Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
“We are committed to making the world’s most reliable cars,” Tesla said. “While we have seen some issues with early Model X builds, the issues are not widespread, and we are working closely with each owner to respond quickly and proactively to address any problems. We will continue to do so until each customer is fully satisfied. This commitment is one of the reasons why 98% of our customers say they will buy another Tesla as their next car.”
Indeed, Tesla Model X owners do seem to be overwhelmingly satisfied, but that data point apparently doesn’t factor into Consumer Reports’ reliability calculus.
Between 2008 and March 2012, Tesla sold more than 2,250 Roadsters in 31 countries.
As of December 2016, Tesla has sold over 186,000 electric cars worldwide since delivery of its first Tesla Roadster in 2008, making the carmaker the second largest global pure electric car manufacturer after the Renault-Nissan Alliance. For two years running, 2015 and 2016, Tesla ranked as the world's second best selling manufacturer of plug-in electric cars after BYD Auto.
Ez nem bölcselkedéssel, hanem szerviz statisztikával eldöntendő kérdés. A Model-S átlagos, a Model-X viszont bekerült a 10 legmegbízhatatlanabb autó díszes csoportjába.
Gyártanék én olyan, egyébként méregdrága hulladékot, amiből évente 40%-al többet lehet eladni. Valahogy nekem nem ez a hulladék definíciója, az olyan egyszer eladható dolognak tűnik.
Pont a Roadsterrel nem lehet semmi statisztikát felállítani! Mennyi készült belőle? Kétezer-néhányszáz darab? Azóta 100x annyi Tesla került eladásra! Na, meg is nézem a statisztikákat gyorsan.
A szerviz statisztika kelti a rosz hírét. Ezek objektív számok, attól hogy neked nem tetszenek még nem kommunista ármány citálni őket.
Nem azon kell sírni, arról beszélgetünk hogy a gonosz autógyárak autói nem esnek szét alattad mint a Tesla, hanem ipari hulladék helyett autót kéne gyártani.
A Tesla csak azért létezik még mert a Roadster egy relatíve jó autó volt. De minden ami azóta kikerült onnan hulladék, meg lehet nézni a statisztikákat.
Ez van. A tények nem változnak mert neked nem tetszenek.
A szakembered dolgoznak, és nem áskálódnak, meg rossz hírét keltik az ellenfélnek, ez olyan politikusi tulajdonság, szóval azt kellene bizonygatnia, hogy az ő termékük mennyivel jobb, csak hát nincs versenyképes EV a német autógyárak kínálatában, a német környezetvédelmi miniszter is Tesla S-t vásárolt magának.
Kezdesz ahhoz a meggyőződéses Orbán fanokhoz hasonlítani, akik önként gyalázzák a politikai ellenfeleket, mert úgy gondolják, hogy erre szüksége van a főnöknek, csak az eseteben a BMW=Orbán, Tesla=politikai ellenfél.
Persze hogy nem vagy az ivocimboram, azok legalabb ertenek az autoiparhoz.
nekem itt ne fenyegetozz, es koncentralj a mondanivalora.
A mostani Tesla-tulajdonosok tipikus early adopterek*, akiket lelkesit az amit Musk csinal. Csakhogy rajuk egy komplett autogyarat nem lehet alapozni, a Model 3 vasarlok mar nem ilyenek lesznek, nekik olyan auto kell amiben nem kell minden heten valamit szerelni.
Ez az egyik.
A masik meg az hogy a tragya minoseg a hasznaltauto-arakat is a padlora fogja nyomni, a marka megitelese a padlora kerul, onnan pedig nehez felallni.
*bar valakinek tele lett a toke ezzel egyutt is, es pereskedik a Teslaval hogy vegyek vissza tole a hulladekot amit eladtak neki.
Arra kérlek csiszolj a stílusodon, ez itt nem kocsma, nem vagyok az ivócimborád! Már szóltam régebben is, hogy a veterán nick-et meg kell becsülni, itt kultúrált fórumkörben.
Egyébként pedig én elolvasom az adott linket, amin ezt találom:
"Despite the problems, our data show that Tesla owner satisfaction is still very high: Ninety-seven percent of owners said they would definitely buy their car again. It appears that Tesla has been responsive to replacing faulty motors, differentials, brakes, and infotainment systems, all with a minimum of fuss to owners.
And Tesla’s attention to customer service has been effective. Almost every survey respondent made note of Tesla’s rapid response and repair time, despite the lack of a traditional dealer service network. For its early adopters, Tesla has made a practice of overdelivering on service problems under the factory warranty..."
A rengeteg minosegi problemara ami a Model S es a Model X kapcsan folyamatosan felmerul, a Model S-en gyakorlatilag csak a szelvedo nem romlik el, a Model X meg rosszabb ebbol a szempontbol. Raadasul lattam sajat szememmel is Model X-et kozelrol, ami nem nullkilometeres peldany volt, tragedia. A Dacia jobb minosegben gyart mint a Tesla.
"autógyártó tud még olyat, hogy "over the air" kiküszöböl szoftveres problémákat?"
Kabe mindegyik, raadasul hamarabb kezdtek mint a Tesla. Te vagy a tipikus tesla-hivo mintapeldanya: kajalod Musk agymeneseit, es azt hiszed hogy mindent o talalt fel, es mindenben jobb mindenkinel, mert egyszeruen fingod sincs az autoiparrol, meg erdeklodo laikus szintjen sem.
A legelső mexólalásod ebben a topikban "ipari hulladék" volt. Ezt Te mire alapozod? Nyilván kijövő szériáknál több a panasz, mint bejáratott modelleknél. S 2012 óta van, X 2015 óta. Szóval sztem S-ről már lehet nyilatkozni, hogy tuti masina. X talán még küzd egy-két problémával, nem tudom. Milyen autógyártó tud még olyat, hogy "over the air" kiküszöböl szoftveres problémákat? Tesla ezzel a megoldással egy rakás visszahívástól mentesítette magát, zseniális.
Ja, és persze azt is észben kell tartani, hogy 100 éve Tesla az első újonnan létesült autógyártó, mely sikert ér el a piacon. Nyilván volt több más próbálkozás csak bukta lett belőle. Tesla sorra nyeri a direct sales-es pereit, ami érthető hiszen ki szeretne dealer-nek is fizetni ha megteheti, hogy direktben vásárol a gyártótól?