Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
Érintőlegesen a topikhoz tartozik, Musk célkitűzései között van a megújuló energia és annak felhasználása. Ma megnéztem a "Before the flood" dokumentumfilmet. Nagyon érdemes!
Musk az autopilottal nem csinalt semmi mast, mint az addig mar regen szeriaban kaphato rendszereket berakta az autojaba, kivett egy alapveto biztonsagi funkciot, es elnevezte autopilotnak.
Savtarto automatika, radaros tempomat jopar evvel Musk elott is kaphato volt.
Elon rabszolgahajcsár, ez egyértelmű. A cikkből az is kiderül, hogy a melósok összefogtak és a Unionon keresztül már jobbítottak is feltételeiken. Az ergonomián is nyilván lehetne javítani, ha alkalmaznának sig sigma elveket.
Ennek a nagy része kamu, egy volt valóban Tesla, amelyiknél az esőben elfordult előtte keresztben, de olyat meg nagyon sok tud, jóval a Tesla előtt ráadásul.
"Because of the damage caused by the collision, the car was physically incapable of transmitting log data to our servers and we therefore have no way of knowing whether or not Autopilot was engaged at the time of the crash,"
In the only other known fatality involved with Autopilot, Joshua Brown died in a crash in Model S in Florida in May.
Eddig összesen volt kettő. Ez is kettővel több, mint kellene. A tanulságokat biztos beleviszik az Autopilot 2.0-ba.
Halálos baleset egy kapott publicitást, Floridában. Mi volt még? Futott összkm számmal nézve Tesla a legbiztonságosabb autók egyike. Ja, az ilyen irányú statisztika automatikusan gyűlik Teslánál. Van még autógyártó, amelyik így tud adatot gyűjteni? Ha igen, melyik?
Van egy YT videó, sajna most tök lassú a VPN, meg már hajnal van lassan, majd máskor előkeresem. Hollandiában történt az eset, hogy Tesla akkor jelzett, hogy fékezni kell, amikor a sofőr még nem láthatott semmit az előtte levő forgalmi gebaszból, aminek baleset lett a vége. De Tesla a jelzésnek köszönhetően megúszta (vagy automatán fékezett) a dolgot.
Egyszóval nem szart gyárt. Elhiszem, hogy relatíve rossz a statisztika, de a problémák többsége, mint a consumerreports is írta nyekergés, nyikorgás itt-ott, amit egy benzines autóban meg sem hallanál az autó saját zajától.
Ez a bqr.com hivatkozik a consumerreports.org-ra. Ott ugyen nem 98%, de 97% nyilatkozik úgy, hogy újra megvenné Tesláját. Persze ez leginkább annak köszönhető, hogy a customer service hipergyors és overdoing cseréket. Lejjebb abból is beollóztam, miután shadowbull hozta a linket.
Ez sztem nyilván nem kevés tanulópénzébe kerül Teslának, mert ugye a 4 éves garancián belül vannak a masinák. De ha jól csinálják, akkor sokat tanulnak belőle. Amit nagyon remélek, mert Model 3-ra fáj a fogam.