Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2010.09.18 0 0 3848
Üdv én Budapesten vagyok és kimondottan a 2.2 hdi-kel foglalkozom az esp híbára is van ötletem, a motor javítható alkatrészeim is vannak ha érdekel ezen a számon elérsz : 0630 821 3274
Előzmény: szizoli607 (3842)
szizoli607 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 3847
Köszi a tippet,közben beszéltem a szerelővel, ő is azt mondta a vákum csövekre gyanakszik holnap átnézi....
remélem utána már száguldozhatok :)
Előzmény: karbert2 (3844)
karbert2 Creative Commons License 2010.09.17 0 0 3846
Helló gyula607 2006/2.0HDI!
Hát lehet neked úgy működik,de nekem nem az tuti!
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.17 0 0 3845
Nem teljesen!
A másodszori nyomással szuper reteszelést csinál,az-az ha betörik az ablakot a belső kilincsel sem tudja kinyitni az ajtót.
Ha folyamatosan nyomja a záró gombot egy vagy két másodpercig akkor húzza fel az ablakot.
Előzmény: karbert2 (3843)
karbert2 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3844
Helló szizoli607!
Nekem is ilyen motorral van az oroszlán! Én is küszködtem vele de sikerült egy szerelőt találnom aki át is látja! Akkor mondanám! Nekem a motor hiba jel általában alapjáraton jött be,lecsökkent a motor teljesítmény,egy újra indítás és megint ment,mindig a FAP hozta hibára,és a lényege az volt,hogy nekem a katalizátor és a részecskeszűrő közötti hőmérséklet érzékelő kábele szakadt volt,érdekes mert alig volt észrevehető,a szigetelés egy kicsit meg volt sérülve de mikor jobban megnéztem a vezetéket mintha a rozsda ette volna meg (érdekes)..........A másik dolog meg hogy nem húz, legelőször nézzétek meg a kis vákumos mágnesszelepeket! Elvileg és gyakorlatilag ha lehúzod róla a kis gumi vákumcsövet akkor menni fog mint a golyó,van benne elég sok ilyen szelep,kísérletezz vele,hogy melyik lehet a rossz,a tűzfalon is van 3 db,meg a motornál is van egy pár! Nekem az FAP dolog után torpanási hibák voltak,és 3 mágnesszelepet cseréltem benne! Nem tudom az alapjáratod jó e,mert ezek a szelepek befolyásolják azt is! Én cseréltem benne még egy magasnyomást vezérlő mágnesszelepet is,annak elég húzós ára van! Nem tudom merre laksz de ha érdekel Nyíregyházán tudok egy tuti szerelőt,én is vittem sok helyre de nem értenek hozzá sajan! Ő legalább tudja mit csinál és érti is! Ha gondolod megadhatom a teló számát? Ennyit tudtam hozzáfűzni! Hali!
karbert2 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3843
Helló dsigner!
Az ablakokat és az elektromos napfénytetőt,ha van rajta,a távirányító lecsukó gombjával 2x i lenyomással tudod megcsinálni! Egymás után rá nyomsz 2 x és felhúzza az ablakokat! A csomagtartót nem vágom! Hali!
szizoli607 Creative Commons License 2010.09.16 0 0 3842
Szép Napot!
Friss 607 tulajdonos vagyok 2,2HDI 2001 es évjárat....
Bár jól átvágtak az autóval, nagyon szeretem csak az a rengeteg apró hiba ne lenne és a szerelők nem csak találgatnának... Remélem itt kapok tőletek tanácsokat esetleg segítséget Szóval nem húzott rendesen az kicsikém és hibajelek jöttek garmadával fap;esp-asr;....... A Fap-ot kitisztították a komputer szerint már regenerálódott is viszont országúton nem akart gyorsulni normálisan és egy újabb hibajel jelent meg, a motor sziluettje...Igaz két nap után elaludt a lámpa, jobban is húzott de Vissza a szerelőhöz újra computer, a turbónyomásom nagy de a hibajegyzékben átmeneti hibát jelzett találgatás de semmi konkrétumot nem tudott mondani. kitörölte kimentem a pályára de 15-155 km/h nál többet nem akart menni és ezt a sebességet sem másodpercek alatt érte el viszont a hibajel nem jött vissza, illetve amikor hazaértem és és beálltam a garázsba, akkor gyulladt fel újra a lámpa:(. Most sem húz gondolom ilyenkor a vészüzemmódban üzemel?! Ha jól olvastam másnak is volt hasonló problémája, megírná nekem mi a megoldás vagy olyan szerelő aki meg tudná gyógyítani?Előre is köszönöm :)
A másik nagy probléma, hogy nem működik az ABS- sem, állítólag a központi szivattyú
és az esp kapcsolóm folyamatosan villog.....ezenkívül pár apróságra is vevő lennék ha valki bontott ilyen autót
dsigner Creative Commons License 2010.09.15 0 0 3841
Köszönöm serial4 !
Még lenne 2 fura kérdésem:
1 . A távirányítón létezik egy gomb kombináció amellyel fel lehet hüzni az ablakokat bezárás után?
2. A távirányítón létezik egy gomb kombináció amellyel le lehet hajtani a csomagtartót?
Megtörtént, hogy az utcán egész éjjel tárva nyitva maradt a csomagtartó, mert veletlenül megnyomódott a csomagtartó kioldó gomb a zsebemben. :)
Előzmény: serial4 (3840)
serial4 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 3840

