Akkor megosztom a ledcsere tapasztalatait, játha valaki ilyenre adja a fejét....
Ami nagyon fontos, hogy kétféle LED kell. A mutatók alá olyan 3-400mCd fényerejű, az LCD panel alá kb 1000mCd-s Akkor nem fogja kiégetni a szemet, és nappal is lehet látni.
Már korábban megnéztem, hogy hogy is jön ki a spricni (csak úgy cső lehúzás nélkül).
Még körbejárom a témát, hogy miként lehetne kicserélni olyanra, mint amilyen a skodákba és volvókba van, hogy nem két helyre spriccel, hanem szépen elteríti az ablakon. Az sokkal tutibbmegoldás (szerintem)
A VARGAMUNKA MEGMUTATTA NEKEM HOGY MIRE KELL FIGYELNI A SZETSZEDESNEL, NEHOGY BEESSEN A GUMICSO AMIKOR LEHUZOD A SPRICNIT HA EZ MEGVAN JOHET A TAKARITAS AZAZ VIZKOOLDO!! KIS POHAR, BEAZTAT, KIFUJ, ES KESZ!!! HANEM MEGY MIND A NEGY SPRICNID AKKOR UJRA!! MOST JON TRUUKK HA MAR JO A SPRICNI KI VAN MOSVA AKKOR EN BEFUJTAM SZILIKONNAL ES CSAK EZUTAN JARATTAM MEG TUUVEL A SPRICNIT.BEDUGOD A TUUT ES MEGJARATOD AZ OLAJJAL EZALTAL HA BE KELL ALLITANOD KESOBB ASZORAS MAGASSAGAT AKKOR KONNYEN FOG MENNI! KB40PERC MELO DE MIND A NEGY LUKON SZORJA A VIZET MINT ALLAT!!
Végre elkészült az autom(porlasztó csere 3 hét),elhozom a szerelőtől,200km-ig van fűtés utána csak hideget fúj.A vízhőfok mérő fel .le ugrál a4 -2 vonal között.
Valakinek valami ötlete mi lehet a baj? Köszi előre is-
Na igen,de emelkedőkön nem tapostam,csak érzéssel ezzel szemben a tempo. mindenáron tartotta fix 152-őt. Én elsősorban külföldi rapasztalatokat irtam. Itthon gyakorlatilag sik úton biztos jobb..
Köszönöm a tippeket, jövő héten megy a szerelőhöz a verda, mondtam neki is, hogy hol kezdje keresgélni a hibát, talán így könnyebb lesz megtalálni. Találtam még egy hibát az autóban, a fűtéskapcsolómat nem lehet állítani, hová nyomja a levegőt, hiába tekergetem nem csinál semmit. Lehet ezen még barkácsolni vagy cserélni kell az egész panelt emiatt? Jah, szeretném a tolóajtómat üvegesre átalakítani, mennyire körülményes ezt megoldani?