Keresés

Részletes keresés

ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 461

Van egy YT videó, sajna most tök lassú a VPN, meg már hajnal van lassan, majd máskor előkeresem. Hollandiában történt az eset, hogy Tesla akkor jelzett, hogy fékezni kell, amikor a sofőr még nem láthatott semmit az előtte levő forgalmi gebaszból, aminek baleset lett a vége. De Tesla a jelzésnek köszönhetően megúszta (vagy automatán fékezett) a dolgot.

 

Egyszóval nem szart gyárt. Elhiszem, hogy relatíve rossz a statisztika, de a problémák többsége, mint a consumerreports is írta nyekergés, nyikorgás itt-ott, amit egy benzines autóban meg sem hallanál az autó saját zajától.

Előzmény: Platon (458)
mica-r Creative Commons License 2017.02.10 0 0 460

Szerintem nem reális vágy egy T3. Mondjuk a távolabbi időben nem tudom mi lesz, de nem túl jók az előjelek.

Előzmény: ShaReRe (459)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 459

Ez a bqr.com hivatkozik a consumerreports.org-ra. Ott ugyen nem 98%, de 97% nyilatkozik úgy, hogy újra megvenné Tesláját. Persze ez leginkább annak köszönhető, hogy a customer service hipergyors és overdoing cseréket. Lejjebb abból is beollóztam, miután shadowbull hozta a linket.

 

Ez sztem nyilván nem kevés tanulópénzébe kerül Teslának, mert ugye a 4 éves garancián belül vannak a masinák. De ha jól csinálják, akkor sokat tanulnak belőle. Amit nagyon remélek, mert Model 3-ra fáj a fogam.

Előzmény: Platon (456)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 458

Most komolyan, mit vártál, hogy Elon Musk kiáll és beismeri hogy szart gyártanak? :) 

 

Édes mindegy hogy szar vagy hiper megbízható a termék a gyártó mindig az egekbe fogja magasztalni.

 

 

Ezzel szemben a független statisztikák és tesztek szépen megmutatták mit is gyártanak. 

Előzmény: ShaReRe (455)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 457

Stílus! Kérhetném úgy, hogy ne bántsd a másikat?

Előzmény: Rangun (452)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 456

Tesla said. 

 

A statisztika meg valami egészen másról regél...

Előzmény: ShaReRe (455)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 455

A linkről másolva:

 

“We are committed to making the world’s most reliable cars,” Tesla said. “While we have seen some issues with early Model X builds, the issues are not widespread, and we are working closely with each owner to respond quickly and proactively to address any problems. We will continue to do so until each customer is fully satisfied. This commitment is one of the reasons why 98% of our customers say they will buy another Tesla as their next car.”

Indeed, Tesla Model X owners do seem to be overwhelmingly satisfied, but that data point apparently doesn’t factor into Consumer Reports’ reliability calculus.

Előzmény: Platon (454)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -2 0 454

Ott vannak a linkek, ezek tények. Te hazudozol ex has. Egy darab forrásod nincsen.

 

pl.

 

http://bgr.com/2016/10/25/tesla-model-x-review-consumer-reports-reliability/

 

 

Előzmény: Rangun (452)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 453

A roadster az egy lotus volt, nem a tesla gyártotta, ott volt is minőség. 

 

A többi.....

 

Amíg megy a hype, addig jó, aztán jönnek a lerobbanós hétköznapok. 

Előzmény: ShaReRe (450)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 452

Ez egyszerű hazugság.

Előzmény: Platon (451)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 451

Nem. Nincsen.

 

Az utolsó tíz között van stabilan. Az elkészült autók 80% már átesett garanciális fődarab cserén. Na ez a durva.

Előzmény: Rangun (448)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 450

Between 2008 and March 2012, Tesla sold more than 2,250 Roadsters in 31 countries.

As of December 2016, Tesla has sold over 186,000 electric cars worldwide since delivery of its first Tesla Roadster in 2008, making the carmaker the second largest global pure electric car manufacturer after the Renault-Nissan Alliance. For two years running, 2015 and 2016, Tesla ranked as the world's second best selling manufacturer of plug-in electric cars after BYD Auto.

 

Szóval 1.2% Roadster volt az összes eladásból.

Előzmény: ShaReRe (442)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 449

A Model S is az átlagos alján van és a luxus kategóriában labdába sem rúg megbízhatóság tekintetében. 

Előzmény: mmormota (447)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 448

Az elején, azóta meg nagyot javított, ma már az első 10-ben van az X is.

Előzmény: mmormota (447)
mmormota Creative Commons License 2017.02.10 0 0 447

Ez nem bölcselkedéssel, hanem szerviz statisztikával eldöntendő kérdés. A Model-S átlagos, a Model-X viszont bekerült a 10 legmegbízhatatlanabb autó díszes csoportjába.

Előzmény: Rangun (440)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 446
Előzmény: Rangun (440)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 445

"S a legmegbízhatóbb autók egyike"

 

Ugyan. Az atlagot sem uti meg.

 

"nincs is rajta minek elromlani."

