Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.31 0 0 273

gyakorlatilag idealis terrorista-celpontok, nulla esely van hatekonyan megvedeni.

Előzmény: Platon (271)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.31 0 0 272

Mas meg mast mondott meg...

Előzmény: Rangun (265)
Platon Creative Commons License 2017.01.31 -1 0 271

Amikor 10, 20 euro egy fapados repülőjegy akkor teljesen halott ötlet a mágnesvasút és a hyperloop pénzügyileg. Ráadásul műszakilag is nagy problémák vannak vele biztonság terén.  

 

 

Előzmény: ShaReRe (268)
Platon Creative Commons License 2017.01.31 -3 0 270

Valamit semmiért az nem üzlet hanem támogatás.

 

Tetszik neked vagy sem. Kizártnak tartom, hogy közgazdasági analfabéta lennél, simán csak játszod a hülyét. 

Előzmény: kamov (255)
szocske_ Creative Commons License 2017.01.31 0 0 269

én meg ingyen sört szeretnék...

Előzmény: Törölt nick (260)
ShaReRe Creative Commons License 2017.01.31 0 0 268

Pont a tervezett kaliforniai nagysebességű vasút árán és "sebességén" akadt ki Elon, illetve sokat áll LA és SF között a dugóban. Jött a hyperloop-os ötlet. Az ötlet leírásában vannak pénzügyi számítások is, nem tudom azokat cáfolta-e vki már hitelt érdemlően?

 

Sztem nagyforgalmú közlekedési csomópontok között lehet létjogosultsága a dolognak.

Előzmény: mmormota (256)
Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 1 267

A cégek egymástól függetlenek.

Előzmény: Mungo (266)
Mungo Creative Commons License 2017.01.30 0 0 266

Nem szívesen mondom, de túl sok dologba fogott bele. A kevesebb több lenne. Az elektromos autó, napelemgyártás, akkumulátorgyártás, űrhajózás, Hyperloop...

Ha valamelyik bedől, viszi magával a többit is. Pedig szurkolok neki...

Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 0 265

Musk megmondta, a hidrogén harmad akkora hatásfokú, mint az aksis EV, innentől nem nyerhet a szarabb, az aksik meg még fejlődnek, nem ez a csúcs, sem teljesítményben, sem árban, sem töltés sebességben.

Előzmény: Törölt nick (264)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 264

A nagy gyartok tobb vasat tartanak a tuzben, mert egyaltalan nem lehet meg tudni hogy mi lesz a nyero. Sokak szerint a nagy meretu, nagy hatotavu utazoautoknal az uzemanyagcella sokkal jobb es eletkepesebb megoldas lehet mint a sima akkus villanyauto. Csak hat a franya infrastruktura ott is hianyzik.

Előzmény: mmormota (253)
mica-r Creative Commons License 2017.01.30 0 0 263

Fekete vonatot, gyors kivitelben :-)

Előzmény: Törölt nick (260)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 262

Dehogy, ket teljesen kulonbozo dolog a ketto. Egy dolog egy demo tanulmany, es egy masik dolog a szeriagyartas.

Előzmény: Törölt nick (252)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 261

Viszont a Tesla azt is megmutatta hogy aktualisan nem igazan lehet fenntartahto modon ilyen autokat gyartani, csak oriasi vesztesegek aran, amit viszont a hagyomanyos autogyartas nem tud kigazdalkodni. 

 

A Model 3 lesz a vizvalaszto, ha az nem lesz nyereseges, a Tesla megy a levesbe. Persze addig is ki kell huzni valahogy.

Előzmény: mmormota (250)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 260

Én meg Hyperloopot szeretnék Magyarországra. Lehet, hogy Észtország is úgy nőtt ki, hogy komp visz át Helsinkibe. Ha a kelet-magyarországiak is fél óra alatt elérnék Bécset az esetleg generálna valamit.

Előzmény: mmormota (259)
mmormota Creative Commons License 2017.01.30 0 0 259

Mindenesetre nagyra értékelem a kezdeményezéseit, Olyasmi szerepet tölt be a technika fejlesztésében, mint mondjuk a Medici család a művészetekben. 

Pl. nagyon örülnék, ha még az én életemben sor kerülne Mars utazásra. Ha nem is feltétlenül tudja céges alapon megvalósítani, az is előre visz, ha felkelti az emberek érdeklődését, kíváncsiságát. Akkor a politikusok is könnyebben fordítanak erre pénzt, és ha kialakul egy új űrverseny, az nagyon jó lenne szerintem.

Rangun Creative Commons License 2017.01.30 0 0 258

Mondták ezt a hozzáértők a visszatérő rakétára is.

Előzmény: Törölt nick (254)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 257

Az sebességben szerény és jóval drágábbnak is tűnik.

Előzmény: mmormota (256)
mmormota Creative Commons License 2017.01.30 0 0 256

Muskkal együtt nem ugyanaz lesz a vége? :-)

Nagyon egzotikus ötletnek tűnik. Pl. a nagy sebességű vasút (sima vagy mágneses) életszerűbb.

