Keresés

Részletes keresés

Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85845

Köszönöm, akkor a próbált darabon nem felső állásban volt. Ülni biztos kényelmesebb azon a tepsin, de valahogy a láb letétele jobb az újabb szérián.

Akkor neked mindkettő van, melyiken jobb a pozíció?

Egyébként a kérdező szempontjából mindegy, mert neki, ha jól értettem, az újabb kasznis tetszik :-)

Előzmény: tcaoe (85844)
tcaoe Creative Commons License 2022.11.05 0 1 85844

"de az 1150-nél magasabban van az ülés, így én is jobbnak találtam, mint a tepsi üléses 1100 R-et."

 

Az 1100R-en lehet alacsonyabban az ülés, de lehet magasabban is, mint az 1150-é, mert az 3 fokozatban állítható. A legfelsőben pont egy szintben van a Rocksterével a lábtartóhoz képest (ami ugye 35 mm-rel magasabb, mint a normál 1150 ülés). Ezt most néztem meg a garázsban, onnan tudom.:)

 

 

Előzmény: Stenmark1 (85843)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85843

Vedd meg, ami tetszik, próbálgatni úgysem tudod, nagy értékvesztése már nem lesz az 1150 szériának!

 

Az 1150 késő szériái, szerintem a legjobb ár-érték arányú motorok, a boxerek között. A futómű, fék verhetetlen, a boxer motor nyugodtaknak való, a 6-os váltó már jó, de ahhoz is türelem kell. Az ülés pozíció elsőre, a gs-hez viszonyítva, tényleg sportosabb, de az 1150-nél magasabban van az ülés, így én is jobbnak találtam, mint a tepsi üléses 1100 R-et. Kb egyforma magasak vagyunk, egy kicsit lehetne előrébb, és lejjebb a lábtartó (van valami Wunderlich cucc hozzá), de én Gs-re átalakításban gondolkodok, mert a váz, motorblokk kb azonos, és emészthető árban van hozzá bontva alkatrész. Igaz itt végig kell menni a lábtartó, oldal és fő sztender, rugóstagok cseréjén, köztes út nincsen.

Nekem/páromnak R 850 R van, ebben a szériában (2004), szervós ABS-el, ami gyakorlatilag ugyanaz, mint az R 1150 R. Ha egy személyben gondolkodsz, szerintem elég a 850-es, bár az 1100-as szériának megfelelő R 850 r-ből van választék, az újabb ritkább. Itt nem volt dupla gyertyás változat, mert ezek simábban járnak.

 

Jó válogatást!

Előzmény: 1686 (85832)
tcaoe Creative Commons License 2022.11.05 0 2 85842

Nekem kivasalja azt a váltó is, nem kell még zajonganom is mellé.:) Bár nekem a szimpla gyertyáson hatodikban kis fordulaton keresgélve talán kimutatható, a dupla gyertyáson meg nincs.

Előzmény: zöld_I (85834)
1686 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85841

Köszönöm.

Előzmény: tux (85836)
1686 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85840

Köszi.

Előzmény: T1OK3 (85833)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.05 0 1 85839

Kicsit jobb minőségben.

 

Előzmény: T1OK3 (85838)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.05 0 1 85838

 

Az első motor lámpája R1200R-ről való, a másodiké Hornet (ez volt az enyém), a harmadiké gyári.

Előzmény: tux (85837)
tux Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85837

Melyik Hornet? A régebbi körlámpás, vagy az újabb, rovarfejű? Tudnál fotót mutatni?

Előzmény: T1OK3 (85835)
tux Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85836

A lábtartó-nyereg távolság számít, nem a nyeregmagasság önmagában.

Előzmény: 1686 (85819)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85835

Egy R1200R vagy jobb híján Honda Hornet első fényszóró cserével 10-15 évet fiatalodik azonnal.

Előzmény: T1OK3 (85833)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85834

Nekem a 4000 nél levő teljesítményesés tökéletesen kivasalta  egy sebring végdob, a kat maradt fent, parádés a hangja.

És amúgy ja, az 1200 egy fürgébb, agilisabb motor, a váltó is  szinte japános.

Előzmény: tcaoe (85831)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85833

Annyit hozzátennék, hogy ha most veszed, szebb a hangjuk mint nyáron a melegben, ez természetes.

Nekem is volt, imádtam, viszont én csak 170 cm vagyok, így az üléspozíció teljesen más. Van 2 rendes, ember méretű barátom akinek ilyen van, azok is panasz nélkül elférnek rajta.

 

Ezt még kötelező elolvasni!

Előzmény: 1686 (85832)
1686 Creative Commons License 2022.11.05 0 0 85832

Értem.Köszönöm.Max 5000 kmt mennék egy évben.

Előzmény: tcaoe (85831)
tcaoe Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 85831

A 2 gyertyás jobb. Van aki lemondana róla, mert időnként, de nem túl gyakran tönkremennek a drágább trafók, de jobb.