 

Ez meg ostobasag. Gyakorlatilag barmi elromolhat rajta az ablakemelotol a klimakompresszorig, es a tapasztalat azt mutatja hogy el is romlik.

Előzmény: Rangun (440)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 444

Gyártanék én olyan, egyébként méregdrága hulladékot, amiből évente 40%-al többet lehet eladni. Valahogy nekem nem ez a hulladék definíciója, az olyan egyszer eladható dolognak tűnik.

Előzmény: Platon (439)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 443

Elég, ha nem személyeskedsz.

Előzmény: Törölt nick (441)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 442

Pont a Roadsterrel nem lehet semmi statisztikát felállítani! Mennyi készült belőle? Kétezer-néhányszáz darab? Azóta 100x annyi Tesla került eladásra! Na, meg is nézem a statisztikákat gyorsan.

Előzmény: Platon (439)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 441

nekem se idom, se kedvem korbenyalni a vitapartnert. Ha szerintem baromsag amit ir akkor leirom hogy baromsag.

 

de ez mellekszal.

Előzmény: Platon (436)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 440

Az S a legmegbízhatóbb autók egyike, nincs is rajta minek elromlani.

Előzmény: Platon (439)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 439

A szerviz statisztika kelti a rosz hírét. Ezek objektív számok, attól hogy neked nem tetszenek még nem kommunista ármány citálni őket. 

 

Nem azon kell sírni, arról beszélgetünk hogy a gonosz autógyárak autói nem esnek szét alattad mint a Tesla, hanem ipari hulladék helyett autót kéne gyártani. 

 

A Tesla csak azért létezik még mert a Roadster egy relatíve jó autó volt. De minden ami azóta kikerült onnan hulladék, meg lehet nézni a statisztikákat.

 

Ez van. A tények nem változnak mert neked nem tetszenek. 

Előzmény: Rangun (438)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 438

A szakembered dolgoznak, és nem áskálódnak, meg rossz hírét keltik az ellenfélnek, ez olyan politikusi tulajdonság, szóval azt kellene bizonygatnia, hogy az ő termékük mennyivel jobb, csak hát nincs versenyképes EV a német autógyárak kínálatában, a német környezetvédelmi miniszter is Tesla S-t vásárolt magának.

Előzmény: Platon (437)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 437

Szerintem meg gépjármű ipari szakemberhez hasonlít, aki tudja miről beszél. ;)

Előzmény: Rangun (435)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 436

Lehet ezt barátian is ;)

Előzmény: Törölt nick (434)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 0 435

Kezdesz ahhoz a meggyőződéses Orbán fanokhoz hasonlítani, akik önként gyalázzák a politikai ellenfeleket, mert úgy gondolják, hogy erre szüksége van a főnöknek, csak az eseteben a BMW=Orbán, Tesla=politikai ellenfél.

Előzmény: Törölt nick (434)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 434

Persze hogy nem vagy az ivocimboram, azok legalabb ertenek az autoiparhoz.

 

nekem itt ne fenyegetozz, es koncentralj a mondanivalora.

 

A mostani Tesla-tulajdonosok tipikus early adopterek*, akiket lelkesit az amit Musk csinal. Csakhogy rajuk egy komplett autogyarat nem lehet alapozni, a Model 3 vasarlok mar nem ilyenek lesznek, nekik olyan auto kell amiben nem kell minden heten valamit szerelni.

 

Ez az egyik.

 

A masik meg az hogy a tragya minoseg a hasznaltauto-arakat is a padlora fogja nyomni, a marka megitelese a padlora kerul, onnan pedig nehez felallni.

 

*bar valakinek tele lett a toke ezzel egyutt is, es pereskedik a Teslaval hogy vegyek vissza tole a hulladekot amit eladtak neki.

Előzmény: ShaReRe (433)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 433

Arra kérlek csiszolj a stílusodon, ez itt nem kocsma, nem vagyok az ivócimborád! Már szóltam régebben is, hogy a veterán nick-et meg kell becsülni, itt kultúrált fórumkörben.

 

Egyébként pedig én elolvasom az adott linket, amin ezt találom:

 

"Despite the problems, our data show that Tesla owner satisfaction is still very high: Ninety-seven percent of owners said they would definitely buy their car again. It appears that Tesla has been responsive to replacing faulty motors, differentials, brakes, and infotainment systems, all with a minimum of fuss to owners.

And Tesla’s attention to customer service has been effective. Almost every survey respondent made note of Tesla’s rapid response and repair time, despite the lack of a traditional dealer service network. For its early adopters, Tesla has made a practice of overdelivering on service problems under the factory warranty..."

 

Egyszóval Tesla rocks!

 

 

Előzmény: Törölt nick (431)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 432

tessek, ez csak egy cikk:

 

http://www.consumerreports.org/cars-tesla-reliability-doesnt-match-its-high-performance/

 

de folyamatosan a jelentesek a szinte allando problemakrol, az a honap amikor nincs egy Model S szervizben, szinte isteni ajandek.

Előzmény: ShaReRe (430)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!