Én új vagyok itt és emiatt a probléma miatt, amiről Te is írsz. Nekem ugyanez a problémám (A4 1.9 tdi, 1999). Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra , pláne a megoldásra ha lesz. Nem egyszerű, mert ha szakit kérdezek megnézi álló helyzetben és hűt ez, mondja. Nekem az jelent némi megoldást, hogy manuálban használom, teljesen leveszem Lo ra és a ventillátor fokozattal játszok, de így sem az igazi. Autópálya tempónál, pláne ha még betűz a nap is nagyon-nagyon gyenge.....
Keress egy váltóspecialistát a környékeden. Vészmadárkodni nem szeretnék, de sanszos hogy olajtöltögetéssel nem lesz megoldva a probléma. Sanszos egy váltófelújítás...
Sziasztok! Olyan problemara kellene segitsege, hogy lenne egy 2002es audi a4 b6 2.5 v6 tdi autom multitronic valtoval. Szombat ota se elore se hatra nem mozdul a jarmu, a motor beindul de sebessegbe kapcsolasra mar nem reagal. Képen csatolom a valtora kiadott hibakódokat. Ugy vettuk eszre elozo heten, hogy csopogott is az olaj a valtobol gyanitjuk azert is tilt le az elektronika mert nincs mar megfelelo mennyisegu olaj a valtoban. A kornyeken sehol senki nem nyul hozza, de meg annyira sem hogy valto olajat toltsenek bele hogy egyaltalan kideruljon hol szivarog es lett e komolyabb baja az autonak. Esetleg valami tipp vagy tanacs ha tudtok jol jonne. Netalan ha feltoltjuk olajjal menne az auto ? Koszi elore is
Nem a fordulathoz mert probaltuk mar turaztatni semmit nem valtozik csak ha elindulok vele.klimasnal voltam mar 3nal azt mondtak 20ev alatt meg ilyet nem lattak valami villamossagist keressek.es miota kinlodok ezzel mar 2x lett toltve kompresszor csere meg hasonlok miatt szoval az is kilove..😔😕
Nem a kerékfordulathoz hanem a motorfordulathoz van köze. Próbáld meg állóhelyzezben túráztatni kb 2000R/pm-ig, ha hideget nyom a klíma akkor valószinüleg kevés benne a gáz. Klímáshoz menj, aki feltölti.
Sziasztok.Audi A4 2.0 multitronik autóm van. A kuplunk kezd csúszkálni, nagyon drága javítási költségeket mondtak. A kérdésem az lenne, hogy elméletben ki lehet cserélni manuális váltóra, van olyan váltó ami kompatibilis vele? Tisztában vagyok a pedálok , mechanikai munka, papírózás stb- vel, a kérdés az hogy létezik -e ehhez a motorhoz köthető manuális váltó?
Sziasztok! Segitsegre lenne szuksegem! A4 b7 2.0pd-vel rendelkezem.
A problemam a kovetkezo a klimam valamiert osszefuggesbe van a kerekforgassal. Tehat allo helyben meleg levego jon ha elindulok dol be a hideg. Az Econ gomb nem kapcsolja le a klimat megallas nelkul megy es hiaba veszem akar 20fokra is ugyan olyan jeghideg levegot fuj.15perc hasznalat utan mindket klimacsovem jeggefagy, es semmi levego nem jon az utasterbe..levegohomerseklet erzekelo es kompresszor mar lett cserelve de a problema meg mindig fennal!!
Nekem egy 2.0 pdtdi van 255000 km van benne egyenlőre nincs vele problémám. de ezt ki kell fogni mert bele lehet nyúlni csúnyán is és akkor sok a vége.
