Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
A rengeteg minosegi problemara ami a Model S es a Model X kapcsan folyamatosan felmerul, a Model S-en gyakorlatilag csak a szelvedo nem romlik el, a Model X meg rosszabb ebbol a szempontbol. Raadasul lattam sajat szememmel is Model X-et kozelrol, ami nem nullkilometeres peldany volt, tragedia. A Dacia jobb minosegben gyart mint a Tesla.
"autógyártó tud még olyat, hogy "over the air" kiküszöböl szoftveres problémákat?"
Kabe mindegyik, raadasul hamarabb kezdtek mint a Tesla. Te vagy a tipikus tesla-hivo mintapeldanya: kajalod Musk agymeneseit, es azt hiszed hogy mindent o talalt fel, es mindenben jobb mindenkinel, mert egyszeruen fingod sincs az autoiparrol, meg erdeklodo laikus szintjen sem.
A legelső mexólalásod ebben a topikban "ipari hulladék" volt. Ezt Te mire alapozod? Nyilván kijövő szériáknál több a panasz, mint bejáratott modelleknél. S 2012 óta van, X 2015 óta. Szóval sztem S-ről már lehet nyilatkozni, hogy tuti masina. X talán még küzd egy-két problémával, nem tudom. Milyen autógyártó tud még olyat, hogy "over the air" kiküszöböl szoftveres problémákat? Tesla ezzel a megoldással egy rakás visszahívástól mentesítette magát, zseniális.
Ja, és persze azt is észben kell tartani, hogy 100 éve Tesla az első újonnan létesült autógyártó, mely sikert ér el a piacon. Nyilván volt több más próbálkozás csak bukta lett belőle. Tesla sorra nyeri a direct sales-es pereit, ami érthető hiszen ki szeretne dealer-nek is fizetni ha megteheti, hogy direktben vásárol a gyártótól?
Értem... akkor ha Magyarországnak nincs saját uránbányája, urándúsítója és VÉGLEGES megoldása az atomhulladék tárolására, akkor logikusan nem is lehet nyereséges az atomenergiatermelése?
Ja, meg odavittek egy volt audist termelesi igazgatonak :) De valoban tanulnak, azert saccoltam 19et europai szallitasokra. Ha ugyanazt csinalnak mint a Model X-szel, akkor meg 20ban sem lenne hire-hamva az autonak.
Most, hogy videón és fotókon láttad, milyen a kocsi?
Maga a tökély. És szinte ingyen van.
Ezt hogy érted?
A felniknek 2500 dollár darabja, ha kiszámolod, már ez önmagában 10 ezer. Az üvegtető is legalább 1000, és ebben elöl és hátul is találsz csomagtartót, a technikáról nem is beszélve. Ebben benne van az autopilot, önmagát tudja majd vezetni
A hulyeje tenyleg azt hitte hogy neki tizmillaert lesz fullos Model 3asa. Lesz csunya koppanas amikor meg kell rendelni es meglatja a szamlat. Eleve lesz vagy 38-39e euro az alapar, es az extrak amiket felsorolt mind kemeny (tiz)ezrekbe fognak kerulni.
Egy dualmotoros, normalis akkus, uvegtetos, autopilotos varians szerintem nem fog megallni 60e euro alatt, es az nem tiz millia hanem ~20.
Logikával egész sok dolog belátható... pl az is, hogyha nincs levezetett bizonyításod a végtelen elemű sorozatok összegére,
akkor logikusan nem mozoghatna semmi, mivel x út megtételéhez, előtte x/2 utat kell megtennie stb.... a valóság persze
itt ellentmond a logikának....
... tehát ha megtennéd, hogy hozol egy forrást a GM-től ami azt állítja, hogy minden eladott Bolton 9k a veszteségük.... ....megköszönném... plusz nem tűnne teljesen légből kapottnak a kijelentésed, amire a valóságképed alapozod :)
Megfeledkezel, hogy most nem a nulláról indulnak, időközben tanultak ,és tapasztaltak.A Tesla sem eladó, Musk a főrészvényes, aki nem örökölte ezt a pozíciót, mint a BMW-nél, hanem maga csinálta.
A Teslaval kapcsolatban nem vagyom semmire, egyszeruen csak kiindulok az eddigi tapasztalatokbol. Mind a Model S mind az X szeriagyartasa legalabb 2 evet kesett az elozetes beharangozasokbol, a Model X termeleset honapokig nem birtak felfuttatni.
Nem lesz ez maskepp a Model 3-nal sem, ami raadasul valodi tomeggyartas kellene hogy legyen, nem pedig par ezer darab evente.
Hogy mennyi a piaci erteke a Teslanak az irrelevans, mivel sem te sem en nem akarjuk megvenni, a BMW meg nem elado. A Tesla majd akkor nyomja le a BMWt, ha elad egy evben 2,3 millio autot es termel kozben 6 milliard euro nyereseget.
Logikával is könnyen belátható, nagy kapacitású saját aksigyár nélkül érdekes lenne, hogy csak a GM talált olyan beszállítót, ami csak neki tud olcsó aksit beszállítani, mert a többiek valahogy nem tudnak ilyen árú, és ekkora kapacitású autót összerakni, ugyanazokból a lehetőségekből.
Szóval, akkor a Bolt úgy kerül 37500 dollárba, hogy a GM 9 ezret bukik rajta, a Tesla nyereséget fog termelni 35 ezer dolláros Model 3-al is, mivel mást nem tehet, nincs még 9 millió másik autó, ami eltartaná a Model 3-at.