Meglett a hiba, egy testkábel volt lelazulva, eleinte csak a műszerfalteszteket csinálta, a végén már be sem akart indulni.
hibakeresés, javítás, számlával 5000.
Megint hibátlanul üzemel a kicsike.
(157000 km van benne, szélsőséges használat mellett - napi kb 100 km helyben, rengeteg megállás, indítás, váltás.)
Eddigi problémák:
- most a testkábel hiba
- fényszóróizzókat szereti... (már cseréltem vagy 6-8 db-ot)
- kuplung kinyomó munkahenger hiba (90.000 ft), eleinte csak 1-1 alkalommal maradt lent a kuplung pedál, visszahúztam, ismét ment pár ezer km-t, végül már szinte vissza sem jött...
- vezető ülés gyalázatosan néz ki... (sok ki-be szállás miatt is lehet, de a minősége sem az igazi szerintem)
- tolóajtó görgők... (már vagy 3 alkalommal cseréltünk alul-felül - igaz sokat is van használva))
- talpőasok, kormányösszekötők (de ez is betudható a nagyon rossz útnak, ahhoz képest szerintem elég jól bírja!)
- ajtóhatárolók elől cserélve
- akku 6 évig bírta, pedig kapott az is rendesen.
kb ennyi, de én meg vagyok vele elégedve, kényelmes, pörgős (9 személlyel már nem), de volt, hogy 2,5T-t hoztam vele haza, bár akkor már a fékek kevesek voltak 120 fölött...
Több dolog lehet. Műszerfal csere, bontóban 12k huf körüli összeg, kb 5 perc. Műszerfal nélkül be be sem indul a kocsi....
De lehet kábelhiba, csatlakozó hiba, stb...
Meganba akkor tudtam ilyet előhozni, hogy ha inditózás előtt és alatt folyamatosan nyomtan a Bcomputer váltó gombját, azaz az ablaktörlő kar végén lévő gombot.
Nekem akkor csinált ilyet, amikor szokásomtól eltérően a kilométeróra elé dobtam be a kistáskámat és nyomva tartotta a nullázó gombot. Gyújtás rá és elkezdte. érdekes módon minden működött. Gyújtás le aztán újraindít, előtte természetesen a táskát a szokott helyéére tettem. Törölte az üzemmódot és kész.
szerintem ez valamilyen műszerfal teszt lehet. A szakik remélem megmondják.
Szia, egy kis témaváltás: a múltkoriban jó ötletet adtál egy problémára ha most is segítenél megköszönöm.
Vivaro 170 E km. pár napja megszólalt a futómű felől egy morgó hang, először kerékcsapágyra gondoltam többen meghallgatták, azt mondják nem az hanem váltó. Ettől rosszul vagyok. Erre kéne valamilyen tipp.