Keresés

Részletes keresés

Rangun Creative Commons License 2017.02.12 0 0 486

Ez egy kamu.

Előzmény: mica-r (485)
mica-r Creative Commons License 2017.02.12 0 0 485

Ezt tekinthetjük úgy is, hogy a vásárló a kísérleti egér a sávtartó asszisztens továbbfejlesztésében?

Előzmény: Rangun (484)
Rangun Creative Commons License 2017.02.12 0 0 484

Meg hálózatba kötötte az összes autót, amik folyamatosan jelentik az érzékelők adatait, a BMW néhány autón teszteli a megoldásait, Musk az összesen.

Előzmény: Törölt nick (480)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.12 0 0 483

Érintőlegesen a topikhoz tartozik, Musk célkitűzései között van a megújuló energia és annak felhasználása. Ma megnéztem a "Before the flood" dokumentumfilmet. Nagyon érdemes!

ShaReRe Creative Commons License 2017.02.12 0 0 482

Ebben a hsz-ben is zéró infótartalom volt. Így nem is fogok többet megtudni.

Előzmény: Törölt nick (480)
Platon Creative Commons License 2017.02.12 0 0 481

Six Sigma, Lean nagyon rájuk férne. Meg az iparági szabványok bevezetése és követése.

 

De ezek drága dolgok ám... 

Előzmény: ShaReRe (478)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.12 0 0 480

Az a baj, hogy alapveto dolgokrol nem tudsz.

 

Musk az autopilottal nem csinalt semmi mast, mint az addig mar regen szeriaban kaphato rendszereket berakta az autojaba, kivett egy alapveto biztonsagi funkciot, es elnevezte autopilotnak.

 

Savtarto automatika, radaros tempomat jopar evvel Musk elott is kaphato volt. 

 

 

Előzmény: ShaReRe (475)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.12 0 0 479

Szerintem ez is kamu.

Előzmény: ShaReRe (477)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.12 0 0 478

Elon rabszolgahajcsár, ez egyértelmű. A cikkből az is kiderül, hogy a melósok összefogtak és a Unionon keresztül már jobbítottak is feltételeiken. Az ergonomián is nyilván lehetne javítani, ha alkalmaznának sig sigma elveket.

Előzmény: Platon (476)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.12 0 0 477

Ha ilyet tud, az is klasszis!

 

https://www.youtube.com/watch?v=3TtODhB-008

 

Előzmény: Törölt nick (472)
Platon Creative Commons License 2017.02.11 -1 0 476

Egy Tesla alkalmazott beszámolója az embertelen munkakörülményekről, és a relatíve alacsony bérekről.

 

https://medium.com/@moran2017j/time-for-tesla-to-listen-ab5c6259fc88#.167xj3rhb

ShaReRe Creative Commons License 2017.02.11 0 0 475

Ez így nagyon nehézkes. Csak kinyilatkoztattok, én meg keressek linkeket?

mica-r Creative Commons License 2017.02.11 0 0 474

Érdekes, olyan mintha nem hallottál volna a Teslán kívül más gyártmányokról.

Előzmény: ShaReRe (471)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.11 0 0 473

Az összes olyan autó tudja, amiben van radaros veszfekezo rendszer, kábé már 10 éve vannak a piacon ilyen autók.

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.11 0 0 472

Azért mert főleg ruszki onboard videók vannak összevágva, a pittyegest meg utólag keverték alá. Néhányat láttam is már korábban, pittyegés nélkül.

Amit itt állítanak arra a szoftver egyáltalán nem képes, meg csak nyomokban sem.

Előzmény: ShaReRe (471)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.11 0 0 471

Így nehéz dialógust folytatni:

nagy része kamu - miért?

nagyon sok tud, Tesla előtt - milyen autók?

Előzmény: Törölt nick (468)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.11 0 0 470

Ez mutatja a szoftver valódi képességeit:

https://youtu.be/qQkx-4pFjus

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.11 0 0 469

A Tesla nem tudja, mert a kínaiak,nagyon okosan, nem adták oda nekik az adatokat.

Majd a kínai bíróság eldönti.

Előzmény: ShaReRe (467)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.11 0 0 468

Ennek a nagy része kamu, egy volt valóban Tesla, amelyiknél az esőben elfordult előtte keresztben, de olyat meg nagyon sok tud, jóval a Tesla előtt ráadásul.

