0 0 122722

Boldog Új Évet minden kedves Fórum tagnak.

Az alábbi kérdéssel indítanám az újévet:

 

Peugeot 307 SW 2.0 HDI (2004) gépem van. egyszer észrevettem, hogy a kulcs berakását követően nem látom az izzítószál visszajelzőt. Nem is izgatott egy darabig mert azt hittem kiégett az izzó. Viszont jött egy-két hidegebb nap és észrevettem, hogy pörgeti a motort de csak sokára durrant be. Nosza elvittem szervízbe, ahol kiokoskodták, hogy cserélni kell a gyújtógyertyákat. Kicserélték nagy nehezen de az indulás nem változott. Elvittem Peugeot szervízbe ahol kiokoskodták, hogy nem jó a relé. Kicserélték a relét de a probléma maradt. Kivertem a balhét és közölték velem, hogy ne várjam -5 fok alatt, hogy villan az izzító szál. Jó de volt már -6 is (mondtam én) és akkor sem villant (sőt régen betettem a kúlcsot vártam 10 másodpercet és hallottam a relé kattanását, most nem hallok semmit)

 

Kérdésem, kérlek akinek hasonló gépe van nézze már meg hogy a kúlcs behelyezését követően az izzító visszajelző a műszerfalon világít-e és mennyi idő múlva alszik el. Az az érzésem, hogy valami nem stimmel. Szerintem nem kap parancsot a komputer, hogy kapcsold be a gyújtószálat. 

 

Köszi a segítséget

üdv

JociFi

 

 

nsxr11 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 122721

Logikus, a nagy igyekezetben a lényeg lemaradt. Budapesten. :)

Előzmény: Sir Gunar (122720)
Sir Gunar Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122720

Ahhoz képest hogy nem tudjuk merre is tartózkodsz amihez közelit lehetne esetleg mondani logikusan, a válasz nem 1xű. :) Gondolom Sopronból nem mennél pl Pécsre de még Bp is jóval kieshet az érdemlegesek közül.

Előzmény: nsxr11 (122719)
nsxr11 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122719

Sziasztok! Mindenkinek BUÉK! 

 

Sajnos tegnap belementek az autónkba. (P307 SW Supreme 2006 2.0 benzin - ha ez számít :) )

Személyi sérülés nem történt szerencsére. Az autón a bal hátsó ajtó hátulja tört össze, alatta a küszöb eléggé benyomódott, valamint a gumin látszik (de az alufelnin már nem) hogy az ütés elérte a kereket is. Kicsit mintha befele is dőlne a bal hátsó kerék.

 

A vétkes fél kötelezője az AEGON-nál van. Van tapasztala közületek valakinek, hogy melyik szervizbe érdemes vinni?

 

Előre is köszi!

 

Sir Gunar Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122718

A fogyasztása olyan 8.5-10 között a sietési foktól függően, csak városi forgalomban és érdekes módon amikor elkezdte a gyengeséget, (alapjárat teljesen jó volt akkor, de fordulaton mintha csak 3 henger ereje lett vona, mejd a gyertya csere után ez lement kb 2-re és az alapjáratom sem stabil) nem ment feljebb semmivel.

Előzmény: hayabusa123 (122713)
Sir Gunar Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122717

Opsz! Lehet ez megsérült mikor tavaly tavasszal utolértem egy másik szekeret mert jobban le volt vetkőzve egy muff a mint azt az aznapi időjárás megkövetelte volna? Utána csere volt az első lökös, lámpák (amugy is csere érettek voltak) ventilapát tört és a vas is csere lett, de ezt nem is néztem, hogy vmi lett volna vele, na ott lehet hibáztam, ezért lesz plusz munka vele.

Előzmény: hayabusa123 (122713)
Sir Gunar Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122716

Köszi szépen! Sejtettem hogy a fél autót szét kell szedni ha normálisan hozzá akarok férni, 1x szétszedhetnének a francia gyártók egy skoda octaviat pl, hogy lássák hogyan lehet elhelyezni fontos és meghibásodható alkatrészeket, a Laguna 2 v 3 izzócseréjéről nem is akarok beszélni, milyen "könnyen" lehet cserélni sok óra alatt. (az óra nem a fej felett értendő :) )

Lehet ezt rábízom a villamosságis haveromra, neki talán kisebb bontás mellett is befér oda a keze.

Előzmény: hayabusa123 (122713)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122715

Előzmény: Sir Gunar (122712)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122714

Előzmény: Sir Gunar (122712)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.07 0 0 122713

Szia az üzemanyag fogyasztása mennyi?

A képen bekarikáztam hol van az a hőbiztosíték.

Előzmény: Sir Gunar (122712)
Sir Gunar Creative Commons License 2018.01.06 0 0 122712

Mennyit eszik? ez zabál, 1000km-re 1.5L

Az a hűtőház az pontosan hol is van?

Előzmény: hayabusa123 (122711)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 122711

Szia az olajfogyasztás sajnos bezavar ,azt meg kell szüntetni.

Mennyit eszik?

A vízhőfok azért megy fel 100 fokra mert a 2 lépcsős venti -ből csak a nagy megy az alacsony nem.

Van a hűtőházban egy hőbizti ami elrohad,vagy kioldott ,,ha azt megcsinálod nem fog felmenni a vized a városban  

Előzmény: Sir Gunar (122710)
Sir Gunar Creative Commons License 2018.01.06 0 0 122710

Szia!

Kompressziót azt még nem, de az olaj az rendesen fogy 1000km-re kb 1.5L és nem látok füstöt csak amikor hideg a motor de akkor is csak normális mértékben, a trafót azt múltkor kiírta és lett cserélve, ha csak a rendre 100C° -ig felmenő víz miatt nem ment tönkre hamar,ez amit télen is tud, mivel ott kapcsol csak be a venti dugóban haladva, de ahogyan bekapcsol vissza is megy kb 95-re persze a műszere szerint ami nem feltétlenül pontos ha jól tudom. Néztem én is közben a netet ott főleg a trafóra utalnak, de hát a sok olaj miatt akár a katalizátor vagy a lambdaszonda is lehet igen.

Előzmény: hayabusa123 (122709)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.06 0 0 122709

Szia,kompressziókat tudjuk?

Mennyi olajat eszik?

Az enyém is eszi,de nem vészes.

CATALYTIC CONVERTER FAULT hiba lehet sok minden,diag élő adat vizsgálat megmondja mi a nyavaja van.

Lehet trafó,is.

vagy szonda 

Előzmény: Sir Gunar (122703)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 122708

Előzmény: András Hegedüs (122688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!