Keresés

Részletes keresés

Auralianus Creative Commons License 2017.02.13 0 0 516

De viccet félretéve ... TISZTESSÉGES akkor lenne egy gyártó, ha bevallaná mit lehet és mit nem...

.. ahelyett, hogy tili-tolizik az emissziós értékekkel, meg nyolc csillag mellé odaírja, hogy az autója

40%-al kevesebbet fogyaszt, mint amennyit tényleg eszik normál használatban....




Szóval nemkéne azért erre a szinte menni... igen... vannak "iparági" meg "szabályozási" alapelvek...  igen, tudjuk, hogy Elon

bácsi szereti "ittapiros-holapiros" módon tolni... és a vízióiból is mindig annyit és úgy tálal amennyivel a saját céljait szolgálja...

 

 

... tuti nem sok embernek megy át, hogy a "Masterplan" nem más, mint a Mars kolonizációja..  hogy ezt aztán miként oldja meg

(nem véletlenül nincs szeles projektje, mert a Marson nem fú a szél) az nem érdekli... meg az sem, hogy amíg Ő eljut a Marsra,

addig mi mindent kell művelnie a Föld légkörével neki vagy másnak... esetleg mi törétnik vele AZUTÁN, hogy ő már nem lesz itt....

 

 

.. de szerintem ahol nem létezik "minimum" elvárás, ott adott a lehetőség, hogy megteremsük.. annak hiányában ugyanis nem

túl sok értelme van bármiféle valós elvárással élni az országok, államok, intézmények, cégek.. a többi ember irányába... ;)

Előzmény: Törölt nick (497)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 515

Ha megnézed, még 100 ezer ciklussal sem lennénk beljebb. Egyszerűen nem alkalmas erre a célra.

Előzmény: ShaReRe (513)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 514

Ezt most érvnek szántad, vagy csak az irodalmi munkásságodat színesíted? :)

 

A közvetlen erőművi területen és a temetőn kívül sehol nincs 1 uSv feletti dózis teljesítmény. Az éves dózis teljesítmény sehol sem haladja meg a 9-10 mSv et. Ehhez képest 100 mSv alatt soha senkinek sehol, nem sikerült szignifikáns rákkockázat növekedést kimutatnia. Ezzel szemben a városi levegő bizonyítottan és szignifikánsan 7,8% növeli a tüdőrák kockázatodat. 

 

Azaz a tudományosan bizonyított tény az az hogy ha ma Csernobil mellé költöznél, akkor 7,8% al csökkenne a tüdőrák kockázatod, és semmilyen kimutatható rák kockázat növekedés nem érne a minimálisan magasabb háttér sugárzásból.

 

Ezek a tudományos tények, hiába prüszkölsz a greenpeace-es hazug rémisztgetésekkel. 

Előzmény: Auralianus (508)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.13 0 0 513

Nagyon nem mindegy, hogy mennyire merül le az akku! Ha csupán 10-15% a kivett, betett energiatartalom akkor a mostani lítiumos cucc valóban bír 10000 ciklust is. Erre volt már sikeres kísérlet. EV persze nem az a tészta, erre írtam a 3-8 évet.

Előzmény: Platon (507)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.13 0 0 512

A TC alapvetoen egy Musk- es Tesla-ajnarozo oldal, kritikatlanul megy a felszopas.

 

Mar az is furcsa hogy ez ott igy megjelent.

Előzmény: Rangun (511)
Rangun Creative Commons License 2017.02.13 0 0 511

Pl. látni kellene, hogy az autopilot be van kapcsolva, miközben lemegy az útról az autó, és a kormányhoz nem nyúl senki,

Előzmény: mica-r (489)
Rangun Creative Commons License 2017.02.13 0 0 510

Az aksi napelem kombó, 20 éven belül az egyik legolcsóbb forrás lehet, de egész éves ellátásra nálunk nem lesz alkalmas, télen túl kevés energiát termel, nyáron túl sokat, kell még mellé más is, akkor is ha olcsó lesz.

Előzmény: Platon (507)
Rangun Creative Commons License 2017.02.13 0 0 509

Már keresi a helyét az európai Gigafactorynak, és valószínű Ázsiában is fog építeni.

Előzmény: ShaReRe (501)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.13 0 0 508

Igen tudjuk.. .föld lapos + visszafelé forog... nem lehet.. sosem lesz lehetséges...

 

.. a Csernobili lezárt övezet meg egészségesebb, mint budapest belvárosa... láttuk a képsorokat is a vidáman burjánzó természetről...

 

.. esetleg beadhatnál az EU-hoz pályázatokat..  atombombás vadasparkprojektekhez.... ledobsz egy taktikai nukit... és a természet

megoldja a többit 10-15 év alatt...  nem is értem miért nem jutott ez még másnak eszébe.... :)

Előzmény: Platon (507)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 507

Csak gondold végig.


A VER-ben egy nap, szél párost kisegítő akkutelepnek napi több száz töltés lemerítési fázist kéne kiszolgálnia. Ez azt jelenti hogy még egy 10 ezer ciklust bíró nem létező csoda akku se bírná egy két hónapnál tovább. Gondold át mekkora környezet terhelés lenne ebből, a gazdasági életképtelenségéről már nem is beszélve.

 

Az akkumulátoros EV, akkumulátoros napelem, szélerőmű, nem megoldás a környezetvédelmi gondokra, hanem probléma. A hidrogén cella talán, ha sokkal olcsóbb lesz. 

 

 

Előzmény: ShaReRe (505)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 506

Erre az állításra ráférne egy erős bizonyítás. 

