Keresés

Részletes keresés

Warlimont Creative Commons License 2017.03.20 0 0 907

Az, hogy lufit fujtak, az mindig utolag (!) derul ki, es a lufi nevet is utolag kapja. A Teslat azonban nem tartom lufinak, a ModelS letezö auto es nem ponzi sema, de azt tippelem, hogy amikor a többi nagy autogyar is valoban rapörög az elektromos auto vonalra, akkor a Teslat "megeszik" a versenyben, es Musk igergetö, evekig halasztgato stilusa nem lesz tarthato, amikor mindenhonnan elkezdenek temposan jönni az uj EV autok. A ModelS hany eves mar...? 2009-es bemutato, 8 eves. Lassan valtani kene valodi autogyar modellciklusaban, de hol az utodmodell? Sehol, es a Model3 elinditasaval se boldogulnak mar miota. Lassan az is elöregszik, pedig meg el se kezdtek gyartani. Eles versenyben meghalnanak, egyelöre nincs versenytars, az a szerencsejuk.

 

A Tesla elinditott valamit, az EV miattuk kerult reflektorfenybe, ez elevulhetetlen erdem, de kerdes, hogy az eredmenyt is ök aratjak-e le.

Előzmény: ShaReRe (902)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 906

en se szerettem a SUVokat egeszen addig amig egyszer volt nalam egy X5 egy hosszu hetvegere.

 

A csalad azota is visszasirja. Mert az kenyelmes es jo belole a kilatas.

Előzmény: Warlimont (905)
Warlimont Creative Commons License 2017.03.20 0 0 905

Musk tavaly (is) jol atverte a nepet, amikor a hosszu vajudas utan vegre bemutatott valami Model3-nak vezett dolgot (Makett3 :) ), amiröl kiderult, nem is volt kesz, specifikaciok se veglegesek, stb. Igy akik elörendeltek, max a legendat vettek meg, amugy szerintem az elörendelök nem kis resze sima spekulans, aki arra jatszik, hogy a rendkivuli erdeklödes miatt az elsökent atvett autokat nagy haszonnal lehet egyböl tovabbadni, kb mint anno a Merkuros idökben. Edesapam kihozta 87-ben a nagypolszkit a györi merkur "szalonbol" :), elsö ut a benzinkut ugye, ahol tankolas közben a kutas kp ajanlotta volna az altalunk fizetett listaar duplajat.

 

 

A SUV szerintem nem cseng le, es remelem, nem is fog, mert rendkivul praktikus autok. Klasszikus terepre, a mezöre-sarba a franc se akar menni, de:

- az összkerekhajtas rendkivul hasznos telen

- a magasabb epites miatt birja a padkakat es fekvörendört (utobbit a hulye svedek nagyon szeretik)

- de szamomra a döntö szempont, hogy sokkal jobban nez ki, mint a halottaskocsi kullemu lapos kombik, viszont ugyanannyi, söt több cucc is elfer benne, ha költözni kell, vagy boltbol hazavinni valami meretes cuccot. Hatso ulest elöre döntöm, es szinte barmi elfer benne, na jo, a zongora eppen nem.

- plusz kenyelmes, nagy utazoauto, kulön tetszik, hogy a magasabban levö ulesbe jobb beulni, mint egy lapos(abb) normal autobol ki-be tapaszkodni.

 

Előzmény: Platon (888)
ShaReRe Creative Commons License 2017.03.20 0 0 904

Csóróként kezdte, kitartó munkával jutott oda, ahol tart.

Előzmény: LifeIsGood101 (891)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 903

Ha ez az egesz hobelevanc hosszu tavon nem fenntarthato akkor megette a fene az egeszet.

Előzmény: ShaReRe (902)
ShaReRe Creative Commons License 2017.03.20 0 0 902

Szép csillogó lufi; napelemek, powerwall, gigafactory, szuper ev járgányok. Bárcsak az összes eddigi lufi errefelé törekedett volna!

Előzmény: Platon (882)
ShaReRe Creative Commons License 2017.03.20 0 0 901

Nagyobb akksipakk tuti, hogy segít a piac megtartásában.

Előzmény: Warlimont (877)
LifeIsGood101 Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 900

Oh, igy mar erthetobb vagyok:

A befektetok(rabszolgak) 90%-a ZSIDO volt.....

Előzmény: Rangun (898)
LifeIsGood101 Creative Commons License 2017.03.20 -1 1 899

Ha,ha,ha...

Madoff egy hatalmas PIRAMIST epitett (gazdag zsido rabszolgakkal)....:-)))

Előzmény: Rangun (898)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 898

Mit is gyártott Madoff, hány iparágat forradalmasított?

Előzmény: Platon (897)
Platon Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 897

Na ennyire naiv te sem lehetsz....

 

Bernard Madoff 38 éven keresztül művelt hasonló ponzi sémát, hasonlóan elvakult rajongókkal mire hibázott és lebukott.

 

 

Előzmény: Rangun (894)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 896

Nem a politikáról beszéltem, hanem az emberi hülyeségről, és butaságról.

Előzmény: LifeIsGood101 (895)
LifeIsGood101 Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 895

Bocs, a magyar politika nem erdekel, ugy gondolom Orban Elnok, vagy valami ehhez hasonlo....

Előzmény: Rangun (894)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 894

Nálunk is élnek Orbán fanok, szóval az nem garancia semmire sem, hogy ott élsz, lásd Trumpot is megválasztották, de ellenben a törvények, és a jogállam az működik, ha Musk csaló lenne, akkor már rég börtönben ülne.

