Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TV maci Creative Commons License 2002.10.24 0 0 29
Na jó! Ez tényleg nem a világ!
Egyébként csak kattan egyet, és nem indít, még akkor se ha fel van töltve az akku. Régebben volt, hogy mintha kihagyott volna néhány henger és egyenetlenül járt(a gyertytyák cseréje után is),most már nem csinálja, lehet, hogy apa titokban megcsinálta :-). Ja! Tempomat van a pözsódban? Mert a miénkben asszem van, de még nem igazán sikerült működésbe hozni. Egyébként nálunk a tolótetőn rozsdásodik, de megoldjuk..
Előzmény: Peggy (28)
Peggy Creative Commons License 2002.10.22 0 0 28
Ez azért nem vészes.
Amikor nem indul akkor teker az indító és nem rántja be, vagy csak kattan egyet, es nem is indít?
Az első ablaktörlőnél mindenképpen javaslom hogy az ajtókárpitot leszedve (a kartámasznál két csavar, a zárógomb lecsavarása, az ajtónyitó kar védőlapja leszedése, és a kárpit óvatos lefeszegetése (műanyag patentok tartják)) a motort tisztítsátok meg, és fújjátok be pl. WD40-nel, de még jobb ha valami olajsprayvel teszitek. Egyből meg fog javulni, érdemes évente egyszer megismételni. A fordulatszámmérő: szerintem testelési hiba, esetleg a testcsatlakozók letisztítása segít?
A klímához nem tudok sajnos sokat hozzászólni, kellene hozzá vmi csövet szerezni, bontókban meg lehetne próbálni. Klímás mit mondott?
Sajnos szeret rozsdálni, főleg a sárvédőknél, és főleg akkor ha szakszerűtlenül volt javítva.
Nálam pl. tipikusan ott korhad, ahol volt rajta vmi kocc, és utána gányolták (JE, BH sárvédő). A küszöbök, az alja teljesen egyben van. Én le is fényeztettem anno, ki is lakatoltattam de elég gány munkát végeztek, és sok pénzt kértek. Nem tudom kihez fogom vinni legközelebb. :-(

Egy dologra hívnám fel a figyelmedet még, a hátsó hosszlengőkarra nagyon érdemes odafigyelni, nehogy korrodálódjon, pl. alvázvédelem alkalmazásával ez megelőzhető.
Az új elég drága, bontottan meg nincs már.

Előzmény: TV maci (27)
TV maci Creative Commons License 2002.10.22 0 0 27
Háát az egész úgy kezdődött, hogy a kocsit mikor megvettük - még vizsga és tanksapka nélkül, betört szélvédővel, lyukas kipufogóval- a gyárudvaron állt ( Ja egyébként az apué a kocsi). ezt kb féléven megoldottuk. Csak később jöttek a problémák : kábé 2 liter vizes szmetyó volt a tankban, szerencsére nem volt gond, megcsináltuk. Ja! egyébként egyszer kicsit kigyulladt a motortér, szerencsére csak egy zárlatos kábel volt. Ami igazából még most is elő szokott fordulni az az, hogy nyáron, hosszú utazásoknál néha nem indul, meg kell várni míg lehűl a motor, meg a fordulatszámláló nem müxik, egyszer müködött néhány napig aztán többet egyáltalán nem. az első elektromos ablakemelő nehézkesen járkál, a hátsó az oké a klímánál szökik a levegő, a kaszni meg rozsdásodik + fényezés lakkrétege kezd feljönni... egyenlőre ennyi. tvmac
Előzmény: Peggy (26)
Peggy Creative Commons License 2002.10.22 0 0 26
Igen, ahogy mondod, az enyem kromtukros. A Ti/STi 144 LE/5750 1/min-nel es 217 NM/3000 1/min-nel (hangolt szivorendszer). A GTi 155 Le-s volt, es 230 NM-rel birt, 1985-ig gyartottak, ez 2849 ccm-es.
Meselj, milyen bajai vannak?
Előzmény: TV maci (25)
TV maci Creative Commons License 2002.10.21 0 0 25
Háj Peggy!

A tiéd még a régi króm visszapillantótükrös ügye, amelyiken még a motorháztetőn van a 604 felirat? Amit alkatrésznek vettünk az volt ilyen a szine olyan szürkéskék.( azt hiszem az is TI volt). A miénk már az újabb kiadású(a visszapillantója olyan mint az újabb olcité :-)fekete,belülről csavargatós). viszont a motor az szerintem ugyanaz. Ez még a 2664 köbcentis, vagy már az újabb 2850-es 150 LE-es? azt hiszem amit 87-ig gyártottak az ennyi volt)? Ezt azért kérdem mert a régen a forgalmiba rossz szám volt beírva. Hány lóerős ez a motor ? Azt tudom hogy a porlasztós 136, de ez az injektoros mennyi lehet? Arra emlékszem, hogy az M3-ason a gödöllői emelkedőn fél gázzal mentünk 160-al! Amúgy vannak kisebb bajai, de lejárt a munkaidőm..:-) folyt. köv. tvmac

