Akkor kénytelen leszek a nyáron arra túrázni egyet, falathúzni tudok, vakolás megy, víz,fűtés,csatornázásban nagyon ott vagyok, esetleg Atit is meglátogatni. jó nagy túra lesz de belefér...
A motornek kell, hogy egye az olajat, max egy kis benzin ami lecsurog pótolja a hiányt
Ha jöttök a bükkbe bármikor tudunk találkozni, nekem kb. 1.5 óra a bükk.
Nekem ez nagyon bevállt, semmit se eszik belőlle, 8-10000km körül szoktam cserélni. Szintetikus v. Szintetikus bázis? Hmm.. alapvetően konkrétan gőzöm sincs mi a különbség, de talán olyasmi lehet, hogy a szintetikus bázis az egyfajta javított minőségű ásványi, szintetikus adalékokkal..talán! de nem vagyok benne biztos, hülyeséget meg nem akarok írni.. Hétvégén családi entyem pantyem, meg csinálom a házikót. Nem tudom mikor tudnánk összegurulni, az biztos, hogy augusztusban közel két hetet a Bükkben leszünk Bogácson, ahova motorral megyünk. :)
Gratulálok, minden tiszteletem. A hétvégén nem akarsz a bükkben egyet kerülni, tudom nem itt laksz, de jó lenne ha jönnél!
Az enyém igazából 2000-es, és mégis csörömpöl eléggé:D, Te milyen olajat használsz?Neked is 15w50 van előírva? Amúgy mi a különbség a szintetikus és a szintetikus bázisú között?
Szia. Köszönöm, majd igyekszem. Budapesti vagyok. Valszeg készítek egy tárhelyet aztán feltöltöm a felújítás gyötrelmes napjait...:) Remélem a szombaton kiderül miért is makacskodik őnagysága. Addig is egy Fazert hajtok.
Köszönöm szépen, de van Haynes manual-om, adták a motorhoz :) Igazából nem is a feszítő tört el, hanem a vele szemben levő láncvezető. Ezzel az a baj, h a cseréjéhez le kell venni a hengerfejet, mert a blokk tetejébe kapaszkodik...:( Nem baj, ez a része már jó, szombaton meg kiderül a többi turpisság is :)
Francos láncfeszítő, így járt már más ismerős is ugyan ilyen 900-as blokkal. Nem árt 10000km ként olajcserekor megnézni, hogy a láncfeszítőt befogó csavarok nem -e lazultak meg, mert ha valamelyik meglazul, törik a feszítő, és gebasz van! Sokat visszahívott a gyár annó ezekből a típusokból emiatt! Szervíz könyved van hozzá? ha nincs akkor: http://900.triumphall.com/donnetech900.htm itt fent van teljes doksi a blokkhoz!
A vezérláncfeszítő eltörött, beszorult a főtengely mellé és a lánc átugrott mindezt 70-es tempónál... Azóta: hengerfej le, lánc csere, feszítő csere, tőmítések csere. Beindult. Mentem vele egy kanyart, 15km után olajnyomás el, vízhő egekben, kis zaj alulról...
Sziasztok! Jó látni, h ennyien szeretik ezt a márkát. Ha minden jól megy syerény személyem is csatlakozna a klubhoz. A gép: 1996 Triumph Daytona 900 Diablo Black Mellékelek néhány képet. A probléma vele, h hibásan vettem angliából, potom összegért és szeretném működésre bírni. Most szombaton lesz a második műtét. Remélem hamar felépül és megismeri a Magyar kanyarokat. Addig is széles utat mindenkinek.
Szeva! Megvágtak 3db 4-el, úgyhogy annak ellenére, hogy "dsznóvágás" volt, (9-ből 4-et elrántottak mint a szél) elég jóra sikerült a tegnapi akció, összesítésben egy 4-es oklevél jött össze! Az első diploma nem volt ilyen durva 2005-ben, mint ez! Este be is toltam örömömben 6-7 sört. Most már ház újítás, meg motorozás lesz az elköv. pár hónapban! Sok szerencsét, meg egy nagy kalappal neked a 10.-hez! Valamikor összegurulhatnánk már! :) Olajjal kapcsolatban, nagyon nem mindegy, hogy full szintetikus, vagy fél szintetikus! ugyanis! 2002-től nikazilos hengerekkel csinálták a 955-öket, DE! volt egy évjárat utánna, "talán a 2003-as"-ok közül pár, amiket megint nem nikazillal adtak ki! Alapvetően amelyek nikazilosak, kötelező a 100% szintetikus olaj! Ezért is csörömpölnek ezek jobban, mert jobban kihallatszanak a mechanikus zajok a blokkból! Marának, (Attis élete párjának) a 900-as sor hármasa SOKKAL csendesebb mint az egyém, vagy az Atié, pedig öregebb aszem 1996-os kiadás.
Sziasztok, a met.hu szerint vasárnapra Eger környékén záporok várhatók, nem túl megbízhatóak, de szombatra az egész országban napos meleget jósolnak. Tehát ha ezt vesszük alapul, a szombat lenne az ideálisabb nap.
Hahh, látszik hogy nem vagyok ismerős a saját citymben. Felháborító. Javaslom, hogy ma ki kellene tűzni a napot a hétvégi gurulással kapcsolatban, hogy mindenki tudja intézni dolgait. (Ha már ki van tűzve bocs, nem olvastam mindent végéig) Akkora a mozgás a fórumon, hogy őrület :-)
Hali! A pénteki eltolódás nem probléma. A 7vége biztosabb. Szóltam a speed triple ismerősnek őt érdekli a túra, ha már lesz végleges nap, akkor küldöm tovább az infót neki.
Szia, sajnos a pénteki bükki túra minden képpen elmarad, amit beszéltünk, mert autóval megyek miskolcra..., de semmi gond mert vasárnap, vagy szombaton..nem tudom mikorra beszéltük a közös túrát úgyis találkozunk! Remélem nem szólok még későn...ha igen akkor péntek délutánra visszaszaladok motorral:D
Hát ha a korábbi ismerőseim közül benézne ide valaki, igencsak kikerekedne a szeme. Remélem lesz értelme, de az eddigi 3 túrának úgy éreztem pozitív volt a visszhangja.