Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 431

 "Ezt Te mire alapozod?"

 

A rengeteg minosegi problemara ami a Model S es a Model X kapcsan folyamatosan felmerul, a Model S-en gyakorlatilag csak a szelvedo nem romlik el, a Model X meg rosszabb ebbol a szempontbol. Raadasul lattam sajat szememmel is Model X-et kozelrol, ami nem nullkilometeres peldany volt, tragedia. A Dacia jobb minosegben gyart mint a Tesla.

 

"autógyártó tud még olyat, hogy "over the air" kiküszöböl szoftveres problémákat?"

 

Kabe mindegyik, raadasul hamarabb kezdtek mint a Tesla. Te vagy a tipikus tesla-hivo mintapeldanya: kajalod Musk agymeneseit, es azt hiszed hogy mindent o talalt fel, es mindenben jobb mindenkinel, mert egyszeruen fingod sincs az autoiparrol, meg erdeklodo laikus szintjen sem.

 

 

Előzmény: ShaReRe (430)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 430

A legelső mexólalásod ebben a topikban "ipari hulladék" volt. Ezt Te mire alapozod? Nyilván kijövő szériáknál több a panasz, mint bejáratott modelleknél. S 2012 óta van, X 2015 óta. Szóval sztem S-ről már lehet nyilatkozni, hogy tuti masina. X talán még küzd egy-két problémával, nem tudom. Milyen autógyártó tud még olyat, hogy "over the air" kiküszöböl szoftveres problémákat? Tesla ezzel a megoldással egy rakás visszahívástól mentesítette magát, zseniális.

 

Ja, és persze azt is észben kell tartani, hogy 100 éve Tesla az első újonnan létesült autógyártó, mely sikert ér el a piacon. Nyilván volt több más próbálkozás csak bukta lett belőle. Tesla sorra nyeri a direct sales-es pereit, ami érthető hiszen ki szeretne dealer-nek is fizetni ha megteheti, hogy direktben vásárol a gyártótól?

Előzmény: Törölt nick (423)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.10 0 0 429

Ez a kérdés ennyire nem lehet ám bonyolult..  :) Tök egyszerű ám ARRA A KÉRDÉSRE amit feltettem igen-t vagy nemet mondani....

 

... nem is értem miért nem ARRA  a kérdésre válaszolsz? Miért szalmabábozol helyette? :)

Előzmény: Platon (428)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 428

Az atomhulladék jellemzően az iparban és a gyógyászatban keletkezik.  Az erőművi hulladék a legkevesebb. 

 

 

 

 

Előzmény: Auralianus (427)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.10 0 0 427

meg a többi sem ugye? :)

Előzmény: Platon (426)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 426

Az atomenergia árában az Urán ára nem tényező.

 

Ugyanez az EV-ről nem mondható el. 

Előzmény: Auralianus (424)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 425

Ha nincs olcsó, akkor drágán vehetsz csak, ha olcsón adod, akkor bizony buksz.

Előzmény: Auralianus (424)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.10 0 0 424

Értem... akkor ha Magyarországnak nincs saját uránbányája, urándúsítója és VÉGLEGES megoldása az atomhulladék tárolására,
akkor logikusan nem is lehet nyereséges az atomenergiatermelése?

:)

 

Vagy hogy? :)

Előzmény: Rangun (418)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 423

Ha az S-bol es az Xbol indulunk ki, akkor a Model 3 egy ipari hulladek lesz. A Tesla erdekeben remelem hogy azert azt a szintet sikerul felulmulni.

Előzmény: ShaReRe (420)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 422
Előzmény: Auralianus (417)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 421

"időközben tanultak ,és tapasztaltak"

 

Ja, meg odavittek egy volt audist termelesi igazgatonak :) De valoban tanulnak, azert saccoltam 19et europai szallitasokra. Ha ugyanazt csinalnak mint a Model X-szel, akkor meg 20ban sem lenne hire-hamva az autonak.

Előzmény: Rangun (416)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 420

Egyszerű. Mivel sem Boltot, sem T3-at nem vezettem még, a linkekre alapozom :)

De az S és X sikere előrevetíti, hogy 3 is egy jó autó lesz. X-et vezettem már, az nagyon tetszett.

Előzmény: Törölt nick (403)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 419

En csak olvastam amit nyilatkoztak.

 

http://www.vezess.hu/magazin/2016/04/01/kilora-vettek-a-magyarok-a-tizenmillios-teslat-becsben/

 

 

Most, hogy videón és fotókon láttad, milyen a kocsi?

Maga a tökély. És szinte ingyen van.

Ezt hogy érted?

A felniknek 2500 dollár darabja, ha kiszámolod, már ez önmagában 10 ezer. Az üvegtető is legalább 1000, és ebben elöl és hátul is találsz csomagtartót, a technikáról nem is beszélve. Ebben benne van az autopilot, önmagát tudja majd vezetni

 

A hulyeje tenyleg azt hitte hogy neki tizmillaert lesz fullos Model 3asa. Lesz csunya koppanas amikor meg kell rendelni es meglatja a szamlat. Eleve lesz vagy 38-39e euro az alapar, es az extrak amiket felsorolt mind kemeny (tiz)ezrekbe fognak kerulni.

