Na igen,de emelkedőkön nem tapostam,csak érzéssel ezzel szemben a tempo. mindenáron tartotta fix 152-őt. Én elsősorban külföldi rapasztalatokat irtam. Itthon gyakorlatilag sik úton biztos jobb..
Köszönöm a tippeket, jövő héten megy a szerelőhöz a verda, mondtam neki is, hogy hol kezdje keresgélni a hibát, talán így könnyebb lesz megtalálni. Találtam még egy hibát az autóban, a fűtéskapcsolómat nem lehet állítani, hová nyomja a levegőt, hiába tekergetem nem csinál semmit. Lehet ezen még barkácsolni vagy cserélni kell az egész panelt emiatt? Jah, szeretném a tolóajtómat üvegesre átalakítani, mennyire körülményes ezt megoldani?
2., Követeljük, hogy időkorlát nélkül kerüljenek felfüggesztésre a kilakoltatások, követeljük a már kilakoltatott családok helyzetének azonnali rendezését!
3., Követeljük, hogy az állami szervek nyíltan vállalják fel a kiszolgáltatott helyzetben lévő hitelkárosultak érdekvédelmét a bankokkal szemben.
4., Követeljük, hogy törvénnyel szavatolt adósvédelem kerüljön beépítésre a jogrendünkbe, mivel a devizaadósok a fedezetek kényszerértékesítése (árverések) és az azt követő kilakoltatások során teljességgel kitettek a bankok, a végrehajtók és a hatóságok túlkapásainak!
5., Követeljük, hogy a bankok szerződéskötési és elszámolási gyakorlatát ne csak kormányszervek, hanem intézményesített formában társadalmi szervezetek is ellenőrizhessék!
6., Követeljük, hogy a deviza tőke nyilvántartás során bekövetkezett banki csalásokat az illetékes szervek, erre szakosodott társadalmi szervezetekkel közösen tárják fel, és hozzák nyilvánosságra!
7., Teljes eltörlését kérjük a zálogtárgyak bírósági végrehajtáson kívüli értékesítésének szabályairól szóló 12/2003. (I. 30.) Korm. rendeletnek, ami a lakásmaffia érdekeit szolgálja.
8., Követeljük, hogy a Földhivatalok azonnali hatállyal függesszenek fel az 1997. évi CXLI. Törvény 47. §. (1) bekezdése alapján minden „Ingatlanra vonatkozó jogok bejegyzése iránti kérelem” eljárást.
9., Követeljük, hogy vizsgálják ki a pénzbehajtásra szakosodott kft-k, adósságkezelők, követeléskezelők tevékenységét, működési engedélyüket függesszék fel a vizsgálat idejére!
10., Követeljük, hogy a forint árfolyamért felelős intézmény, a Magyar Jegybank intézkedéseiben ne csak a bankok, hanem a magyar állampolgárok érdekeit is vegye figyelembe.
Autósokat és civileket egyaránt várunk. Kimondottan örülnénk, ha igen sok autós jelentkezne, hogy akár kilométeres sorban tudjunk egy intézmény elé menni. Ennek megfelelően kérem, aki hajlandó részt venni a tiltakozáson és autója van, az jelentkezzen a koppanycsoport@gmail.com címen, vagy hívjon a +36 20-916-0029-es telefonszámon egyeztetés céljából. Az autós vonulás során a jelzett intézmények előtt megállunk és használjuk autóink kürtjeit. A vonulás során a Blaha Lujza téren gyülekezünk február 14-én 13: 00 órakor. 13:40 perckor tovább indulunk a Chazar András végrehajtó székházhoz, majd a pár utcával arrébb lévő Császti Ferenc végrehajtó irodájához gurulunk. Ezt követően a városon keresztül megyünk a bankszövetség épületéhez, minek utána a Nemzeti Banknál tesszük tiszteletünket. Ezt követően a lán-hídon, majd az Erzsébet-hídon át az Astoria elé vonulunk, és egysávos útlezárással tiltakozunk 2 óra hosszán át.
Aki teheti, az autójára szereljen nemzeti színű zászlót vagy a témába vágó transzparenst. A gyalog lévők beülnek egy autós mellé, így vonulunk végig a városon folyamatosan dudálva.
Arra kérek mindenkit, hogy környezetében terjessze az eseményt és a fenti időpontra hívjon meg barátokat, rokonokat, ismerősöket. Legyünk sokan, hogy a megjelenő média komolyan vegyen minket. Nagyon fontos, hogy az esemény akár minden percben megosztásra kerüljön. Vigyük el az eseményt az Internet világába. Fórumokra, iwiwre, myvipre, szimpatizáns és nemzeti honlapokra vagy politikai fórumokra. Mentsük le a plakátot és megosztásnál kimásolva a szöveget helyezzük a visszatöltött plakát mellé, hogy értelmesen jelenjen meg.
Mutassuk meg, hogy képesek vagyunk 50-100 autóval megjelenni, hiszen a cél is óriási, amiért kiállunk.
Jöjjön bárki, aki a céllal egyetért, aki bajban van, de az is, aki nincs, hiszen a mi bajunk eléri őt is utóbb. Jöjjetek biciklivel, motorral és hozzatok utasokat. Akkor leszünk eredményesek, ha Budapest kivezényli, az összes rendőrét a forgalmi rendet fen tartani, illetve mert sokan vagyunk.
Mivel mindenkire rátört a kékledes B@ziság (bocs, ha valakit megbántanék :D ), így én is kiforrasztottam a ledeket, és raktam bele mááást :D
Mondjuk nem volt itthon négylábú led, így minden komolyabb lelki probléma nélkül a kijelző alatti ledeknél elvágtam a nyáklemezt... :)
De nekem ez a szakmám, szóval aki csak úgy kicserélte a ledeket, azé minden tiszteletem. Nekem 10 perc munka, mert megvan hozzá mindenem. De aki most lát első alkalommal SMD alkatrészt, szóval tényleg gratula a kollegának :)
Én csak simán kihúztam, másik kezemmel meg erősen szorítottam a csövet, nehogy kicsússzon a kezemből, mert akkor tényleg le kell venni a lapátokat műanyagot. :-)
két ablaktörlö lapát le,műanyag boritás fel,gumicső lehuz,sok levegő nagy nyomással kifúj.nekem volt egy banktol visszavett traficom ami sokat ált és csak ez segitett rajta
Nemrég írtam, hogy Traficom hátsó ajtaja nem záródik a távvezérlővel. Szétszedtem a kárpit levétele után a zárat. Nem volt törés egyik műanyag alkatrésznél sem.
Egyszerűen olyan szárazak voltak a felületek, amelyek egymáson elmozdulnak, hogy az elektromágnes tolóereje nem bírta a kellő távra elmozdítani.
2005 traffic 1.9-nél menet közben egyszercsak olyan ford hangja lett a jószágnak. Rendesen kopog. Semmi hibajelzés, megy is az autó. Talán egy picit veszített az erejéből de ezt nem mertem tesztelni így lehet, hogy ez sem igaz. Utána vagy 30 km volt, hogy hazajöttem. Reggel pöcce indult, de most is hangos.