Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Ja, meg odavittek egy volt audist termelesi igazgatonak :) De valoban tanulnak, azert saccoltam 19et europai szallitasokra. Ha ugyanazt csinalnak mint a Model X-szel, akkor meg 20ban sem lenne hire-hamva az autonak.
Most, hogy videón és fotókon láttad, milyen a kocsi?
Maga a tökély. És szinte ingyen van.
Ezt hogy érted?
A felniknek 2500 dollár darabja, ha kiszámolod, már ez önmagában 10 ezer. Az üvegtető is legalább 1000, és ebben elöl és hátul is találsz csomagtartót, a technikáról nem is beszélve. Ebben benne van az autopilot, önmagát tudja majd vezetni
A hulyeje tenyleg azt hitte hogy neki tizmillaert lesz fullos Model 3asa. Lesz csunya koppanas amikor meg kell rendelni es meglatja a szamlat. Eleve lesz vagy 38-39e euro az alapar, es az extrak amiket felsorolt mind kemeny (tiz)ezrekbe fognak kerulni.
Egy dualmotoros, normalis akkus, uvegtetos, autopilotos varians szerintem nem fog megallni 60e euro alatt, es az nem tiz millia hanem ~20.
Logikával egész sok dolog belátható... pl az is, hogyha nincs levezetett bizonyításod a végtelen elemű sorozatok összegére,
akkor logikusan nem mozoghatna semmi, mivel x út megtételéhez, előtte x/2 utat kell megtennie stb.... a valóság persze
itt ellentmond a logikának....
... tehát ha megtennéd, hogy hozol egy forrást a GM-től ami azt állítja, hogy minden eladott Bolton 9k a veszteségük.... ....megköszönném... plusz nem tűnne teljesen légből kapottnak a kijelentésed, amire a valóságképed alapozod :)
Megfeledkezel, hogy most nem a nulláról indulnak, időközben tanultak ,és tapasztaltak.A Tesla sem eladó, Musk a főrészvényes, aki nem örökölte ezt a pozíciót, mint a BMW-nél, hanem maga csinálta.
A Teslaval kapcsolatban nem vagyom semmire, egyszeruen csak kiindulok az eddigi tapasztalatokbol. Mind a Model S mind az X szeriagyartasa legalabb 2 evet kesett az elozetes beharangozasokbol, a Model X termeleset honapokig nem birtak felfuttatni.
Nem lesz ez maskepp a Model 3-nal sem, ami raadasul valodi tomeggyartas kellene hogy legyen, nem pedig par ezer darab evente.
Hogy mennyi a piaci erteke a Teslanak az irrelevans, mivel sem te sem en nem akarjuk megvenni, a BMW meg nem elado. A Tesla majd akkor nyomja le a BMWt, ha elad egy evben 2,3 millio autot es termel kozben 6 milliard euro nyereseget.
Logikával is könnyen belátható, nagy kapacitású saját aksigyár nélkül érdekes lenne, hogy csak a GM talált olyan beszállítót, ami csak neki tud olcsó aksit beszállítani, mert a többiek valahogy nem tudnak ilyen árú, és ekkora kapacitású autót összerakni, ugyanazokból a lehetőségekből.
Szóval, akkor a Bolt úgy kerül 37500 dollárba, hogy a GM 9 ezret bukik rajta, a Tesla nyereséget fog termelni 35 ezer dolláros Model 3-al is, mivel mást nem tehet, nincs még 9 millió másik autó, ami eltartaná a Model 3-at.
Ezzel azért csak óvatosan.... a dolgok természetéből adódóan olyan dolgokhoz tudunk hasonlítani bármi mást, amit ismerünk...
Igencsak bohó dolog lenne egy olyan autóhoz hasonlítani az összes többit, ami még meg sem jelent. a model 3-nak még NINCS ára, nincs kiszállítási határideje, nincs pontos technikai paraméterezése.... a Boltnak meg van... ergo innentől kezdve a Bolthoz
mérhető a többi "versenytárs" és nem a Teslához....
... az egy dolog, hogy Musk eltwitterelget a fanjaival.. az meg egy másik, hogy mire előáll a kész termékkel, addigra más gyártók
talán már piacra is dobtak valamit hasonló paraméterezéssel, de olcsóbban.... hogy lesz-e 2017-ben (2018-ban) Model 3 az ugye
nyitott kérdés.. mint ahogy az is, hogy mivel jön ki időközben a többi gyártó....