Keresés

Részletes keresés

Platon Creative Commons License 2017.03.23 -1 0 972

Ez egy teljesen komoly újrafelhasználható rendszer. Évtizedekig használták sikeresen. 

 

Persze ezt is fel kellett újítani minden fellövés előtt, ugyanaz volt a problémája mint a Falconnak. 

 

De ki tudja, lehet a Falconnál végül sikerül nyereségesen megoldani.

Előzmény: Rangun (970)
mica-r Creative Commons License 2017.03.23 0 0 971

Nehezen tudnám elképzelni a Tesla térnyerését, egyszerűen nincs benne annyi. Kevés a járműipar mögötte, időt is veszít ezáltal. Kína is japánok is többre képesek. Kína szokásos egyszerűbb dömpingtermékkel, de látható mennyiségben. 

Előzmény: Auralianus (962)
Rangun Creative Commons License 2017.03.23 0 0 970

Ne viccelj.

Előzmény: Platon (969)
Platon Creative Commons License 2017.03.23 -1 0 969

 

Ez pl. egy jobb megoldás, mert ez mondjuk legalább műszakilag működött is jó sokáig, ha gazdaságilag ugyanakkora csőd is volt. 

Előzmény: Rangun (968)
Rangun Creative Commons License 2017.03.23 0 0 968

Linkeld a többi rakétás cég leszálló első fokozatát, ha olyan általános az, amit a SpaceX művel.

Előzmény: Platon (967)
Platon Creative Commons License 2017.03.23 -1 0 967

Ezeket a köröket már sokszor lefutottuk.

 

Nem látok semmi olyan érdemben is működő megoldást amit más már sok sok évvel korábban ne csinált volna meg. Egy kerozinos LEO képes rakéta és egy buta teherűrhajó nem világszám hanem napi rutin a világ egy jó részén. Pláne nem a legolcsóbb nem space rated alkatrészekből, konstans minőségi problémákkal terhelve.

 

Ahogy az újrafelhasználás is majd akkor lesz eredmény ha stabilan és gazdaságosan működik. Addig csak pont annyit ér mint a Space Shuttle boosterei. Visszaszerezte, de minek...

 

Mi lenne ha visszatérnénk erre, ha Elon Musk eljutott a Marsra vagy kénytelen volt eladni az egész kócerájt egy stratégiai befektetőnek (reméljük a csőd nem opció) és majd akinek a véleményről kiderült hogy helytálló kap egy sört a másiktól.

 

Deal? 

Előzmény: Rangun (966)
Rangun Creative Commons License 2017.03.23 0 0 966

Nézd meg az eredményeit, nem  levegőbe beszél, hanem már múltja van.

Előzmény: Platon (965)
Platon Creative Commons License 2017.03.23 -1 0 965

Elon Musk olyan mint a csodarabbi. Nagyban gondolkozik, a fogfájástól a rákig mindent gyógyít, mindenre van csodagyógyszere....

 

 

 

 

 

Előzmény: Rangun (964)
Rangun Creative Commons License 2017.03.23 0 0 964

2020-ban majd tisztább lesz a kép, a Teslanak nagy ívű tervei vannak, a kínaiak tervei nem ismertek, viszont a Tesla nagy előnye, hogy ők a világot szeretnék átalakítani, nem kényszerből gyártanak EV-t, ezért, ha a környezettudatos egyén jobb világot szeretne, akkor inkább Teslat fog vásárolni, mint bármi mást, mert a többi autógyár könnyen felhagyhat az EV gyártással, ahogy erre már korábban is volt példa, a Toyota, vagy a GM esetében.

Előzmény: Auralianus (962)
ShaReRe Creative Commons License 2017.03.23 0 0 963

Kína hozza is a hozzá beváltott "reményt". Legalábbis mennyiségileg Kínában fut az utakon a legtöbb EV. Tesla nem piacvezető Kínában és nem is lesz az.

Előzmény: Auralianus (962)
Auralianus Creative Commons License 2017.03.21 0 0 962

Anno Kínára voksoltam azt illetően, hogy hová érdemes EV ügyben sűrűn tekintgetni (a nagy hype elllenére sem hiszem

hogy Elon Delon valaha is "piacvezető" lesz a téren) de úgy tűnik Korea sem lustálkodik 

Előzmény: mica-r (961)
mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 961

Rendben, de egy példát sem láttunk. 

