Van egy eladó felni garnitúrám, 17" gyári BMW X3 felni szett, távtartó gyűrűket adom hozzá, mozgó kúpos csavarok kellenek még hozzá, abban tudok segíteni.
Ha a generátor szíj belső fele hiányzik az tuti, hogy a vezérlésbe van és ha még kopog is a motor akkor át is ugrott. A részemről biztos, h ez történt (mert én olyan 15x jártam már így)
Fogalmam sincs, én még ilyen porlasztót nem láttam szétszedve, ezt mondták!!! Sajna elég későn értem haza, így már el sem tudtam hozzá menni, hogy elmondjam az itt olvasottakat!!! Köszi!!!
Megnézte a srác, azt mondta, a vezérlés a helyén van, innen indult tovább!!! A szivattyú jó, a porlasztókba valamit tettek, mert nagy volt a résolaj!!! Ha tudsz valami okosságot, légyszi, írd meg, akár privátba is!!! Köszi!!! üdv :karimama!!!
Általában elég hogy a távvezérlővel kinyitóm az ajtókat és visszazárom. Van ,hogy hiába nyit a központi zár akkor is riaszt tovább. Ilyenkor indítani sem lehet a motort mert látszólag letilt az immobilizer. Ami még érdekes ilyenkor, ha indítózom, törli az ablakot. Akkusaru le és vissza csak ez segít ilyenkor.
Nem értem mi lehet a riasztóval az autóba. Mindig éjszaka kapcsol be és látszólag ok nélkül. Az ajtó kapcsolókat már mindet végig néztem ,hogy nem e azokkal van valami,de semmi. Utoljára egy hete riasztott 2 éjszaka egymás után többször is. Akkor darabokra szedtem a vezető fülkét nem e a beázás miatt ott nedvesedet be egy kábelköteg ,vagy akármi ,csak legyen már béke. Riasztósnál is voltam már de miután kiderül ,hogy gyári riasztó van az autóba mindegyik komplett leírást szeretne kapni a riasztóról. Reggel ha tudnak fogadni a Renault beviszem megint az autót…….
Miért kell ekkorát bontani egy vezérlés átugráshoz? Le kell venni a vezérműkereket mert 100% hogy eltörött az ék benne (van gyárim eladó) Ha pár fogat akadt össze akkor mehet fel az új szett és kész. 10 esetből 9-nél ez a helyzet
Vezérműszíj cseréhez hol találok jelet a főtengelyen és a vezérmű tengelyen??? 1,9-es cdti vivaro , 2004-es évjáratú!!! Ez nem az én autóm, egy jó ismerősömé ,valószínű elment a vezérlése!!! Menet közben egyik pillanatról a másikra olyan hangja lett, mint egy traktornak!!! Ja, és a hosszbordás szíjról hiányzik a vezérműszíj felőli borda teljes hosszában!!! A motor forog, de szerintem túl könnyen, (az én trafikom ennél sokkal nehezebben forog)!!! Segítséget előre is köszönöm!!! Mindenkinek hiba, és baleset mentes jó utat!!!
Szeretném megragadni az alkalmat utólagosan,hogy itt is megköszönjem a VARGAMUNKA munkáját a paripám felett.Toronycsapágy és bandája javításon esett át nagy sikerrel.Mindenkinek ajánlom.
Üdv mindenkinek.A régi bömösnek úgy van megoldva az akku hiba,hogy külső csatival másik akkut rá lehet kötni és aktív minden.azért idegesít ez a "hiába születtek"vására a Praktikerben.Elhatároztam a sajátomat szét barkácsolom a zár eltűnik teljesen, központi zár és veszek gsm riasztót,plusz immo-n kívül még valami mágneses kapcsolót.
Van megoldás a távirányitós problémára.Kel hozzá egy pár méter drót,meg egy nyomógombos kapcsoló amit olyan kinti helyre teszel amit csak te ismersz.Szerintem hamar kitalálod hogy honnan is kel kivezetned.