Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
épülnek, meg okoskodásra.... persze van benne több-kevesebb igazásg, de erre azért nem alapoznám, hogy 9k-t bukik a GM
minden egyes Bolton..... jelen pillanatban a piac ÉS a világ is gyorsan változik...
... megjegyzem, hogy kezdhetsz is sírni krokodilkönnyekkel, mert ha az akkupakk ára eléri a 90$/KWh - os szintet... onnantól erősen kérdésessé válik a hálózati áram gazdaságossága... a napenergia és a szélkelepek sajátosságaiból adódóan igen gyorsan
szűnhet meg az igény az atomerőművekre piaci alapon....
(az is igen érdekes lesz, hogy mennyi idő alatt lesznek képesek a hagyományos gyártók felskálázni az EV gyártókapacitásaikat
Hát, a világ éppen úgy alakul, hogy egyre inkább (újra) kísérleti nyúlnak tekinthető a vásárló. Ez szvsz a jövőben fokozódni fog, és ez valamelyest meg is fogja növelni a fejlesztések sebességét.
Érintőlegesen a topikhoz tartozik, Musk célkitűzései között van a megújuló energia és annak felhasználása. Ma megnéztem a "Before the flood" dokumentumfilmet. Nagyon érdemes!
Musk az autopilottal nem csinalt semmi mast, mint az addig mar regen szeriaban kaphato rendszereket berakta az autojaba, kivett egy alapveto biztonsagi funkciot, es elnevezte autopilotnak.
Savtarto automatika, radaros tempomat jopar evvel Musk elott is kaphato volt.
Elon rabszolgahajcsár, ez egyértelmű. A cikkből az is kiderül, hogy a melósok összefogtak és a Unionon keresztül már jobbítottak is feltételeiken. Az ergonomián is nyilván lehetne javítani, ha alkalmaznának sig sigma elveket.
Ennek a nagy része kamu, egy volt valóban Tesla, amelyiknél az esőben elfordult előtte keresztben, de olyat meg nagyon sok tud, jóval a Tesla előtt ráadásul.
"Because of the damage caused by the collision, the car was physically incapable of transmitting log data to our servers and we therefore have no way of knowing whether or not Autopilot was engaged at the time of the crash,"
In the only other known fatality involved with Autopilot, Joshua Brown died in a crash in Model S in Florida in May.
Eddig összesen volt kettő. Ez is kettővel több, mint kellene. A tanulságokat biztos beleviszik az Autopilot 2.0-ba.