Warlimont leírta, hogy mit keversz össze valódi nagyobb volumenű autógyártással.

Előzmény: Rangun (958)
Warlimont Creative Commons License 2017.03.21 0 0 960

Pontosan mit szerettel volna kerdezni?

Előzmény: Rangun (959)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 959

Magadat olvastad már?

Előzmény: Warlimont (956)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 958

Élő példák bizonyítják amit mondok, az, hogy te még nem ismerted fel, az semmit nem változtat a tényeken.

Előzmény: mica-r (957)
mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 957

Teljesen el vagy tájolódva! 

Nézz utána az elképzeléseidnek.

Előzmény: Rangun (953)
Warlimont Creative Commons License 2017.03.21 0 0 956

"Olyan cégek fognak elektromos autógyártásba, amik korábban nem léteztek, itt a lehetőség, hogy legyen magyar autóipar is, te meg még ott tartasz, hogy ez továbbra sem lehetséges, a horvátoknak már van elektromos szuper sportkocsija, , holott egy sokkal kisebb lakosságú ország, de van a lengyeleknek, és cseheknek is.."

 

Te Rangun, te siman össze-vissza beszelsz, ha ezt nekem irtad. Hogy jön ide a magyar autoipar? Hol irtam azt, hogy lehetetlen elektromos autot kesziteni? Azt viszont irtam, hogy autot epiteni nem egyenlö az akkumulatorral, ezt valtozatlanul fenntartom, de ezt ne keverd össze azzal, hogy elektromos auto gyartasat lehetetlennek tartom. De az, hogy manufakturalis modon, joreszt kezzel, kesz muszaki alapokra pl a horvatok összekokanyolnak valamit, azt ne keverjuk az autogyartassal. Mint ahogy az alkatreszkatalogusbol kezzel, muhelyben összerakott, egyedi chopperek sem motorgyartas.

Anno a 80-as evekben meg az NDK-s Barkasnak is volt magyar atepitesu elektromos verzioja prototipuskent, söt az egesz keleti blokk foglalkozott az elektromos jarmuvek ötletevel.

 

 

 

 

Előzmény: Rangun (948)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 955

Az aksit meg a Rimac-tól veszi.

Előzmény: Törölt nick (954)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 954

de, ma is kurva sok toket igenyel, mert az auto maradekat ugyanugy ki kell fejleszteni, nem a motor az egyeduli alkatresz egy autoban.

 

A Königsegg sem kuncsorgott, fejlesztett maganak. 

Előzmény: Rangun (953)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 953

Csak ma már nem igényel sok tőkét, vagy nem kell motorért kuncsorogni valamelyik gyártónál.

Előzmény: Törölt nick (950)
mica-r Creative Commons License 2017.03.21 0 0 952

az ára is érdekelne :-)

Előzmény: Törölt nick (951)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 951

"a horvátoknak már van elektromos szuper sportkocsija, , holott egy sokkal kisebb lakosságú ország, de van a lengyeleknek, és cseheknek is.."

 

Hol tudod ezeket megvenni?

Előzmény: Rangun (948)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 950

ezek nem gyartanak autot, csak mindenfele dizajntanulmanyokkal demoznak.

 

Ilyen van kismillio, hagyomanyos meghajtassal meg tobb is mint villannyal.

 

Nesze, itt van ketto, ezektol tudsz is autot venni:

 

http://koenigsegg.com/

http://www.pagani.com/

 

de ilyen van tucatnyi.

Előzmény: Rangun (949)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 949
Előzmény: Törölt nick (947)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 948

Olyan cégek fognak elektromos autógyártásba, amik korábban nem léteztek, itt a lehetőség, hogy legyen magyar autóipar is, te meg még ott tartasz, hogy ez továbbra sem lehetséges, a horvátoknak már van elektromos szuper sportkocsija, , holott egy sokkal kisebb lakosságú ország, de van a lengyeleknek, és cseheknek is..

Előzmény: Warlimont (944)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 947

" elektromos autót ahhoz képest aprópénzből ki lehet fejleszteni, amit sok garázscég is bizonyít."

 

en nem tudok egy garazsceget sem, aki villanyautot gyartana. 

