Indítási problémám van,remélem tudnak valaki segíteni,olyan a gondom reggel mikor indítom,3-4 másodpercig tekeri,de melegítem 10 másodpercig leállítom újra indítom és akkor egyből elindul.4izzítógyertya csere megvolt,önindító felújítva,aksi 1 éves,nafta filter új.számítógép semmit nem ír ki,nincs valakinek ötlete mi lehet a ludas?
Mert sajnos nem gyári a fejegységem, és nem tudom, hogy lehet vele összehozni, illetve milyen költségekkel jár.. Mostani fejegység, ha tolatok akkor kirajzolja a segítő vonalakat, és amerre tekerem a kormányt arra húzza a segédvonalakt is. Csak ugye nincs kamera kép.. :(
Passat b6 2.0 tdi 4 motion vettem. A hiba kovetkezo. 2000-2500 fordulatnal berezonal a kocsi. Hangos rezgo hangot ad. 4-5-6 sebessegben. Minel nagyobb a terheles annal hangosabb. Eros gyorsitasnal a leghangosabb. Minden mas tartomanyban tokeletes. 2500-4500 ig is szepen jar. 2000 alatt is rendben van. Mar tobb helyen olvastam hogy mashol is jelentkezett a hiba de sajnos a megoldast mar senki nem irta le. 2006 os evjarat es hibakodmentes. Koszonom a segitseget elore is!
Érdeklődnék, hogy valaki szerelt e már be utólagos tolató kamerát? Pontosan a helyére lennék kíváncsi, hogy ki hova tette. Ugye a gyári az a jelben van benne, de az nem kivitelezhető számomra. Rendszámtábla világításos és a rendszámkeretes megoldás nem érdekel. Képen látható módon szeretném megoldani.
Nekem ugyanilyen van, ha 6-os CD-tár van benne akkor RCD500 a típusa, ha tud MP3-at akkor RCD500 MP3 a típusa, ha nem CD táras akkor RCD300...
Egy mélynyomót azért elbírt volna a rendszer, sajnos az nekem sincs benne
Olajfogyasztás: az Octavia RS fórumon valaki az Mobil1 5W-50-et teszi bele, azt elvileg alig csipegeti, az már elég sűrű a gyári 5-30hoz képest, nekem most lesz nemsokára csere lehet hogy kipróbálom
Ha szembe allok a kocsival jobb oldalrol adja a hangot, ha a kuplungot felengedem akkor elhalkul,menet kozben motorfeknel csinalja meg csak akkor kezdi el, mikor eleri az uzemi hofokot.
Háát tippelnék. Nekem az 1.6-os Borában volt valami hasonló. A klíma döglődött. Nézd meg a motortérben honnan jön a hang? Vajon a klíma-kompresszor felől?
Én úgy látszik már a másik véglet vagyok: nekem a legszebb a gyári rádió, ami az enyém után jött ki, az mind ronda.
Apropó, tényleg: létezhet olyan nem működő autórádió, ami kinézetre jó és érdemes összeházasítani az enyémmel? Ugyanis elkezdett a drágám vedleni, így meg már nem olyan szép a kinézete. :(
Nekem van egy zseniális Nakamichi rádióm hozzá illő erősítővel bedobozolva. Nem tettem be a dizájn és a funkcionalitás elvesztése miatt. Fáj is a szívem miatta. Igaz Dinaudio van benne gyárilag, de ez ahhoz képest gyengusz.
Szerintetek gagyin mutat vagy gáz B6-ba a gyári rádió helyett csupán 1din-es rádiót tenni? Nekem igazából nincs szükségem tapizós képernyőre és navis cuccra, csak jó rádió kell remek szolgáltatásokkal( amin a színeket be lehet lőni a passat színeire ). Persze megfelelő kerettel építeném be.
A sima 1.9 tdi motoroknal mi szokott elromlani es mennyibe kerul az uj alkatresz es a csereje? (B5 vw passat)Ha jol ertem minden dizel motornal van egy, a befecskendezest vegzo alkatresz ami nagyon draga. A nem pd tehat sima tdi-nel mennyibe kerul ez az elem? Vagy ha nem is igy van; az erdekel hogy 16 eves passat b5 1.9 tdi vasarlasa eseten milyen nagyobb szerviz/alkatresz koltsegektol kell felni abbol kifolyolag hogy dizel a motor amire ugye tobbet kell kolteni mint egy benzinesre.