Az 5x 114,3 a lukak távolsága. a 7 a felni szélessége colban a 15 a felni átmérője colban. az et meg 35-50 körül kéne legyen,erre pontosan nem emlékszem.
Hát nem mondom,h nem jobb a komfort a gyári kerékkel,de vmit vmiért,én lapos gumival járok,így nem olyan vészes,se nekem se a kocsinak.Csak a guminak:)
Ezért kell dízelt venni. 2000 alatt halál, a felett megy mint állat egészen 4000-ig, aztán vége (mai modern 1.6 dízelaggregátok). A benzines motoroknak már régen leáldozott. teccik nem teccik ez van. nekem megér 10liter fogyit egy mazda v6 hangja, de ha az eszemre hallgatok akkor én is egy modern dízelt vennék mert ezek az 1.4-1.2-1.6 (pl. octavia 1.4 mpi motorral, vitz) benzines motorok borzalmasak a mai kocsikhoz. Egyszerűen gyengék. Adjak ki 4 misit egy olyan gépért amibe belenyomtak egy 1.4-es motort? Na ne.
Biztos gyökér vagyok, de olyan jó látni ahogy sorra beégnek a gyorsulni vágyó most vettem az ötös golfot megy ez mint állat autótulajok. Sajnos nem bírom megállni, hogy ne mutassam meg nekik néha. persze csak a józan ész határain belül. Városban pl. soha.
Szerintem aki egyszer beül egy v6-os motorral szerelt mazdába az már a hang miatt sem akar kiszállni belőle soha. ez szerelem!
Jó régen jártam már felétek, remélem minden Mazda tulaj és Mazda is jól van. :)
Amiért most benéztem: sajna idén nem volt rá lehetőségem, hogy megszervezzem a Japfestet, viszont valaki más az én megkérdezésem nélkül úgy döntött, hogy megpróbálja átvenni a szerepemet. Csak jelezni szeretném, hogy amire esetleg invitálást kaptok az nem az a Japfest lesz ami eddig volt. Ettől függetlenül kívánom mindenkinek aki kimegy, hogy érezze jól magát, jövőre lesz igazi is. :)
Na ez egy érdekes vegyesfelvágott :) Ugyanis az enyim ugyanilyen, csak a kormányon nincs az új mazda jel (98-tól tették rá), viszont a középkonzolod az olyan mint a facelift előtti, ugyanis abban voltak ilyen rádiógombként működő befúvási irányt változtató kütyü :) Neked motorok fordítják ezek szerint a fűtéslapokat, míg a többiben ez mechanikusan működik. Ha esetleg privátban elküldenéd az alvázszámod, akkor megnézném, hogy pontosan milyen kivitel az autód és mikori gyártású.
ettől mindig agybajt kapok: telepakolják az összes autót, a legkisebbektől kezdve vassal (oldalvédelem, merev karosszéria stb), aktív passzív biztonasági kiegészítővel (abs, légzsákok,), kényelmi szirszarokkal (elektromos mizériák, klíma) ami szép és jó, de egy autónak ettől tömege lesz. ma már nemigen van 1100-1200 kg alatt autó, még a legkisebbek sem, és belepakolják ezeket a lópöcs 1,2-1,4 motorokat. ami persze tök jó, mert a biztosítás kevesebb valamivel (nem tudom mennyivel... lehet, h jelentős), és az újonnan bevezetett teljesítményadó is jótékonyan hat rá DE: - megnő a fogyasztás, ugyanannyit eszik majd, mint egy 1.-6- 1.8 autó, főleg, ha haladni is akar vele, és kitapossa a belét - szvsz balesetveszélyes is, mert autóúton, országúton egy kamiont nem tud megelőzni biztonságosan, mert kilóméterek kellenének hozzá. a sofőr egyre türelmetlenebb lesz, végül bedurran az agya, és előz egy félig bizonytalan helyzetben, és már kész is a baj...
persze lehet erre azt mondani, hogy van, aki nem előzget (a kamionok mögött feltorlódó 15-20 autós kocsisorokat imádom... persze más kérdés, ha olyan az útszakasz, ahol nem lehet előzni), és hogy van, aki nem tapossa ki a belét, de én azt gondolom, az mindig jó, ha van erőtartalék egy autóban. Sopronba mentem le még februárban egy 1400 kg-os, 1.4 Citroen C4-gyel... hát izé... a traktort megelőzni a nyolcvnmittoménhányas úton (Győr és Sopron között) egy horror volt, de tényleg.
szóval... én ezt valahogy nem értem. megint és mindig csak a butítás...
minden más volt régen, amikor egy autó 8-900 kg volt, ahhoz még szűkösen elég egy 1.2 motor... de a mai autókban... ehhh...
Ugyanakkor nem fogyaszt keveset, országúton, 100-nál nem gyorsabban, viszont inkább lassabban 7 liter körül. Ezt csinálja az 1,6-os, 15 éves Mazdám is, ami súlyban nem sokkal kevesebb, viszont sokkal jobban megy.
Ritka példány, ha még tényleg szép állapotban van.. Egy álom.. Nem nagymotoros, így talán még fenntartható is. Sajna én nem tudok megbarátkozni a 4ajtóval, nekem 5 kell :S
Amúgy pedig csorog a nyálam.. Azért aki megveszi, azt légyszi küldd már ide a fórumra majd, szükségünk van (főleg ogyp-nek) Xedos9-es tagokra is!!
Azért mert nem szeretném ha azt gondolná mindenki,hogy azért adom el amiért sok más autót: mert szar!Aki szereti a japó autókat,tudja,h egy xedos 9-nél nem sok-minden lehet jobb(persze én elfogult vagyok:)Persze aki nem japó hívő az azt gondolja nagyképűségből.Ez van.