Előzmény: LifeIsGood101 (893)
LifeIsGood101 Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 893

Csak 35 eve elek USA-ban,

Vilaghiru tudos velemenye (batteries and gasoline):

https://www.youtube.com/watch?v=PewMgx753G0

Előzmény: Rangun (892)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 892

Látszik, hogy fogalmad sincs Amerikáról, ott a pénz nem számít, ha bűnöző vagy, be fognak zárni, sőt a pénzügyi bűnözőket jobban elítélik, mint a gyilkosokat.

Előzmény: LifeIsGood101 (891)
LifeIsGood101 Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 891

Hetkoznapi amcsik velemenye: E Musk egy okos szelhamos, bezarni nehez, mert gazdag...:-)

Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 890

A nehéz súlyú ólomlábú versenyzők annyit is érnek, lásd az orosz rakétaipart, ma már nem győzik támogatni őket, holott még Musk el sem kezdte az újrafelhasználást, de már így is veri az oroszokat, és szorítja ki az orosz rakétákat a piacról.

Előzmény: Platon (888)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 889

2013ban mar meg is voltak a szerzodesek, csak Musk felhajtott egy kis penzt valahonnan az utolso idopontontban, igy megmenekultek a csodtol es az eladastol.

Előzmény: Platon (888)
Platon Creative Commons License 2017.03.20 -2 0 888

A SUV Bumm már lecsengőben van, a model 3 meg szerintem nagyon elkésett. Még csak pár hete rakták össze az első prototípusokat. Mire felfut a gyártás, már egy telített piacon kell versenyezni nehézsúlyú tapasztalt tőkeerős ellenfelekkel, nyomott áron, miközben hatalmas befektetés és adósság hegyet kéne kigazdálkodni.

 

És egyetértek. Szerintem is végül a Google-nál fog kikötni Elon Musk birodalma, mindenki megelégedésére. 

Előzmény: Törölt nick (887)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 887

Ha igazak a pletykak akkor a kovetkezo modelljuk valami kozepes kis SUV lesz.

 

Nade ahhoz talpon kell maradni addig, a Model 3on all vagy bukik a dolog.


De szerintem a Tesla markanev egy esetleges bukas utan is megmaradna, legfeljebb felvasarolna a google gombokert az egeszet.

Előzmény: Platon (886)
Platon Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 886

A fák nem nőnek az égig a lufik előbb utóbb kipukkannak.

 

A TESLA szépen lemaradt az USA SUV bummról, pedig ott lehetett volna kaszálni, és nyereséges pályára tenni a céget. 

Előzmény: Törölt nick (884)
Platon Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 885

Ott a saját hirdetésük.... 

Előzmény: Rangun (883)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 884

A Boltban 60KWh az akkucsomag, a Tesla Model 3 alaparon kisebb akkucsomagot fog adni, valoszinuleg 50-et vagy 55-ot.

 

A fogyasztasa nem lesz annyival kisebb hogy nagyobb legyen a hatotavja. Termeszetesen penzert lehet majd bele nagyobbat rendelni...

 

Szerintem sokan ezert fogjak lemondani az elorendeleseket, amikor kijonnek a vegleges specifikaciok es arak, egy csomo pletyka, igergetes nem lesz igaz, ill. felaras lesz, es nem fog beleferni a 35e dollaros alaparba ( ami itt Europaban 38-39e euro lesz) . Nem lesz ingyenáram, uvegteto, autopilot, nagy akku...

 

Lesz helyette egy borzalmas belso, nuku muszerfal, es egy monitor kozepen...

Előzmény: Platon (880)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 883

Maximum te nem tudsz róla, a Tesla pontosan tudja.

Előzmény: Platon (882)
Platon Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 882

Értem hogy te ezt szeretnéd, de láthatóan a Tesla nem tud ilyesmiről.

 

https://www.tesla.com/model3

 

A kapitalizmus meg csak olyan hogy ha valaki nem törődik a nyereséggel, csak a növekedéssel, az csúnya nagyot bukik. Van re egy szép szó. Lufi.

Előzmény: Rangun (881)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 881

Fapados alap verziónak lesz 215 mérföld a hatótávja, de lesz 300 mérföld feletti hatótávú Model 3 is, ugye Bolt nincs olyan.1 millió autóból lesz jó pár Y Modell is, aminek a gyártását 2019-ben kezdik majd.A részvényesek meg nem a nyereséggel törődnek, hanem a növekedéssel, nyereséget majd akkor kell termelnie, ha már nem lesz ilyen gyors a növekedésük.

Előzmény: Platon (880)
Platon Creative Commons License 2017.03.20 -1 0 880

Bolt-nak nem nagyobb a hatótávja, mint a Model3-nak lesz. Persze erről még felesleges vitatkozni is.

 

A Bolt EPA certified hatótávja 238 mérföld. A Model 3 ra Elon 215 mérföldet igér. Eddig az EPA ratingok nagyjából Elon ígéreteit hozták, kicsit alatta, de még belefér szerintem.  

 

Félmilliós darabszámot már nem emlegetnek

 

Értem hogy a cél 1 millió Elon utoljára 500 ezret jelölt meg nullszaldónak. Ha már egymillió annál rosszabb. De lehet hogy ez csak cél, és a nullszaldó maradt, nem tudom. Mindenesetre ezen az áron elég nagy kihívás lesz fél milliót eladni pláne 3 év múlva mire felfut a gyártás. 

 

A kimondott cél az EV elterjesztése. 

 

Ez rosz hír a Tesla részvényeseknek ha érted mire gondolok...

Előzmény: ShaReRe (875)
Rangun Creative Commons License 2017.03.20 0 0 879

Hinni abban kell, hogy talán egyszer a BMW-nek is lesz majd 500km hatótávú EV-je, mert ugye a nincsben csak hinni lehet.

Előzmény: Törölt nick (876)
Auralianus Creative Commons License 2017.03.20 0 0 878
Előzmény: Törölt nick (876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!