Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

boti112 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 8638

Sziasztok,

Sajnos a legrosszabb történt vele ami részben az én hibám is: elszakadt a vezérmű szíj. 

150 ezer km környékén terveztem cserélni mivel még csak 136 ezerben van az autó de elkéstem vele, mert nem vettem számításba, hogy 2 évet állt a garázsba és megérett a szíj.

Na de ez van, az idén nem nyaralunk. De legalább lesz alkalmam megnézetni az olajpumpát is :))

Előzmény: boti112 (8633)
miti5 Creative Commons License 2016.06.06 -1 0 8637

üdvözlet!

meg tudnátok mondani ,hogy melyik motorkódosok  a siemens pd elemesek, és melyikek amik a "jók".a BMT ha jól tudom egy jobbik motorkód.és mi a gond a 170 lovasokkal,mert azt sokan szídják.

köszi

Viktorinogsz... Creative Commons License 2016.06.06 0 0 8636

Üzemanyagszivattyú. Nálam még garanciában ugyanígy.

Előzmény: boti112 (8633)
Endre565 Creative Commons License 2016.06.06 0 1 8635

Helló!

 

Nekem két éve az autópályán 150-160 körül mintha kifogyott volna az üzemanyag, mákom volt mert pont 1 pihenő előtt csinálta.

Kiálltam, próbáltam indítózni, majdnem elkapta, de nem.

A hatszögtengej miatt az autó nem kapott olajat  300valamennyi ezer volt. 

Előzmény: boti112 (8633)
Octi19 Creative Commons License 2016.06.06 0 1 8634

Üzemanyag gondra tippelnék (persze egy dízelben mi más lehetne...) mondjuk a PD elemek kábelezése is megadhatta magát, pláne ennyi idős autóban.

Előzmény: boti112 (8633)
boti112 Creative Commons License 2016.06.06 0 0 8633

Sziasztok, már jó ideje követem a bejegyzéseket ezen az oldalon, mert nekem is 2.0 PD TDI motorral szerelt 2006-os Passatom van.

Eddig nem volt különösebb próbléma az autóval a Siemens injectorokat leszámítva, amit díjmentesen cseréltek. 

Viszont a tegnapi nap egyszerűen leállt a motor semmi hibajelzés nélkül és többet nem is indult be. Útközben történt a dolog, 3-as sebbeségben gyorsítottam 2500-2600 fordulatszám körül mikor semmi zaj vagy ütés nélkül bedöglött az autó. Hibajelzést nem mutatott ki ezért megpróbáltam ujra indítani kétszer de nem sikerült, hajtás van de nem robban be csak 400-500 fordulaszámon hajtsa az inditómotor (semmi küönösebb zaj nélkül).

A mai nap folyamán fogom megnézni számítógéppel, de gondoltam írok előbb ide, hátha valamelyikőtök járt már így.

Fogalmam sincs mi mehetett tönkre benne de a későbbiekben jelenkezek majd a részletekkel. 

Spanos Creative Commons License 2016.06.05 0 0 8632

Nekem is 2 venti van rajta!

Előzmény: Octi19 (8625)
Octi19 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 8631

A nyomások nem jelentenek semmit, mivel erősen függnek a hőcserélő és a kondenzátor hőmérsékletétől...

Előzmény: T_T001 (8627)
Octi19 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 8630

Menj el a legközelebbi drogériába és vegyél körömlakk lemosót, meg kozmetikai vattakorongokat és hajrá! (amíg ezek rajta vannak addig a polírozással csak ártasz, mert amíg a pötty le nem jön addig a környékén a fényezés bizony kopik. A lemosós kezelés után kaphat egy polírt, meg valami jobb keményviaszt!

Előzmény: Ismeretlen2 (8629)
Ismeretlen2 Creative Commons License 2016.06.05 0 0 8629

Üdv mindenkinek!

 

Van egy fekete (metál) B6-os Passatom és tele van millió apró fehér kis pöttyökkel! Fa alatt állt ( napközben)napokig meg méh-ek is voltak a környéken, gondolom 2 lehetőségből valamelyik okozta..Segítségeteket kérem ,hogy milyen vegyszerrel tudnám lemosni a kocsiról. Az üvegekről nagy nehezen lejön víz meg jégkaparóval, de a fényezett elemekről nem, a gépi autómosó se segít!! :( ( azt mondák, hogy egy teljes polírozás lehozza, de ezt szeretném utolsó körre hagyni..)

