A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
"de az 1150-nél magasabban van az ülés, így én is jobbnak találtam, mint a tepsi üléses 1100 R-et."
Az 1100R-en lehet alacsonyabban az ülés, de lehet magasabban is, mint az 1150-é, mert az 3 fokozatban állítható. A legfelsőben pont egy szintben van a Rocksterével a lábtartóhoz képest (ami ugye 35 mm-rel magasabb, mint a normál 1150 ülés). Ezt most néztem meg a garázsban, onnan tudom.:)
Vedd meg, ami tetszik, próbálgatni úgysem tudod, nagy értékvesztése már nem lesz az 1150 szériának!
Az 1150 késő szériái, szerintem a legjobb ár-érték arányú motorok, a boxerek között. A futómű, fék verhetetlen, a boxer motor nyugodtaknak való, a 6-os váltó már jó, de ahhoz is türelem kell. Az ülés pozíció elsőre, a gs-hez viszonyítva, tényleg sportosabb, de az 1150-nél magasabban van az ülés, így én is jobbnak találtam, mint a tepsi üléses 1100 R-et. Kb egyforma magasak vagyunk, egy kicsit lehetne előrébb, és lejjebb a lábtartó (van valami Wunderlich cucc hozzá), de én Gs-re átalakításban gondolkodok, mert a váz, motorblokk kb azonos, és emészthető árban van hozzá bontva alkatrész. Igaz itt végig kell menni a lábtartó, oldal és fő sztender, rugóstagok cseréjén, köztes út nincsen.
Nekem/páromnak R 850 R van, ebben a szériában (2004), szervós ABS-el, ami gyakorlatilag ugyanaz, mint az R 1150 R. Ha egy személyben gondolkodsz, szerintem elég a 850-es, bár az 1100-as szériának megfelelő R 850 r-ből van választék, az újabb ritkább. Itt nem volt dupla gyertyás változat, mert ezek simábban járnak.
Nekem kivasalja azt a váltó is, nem kell még zajonganom is mellé.:) Bár nekem a szimpla gyertyáson hatodikban kis fordulaton keresgélve talán kimutatható, a dupla gyertyáson meg nincs.
Annyit hozzátennék, hogy ha most veszed, szebb a hangjuk mint nyáron a melegben, ez természetes.
Nekem is volt, imádtam, viszont én csak 170 cm vagyok, így az üléspozíció teljesen más. Van 2 rendes, ember méretű barátom akinek ilyen van, azok is panasz nélkül elférnek rajta.
A 2 gyertyás jobb. Van aki lemondana róla, mert időnként, de nem túl gyakran tönkremennek a drágább trafók, de jobb.
A szervós ABS tényleg tud hisztis lenni, de az is jobb, mint a sima. A legtöbbnél van egy beszakadás a teljesítményben 4000 körül (amit át lehet hidalni azzal, hogy egy fokozattal lejjebb mész és észre sem veszed), ez a 2 gyertyásnál gyakorlatilag akkor van, ha nincs tökéletesen szinkronizálva.
Viszont az 1200 még jobb.
Az 1100-ból lehet a legcsendesebb, legnyugisabb motort csinálni, nagyon kellemes karakterisztikával. De az szerintem igazén sosem lesz jó a gyári váltójával, még az M97-tel sem. Onnan meg sok meló. Viszont szvsz az a legkényelmesebb minden R-ek közül, de a leggyengébb is.
Szóval innen kezdve kb. az a kérdés, hogy egyáltalánmit vársz egy motortól, és mennyit akarsz rá költeni. A legnagyobb eséllyel a hengerenként 1 gyertyás 1150-et lehet a legolcsóbban üzemeltetni, de ha ez nem elsődleges szempont, akkor az 1200 lesz nyerő.
Köszönöm.Szerintem nekem is jó lesz.Majd kialakul.Melyik motorral a legjobb?Vagy ez olyan,hogy mindig a legújabb jobb valamivel?Gondolok itt a 2 gyertyára hengerenként.Meg amiket fejlesztenek rajta.Vagy van olyan amitől jobb a régebbi?Pl 1100 vs 1150.Vagy 1150 vs 1200.Vagy ezek kombinációi.Azt tudom,hogy a 2003 utániak jobban tetszenek.
Nekem is volt R-em. Engem nem zavart a "maki" pózban ülés, sőt én kifejezetten azt szeretem(pedig lamantin testfelépítéssel rendelkezem), egyedül hosszabb út közben, ha kiálltam a nyeregből, akkor a szaró macska póz volt kicsit kényelmetlen(kormánymagasító nem volt rajta), de semmi dráma. Magasságunk kb. egyező(185).