Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Ennek a nagy része kamu, egy volt valóban Tesla, amelyiknél az esőben elfordult előtte keresztben, de olyat meg nagyon sok tud, jóval a Tesla előtt ráadásul.
"Because of the damage caused by the collision, the car was physically incapable of transmitting log data to our servers and we therefore have no way of knowing whether or not Autopilot was engaged at the time of the crash,"
In the only other known fatality involved with Autopilot, Joshua Brown died in a crash in Model S in Florida in May.
Eddig összesen volt kettő. Ez is kettővel több, mint kellene. A tanulságokat biztos beleviszik az Autopilot 2.0-ba.
Halálos baleset egy kapott publicitást, Floridában. Mi volt még? Futott összkm számmal nézve Tesla a legbiztonságosabb autók egyike. Ja, az ilyen irányú statisztika automatikusan gyűlik Teslánál. Van még autógyártó, amelyik így tud adatot gyűjteni? Ha igen, melyik?
Van egy YT videó, sajna most tök lassú a VPN, meg már hajnal van lassan, majd máskor előkeresem. Hollandiában történt az eset, hogy Tesla akkor jelzett, hogy fékezni kell, amikor a sofőr még nem láthatott semmit az előtte levő forgalmi gebaszból, aminek baleset lett a vége. De Tesla a jelzésnek köszönhetően megúszta (vagy automatán fékezett) a dolgot.
Egyszóval nem szart gyárt. Elhiszem, hogy relatíve rossz a statisztika, de a problémák többsége, mint a consumerreports is írta nyekergés, nyikorgás itt-ott, amit egy benzines autóban meg sem hallanál az autó saját zajától.
Ez a bqr.com hivatkozik a consumerreports.org-ra. Ott ugyen nem 98%, de 97% nyilatkozik úgy, hogy újra megvenné Tesláját. Persze ez leginkább annak köszönhető, hogy a customer service hipergyors és overdoing cseréket. Lejjebb abból is beollóztam, miután shadowbull hozta a linket.
Ez sztem nyilván nem kevés tanulópénzébe kerül Teslának, mert ugye a 4 éves garancián belül vannak a masinák. De ha jól csinálják, akkor sokat tanulnak belőle. Amit nagyon remélek, mert Model 3-ra fáj a fogam.
“We are committed to making the world’s most reliable cars,” Tesla said. “While we have seen some issues with early Model X builds, the issues are not widespread, and we are working closely with each owner to respond quickly and proactively to address any problems. We will continue to do so until each customer is fully satisfied. This commitment is one of the reasons why 98% of our customers say they will buy another Tesla as their next car.”
Indeed, Tesla Model X owners do seem to be overwhelmingly satisfied, but that data point apparently doesn’t factor into Consumer Reports’ reliability calculus.
Between 2008 and March 2012, Tesla sold more than 2,250 Roadsters in 31 countries.
As of December 2016, Tesla has sold over 186,000 electric cars worldwide since delivery of its first Tesla Roadster in 2008, making the carmaker the second largest global pure electric car manufacturer after the Renault-Nissan Alliance. For two years running, 2015 and 2016, Tesla ranked as the world's second best selling manufacturer of plug-in electric cars after BYD Auto.
Ez nem bölcselkedéssel, hanem szerviz statisztikával eldöntendő kérdés. A Model-S átlagos, a Model-X viszont bekerült a 10 legmegbízhatatlanabb autó díszes csoportjába.
Gyártanék én olyan, egyébként méregdrága hulladékot, amiből évente 40%-al többet lehet eladni. Valahogy nekem nem ez a hulladék definíciója, az olyan egyszer eladható dolognak tűnik.