szia dsigner!

igen, be tudod hajtani a tükröket, ha az állító gombot eltekered a '0' jelzésű állásról 180 fokkal (magyarul megfordítod a gombot hátrafelé).

Előzmény: dsigner (3839)
dsigner Creative Commons License 2010.09.15 0 0 3839
Sziasztok, van rá mód , hogy menetközben behajlítsuk a visszapillantó tükröket? Többször is megtörtént , hogy nagyon szük utcákban összekoccantak a a szembejövő autó tükreivel.
Előzmény: A5 S5 (3838)
A5 S5 Creative Commons License 2010.09.12 0 0 3838
Sziasztok Urak!

Tudodm ez nem "az" a topik,de hátha....

Nagy szükségem lenne egy ORI tartalomra, esetleg ez ha megvan valakinek...
Bosch
Diesel
0281010880
1037364125

Ez egy Peugeot 607, 2.2HDI- EDC15.

Ha megvan és elküldené valaki nagyon nagyon megköszönöm!

maryska1@citromail.hu
karbert2 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 3837
Sziasztok!
Régebben valaki küszködött az ablakemelőével! Találtam valamit! http://racing-bazar.hu/alkatresz/ablakemelo-ablaktorlo-zar/peugeot_106_206_306_307_406_607_berlingo_ablakemelo_muanyag_csuszka_2000-2500ft_db
hell_rc5 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 3836
koszi, amint kesz jelentkezem
Előzmény: Törölt nick (3834)
morpheuss12 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 3835
Helló minden kedves 607-es tulajnak.
Nagyon nagy problémám van . A csomagtartó nem nyílik sem a távirányítóval sem a gombbal . Nem tudom mi lehet a probléma de én a relére gondolok csak nincs hozzá semmilyen könyvem és nem tudom hogy melyik lehet esetleg a reléje.Ha tudna valaki esetleg egy oldalt ahol meg tudom nézni a biztosíték táblát hogy melyik miért felelős azt nagyon megköszönném .
Üdv.: Zsolt Balatonfüredről.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.24 0 0 3834
Helló!
Ez nagyon jó lenne.
Azt hiszem én vagyok a Ti emberetek!
Előzmény: hell_rc5 (3833)
hell_rc5 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 3833
hamarosan elkeszul a gyari RT3 navihoz, radiohoz es fedelzeti szamitogephez a magyar forditasunk (egyelore csak magyar menu) mivel kb 3300 sor szovegrol van szo igy a mikor az napok vagy de akar hetek kerdese is lehet, attol fuggoen mennyi idot tudunk beletenni. kersobb tervben van a navi hangjanak kicserelese is.

mindenesetre a lenyeg hogy olyan valakit vagy valakiket keresunk akiknek a 16:9 es szines kepernyos valtozat van (RT3, ez elvileg a 2004 ev vegi rancfelvarras utani modellben van) es vallalkozna budapesten valamikor egy tesztelesre.

a magyaritas a legutolso szoftververzio ( v6.63 build890 ) angol valtozatara epul, es kb 10 percig tart a betoltese, a rendszert nem kell megbontani hozza. amennyiben mukodokepes a dolog kesobb szuksegunk lenne a hasznalat soran szerzett tapasztalatokra epulo visszajelzesre, esetleges hibajelentesre.

fontos megemliteni hogy magaba a szoftverbe illetve a mukodesebe nem nyulunk bele csak a nyelvi allomanyt szerkesztjuk at. a frissites utan amennyiben a fejegyseg eredeti szoftververzioja 6.6(0) alatt volt mintegy mellekhataskent a fejegyseg kepes lesz mp3 at lejatszani, ez termeszetesen gyari szoftver "uj" funkcioja

korabbi munkaink (foleg renault opel es vdo dayton rendszerekhez) megtekinthetok a http://www.carminat.hu - weblapon
betg Creative Commons License 2010.08.23 0 0 3832
Üdv az adatlapomon megtalálod a telefonszámomat ,ha a xenon izzó tönkre megy azt nem írja ki, az erőtlenségnek is van biztos oka azt is meg tudom nézni .
Előzmény: karcsi607hdi (3831)
karcsi607hdi Creative Commons License 2010.08.23 0 0 3831

Szia betq!

