Klíma: nekem is így van megoldva, ez gyárival megegyező kapcsoló, de nincs rászitázva az A/C felirat, hanem oldalra van nyomorítva a többi jelzéshez. Én a sajátomról kiderítettem, hogy a gyártósorról klíma nélkül gurult le. Mivel svájci az autó, elképzelhető hogy a kereskedésben utólag szerelték be az amúgy gyári klímát! A kompresszor is ugyanaz, a hűtő, minden. Szóval valószínüleg így érte meg jobban.
Légzsák: Légzsákom van de ABS nincs, igazság szerint Providence az első, akinél ilyet hallok, hogy 1 légzsák van csak! Eddig olyat láttam amiben vagy volt (2db) vagy nem (0db). Viszont ABS-es autót légzsák nélkül se láttam még :) Providence betennél egy képet a tied belsejéről? Mert ez facelift utáni műszerfal, ha nem ilyened van, akkor egyéb érdekesség is lehet.
Egyébként létezik 98-as modell légzsák ÉS ABS nélkül. Magyarországon az alapfelszereltség az elektromos tükör, 2 elektromos ablak, 0 légzsák volt ha jól tudom.
Lehet kapni Mazda<->ISO csatlakozó-átalakítót itt-ott, beszerelőműhelyekben, néha autósboltokban is, Media Markt-ban esetleg, ilyesmi. 1-2 ezer pénz, és akkor nem kell bűvészkedni a kábelekkel. Nemtom, újat mondtam-e :)
Az enyém BA sedan, '98-as. Hajszálra így néz ki a kormányom és a műszerfal. Nekem az a gyanús ebben, hogy úgy tudom, az F-es műszerfala nem egyezik meg a sedannal.-((
Az enyém is utolsó szériás (99 januári forgalomba helyezésű) klímás, egy légzsákkal és ABS nélkül. Ráadásul a szellőztető, klíma kapcsoló konzol sem így néz ki az enyémben. A facelift után nem volt ez egységes? 98-ban szerintem már nem adtak el légzsák nélküli 323F BA-t. Persze lehet apró különbség attól függően, melyik piacra szánták az autót. Az enyém pl az olaszoktól érkezett. Az 1.5-ös motor valóban 88LE, de ez sztem csak elírás a hirdetésben.
Ezúton szeretném megköszönni kaktuszklón-nak a segítséget a rádió kiszedésében. Kis csavarhúzókkal némi szöszmötölés után sikerült kihúzni a magnót. A magnó ajtócskája leesett, de azóta már sikerült visszaraknom, tökéletesen működik. Mivel a csatlakozók nem stimmelnek kell még egy kis idő, hogy bekerüljön az új szerzemény, de így már legalább hozzá lehet fogni.
Kipróbáltam a 626-ost, nagyon szépen megy, valamint érződik rajta az előző (és egyben első) gazdájának féltő szeretete.
Szia! Nem rége vettem én is egy ilyen BA-s 323f-et. 1-2 tanács:
-Nagykőrösi úti autópiacon NAGYON nézd át az autót! Általában szarrátört, több autóból felújított roncsok vannak ott. (láttam 3db BA-s 323f-et ott én is, majdnem sírva fakadtam). Bár ez amit linkeltél szépnek látszik nagyon.
-1.5-ös tudtommal (specs szerint is), csak 88/90 lovas.
-Szerintem csak olyat vegyéetek, ami klíma+abs+2 légzsák. Ha valami hiányzik a 3 közül, az gyanús. Talán létezhetett olyan modell amiből kihagyták valamelyiket, de tudtommal 1.5-ös 5ajtósnál széria volt mind. Ha mégsem, akkor majd kijavít valami tudor. :))
Az alap dolgok természetesen szintén nagyon fontossak! (füstölés, motorhang, hűtővíz állaga és szaga, gyertyák állapota, olajfolyás a motoron, klíma működés, elől-hátul hangszóró stb.).
1-2 érdekesség. ABS van de légzsák nincs. Ez több mint érdekes felszereltségi szempontból. Vagy tört és nem raktak bele légzsákos kormányt vagy valami el van írva. Nincs említve, hány elektromos ablak van, az ABS-es modellekben 4 szokott lenni. A klíma pedig utólag lett beszerelve vagy már az első eladás előtt vagy később.
Akkor azért maradt el, mert még vásárlás előtt voltál, és nem tudtad, mi legyen, (mekkora motorral) ha jól emlékszem.
Én még mindig nyitott vagyok rá részemről. ;-))) Nem tudom, mikor merre vagy megtalálható, írj a szalair@yahoo.com címre, és ott megbeszélhetjük a továbiakat.
Egyszer nyaron elkezdtunk megbeszelni egy talalkozot, de aztan elmaradt valahogy. Ha erdekel a kocsi, akkor osszefuthatunk vmikor. En is szivesen kiprobalnam a tiedet.
Mindenkeppen szet kell szedni, hiszen a csatlakozok ott vannak mogotte. :) Nem bosszantottal fel vele, en se nagyon hittem volna el masnak, hogy egybe van ontve az egesz.
Nokia, de ezek itt kicsinyitett kepek, nagyban meg szebbek. :)