Ránéztem a használtautón! Elég jó állapotúnak néz ki,meg nézni azért meg lehet! Nekem is ilyen belsővel van,csak a kasztni fekete. Te tudod mennyire ragaszkodsz az automatához,én nem mondom hogy nem jó,csak kényesebb....
A 100 % hoz képest a 47%,a pssatoknak szinte a legjobb az automatájuk ez 58%,de az automaták ilyenek! A manuális 98% tehát mig az autó autó a váltó is váltó......Hát elég sok a kilóméter benne,beszéltem már pár szerelővel,azt mondják,ha a turbóra nincs odafigyelve olyan 250 000 ig jó,a motor meg 500 000 ig,szerintem ha oda van figyelve rá megy az még többet is....1.4M ért jó ár,de azért nézd át,mert ugye az alap dolgokat meg kell csinálni ha az ember vesz egy autót...Hali!
Azt szeretném kérdezni,hogy meg van-e még a bézs belsőd.A másik ami fontos nekem egy 2005-ös gépem van . Ahoz kopatibilis-e?Ja meg ha meg van.Hol és mikor lehetne meg nézni?
az elkövetkező tíz nap szabadságomat töltöm magyarhonban. ha vki tudna egy (v több) bontót ajánlani, ahol találok a középkonzolba (első) hamutartót. megvan a régim, de egy kiürítés után most nem 'kattan' a helyére. a fedél sem csukódik már régóta. vki tudja mit kellene cserélni ezt megoldandó? fedelet, egész egységet, ...?
ha vkinek van eladó, írjon, megegyezünk, s elmennék érte. lesz 10 napom:))
címet, telszámot akár itt, akár privát.
előre is köszönet,
márk
(párásodás gondom többé-kevésbé megoldódni látszik a külső-belső reteszt mozgató motor kiiktatásával)
ttoth! nekem 2000-es évjáratú 2.2 hdi-m van, kb. 185000km-rel. a kor ellenére motorral, váltóval eddig nem volt gondom. amúgy a gépállat néha csipog, néha sípol, de egy ilyen korú autótól ne várjon mást az ember. oda kell rá figyelni, karban kell tartani. kényelem? hmmm... nemrég voltunk barátokkal egy 'kisebb túrán', 4 nap-2000km. mikor kiszálltunk, senkinek nem fájt se lába, se háta, se semmilye. öt felnőtt csomagokkal, az autó ment mint a veszedelem. ár/kényelem arányban nincsen jobb vétel. sok sikert!
Köszi a gyors választ. Mit jelent a 47% és a kézinél a 98%?
Beige belsővel szeretném. Most a használtautón van egy felújított 270.000 km-el 1.400.000 ért. Az ára jó. a kilóméter sok de reális, nem tűnik visszatekertnek. A bajoktól nem nagyon ilyedek meg, de azért nem szeretném minden időm a kocsi alatt tölteni. Inkább a gyerekeimmel, mint a kocsival. Szerintetek ez jó vagy inkább gyűjtögessek még?
Nekem egy 2001 es 2.2 HDI van,és meg vagyok vele elégedve,igaz az enyém manuális de azt is akartam,mert először én is utánnajártam a dolgoknak és mint kiderült a 607 es automatája nem az igazi (47% os),maga a váltó jó,több autóban is használják,de a vezérlése nam az igazi,én mindenképpen a manuálist (ami 98% os) ajánlom! Persze vannak hibái,mint a többi autónak,csak a megfelelő szerelő kel hozzá,mert ha ez nincsen meg akkor sok pénzed bánhatja...Sokan nem értenek hozzá! Én évi 30 000 megyek vele és már 230000 van benne,a motorja nagyon tuti,legalább is nekem bevált! Ilyen autót se külsőre se belsőre se tudásra más márkából meg venni csak drágábban lehet! Hibái... Az ablaktörlővel nem nagyon vannak megelégedve,de egy kis javitással rendbe hozható,a csomagtartó ajtó vezetékei,el szoktak törni ez is orvosolható,a fedélzeti computer ha gond van az autóval mindig a részecskeszűrő hibát hozza ki,van hogy köze nincsen hozzá,ilyenkor műszeres vizsgálat kel!Viszont ha nem LCD kijelzős a fedélzeti computer,hanem kristályos akkor egy idő után ha megmelekszik akkor elmosódik,ha visszahül ismét jó,ez sajnos 607 hiba! Ha már ennyi idős és sok a kilóméter benne, az autó akkor ki szokta hozni az AIR BAG ot hibára,mert a kormányban a szallagkábel el szokott törni,de az üllés alatt van egy csati szét kel húzni és összedugni,aztán megint jó.........Én azért nyugodt szívvel mondhatom ez egy nagyon jó autó! Ha van még kérdésed,itt a fórumon vagyunk egy páran és ha tudunk segítünk! Szia! Jó vásárlást!