Előzmény: Törölt nick (254)
kamov Creative Commons License 2017.01.30 0 0 255

Csúsztatsz és mellébeszélsz.

 

Megbízást adok neked egy 45-ös automata pisztoly kifejlesztésére adott összegből, adott paraméterekkel.

Utána ha akarom megveszem adott darabáron, ha ugyanannyiért a versenytárs fejleszt jobbat, akkor meg így jártál, csinálj vele amit akarsz. Ha képes vagy rá eladod sportfegyvernek vagy más szövetséges szervezetnek, ha nem sikerül akkor ismét csak IJ. 

 

Az önkényes, kalapból előrántott definícióid miatt nem igazán vagy abban a helyzetben hogy bárkit fogalmakról oktass...

Előzmény: Platon (242)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 254

A Hyperloop eredetije is ősrégi ötlet, csak a Hyperloop indulásánál is úgy nyilatkoztak a hozzáértők, hogy kivitelezhetetlen. Musk nélkül ezt így lezárnánk.

Előzmény: mmormota (250)
mmormota Creative Commons License 2017.01.30 0 0 253

Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz a Mirai-ból. Lesz-e jövője a nagy nyomású hidrogénnek az autózásban.

Előzmény: Törölt nick (252)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 252

Világos, de pl. a Toyota i-Roadot is régóta fejlesztik és mutogatják mégsem lesz belőle piaci termék.

Előzmény: Törölt nick (249)
mmormota Creative Commons License 2017.01.30 0 0 251

Musk 2008ban dobta piacra a Roadstert, ami egy Lotus Elise atirat volt.

Kár hogy abbahagyták a gyártását, nekem nagyon tetszett. Ha még gyártják, lehet hogy elcsábultam volna mikor legutóbb autót cseréltem. Az S nekem túl nagy és túl családi autó kinézetű, családi haszonjárműnek pedig túl drága.

Előzmény: Törölt nick (245)
mmormota Creative Commons License 2017.01.30 0 0 250

Pl. a Toyota már 1997-ben kijött a RAV4-gyel, ami NiMH akkuval működött, és nagyon bevált. A mai napig van működő példány.

A Toyota Kalifornia akkor bevezetett környezet-terhelési törvényére alapozott, az autó ráfizetéses volt, befektetés a jövőbe. Kalifornia kénytelen volt visszavonni a törvényt, mivel az autógyártók többsége nem volt képes megfelelni a követelményeknek, ezzel kihúzta a szőnyeget a RAV4 alól.

Szerintem a Tesla mindenképpen meggyorsította a többi gyártó fejlesztéseit. Megmutatta, hogy van fizetőképes kereslet a tisztán elektromos, jó hatótávolságú autókra akkor is, ha drágák. A többiek fokozatosabban haladtak volna, hibridek, plug-in, kis hatótávolságú de olcsóbb stb. Így hamarabb beszállnak a versenybe nagy hatótávolságú autókka, mint enélkül tették volna.

Előzmény: Törölt nick (243)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 249

Igy van, de a fejlesztest a szeriagyartas elott minimum 3 evvel el kell kezdeni, az errol szolo dontes pedig kabe 3-4 evvel a szeriagyartas beindulasa elott megtortenik. 

 

A BMWnel meg tovabb is tartott, mert ok csinaltak egy komolyabb kiserletet a szeriagyartas elott.

Előzmény: Törölt nick (247)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 248

Ez nem állami támogatás hanem állami vásárlás, ha szállítást kérnek az űrállomásra.

Előzmény: Platon (246)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 247

A Nissan és a Mitsubishi 2010-es, a BMW 2013.

Előzmény: Törölt nick (245)
Platon Creative Commons License 2017.01.30 -1 0 246

A NASA féle korrupciót és pénzszórást nehéz überelni az tény :) 

 

Mint már írtam nem vagyok ellenére az értelmes állami céltámogatásoknak, viszont nevezzük nevén a gyereket.

 

Előzmény: Törölt nick (244)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 245

Egyaltalan nem veletlenul alltak ugy, mar 2006-2007 tajan latszott hogy erdemes foglalkozni a villanyautokkal, mert egyreszt sokat javult az akkutechnologia, masreszt a CO2-celok egyre szigorubbak lesznek. A BMW is akkor kezdte az i projektet, a Nissan is ebben az idoben kezdhette a Leaf fejleszteset, a PSA-Mitsubishi meg valoszinubb elorebb volt az ion-i-miev parossal.

 

De a PSA-nak hamarabb is volt mar kereskedelemben kaphato villanyautoja. 

 

Csak a kronologia kedveert: Musk 2008ban dobta piacra a Roadstert, ami egy Lotus Elise atirat volt. A Model S 2012-tol kaphato. 

Előzmény: Törölt nick (243)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.30 0 0 244

Állami feladatot, állami forrásból nálunk is elvégeznek piaci cégek, csak az nálunk sajnos többe kerül és nem kevesebbe.

Előzmény: Platon (242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!