Előzmény: Peggy (19)
Peggy Creative Commons License 2002.10.21 0 0 24
Nem találtam saját anyagot (ez várható volt).
Azonban a következő linkeket ajánlom figyelmedbe ha tényleg kell és rászánsz egy kis pénzt (lesz egy jó kis szakirodalmad :-) ):

1., http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/2726870813/yanktancouk00-21/402-8235248-5488160 (Revue technique de l'Automobile numéro 708.2 : Peugeot 205, 1.1L-1.3L, moteur X-TU, 1983-1998)

2., http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1859609341/yanktanks-21/026-6042355-0550810

3., http://www.worldclassicautos.com/clfiles/clpeugeot.htm (Peugeot irodalom)

4., http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3716819883/qid=1035154218/sr=1-1/ref=sr_1_2_1/028-7696561-1643733 (Bucheli Verlag, nemet, konyv)

Szerintem ha ez valahol megvan publikusan, akkor az 1-ben vagy 4-ben biztos találsz ilyet.
De ha méretekkel kell, akkor nem biztos hogy minden faszán benne lesz. Azért az 1., v 4., biztosan (604-es esetében pl. így van) tartalmaz annyi adatot, robbantott ábrát, és rajzot hogy abból megszerkeszthesd.

Még egy tipp: a fentiek egy része (pl. 1.) lehet hogy megvan az OMIKK-ban, ami most már a BME Műszaki Könyvtára kissé fantáziátlan néven fut, de azért be lehet menni, és el lehet kérni.

+Még egy tipp: ha elmész Peugeot márkakereskedőhöz, és ott elkéred a mikrofilmet, vagy megkéred hogy csináljanak vmi kópiát (de ehhez legyél velük nagyon jó viszonyban).

Ha látok ilyet valahol akkor meg mindenképpen írok.

Előzmény: irr (23)
irr Creative Commons License 2002.10.20 0 0 23
Ja természetesen Peugeot, ha ez nem derült ki.
irr Creative Commons License 2002.10.20 0 0 22
TU1 M+ HDZ típusú motor. 1124 cm3-es,60 LE-s injektoros, 1993-as, benzines.
nagyon örülnék a segítségnek...
Peggy Creative Commons License 2002.10.20 0 0 21
Ne haragudj, de milyen motor ez? Hátha tudok segíteni.
Előzmény: irr (20)
irr Creative Commons License 2002.10.19 0 0 20
Sziasztok,
nekem egy kisebb Peugeotom van, viszont egy nagyobb gondom, ugyanis egy P. motort kell átterveznem évfolyamtervem kapcsán.(autógépész hallgató vagyok) Viszont motorkeresztmetszeti ábrát shol sem találok. 1124-es TU1-es motor.
Ha volna valakinek.....
Köszi
Irr
Peggy Creative Commons License 2002.10.18 0 0 19
HI TV maci,

Végre egy rokon lélek, mégis jó ez az index valamire....
Bizony, nem csodálom hogy rávagy kattanva a 604-esre. Csak egy-két adat a kocsiról: elöl hátul-független felfüggesztés, hátul segédkeretes, gumiszilentblokkokkal rögzítve, elöl-hátul tárcsafék, korlátozottan önzáró differenciálmű, programozott gyűrpdési zóna, mindezt 1975 óta.
Az injektoros K-Jet változat 79-től jött ki, ez van a tiedben is. Meg az enyemben is, ami egy `79-es TI (5 seb. kezi valto). :-)))

Előzmény: TV maci (18)
TV maci Creative Commons License 2002.10.17 0 0 18
Hello! Remélem él még ez a topic! Ugyanis van egy 604-es pözsónk 1983/84-es STI injektoros, automata, full extrás stb nagyon jó műszaki állapotban (a fényezést leszámítva). Ha van/volt valakinek még ilyen autója itt a topikon akkor jelezze, mert elég ritkán látni ilyet, és nagyon frankó limuzin. Amúgy meg alapjáraton rá vagyok kattanva a francia autókra, ezelőtt egy Chrysler Simcánk volt 1501-es természetesen ez is automata volt(kormányváltós!!) csak sajna el kellett adnunk. Kb hármat lehetett belőle látni Budapesten, abból kettő a miénk volt(alkatrésznek). Szóval ha tud valaki ezekről az autókról akkor légyszi szójlon ide! Köszi! TVmaci
_kaposzta Creative Commons License 2002.07.24 0 0 17
Sziasztok,

Van egy 91-es sok extras 405-osom, SRI, az eurotax szerint kozel 800e az ara, viszont azt mondjak (szakik is) hogy joval kevessebbert tudom csak eladni. :(
Teny, kivulrol nem makulaltlan; itt ott apro horpi meg kulcsnyomok, de muszakilag rendben van, es tele van gyari extrakkal: klima, bor, 4xel. ablak, alufelni, ...

Igazabol ujat szeretnek venni, de ezt sem akarom eltekozolni nevetseges aron.

Megtartsam, jarjak meg vele - de evek mulva akkor mennyit fog erni?
Eladjam fajo szivvel olcso penzert es az uj 206 XS majd karpotol mindenert?