Új vagyok itt. Szeretnék vásárolni egy 607-est ami szóba jöhet az 2001, vagy 2002-es hdi 2,2. Én nagyon szeretem az automata váltót, volt egy dodge grand caravánom 3.3 benzin imádtam az autómatát. Most egy Hyundai Sonatam- van 94-es.
Minden szereelő barátom le akar beszélni a 607-ről, mert szerintük nyűgös vacak. Viszont formavilágában, kényelmében, és felszereltségében nekem nagyon tetszik. A fórumot olvasgatva súlyos hibákat nem fedeztem fel. Az itt írók már régi tulajoknak számítanak. A kérdésem, a következő 2 gyerekes családapa vagyok, sajnos szűk költségvetéssel szeretnék egy kényelmes, megbízható keveset fogyasztó církálót, ajánljátok-e vagy sem. Illetve mire kell oda figyelnem.
Éves szinten már csak 12-15 000 km menne bele. Előre is köszönöm
Szerintem is ez lehet a probléma! Próbáld meg a rádiót úgy hogy az 1 es gombra nem programozol rádiófrekvenciát,vagy programozz rá másik rádió csatornát,ha nem tudod visszaállítani! Nekem bevált! Hali!
esetleg szerintem be lehet allitva hogy figyelje az RDS t es ha PTY (prog tipus) =news akkor atvalt. elvileg barmely tipus kivalaszthato (van boven) vagy az egesz PTY mod kikapcsolhato... valoszinu semmi baja a cdtarnak.
Sziasztok! Tudja valaki talán a választ a problémámra? 2001 es 607 esem van. A Cd lemez hallgatása kissé körülményessé vált kb 1- 2 perc után elhalllgat illetve rádióra vált és a következő információt írja ki a kijelzőre
Broadcasting of NEWS in progress....
Volt valakinek ilyen? Valami bedöglött vagy csak vmit elállítottunk?
mindenkinek köszönöm a megírt tapasztalatokat, tippeket. Akkor nem vagyok egyedül a problémával. Már jómagam is gondoltam a villanymotor kiiktatására. A napokban nekifexem ismét, s kinyírom a galádot. remélem győzök.
Az én vasam 2001 es és ugyenez a gondom többek között :( Indítás után nemsokkal tompa puffanással bezár a kis ablak-ajtó és egy hosszabb uton mintha oxigénhiányossá tenné az utastért,ill a fűtés sem az igazi...Kivettem a pollen szűrőt és az kis billenőt kiékeltem így állandóan nyitva van. Nemtudommi a hiba oka de a fűtés műxik és nempárásodik a szélvédő sem
Olvastam a gondjaidat! Az enyém 2001 es,és tökéletesen műkösik,de én mindig lábra állítom mert érzékeny a szemem a huzatra,de páramentes a szélvédő,én sosem zárom le,mindig a friss levegőn van az év minden napján!Szóval a helyedben megnézném mikor van nyitva a zsalu,ezt látod is ha kiveszed a pollenszűrőt,hogy milyen állapotban van,és ha nyitva van akkor lehúznám a zsalumozgató motor elektromos csatlakozóját.....és a probléma kilőve....mindig lesz friss levegőd! Szia!