Előzmény: ShaReRe (505)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.13 0 0 505

Erre volt egy bányaképed. Arra válaszoltam, hogy szén és kőolaj ezerszer rosszabb, ugye képet sem kell szerezni. Legyen csak ezer a ciklusszáma az akkunak, az is 3-8 év (ki hogy használja), addig sem bocsát CO2-t a légkörbe.

Alább ajánlottam a "Before the flood"-ot megnézni, tényleg érdemes!

Előzmény: Platon (504)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 504

Ez nem változtat azon hogy az akkumulátorok rendkívül súlyosan környezetszennyezőek. 

Előzmény: ShaReRe (501)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.13 0 0 503

https://www.youtube.com/watch?v=1xQFZ6VU-o8

 

Refrase: még nem ők gyártanak a legtöbbet, de a legnagyobb EV piaccal rendelkeznek. 600k+ units sold already.

Előzmény: ShaReRe (502)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.13 0 0 502

A kínai EV autógyárakat nem is említettem, pedig ők gyártják a legtöbb EV-t.

Előzmény: ShaReRe (501)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.13 0 0 501

A másik 99 gyárat nem ő fogja építeni. Majd a feltörekvő versenytársak, mint VW, BMW, GM, Ford...

Előzmény: Platon (500)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 500

És mi lesz a környezetvédelemmel?

 

Most azt hogy közgazdaságilag mekkora képtelenség nem is említem, a gazdaságosság sosem volt Musk erős oldala.

Előzmény: ShaReRe (499)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.13 0 0 499

Elon számolgatása alapján 100 Gigafactory által előállítható akkumennyiséggel meg lehetne oldani az energiatárolási gondokat az egész világon. Ha jól olvasom akkor a nevadai gyár egymillió autóhoz és ki tudja mennyi Powerwallhoz és Powerpack-hez fog akkukat előállítani. A világon van 2 milliárd személyautó? Még ezzel a tempóval is kellene 20 év a full cseréhez. Persze lehet, hogy arra gondolt, hogy a teljes kapacitással Powepack-eket gyártana az elképzelt 100 gyár... Autócseréhez több kell.

Előzmény: Auralianus (495)
Platon Creative Commons License 2017.02.13 -1 0 498

Mondja ezt az az ember aki az emisszió maximalizáló német nap szeles model feltétlen híve :) 

 

 

Előzmény: Auralianus (496)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.13 0 0 497

jaj, hagyjal mar a hulyesegeddel, hetfo hajnali 9kor, meg koran van ehhez :)

Előzmény: Auralianus (496)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.13 0 0 496

Tehát NINCS tisztességes autógyártó cég....

 

... a hagyományos gyártók épp a klienseik ÉS az egész emberiség életével kísérleteznek....  tesztelgetik mennyit lehet még

a légkörbe eregetni...

 

;)


Veszélyes dolog ám ilyen kijelentéseket tenni... mert sosem tudod más mire használjamajd fel.... ;)

Előzmény: Törölt nick (494)
Auralianus Creative Commons License 2017.02.13 0 0 495

Tehát ez NEM GM információ... ez egy külsős találgatás 2016 nvemberből.... ami egy MÉG KORÁBBI GM bejelentésre alapoz... 


a világ meg közben halad.... http://gas2.org/2017/02/10/ev-battery-prices-falling-faster-expected/ az efféle hírek találgatásra

épülnek, meg okoskodásra....  persze van benne több-kevesebb igazásg, de erre azért nem alapoznám, hogy 9k-t bukik a GM

minden egyes Bolton..... jelen pillanatban a piac ÉS a világ is gyorsan változik... 

 

... megjegyzem, hogy kezdhetsz is sírni krokodilkönnyekkel, mert ha az akkupakk ára eléri a 90$/KWh - os szintet... onnantól
erősen kérdésessé válik a hálózati áram gazdaságossága...  a napenergia és a szélkelepek sajátosságaiból adódóan igen gyorsan

szűnhet meg az igény az atomerőművekre piaci alapon....


(az is igen érdekes lesz, hogy mennyi idő alatt lesznek képesek a hagyományos gyártók felskálázni az EV gyártókapacitásaikat

az igényekhez, HA és AMIKOR ez bekövetkezik...)

Előzmény: Rangun (422)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.13 0 0 494

Tisztesseges ceg nem kiserletezik a vasarlok eletevel.

Előzmény: Törölt nick (493)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.12 0 0 493

Hát, a világ éppen úgy alakul, hogy egyre inkább (újra) kísérleti nyúlnak tekinthető a vásárló. Ez szvsz a jövőben fokozódni fog, és ez valamelyest meg is fogja növelni a fejlesztések sebességét.

Előzmény: Törölt nick (491)
mica-r Creative Commons License 2017.02.12 0 0 492

"Az ideális vásárló"

Előzmény: Törölt nick (490)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.12 0 0 491

remeljuk nem az osszesen tesztel, mert a vasarlok nem kiserleti nyulak.

Előzmény: Rangun (484)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.12 0 0 490

Ne haragudj, de ha a legminimalisabb ismereteid sincsennek meg egy temaban, akkor hogyan lehetne veled barmirol is ertelmesen vitazni?

 

Savtarto automatikarol es radaros tempomatrol hallottal mar?

Előzmény: ShaReRe (482)
mica-r Creative Commons License 2017.02.12 0 0 489

Honnan lehet megállapítani?

Előzmény: Rangun (486)
Platon Creative Commons License 2017.02.12 0 0 488

Ez a Tesla autopilot valós körülmények között.

 

Ennyit tud.

Előzmény: Rangun (486)
ShaReRe Creative Commons License 2017.02.12 0 0 487

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!