Előre is köszönöm a segítséget!

BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.06.02 0 0 8628

Na hogy ma is történjen valami, meghalt a gyári 8 éves akkum :(( Bent áll a kocsi a garázsban 2 napja, ma menni akarok vele, erre semmi, csak kerreg az önindító...este töltőre teszem hogy ki tudjak vele állni egyáltalán, aztán jöhet az új akku. Azért sokat bírt, 8 év, 288.000km, ki tudja mennyi indítás...

T_T001 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 8627

Ma megnézettem egy másik klímással az autót, szerinte a kompresszor gyengélkedik.  A hűtő ventillátorok működnek szerencsére. Egy hete akárhova megyek, maxon járatom a klímát, az intenzív használat jót tett neki :D

Álló helyzetben 8- 9 fokos levegőt fúj,  ha megyek az autóval akkor hidegebbet. Egyelőre nem cseréltetem ki a kompresszort, ha a nagy melegben is viszonylag hamar elkezd majd hűteni akkor hegyom. ha nem, akkor kénytelen leszek, mert sokat megyek városban, és megsülök a dugóban .... 

A Nagy nyomás 9-12 bar között van, / a szerelő szerint 15 nek kéne lennie, 
a Kis nyomás pedig 2,8-3 bar között van. Állítólag ez is alacsony.  Nem tudom mennyi a gyári referencia érték. 

BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.06.01 0 0 8626

Nekem is gyenge egy kicsit a hűtés, úgy érzem a kijövő levegő nem elég hideg, autópálya menetnél rendben van ott a menetszél is besegít. Szerintem a venti megy rajta, de majd holnap kihallgatom. Ma mentem a kisteherautómmal, a nagy meleg óta először klímával, abban meg lehet fagyni. (14 éves Hyundai) 

Jövő héten elviszem megnézetem a rendszer, kevés lesz a gáz benne...

Előzmény: Spanos (8624)
Octi19 Creative Commons License 2016.06.01 0 0 8625

A skodáknál ez a hiba csak a 2 ventilátoros modellek kisebbik ventijét érinti és ha ez bekövetkezik akkor a másik állandóan maximális fordulaton dolgozik, így ez nem okoz teljesítménycsökkenést a klímánál. 

Előzmény: Spanos (8624)
Spanos Creative Commons License 2016.06.01 0 1 8624

Pedig a megoldás kézenfekvő! Én ezt az Octavia fórumról olvastam, hogy a vetillátor feneke van kifelé, vagyis a hűtőrácson át jövő mindenféle szart kapja. És a szénkefék e miatt megszorulnak, e miatt a légkondid hiába megy, agyszerűen nem tudja leadni a plussz hőt, a radiátoron, mert a ventillátor nem működik! Akkor tud hűlni, ha van menetszél, vagy ha  2. fokozatba kapcsol a ventillátor (nem is értem mi határozza meg azt, hogy 2. fokozatba kapcsoljon; Miért van rajta eleve 2 venti?!).

 

Egyszerűen lehet diagnosztizálni a dolgok! Kapcsold be a klímát és várj pár percet! Nem fog bekapcsolni a ventillátorod, akkor az a ludas!

 

Millió video van fenn a youtubeon a szénkefe javításról. A 2 db utángyártott venti kerettel együtt kb. 70eFt...

 

én sem csináltattam még meg, de idén már nagyon érik bennem.

 

 

Előzmény: T_T001 (8614)
Endre565 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8623
Előzmény: B6Passat (8621)
mikro10 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8622

B7-esben kellett kompresszort cserélni, Sanden, kompletten gázzal 150e volt számlával, 1év gari.

B6Passat Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8621

S.O.S. Passat B6 kézikönyvet honnan tudnám magyar vagy német nyelven egyszerűen letölteni. Előre is köszönöm: mikloskresz@gmail.com

Rőth Sándor Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8620

Telen jobb lesz.