 

Köszi szépen a tippet, a dohogó mély hang már megszűnt. Na nem a szervíz jóvoltából ám. Kicseréltem a smör szelep alatt levő szelepet és átnéztük a levegő rendszert. Kicsit helyre igazítottunk dolgokat, kitakarítottuk a rendszert és lám csoa, jó lett.

 

Most azzal van némi gondom, hogy mintha erőtlen lenne a kicsike. Főleg emelkedőn nagyon lomhán működik, főleg, ha lassításból kéne újra fölvenni a lendületet. Ez sem volt mindig így, mostanában figyeltem föl rá. Ez is lehet a szelepektől?

Szívesen elvinném Hozzád átnézetni, kérlek add meg az elérhetőséged. Ha itt nem, akkor a belovaister@gmail.com-ra küldd el légyszi.

 

Időközben kiégett, vagy nem tudom mi van, a bal oldali fényszóró izzója. Xenon, nem tudom, hogy kell cserélni, mit kell bele venni.... Ebben tudsz segíteni? Érdekes, nem írta ki, hogy nem működik, pedig a helyzetjelző amikor kiégett, sípolt, jelzett. Ez hogy van?

 

Köszi a segítséget..

 

Üdv

Előzmény: betg (3829)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3830
Még egy infó ha valakit érdekel 2 féle eloys létezik az egyik a régebbi 80e km re elegendő ezt használták kb 2002 év végéig a másik 120e km re elegendő ,hogy melyikbe milyen való azt az alvázszámból vagy organizácios számból lehet megállapítani , 200e km nem bír egy feltöltéssel van egy 3.generációs is ami ha jól tudom még többet bír de ez csak kb 2 éve van . Amelyikben 200e van abban már egyszer feltöltötték a rendszert az szinte biztos
Előzmény: betg (3829)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3829
A tiéd működik jól, alapjáraton be kell húznia fordulaton vissza kell engednie ez a változó szívósor pillangószelepét mozgatja , a hülye hang lehet egr szelep is de ha gondolod ránézhetek, én szinte csak 2.2hdi kel foglalkozom igaz 90% ban c5-el de a motor teljesen ugyan az a 607-ben az utolsó csavarig, gépem is van hozzá.
Előzmény: karcsi607hdi (3807)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3828
Most volt nálam egy 2.2hdi c5 amiben akkora nyomás volt a turbó és a FAP szűrő között ,hogy a FAP nyomásszenzor csövét a egyszerüen szétlőtte és olyan sistergő hangot adott hogy a szerencsétlen tulajdonos trélerrel hozta hozzám mert nem merte beinditani olyan hangja volt az autónak, 0.35Bar volt a kipufogóban ilyet még soha nem láttam Kb fél éve járt telített szűrővel ...
Előzmény: betg (3827)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3827
Én 50 ért csinálom , a turbót nagyon egyszerűen teszi tönkre , ahogy a szűrő kezd megtelni egyre nagyobb nyomás lesz a kipufogóban a FAP és a turbó között ez ha nagyon hajtják a gépsárkányt a turbót túlterheli és egy idő után szétmegy a csapágya nagy füstfelhő és egyéb nyalánkságok, természetesen nem csak ez okozza a turbó halálát de nagy mértékben hozzájárul ez a Fap rendszer rengeteg Hiba forrása sokan elhanyagolják aztán csodálkoznak ,hogy egy vagyont kell az autóra költeni én ezért javaslom mindenkinek a megszüntetését természetesen lehet velem nem egyetérteni .
Előzmény: karbert2 (3826)
karbert2 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3826
Helló betg!
Pl a turbót hogy teszi tönkre? A kipufogott nyomaték hajtja meg,és ha megfogja a szűrő esetleg csökken a teljesítmény mert a levegőből kevesebbet kap a motor! Ezáltal hogy teszi tönkre!? Ha jól tudom a turbo betegsége ha túl van hajtva és leállítjuk
a motort, túl melegedés,csapágy probléma! Nem értem,hogy teszi tönkre a turbó ?..... A tuningosok meg 70 000 e ért ütik ki a vezérlőből,ami szintén nem olcsó!!!
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3825
Uhh most látom angliában vagy én onnan hordom az autókat bontásra hát annyit lehet tenni akkor hogy a szűrőt leszerelni hideg zsiróldót beleönteni majd forró vizes nagynyomású mosóval átmosni kb 15-20 percig ennyi kell neki ,hogy jeletős javulás legyen a tartályt feltölteni eloys-al az adalékoló kompjutert kinullázni ha engedi, ha nem akkor csere a motorvezélővel el kell fogadtatni a szűrő cserét a jól kimosott szűrőt is újnak fogja látni. De én körülnéznék a neten mert a csipp tuningosok csinálják a fap kikitatását nálunk is, van erre egy szoftver csak még elég drága de még mindig olcsóbb sokszor mint a teljes rendszer rendbehozása szerintem Angliában is van aki foglalkozik ilyennel természetesen a szürőt ilyenkor ki kell ütni és üresen visszatenni a dobot amiben van a katalizátor marad, én is ezt csinálom csak olcsóbban mint csiptuningosok remélem tudtam segíteni. .
Előzmény: serial4 (3816)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3824
Üdv ez simán lehet kuplung probléma valószinű nem emel ki rendesen természetesen ez nem biztos, de ezek a váltók nem nagyon szoktak tönkremenni egy váltóolaj csere is lehet ,hogy segít de én kuplungra gondolok a dízel váltónak más az áttétele az biztos nem jó,hozzá
Előzmény: Atomanti888 (3820)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3823
Elnézést ,hogy beleszólok de levegővel semmi esetre sem lehet kitisztítani rendesen egy idő után nem csak korom hanem rengeteg salakanyag rakodik le a szűrőben ami a regeneráláskor keletkezik a korom elégetése közben, még nagynyomású mosóval sem lehet tökéletesen kitisztítani ha nagyon eltömődik egy idő után tönkre teszi a turbót is, nem egy turbót vittek már tőlem 607-be ilyen probléma miatt.
Átlátni soha nem lehet a szerkezete miatt még az újon sem !!!!!!!!!!!!!
Előzmény: karbert2 (3819)
betg Creative Commons License 2010.08.21 0 0 3822
Üdv ha érdekel én megoldom a problémádat én c5 2.2hdi kel foglalkozom de ez ugyan az én a fap rendszer teljes megszüntetését javaslom kb eddig 15 autót csináltunk meg a zöldkártyán simán átmegy és soha többé nincs vele semmi teendő némi fogyasztáscsökkenés és egy kicsit jobban megy, ha érdekel a többit szívesen elmondom telefonon a számomat az adatlapomon megtalálod.
A szűrőt nem elég átmosni a tartályt fel kell tölteni ha nincs szerencséd adalékoló számitógépet is kell cserélni a kompjuterrel el kell fogadtatni az eloys feltöltést és még számos szívás előfordul ezzel a rendszerrel ezért én a teljes megszüntetését javaslom.
Kap egy szoftvert és a fap szürő belsejét likvidáljuk ha ez sem elég akkor kap egy másik motorvezérlő szoftvert, ha a fap rendszer megtartása mellet döntesz azt is rendbe tudom hozni.
Előzmény: serial4 (3818)
karbert2 Creative Commons License 2010.08.18 0 0 3821
Helló Atomanti888!
Nekem 2.2 HDI de nem tudom hogy a váltó típusa megegyezik e,de nekem semmi baja! Mikor nyomom neki és ráteszem a váltóra a kezem érzem az erőt,meg hogy a fogaskerekek dolgoznak,de nem reccsen az tuti! Szia!
Atomanti888 Creative Commons License 2010.08.18 0 0 3820
Sziasztok!