Nekem egy 2005-ös A4-m van és a visszajelző figyelmeztető sípoló hang nem működ pl: Ha nem vagy bekötve ha valami nem jó. Kérdésem hogy volt már valakinek ilyen problémája mert érdekelne hogy mi lehet a baj. Köszi
Sziasztok! Kérdésem lenne, audi a4 b7-el kapcsolatban. 2007-es 1.8 T és a 2.0 pdtdi- motorok milyenek? Mennyire megbízhatóak? Mennyire bírják? Melyik modellt érdemes megvenni ebből a szériából? Milyen vélemények vannak róluk.... sehol sem találtam rendes véleményeket ahol erről írtsk volna. Köszönöm előre is a válaszokat!
Sziasztok! A napokban olyan jelenség jött elő az autómnál, hogy amikor álltam ki a bejáróról volt két kattanás és valami elkezdett surlódni. Következő elindulásnál megint kattant valami és már nagyon búgott főleg kormányzásnál. A kormány remeg, nehezebb tekerni is és mikor megálltam letekertem a szervóolaj tartály kupakját szabályosan forrt benne az olaj és a kormányműnél kinyomta az olajat. Én szervószivattyúra gondolok. Valakinek van esetleg més tippje? Segítséget köszönöm előre is!
Audi a4 avant b5 1999/12hó 1.8 T 150le apu motorkód
Kb. 2 hónapja vásároltam egy 99-es A4 b5 1.9 tdi Avantot (facelift). 2 idegesítő hibája van az autónak.
1.: A tolatóradar diag szerint tökéletes, látja mind a 4 szenzort, de nem kap jelet a tolatólámpától. ETKA-ban megnéztem, hogy hol kéne keresnem a vezérlőjét, de nem találom. Jobb hátul, csak a központi zár vezérlője/kompresszora van. Annyit látni, hogy a szenzorok kötege szépen feljön a padlólemezen át, majd egy csatlakozóval belecsatlakozik a kötegbe. Tehát a kérdésem, hogy hol keressem a tolatóradar vezérlőjét.
2.: Audi Concert 1 rádió van az autóban. Egy adót, csak az állomástól max 10 km-es körzetben fogja, utána egyre erősödő sistergéssel megszűnik a vétel. Volt már másnak ilyen problémája? Vegyek bele egy antennaerősítőt, vagy kéne lennie gyárilag is?
Bejelentkeztem egy autó villamosság szerelőhöz, remélem megoldja mert nekem nincs ötletem. Szerintem egyébként a G65 nyomáskapcsoló lesz a ludas, csak nem tudom kimérni. Nagyon bosszantó ez a hiba, mert pl. ha pályázok nem hűt, de ha lelassítok 80 kmh körülire akkor hűvös levegőt fúj.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Audi A4 b8 TDI 2.0 DPF 2008-as.Kemény a kormány , olyan nehézkesen megy, nem olyan mint egy akármilyen szervós autónál.Mi a véleményetek? Vagy ilyen ez a típus?
Audi A4 2.0 Tdi 2005 BLB gyári riasztót nem lehet kikapcsolni és autó nem indul!!!!
Elözmény : Homlokfal le lett szerelve.,kijártunk vele kb 10métert homlokfal nélkül..Utána akkusaru levéve : Egy délelöttött állt igy kb levett saruval.., Akkusaru visszatételekor megszolalt a gyári riasztó dudája., távirányitóval nem sikerült kikapcsolni.., sajnos gyujtásráadással sem sikerült kikapcsolni.,noha igy is ki kellene tudni kapcsolni a riasztót mivel már CAN-es., , a müszerfal teljesen halott.,csak elakadásjelző villog riasztás alatt ., semmiféle gyujtásra müködő visszajelző nem ég, semmi safe vagy valami kijelző-hibaüzenet.., ablakemelők szintén nem müködnek., központizár csak feltételesen pl bal ajtó nyitás-zárás jó a belső központizár kapcsolóról, de a retesz oldása már nem, és sima zárás-nyitás sincs a többi ajtóra stb.., világitások jók, természetesen öninditózni sem lehet., saját önakkuról is megy a riasztó..,biztiket jónak találtam.., saru le és föl és várakozás megtörtént.., MI TÖRTÉNHETETT????
u.i: A távirányitó frekvencia adása Ok. . Az immo része nem hibás., ugy értem hogy "Teszt"-re OK, 48Megamos crypto CAN van benne.