Előzmény: Rangun (946)
Rangun Creative Commons License 2017.03.21 0 0 946

A monopóliumot úgy értsd, hogy sok tőke kell egy modern ICE motor kifejlesztéséhez, de elektromos autót ahhoz képest aprópénzből ki lehet fejleszteni, amit sok garázscég is bizonyít.

Előzmény: Törölt nick (942)
Platon Creative Commons License 2017.03.21 -1 0 945

Ez azért elég kemény, ha tényleg ez az általános. 

 

Így nehéz lesz a GM-el és a többi óriással versenyezni, arról nem is beszélve hogy a nem adunk el alkatrészt direktben sérti a Clayton Act rendelkezéseit, szóval ha bárki bíróságra viszi, akkor nagyon megütik a bokájukat. 

 

Gyanítom úgy van ez hogy papíron adnak el, csak nem veszik fel a telefont, elveszik az email stb. másnak, a levél alapján, de ez nem fogja meghatni a szövetségi bírót. 

Előzmény: Warlimont (944)
Warlimont Creative Commons License 2017.03.21 0 0 944

Erös kerdes bennem, hogy ez a szintu, kerdöjel nelkuli fanatizmusod mennyire normalis. Autot ezutan se lesz egyszeru gyartani, es teljes tevuton vagy, ha azt hiszed, hogy auto=akkumulator.

.

Felhasznaloi velemenyek:

.

"Model S - Prior to the purchase - I thought I had done all my homework. But after recently reading and viewing photos of some Tesla vehicles in minor accidents -- I now realize that the car is anything but durable as so many posters unknowingly here refer to it as. Durable means strong and long-lasting. What they don't know is that the chassis is made of Aluminum, which is very light weight compared to Steel, (outdoor painted aluminium will eventually fade) and when your vehicle hits or is hit by something, even a very minor rear-end tap may cause the liftgate, liftgate window, both rear panels and the bumper to crumple into an awesome mess, which is extremely costly to repair.

And since Tesla makes their own parts, and is busy making the parts to meet their new delivery numbers - a simple 1 month accident repair with another car -- can and does take up to 6 months for Tesla to supply the parts to their own authorized Body Shops; you can only use their authorized Body Shop. So now I'm more worried than the average person of becoming involved in an accident. And that takes all the fun of owning a Tesla."

.

 

"I have a 2015 Model S and have been waiting 6 weeks for Tesla to send the parts to repair the car (which are only number parts). Tesla reports that it will be at lease another 2 weeks. I could have ordered a new car in that period of time. I have read other posts with the same issue. This has really scarred what has been an otherwise good experience.

Updated on 12/08/2016: I just over a month ago on the problems you may encounter when you attempt to repair your Tesla. At that time I had been waiting 6 weeks for the parts to repair my front bumper. It has now been over 10 weeks. The shop informed me that they were only waiting for the spoiler for the front bumper over a month ago, it has still not arrived. I called and left messages with Tesla and received absolutely no response. I emailed Tesla and received no response. The odd thing is, I could have ordered and received a brand new Tesla Model S by now so obviously this is a very real service problem Tesla needs to correct."

.

"I had an accident with my Tesla Model S about 2 months ago and to date still have no car. Tesla cannot get parts for it and no one from the corporate office can resolve. Personnel do not even call back and I am still paying a lot of money for a vehicle I cannot use. How would you feel?"

.

"I own a body shop in Arvada, CO. A repeat customer brought in his 2013 Model S to repair a scrape on his front bumper. We repaired the damage, but when it came to ordering the 3 small parts we needed for the vehicle the service department would not return our calls. They seem to be telling their customers that only their service centers can repair their vehicles and are making it impossible for my business to buy their parts. I know that it is illegal for an insurance company to tell you where to have your car repaired, they call it "steering". Allowing only Tesla repair centers to repair their vehicles is a type of "steering" and is not a good thing for the consumer. It promotes price gouging and is unfair to other businesses."

.

Nyilvan van velemeny mindenfele, de azt pl latszik, hogy az alkatreszutanpotlas minimum döcögös a regota gyartott ModelS-nel is, ami a Model3 gyartasfelfutasi igereteit is erösen ködösse teszi.

 

 

Előzmény: Rangun (934)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 943

Hat ez marhara nem igy mukodik.

Előzmény: ShaReRe (936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!