2.2-es Benzines 607-em van. Manuális váltós. Arra lennék kíváncsi, hogy találkoztatok e már azzal a problémával, hogy sportosabb vezetésnél mindig röccsennek a fogaskerekek, főleg 2. és 4. be rakáskor. Ez tipushiba, vagy vmi nem stimmel a váltómmal?

"Normális" közlekedésnél tökéletesen kapcsol

Üdv, Attila
karbert2 Creative Commons License 2010.08.17 0 0 3819
Helló serial4!
Ha van benne folyadék akkor jól értetted,műszeresen le lehet égetni (regeneráltatni) és le tisztul!Azért tömődött el mert,folyadék nélkül nem tud kiégni a korom! Szét kell szedni és elég ha levegővel ki van fúvatva!Ha már át látni rajta akkor jó!De ha van benne folyadék és műszeresen kiégetik akkor lehet ki tisztul!Akkor szét sem kell szedni,de egy pucolás rá fér szerintem! Én a helyedben nem hagynám hogy kicseréljék,ha nincs el törve a kerámia szűrő benne akkor nem értem a csere okát,le akarnak húzni lóvéval,ne hagyd!!! Folyadék bele,égetés,és jónak kel lennie,ha nem jó akkor szét szedni,kifúvatni.....Olyan nincs hogy nem jó,még a hőmérséklet érzékelő tud benne elromlani,más baja nem lehet,akkor meg szokott torpanni menet közben! Jó munkát! Szia!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!