Előjött egy érdekes jelenség újra az autómon. A típus: 2001.12. havi a4 b6 1.8t 151 le avj motorkòd. Na szóval: autòpàlyàn 140-150-es tempóval folyamatos haladàsnàl(Németorszàg) kb 250 megtett km utàn kigyulladt a műszerfalon az olajnyomàs.Azonnal megàll,olajszint maximumon(11000km volt az olajban. Castrol Edge 10w-60). Kb 5 perc utàn minden ok. Megyünk tovàbb,igaz 120-130-tól többet nem mertem ezek utàn. Kb 500km-ig semmi probléma. Mikor újta eljàtszotta. Újra pihi és go tovàbb. Minden ok. Legközelebb 100 km múlva megint pihi lett belőle. Hazaérve gondoltam érett màr egy olajcserére(castrol edge 10w-60 supercars olaj ment bele,megjegyzem az előző olaj patyolat tiszta volt rànézésre) Visszaút közben 700km utàn megint jelzett a műszerfal.Akkor megint pihi. Onnantól 200 km 110-120 körűli tempóval és semmi. Ha rövìdebb tàvon(max 50-60km) megyek akàr tartósan 200 körűl,semmi baj. A hosszú tàvot nem "akarja". Valakinek valami tippje,ötlete volna???? Minden segìtséget köszönók előre is.
Az alábbi problémával kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Adott egy 2001-es 1,6-os AUDI A4 B6. Azt tapasztalom mostanában, hogy az autó menet közben, folyamatos gázadásnál 2500 és 3000-es fordulat között egyenletes sebességnél megtorpan, mintha kihagyna a motor, vagy a henger.
Amit tudni kell, hogy volt már szerelőnél 3 hete, és az összes gyertyát kicseréltettem BOSCH gyertyára, meg a szerelő még annyit mondott, hogy az egyik csatlakozó a gyertyáknál el volt teljesen oxidálódva. Azt ki is cserélte a szerelő, meg hibakód olvasás is volt, mert a motor check lámpa is világított már amikor elvittem az autót a szerelőhöz. A hibakód kiolvasása azt jelezte, hogy hengersor elégtelen működés. A gyertyák cseréje, és a csatlakozó cseréje után a szerelő utamra engedett. Viszont a hiba nem szűnt meg. Olyat is csinál az autó reggel hidegen, hogy elindulok otthonról, 2-esbe felváltok, és miután felengedem a kuplungot és gázt adok csak torpan az autó, vissza 1-esbe gáz, és utána ha váltok akkor már nem csinálja. Még tünet, de ez már régóta megvan, hogy a fordulat ingadozik. Példa: Pesten araszolok a lámpáknál, és amikor mondjuk jön a piros, üresbe teszem és gurulok, ekkor a fordulat ahogy esik vissza, akkor visszaesik teljen 700-ig, utána meg 1400-ig felkapja, majd beáll 900-ra, ahol lennie kellene, de lehet, hogy elsőre nem áll be, akkor többször is felkapja a fordulatot az autó.
Valakinek valami ötlet? A torpanás lehet üzemanyag ellátó rendszer eltömődés miatt, vagy elektromos probléma van a háttérben? A múltkori szerelés (gyertya meg csatlakozócsere) óta a motor check lámpa nem villant fel, és nem is érzem olyan gyengének az autót mint akkor. Szerintem ott a csatlakozó miatt tényleg nem ment egy henger.
Több minden. Egy diagnosztika többet segítene mint a fórumozók tippjei. ;-)
Gyakori ok hogy elszökött a gáz a rendszerböl, ezért a nyomáskapcsoló letiltja a rendszert. Persze tönkremehetett a nyomáskapcsoló, a ventillátormotor, stb, stb, stb...