A szervós ABS tényleg tud hisztis lenni, de az is jobb, mint a sima. A legtöbbnél van egy beszakadás a teljesítményben 4000 körül (amit át lehet hidalni azzal, hogy egy fokozattal lejjebb mész és észre sem veszed), ez a 2 gyertyásnál gyakorlatilag akkor van, ha nincs tökéletesen szinkronizálva.

 

Viszont az 1200 még jobb.

 

Az 1100-ból lehet a legcsendesebb, legnyugisabb motort csinálni, nagyon kellemes karakterisztikával. De az szerintem igazén sosem lesz jó a gyári váltójával, még az M97-tel sem. Onnan meg sok meló. Viszont szvsz az a legkényelmesebb minden R-ek közül, de a leggyengébb is.

 

Szóval innen kezdve kb. az a kérdés, hogy egyáltalánmit vársz egy motortól, és mennyit akarsz rá költeni. A legnagyobb eséllyel a hengerenként 1 gyertyás 1150-et lehet a legolcsóbban üzemeltetni, de ha ez nem elsődleges szempont, akkor az 1200 lesz  nyerő.

 

Előzmény: 1686 (85830)
1686 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85830

Köszönöm.Szerintem nekem is jó lesz.Majd kialakul.Melyik motorral a legjobb?Vagy ez olyan,hogy mindig a legújabb jobb valamivel?Gondolok itt a 2 gyertyára hengerenként.Meg amiket fejlesztenek rajta.Vagy van olyan amitől jobb a régebbi?Pl 1100 vs 1150.Vagy 1150 vs 1200.Vagy ezek kombinációi.Azt tudom,hogy a 2003 utániak jobban tetszenek.

Előzmény: A_Kupec (85820)
kroni1 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85829

"pedig lamantin testfelépítéssel rendelkezem" 

 

- nincs is ezzel semmi baj, hiszen így a vízben is oly kecsesen tudsz mozogni.. :)

Előzmény: A_Kupec (85820)
hamvasat Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85828

Éjszakai vezetés fájós foggal :-)

Előzmény: zöld_I (85809)
Bálint636 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85827

Mortoff köszönöm szépen a gyors válaszod, megkínáló egy kis kontakt spray-vel. Üdv. Bálint 

Előzmény: Mortoff (85817)
T1OK3 Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85826

A legújabb gépem!

 

 

Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85825

:)

Előzmény: A_Kupec (85823)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85824

Ennél a fekvő 3-4 hengeres sorozatnál esztétikáról beszélgetni....

..

Még talán az 1100 RS, hunyorítva.

Előzmény: A_Kupec (85822)
A_Kupec Creative Commons License 2022.11.04 0 2 85823

Ja tényleg:)) A mediterrán teraszomról ugrottam be éppen....péntek=sportnap :DDD

Előzmény: Mortoff (85821)
A_Kupec Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85822

Opcióként marad a magasított ülés. A mellékelt kép szerint Jürgen feláldozta az esztétikát a funkcionalitás oltárán :DD

 

Előzmény: 1686 (85819)
Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85821

Neked van is r-ed, ;)

Előzmény: A_Kupec (85820)
A_Kupec Creative Commons License 2022.11.04 0 3 85820

Nekem is volt R-em. Engem nem zavart a "maki" pózban ülés, sőt én kifejezetten azt szeretem(pedig lamantin testfelépítéssel rendelkezem), egyedül hosszabb út közben, ha kiálltam a nyeregből, akkor a szaró macska póz volt kicsit kényelmetlen(kormánymagasító nem volt rajta), de semmi dráma. Magasságunk kb. egyező(185).

Előzmény: 1686 (85814)
1686 Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85819

Szia.Pedig nem néz ki olyan kicsinek.Mindenképp csinàlok üléspróbát.Azt hiszem a gs 5 cm rel magasabb ha jól tudom.

Előzmény: Mortoff (85818)
Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 -1 0 85818

Nekem volt 1150r-em. Duplagyertyás 2005-ös.

10 centivel alacsonyabb vagyok nálad.

Rövid utakra -egy napos gurulások- jó volt, imádtam. Többnapos túrákon a forgóim és a csuklyásizmom rohadtul fájt rajta, egy kínszenvedés volt...

Fájó szívvel -mert számomra is ez a klasszikus motor forma-, de eladtam és GS-re váltottam, amit 5 éve a legnagyobb megelégedéssel használok.

Előzmény: 1686 (85814)
Mortoff Creative Commons License 2022.11.04 0 1 85817

Pucold meg a csatlakozókat a hátulján és nyomkodd meg a tüskéket a tartóban. Az enyém is csinálja, ez segíteni szokott.

Előzmény: Balint Levai (85815)
Lbx Creative Commons License 2022.11.04 0 0 85816

Ha a BMW bokszerben gondolkodsz, akkor az utlsó lég-olajhűtésű 1200-es széria - de az árban egészen más liga.

Előzmény: 1686 (85812)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!