Előzmény: ShaReRe (466)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.11 0 0 467

Nem tudni, hogy Autopilot be volt-e kapcsolva.

http://www.autoblog.com/2016/09/14/fatal-tesla-crash-china-autopilot-lawsuit/

"Because of the damage caused by the collision, the car was physically incapable of transmitting log data to our servers and we therefore have no way of knowing whether or not Autopilot was engaged at the time of the crash,"

 

In the only other known fatality involved with Autopilot, Joshua Brown died in a crash in Model S in Florida in May.

 

Eddig összesen volt kettő. Ez is kettővel több, mint kellene. A tanulságokat biztos beleviszik az Autopilot 2.0-ba.

Előzmény: Törölt nick (465)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.11 0 0 466

Milyen autó tud még ilyesmit? Komolyan kérdem!

 

https://www.youtube.com/watch?v=BfOL7AxWicY

 

Előzmény: ShaReRe (461)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.11 0 0 465

Kínában is volt egy.

 

"Futott összkm számmal nézve Tesla a legbiztonságosabb autók egyik"

 

Miért? Mert Musk azt mondja? 

Előzmény: ShaReRe (464)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.11 0 0 464

Halálos baleset egy kapott publicitást, Floridában. Mi volt még? Futott összkm számmal nézve Tesla a legbiztonságosabb autók egyike. Ja, az ilyen irányú statisztika automatikusan gyűlik Teslánál. Van még autógyártó, amelyik így tud adatot gyűjteni? Ha igen, melyik?

Előzmény: Törölt nick (463)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.10 0 0 463

Meg volt parszor olyan amikor nem jelzett es szepen neki is ment az akadalynak. Halalos baleset is volt mar, nem is egy.

Előzmény: ShaReRe (461)
Rangun Creative Commons License 2017.02.10 0 1 462

Nem hülyéztem le, csak tényszerű voltam.

Előzmény: ShaReRe (457)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 461

Van egy YT videó, sajna most tök lassú a VPN, meg már hajnal van lassan, majd máskor előkeresem. Hollandiában történt az eset, hogy Tesla akkor jelzett, hogy fékezni kell, amikor a sofőr még nem láthatott semmit az előtte levő forgalmi gebaszból, aminek baleset lett a vége. De Tesla a jelzésnek köszönhetően megúszta (vagy automatán fékezett) a dolgot.

 

Egyszóval nem szart gyárt. Elhiszem, hogy relatíve rossz a statisztika, de a problémák többsége, mint a consumerreports is írta nyekergés, nyikorgás itt-ott, amit egy benzines autóban meg sem hallanál az autó saját zajától.

Előzmény: Platon (458)
mica-r Creative Commons License 2017.02.10 0 0 460

Szerintem nem reális vágy egy T3. Mondjuk a távolabbi időben nem tudom mi lesz, de nem túl jók az előjelek.

Előzmény: ShaReRe (459)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 459

Ez a bqr.com hivatkozik a consumerreports.org-ra. Ott ugyen nem 98%, de 97% nyilatkozik úgy, hogy újra megvenné Tesláját. Persze ez leginkább annak köszönhető, hogy a customer service hipergyors és overdoing cseréket. Lejjebb abból is beollóztam, miután shadowbull hozta a linket.

 

Ez sztem nyilván nem kevés tanulópénzébe kerül Teslának, mert ugye a 4 éves garancián belül vannak a masinák. De ha jól csinálják, akkor sokat tanulnak belőle. Amit nagyon remélek, mert Model 3-ra fáj a fogam.

Előzmény: Platon (456)
Platon Creative Commons License 2017.02.10 -1 0 458

Most komolyan, mit vártál, hogy Elon Musk kiáll és beismeri hogy szart gyártanak? :) 

 

Édes mindegy hogy szar vagy hiper megbízható a termék a gyártó mindig az egekbe fogja magasztalni.

 

 

Ezzel szemben a független statisztikák és tesztek szépen megmutatták mit is gyártanak. 

Előzmény: ShaReRe (455)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.10 0 0 457

Stílus! Kérhetném úgy, hogy ne bántsd a másikat?

Előzmény: Rangun (452)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!