Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Továbbá keresek - hátha van valakinek - komplett helikon hajtást. ?
( mert az ilyen minden rendes háztartásban előfordul, nekünk is épp fogyott el, de úgyis megyek kenyérért, meg tejért, majd veszek a boltban ezt is :-D )
( tudom, ha már ott vagyok, vegyek még párat - ha van .
De csakis akciós áron, mert drágán bárhol kapni. )
Azt szeretném kérdezni, hogy lenne valakinek eladó 2 db pv 6 ( Pannónia személyvagon ) kasztnija a számomra. Elég lenne csak a kasztni, ablak ívek sem kellenek bele, és lehet akármilyen a festése, mert az egészet át szeretném festeni. ( alvázam van alájuk , persze, ha lenne még, az sem gond :-) )
Ezt a mozdonyt a cseh Chemoplast gyártotta, kb. 1955 és 1960 között. Később A Tiokához hasonlóan a Chemoplastot is átvette az Ikaria. Volt, amit saját név alatt tovább gyártottak, pl. ez a mozdony is létezik Ikaria logóval.
Hogy szélesítsem az ismereteimet, írd meg lszi itt, hogy ez a mozdony pontosan melyik cég gyártmánya és mikori gyártású, ha lehet tudni ?
Illetve egy ismerősömnek, hha valakit érdekel - vagy esetleg pont Téged - van ugyanilyen "felségjelzésű" - azt nem tudom, hogy több, - de egy tartálykocsija egészen biztosan.
Alakul és áttervezés alatt a Ganzos MOT 347: csak a postakocsi tető és alváz nélküli kasznija lesz hozzá felhasználva. Megpucoltam egy vaterán redvásan vásárolt Előre személykocsit, végre van egy újabb PV tehervagon: ennek a csupasz, rozsdától megszabadított alváza. A két csavart kicseréltem, mert porrá rohadtak, de meghagyom fellelt állapotban, újrafényezni nem fogom. A rugói rozsdásak, de jók. A személykocsi kaszniból (tetejét meghagyva) egy Előre hajtással összeházasítva GANZ BCmot motorkocsi lesz, a tetőhűtőt az egyik leszorító lemezrugó csavarjához fogom felszerelni. A kaszni amúgy szép, csak csupa rozsda és hámló festésű volt (sötétkék, fehér csíkokkal és ablakkeretekkel). Ahogy csak lehet, megpróbálok mindkét sínbusznál meghagyni mindent gyári állapotban, bár a postakocsi két végéhez, a homlokfalaknál hozzá kell majd nyúlni. A BCmot inkább stilizált lesz, marad a gyári tető és a gyári csavarok. Annyi tuningot fog kapni, hogy világítós lesz, így megfúrom hozzá a két-két lyukat a homlokfalakon. A BC-hez van egy rozsdás mozdony, de hiánytalan. Gépezet ki, megpucol, aztán beszerelem a személykocsi kasznija alá. Eredetileg ezt a gépet donornak vettem egy óraműves 242-es gőzös felbukkanása esetére, de ez elég esélytelennek tűnik, így jött a motorkocsi ötlete, illetve nem kell szétvágni két kasznit és összerakni igényesen két fél kocsit eggyé. Célunk, minél több megoldást, kialakítást meghagyni gyári állapotban.
A BCmot (később ABmot) milyen színűek voltak az 1950-es években?
Szia! Nekem van egy borzalmasan viharvert, fél oldalfalam. Átfestve nincs, de tiszta rozsda és horpadás. És mondom, sajnos csak egy fél, de minden füle, nyílása megvan, törve nincs. Ha más nem akad, szívesen neked ajándékozom.
A segítségeteket szeretném kérni. Az alábbi Pv Előre készletet szeretném eladni, de nem tudom, hogy mennyi a reális ára. Ez 3 sínes rendszerhez való a mozdony.
2 DbSkoda mozdony. Szuperritka darab. Jól futnak. Ha jól emléxem az egyik 12, a másik 18V. Sajnos a tetőlemezt momentán nem találom de remélem hamarosan meglesznek! Csere lehetséges.
Bocs, a fotókat 9 éve csináltam! Továbbá eladó 1 Zeuke 0-ás alapkészlet ritka dobozában. Van benne egy bakelit "T-48"-asnak írt BR gőzös, 2 zöld bádog személyvagon és sínek. Van még 1-1 eladó külön gőzösöm is: rugós és elemes. Jelentkezés csak itt: budapestjatekgyar@freemail.hu