Kaposzta

vn99 Creative Commons License 2002.07.08 0 0 16
háát, ahogy elnézem, elég hamar kifulladt a topik...hogy lesz így ebből klub?

v

vn99 Creative Commons License 2002.06.26 0 0 15
Szega:-)

Ha lesz valami, akkor wrc-vel kartkarba öltve csatlakozom hozzátok.

V.

206wrc Creative Commons License 2002.06.24 0 0 14
Sziasztok Oroszlánok!

Én csatlakozom ha lesz klub!

üdv:
206wrc

lezle Creative Commons License 2002.06.24 0 0 13
szisztok!

ELADÓ A PUG 306 S16-os gépem.
1994-es (5 seb. váltó), 155 LE, egyedi "sportos" belső (karbon cuccok, fém szőnyegek, fém váltó és kézifékkar), klíma, gyári plüss+bőr sport ülések, minden frankó rajta, elég jól mocorog, kis chip is van rajta.
Ha valakit érdekel dobjon egy üzenetet a lezle@freemail.hu címre.

Köszönöm

-TCRXll- Creative Commons License 2002.04.08 0 0 12
Sziasztok
ELADO!!!

5db 14"-os GM 5 agu alu felni (4/100)osztokorrel

Peugeot 206-hoz:
-1db elso gyari/ezust lokharito also vedo gumicsikkal felszerelve.
-2db (jobb/bal) elso fenyszoro gyari (indexel benne)

Honda CRX gen. 1-hez
-2db nagyon jo allapotban levo fekete/pepit mintazatu ules
-1.5 motor alkatreszek pl: teljes gyujtas block stb.

Citroen XCara-hoz:
-elso (jobb/bal) oldali fenyszoro

VASAROLNEK:
-1db CRX gen.2 DOHC motorhaztetot
a 06-30-240-6839-es szamon vagyok elerheto

boles Creative Commons License 2002.03.25 0 0 11
És mennyivel tovább bírják! :)))
Itt egy, még aktív, bár erősen igénybe vett példány (amúgy menetrend szerint közlekedik)

pözsó

Előzmény: Peggy (9)
Ill.Str.Rac. Creative Commons License 2002.03.14 0 0 10
Srácok!

Péntek este nagy gyorsulási verseny lesz!
Kint lesz a fokusz is?!
Találka:
21:30 Váci út és Megyeri út keresztezödésénél lévö Agip benzinkúton!

Peggy Creative Commons License 2001.08.24 0 0 9
404 club van, de más peugeot club azt hiszem nincs, mindenesetre szvsz jobban ki kéne domborítani a régebbi peugeot-kat, sokkal jobbak mint a mostaniak
vlad Creative Commons License 2001.08.24 0 0 8
Engem is erdekelne egy peugeot levlista. Eppen most szerettem bele elso latasra egy 405TD Style-ba Nagyon popec, csak fejre ne alljak vele :)

Udv
Vlad(x)

rayyy Creative Commons License 2001.06.15 0 0 7
egyébként a lev.lista engem is érdekelne.
(és minden ami pug)
rayyy Creative Commons License 2001.06.15 0 0 6
a hivatalos része engem sem érdekel igazán.
inkább az hogy legyen egy olyan kör akiknek
vannak tapasztalataik amiket megtudnak osztani egymással.
lehetnének találkozok,estleg versenyek ilyesmi.
a lényeg hogy tömörülhessenek a pug rajongói, mert szerintem biztosan vagyunk egy páran.
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.15 0 0 5
Klubot sztem csak akkor, ha elég sok és eltökélt ember összegyült... Ha jól emlékszem, az itteni (indexes) Volvósok csináltak klubot: elég sok macera van vele (bejegyzés, névhasználat, ilyesmi).
Viszont egy jó társaságnak nem muszáj klubnak lennie :-) Tényleg, magyar Pugos lev.listát nem tudtok? Nem találtam még eddig.

Z.

Előzmény: rayyy (4)
rayyy Creative Commons License 2001.06.15 0 0 4
Ezek szerint még nem létezik.

És hogy kellene elindulni vele?

ötlet?

Grrrr Creative Commons License 2001.06.15 0 0 3
A Pug206 és a Pug406 topik már egymás vállára borult, a hétvégén már közös 307-es vizslatás is lesz.
Tehát alulról már szerveződik a Club :)
Előzmény: T.Z. (1)
Mogorva Creative Commons License 2001.06.14 0 0 2
Pártoló tagként rám is számíthattok!
T.Z. Creative Commons License 2001.06.14 0 0 1
Hi!
SZerintem érdemes, már hogy ne lenne az :)))! Ennyit csak megérdemelnek az oroszlánok is!?
Személy szerint nem tudok egyről sem, de a szervezésben benne vagyok. Talán a PSA-s topicban találsz mást is, akinek Pug-ja van!

Üdv.:
Zoli

GanXstaZolee Creative Commons License 2001.06.14 0 0 0
Szerintem nem 0-a a számuk! :))
Előzmény: rayyy (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!