 

Egy dualmotoros, normalis akkus, uvegtetos, autopilotos varians szerintem nem fog megallni 60e euro alatt, es az nem tiz millia hanem ~20.

Előzmény: Rangun (413)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 418

GM-nek nincs aksigyára, kb. azt kellene elérniük a nullszaldóhoz, de mivel azt nem sikerült, ezért buknak 9 ezret egy autón.

Előzmény: Törölt nick (415)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.10 0 0 417

Logikával egész sok dolog belátható... pl az is, hogyha nincs levezetett bizonyításod a végtelen elemű sorozatok összegére,

akkor logikusan nem mozoghatna semmi, mivel x út megtételéhez, előtte x/2 utat kell megtennie stb.... a valóság persze

itt ellentmond a logikának....

 

 

... tehát ha megtennéd, hogy hozol egy forrást a GM-től ami azt állítja, hogy minden eladott Bolton 9k a veszteségük....
....megköszönném... plusz nem tűnne teljesen légből kapottnak a kijelentésed, amire a valóságképed alapozod :)

Előzmény: Rangun (411)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 416

Megfeledkezel, hogy most nem a nulláról indulnak, időközben tanultak ,és tapasztaltak.A Tesla sem eladó, Musk a főrészvényes, aki nem örökölte ezt a pozíciót, mint a BMW-nél, hanem  maga csinálta.

Előzmény: Törölt nick (414)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 415

A GM allitasa szerint 2016ra elerik a 145 dollar/KWh akkuarat.

 

Konnyen meglehet hogy a Tesla gigagyara ettol dragabban termel.

Előzmény: Rangun (411)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 414

A Teslaval kapcsolatban nem vagyom semmire, egyszeruen csak kiindulok az eddigi tapasztalatokbol. Mind a Model S mind az X szeriagyartasa legalabb 2 evet kesett az elozetes beharangozasokbol, a Model X termeleset honapokig nem birtak felfuttatni.

 

Nem lesz ez maskepp a Model 3-nal sem, ami raadasul valodi tomeggyartas kellene hogy legyen, nem pedig par ezer darab evente.

 

Hogy mennyi a piaci erteke a Teslanak az irrelevans, mivel sem te sem en nem akarjuk megvenni, a BMW meg nem elado. A Tesla majd akkor nyomja le a BMWt, ha elad egy evben 2,3 millio autot es termel kozben 6 milliard euro nyereseget.

Előzmény: Rangun (407)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 413

Ne nézd már ennyire hülyének az embereket.

Előzmény: Törölt nick (412)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 412

igy van, csak aki 3er BMWt rendel az ezzel tisztaban van.

Előzmény: Rangun (406)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 411

Logikával is könnyen belátható, nagy kapacitású saját aksigyár nélkül érdekes lenne, hogy csak a GM talált olyan beszállítót, ami csak neki tud olcsó aksit beszállítani, mert a többiek valahogy nem tudnak ilyen árú, és ekkora kapacitású autót összerakni, ugyanazokból a lehetőségekből.

Előzmény: Auralianus (410)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.10 0 0 410

Hoznál rá GM-es forrást? Mert ezt a történetet én olyan formában hallottam, hogy újságírók állították.. a GM meg nem kommentálta....

Előzmény: Rangun (409)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 409

GM állítja.

Előzmény: Auralianus (408)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.10 0 0 408

Izé... azt hogy sikerült kihozni, hogy a bolt 9k bukta / db?

 

Emellett ajánlom figyelmedbe a model 3-ra vonatkozó előzetes árkalkulációkat...  ha a 35k-ba kerülő model 3-at akarod versenyeztetni

a Bolt-al... akkor bizony alulmarad... 

Előzmény: Rangun (402)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 407

Erre vágysz? Vigyázz, nehogy nagy csalódás érjen, már 43 milliárd dollárt ér a Tesla, nincs már messze a BMW lenyomása sem.

Előzmény: Törölt nick (404)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 406

Az M3-as BMW sem 9 millió forint, meg  egy közepesen felszerelt 3-as is bele kerül 12 millióban, mikor az alap csak 9-be kerül.

Előzmény: Törölt nick (405)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 405

" Tesla nyereséget fog termelni 35 ezer dolláros Model 3-al is, mivel mást nem tehet"

 

Muhaha :) Ez egy erdekes levezetes :)))

 

Ugy lesz a Model 3 35e dollar hogy lesz vagy 50e egy ertelmes valtozat belole. Ami Europaban 20%kal meg tobb is lesz.

Előzmény: Rangun (402)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 404

Eleve be sem fog indulni az iden a szeriagyartas, jovore is csak akadozni fog, es elso korben az USA megrendeleseket fogjak kiszallitani.

 

Mondom, mar az is jo eredmeny lesz ha 19ben szallitani fognak egyaltalan Europaba.

Előzmény: Rangun (401)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 403

nem erdekelnek a linkjeid, az erdekel hogy mire alapozod az allitasod.

Előzmény: ShaReRe (400)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 402

Szóval, akkor a Bolt úgy kerül 37500 dollárba, hogy a GM 9 ezret bukik rajta, a Tesla nyereséget fog termelni 35 ezer dolláros Model 3-al is, mivel mást nem tehet, nincs még 9 millió másik autó, ami eltartaná a Model 3-at.

Előzmény: Auralianus (398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!