nos, az enyém 2000-es, első kiadások egyike. asszem. lehet hogy a 3 év alatt javítottak vmit?! nemtom. minden esetre köszönöm válaszod. ha valalki írna tapasztalatot 2000-es évjáratú 607-essel, azt is köszönném. minden esetre már azon gondolkodom, hogy kiveszem a pollenszűrőt(ami egyébként zsír új). ventómon, astrámon segített, de ez a masina tele van annyi érzékelőlővel, hogy félek be sem indulna nélküle:)))
Én sosem piszkálom a gombokat (ablak, külső-belső keringetés) csak a hőfokot. Mindig AUTO-ra van állítva mindkét oldal. Mint mindenkinél sokszor van olyan, hogy beülsz a kocsiba, és ahogy beindítod, máris párás az üveg, de eddig sosem volt olyan, hogy max 5-6 másodpercen belül ne fújja le magától az összes párát. Szerintem a 607-es szellőző rendszere tökéletes. Egyébként 2003-as az autó.
A kesztyűtartót lebontva már megnéztem ezt az egész külső/belső levegőáramlást szabályzó "fedelet". Mint írtam nem az a baj, hogy nem működik. A baj az, hogy szerintem nem jól végzi dolgát. Gyárilag. S ezáltal egyszerűen nem lehet a párásodást meggátolandó, ÁLLANDÓ friss levegőáralást biztosítani. Szintén vicces, hogy mikor a kabin eléri a kívánt hőmérsékletet a dolog megintcsak lezár, azaz 'no fresh air'!
Megtennéd, hogy egy reggel, mikor beülsz a hideg autóba állítsd a légkondit mondjuk 23 fokra (mindegy mennyi csak melegebbre mint a kinti levegő, most novemberben ez nem nehéz:)). A lényeg hogy külső keringtetésre legyen állítva, s a 'szélvédő funkció' ne legyen bekapcsolva. Légyszives írd meg, hogy neked áramlik-e frankón a levegő, vagy neked is lezár? A te tvasad milyen évjáratú?
Előre is köszi mindenkinek a kísérletezgetést!!! Beszámolókat, tapasztalatokat várok szeretettel :)
Üdv telefonon nem tudlak elérni a motorodnak semmi baja a váltó is jó a fappot esetleg ki kéne irtani belőle ezt meg tudom csinálni ha gondolod , a fogyasztás mérést meg telitankolással kell mérni a boardcompjuter nem megbizható van mikor teljesen fals adatokat mutat .
Elég nagy butaságot mondott neked valaki. Miért ne lehetne olajat cserélni a váltóban? Semmi trükk nincs ebben, ez egy viszonylag egyszerű ZF automata váltó. Rengeteg autóban használják ezt a típust, persze más vezérléssel. Mindegyikben lehet, sőt kell is kb 70.000 km-enként cserélni. Ha a turbinában lévő olajat is le akarod engedni, akkor szét kell szedni. Nem a vörös, hanem a barna olaj kell bele, de ezt nyilván tudják ott ahol majd csináltatod. Én legutóbb Castrol Transmax-ot tettem bele.
A ventillátor. Elképzelhetetlen, szerintem a tervezési hiba - még sosem hallottam ilyet. Ha a kesztyűtartó alatti befúvó motorra gondolsz, azt kb 3 perc alatt tudod kivenni. Esetleg megtakaríthatod, ha koszos, illetve kipróbálhatod, egy sima akku töltővel, és akkor láthadod, ha nem működik tökéletesen.