Előzmény: T_T001 (8619)
T_T001 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8619

Köszönöm a választ :) 

Le lett ellenőrizve, a nyomáskapcsolók is működnek.  Még egy dolog lehet, az expanziós szelep .  Állítólag ha az beragad, akkor a belső párologtatóban nem tud rendesen áramlani a gáz, emiatt nem hűt rendesen. Valószínüleg amiatt nem kielégítő a hűtés :/

saválló Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8618

B5.5-ös Passatnál jobb oldalon a lökhárító mögött a klímahűtő előtt van.

 

 

Így néz ki:

 

 

Előzmény: saválló (8615)
mica-r Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8617

Jobb fényszórónál, vagy a pollenszűrőnél

 

Előzmény: T_T001 (8616)
T_T001 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8616

Hol van pontosan ez a nyomáskapcsoló ?:)

saválló Creative Commons License 2016.05.31 0 0 8615

Én is jártam hasonlóan csak ha volt menetszél akkor volt rendes hűtés.

 

Ennek oka nálam a klíma nyomáskapcsolónál fellépő  hiba volt, a csatlakozóba menő egyik vezeték eltört,  a hibatároló nyomáskapcsoló hibát jelzett.

 

Megvetették velem az új nyomáskapcsolót, kicseréltem semmi javulás,  de aztán alapos vizsgálódás után észrevettem a vezetéktörést.

Vezetékjavítást csináltam, és azonnal jó lett álló helyzetben is a hűtés.

Előzmény: T_T001 (8614)
T_T001 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 8614

Hello :)

Kimostam a hűtőt, amíg a víztől hideg volt a hűtő picit jobb volt. Nem értem mitől lehet ez, hogy menetszél nélkül nem tud rendesen hűteni a klíma. NAgyon sok Passatostól hallom ezt, de megoldást még senki nem írt :(  Pedig pont a városban lenne igazán fontos a klíma, mert haladás közben, ha már van menetszél az ablakot is le lehet engedni. és ott is jön a kellemes huzat. :)  


Endre565 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 8613

Hali!

 

Próbáld + lemosni a klímahűtőt elöl sterimóval, de csak óvatosan nehogy a kis lamellák elhajoljanak. Én évente szoktam eltömődik a sok bogártól. Sokat jelent.

Előzmény: Törölt nick (8605)
T_T001 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 8612

Én megnézettem a klímagázt, mennyiségre rendben volt, azt mondták hogy a minőséggel sincs probléma. Én úgy gondolom hogy tényleg a kompresszorral lehet valami probléma, mert azt mondta a "szakember", hogy az alacsony nyomású oldalon nincs rendben valami érték, és emiatt nem tud rendesen hűteni.  Nyomáspróbát csináltak, azzal sem volt gond.  Mondjuk elég bosszantó, de szerintem ez kompresszorcsere lesz ... :(   
Sajnos 

Spanos Creative Commons License 2016.05.30 0 0 8611

Nálam az 1. fokozat ventillátora nem működik. Ha nincs menetszél, egyszerűen nem megy a klímám. Városban gáz, városon kívül kánaán. Ez sajna ilyen. :(

Előzmény: Ghtot (8609)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.05.30 0 0 8610

Ha mar klima...

 

 

Az enyem neha "sohajtozik". Olyan hangokat hallat, mintha valami terelo ide-oda terelne benne a levegot. A ventillator fordulata nem valtozik, csak "sohajtozik" es idonkent "hideget boffent". Nem tudom pontosabban leirni a jelenseget, ami egyebkent nem zavaro, minden rendben mukodik, es szagtalan, inkabb csak erdekes a viselkedese, ami az elejetol ilyen. 

Nalatok van hasonlo jelenseg?

Ghtot Creative Commons License 2016.05.30 0 0 8609

Az enyém is pontosan ezt csinálja. kb 15-20 perc után kezd el hideget fújni, de onnantól rendben van. A márkaszervíz szó nélkül kompresszort akart cserélni, le sem merem írni mennyiért. Utána olvastam, és van ahol azt írják hogy a gáz mennyiségét és mínőségét (kenőanyag tartalom) csak lefejtés után lehet megállapítani. Nem tudom nálad így csinálták-e. Most készülök klímáshoz, először tömítettség vizsgálattal és gázcserével kellene szerintem kezdeni. Régebben mikor még jól működött bekapcsoláskor kicsit visszafogta az autót. Most nem érzem, ezért gondolom hogy kevés lehet a gáz benne.

Előzmény: Törölt nick (8605)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!