Nekem is 2002. 2.2 HDI van. Igaz manuális váltóval. Az biztos,hogy automata váltóval többet fogyaszt,de ezeket az adatokat sokallom. Az enyém 130-as utazónál 6.5 litert fogyaszt. Voltak problémáim a fap rendszerrel,de ezt örökre megoldottam. Kiiktattam végleg. Amikor kezdett eltömődni,akkor jelentősen megnőtt a fogyasztás. Ezt könnyű tesztelni. Ezek a kocsik kell hogy 210-220 között menjenek. Ha nem éri el ezt a sebességek,akkor vagy tényleg csúszik a kupplungja,vagy teljesitmény vesztése van a gépnek. Mindkettő túlfogyasztást eredményez. Úgyhogy ki a pályára,szemet kinyitni(rendőr) és padlógáz. Ha eléri legalább a 200-at a teljesitmény rendben. Akkor az elején túl vagy. Ha nem,akkor 40 000FT és nincs többé FAP szarakodás. 13 700/liter,befecskendező elekronika meghibásodás stb. Sajnos nem biztos,hogy ilyen egyszerű a megoldás,de nálam ez volt. Az automata váltó olajcsere esetleg segit,ha csúszik a kupplung(bocs de nem tudok jobb kifejezést,tudom,állandóan csúszik a hidrokupplung). Van már néhány 607-es specialista,őket ajánlom. A dealert meg felejtsd el,ha csak nincs jó idegrendszered meg vastag pénztárcád.
Helló Peti86! Nekem 2.2 HDI-m van Manuális! Én nagyon meg vagyok vele elégedve! Régebben mikor venni akartam akkor utánajártam kicsit,és arra jutottam,hogy automatát nem szabad venni belőle,ennek a típusnak az automata váltója 47% tehát nem az igazi a passat automatája 58% ez már elég jó az automaták közül,na de a manuális az 98%-os tehát én e mellett döntöttem! Nagy autó kicsi fogyasztással! Bár nem tudom 1,2 M ért inkább benzinesek vannak a piacon,de lehet találsz HDI is. A szerviz költségek sem drágábbak mint a passat-é! Szerintem az autóval semmi baj nincsen,csak nem sokan értenek hozzá,és ha nem jó helyre viszed javítani akkor sok pénzed bánja,mert mindent kicseréltetnek veled,többnyire azt amit nem kellene.....Erre nagyon figyelni kell! Jó vásárlást!Szia!
olvasgatom itt az automata váltó folyadék cseréjét?!
nekem azt mondták a márkaszervízben nem kell (nem is lehet?, persze gondolom vhogy feltöltötték annak idején és akkor lennie kell vmi feltöltő nyílásnak)).
az én tipusom 2000.évi 2.2 HDI tiptronic.
meg tudja vki biztosra mondani, hogy kell-e, lehet-e cserélni váltófolyadékot? előre is köszi!
másik téma. vhol korábban már vki írt a következő dologról itt a fórumon, de nem találom már az írást. az utastérbe történő légbefúvással van nekem gondom, amit nem értek.
ha külső levegő (nem belső keringtetésre) van állítva a légkondi, nagyon hamar, szinte azonnal egy tompa 'dübbenéssel' a kesztyűtartó felől, lezár a légbefúvás. a kérdésem, hogy lehet-e ezzel vmit tenni, hogy nem zárjon olyan hamar (vagy egyáltalán?), vagy ez egy tervezési hiba? a dolog nagyon zavaró, mert állandó páramentesítési gondom van. s ha belső keringtetésre váltok, igaz jön a levegő, de nagyon hamar 'elhasználódik' ergo megintcsak elkezdenek párásodni az ablakok. szóval abban a régi hozzászólásban vki azt írta hogy a kesztűtartóban van vmi motor, amit ki lehet cserélni újabb tervezésre, vagy ki lehet akasztani... szóval ha vki ebben tudna segíteni, nagyon hálás lennék.
Nekem nagyon tetszik az autó!!! Szerelmes vagyok a 607-esbe! Nézegettem az árakat, vennék is egyet, azonban sok pénzem nincsen rá! 1,2 millió körül lenne rá! Annyiért szerintetek érdemes venni? Nincsenek azok teljesen széthajtva? Illetve mit ajánlotok? Automatát vagy manuális váltósat? Nekem a manuális jobban tetszene, de a véleményetekre adok, mert ti mégiscsak értetek hozzá!
illetve a szervizelése mennyibe kerül? Drágább mint mondjuk egy passat 2001-eshez képest?
Illetve milyen motorral érdemes nézegetni? 2.2-es vagy 3.0-es? A 3ezres kicsit már nagynak tűnik nekem.