Keresés

Részletes keresés

Warlimont Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1542

Nem te, bocs, annak a fantasztának írtam.

Előzmény: Warlimont (1540)
Warlimont Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1541

https://www.youtube.com/watch?v=41jABfQIGkc

 

A mindenhez értő Elon Aladeen Musknak bemutatják az útmutatásai alapján tervezett új Falcon Heavy rakétát! :)

Előzmény: Platon (1539)
Warlimont Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1540

Próbáld meg levenni és képzeld el, mennyi idő egy autót mondjuk 25 méter mélyre leliftezni, majd lift üresen fel. Na, és persze pénz masszívan befizetős, hol a kártyám, várjál, kp, miért nem veszi el ezt az ötezrest?? Lent az autó lassan rákúszik valami vasúti kocsira, valaki integet, hogy gyere még, gyere, gyere... stooop. Vagy valami lámpás módszer mutatja a megállást, de a hülye szőkenő félreérti, tolat, elakad, rendszer leáll..... Na, de a helyén áll, akkor valahogy a kocsit kötözzük le, hogy kanyarban 200-al ne csússzon le....... Célpont betáplálása... indulás..........

 

szerinted egységnyi idő alatt hány autó indítható el? 

Előzmény: Platon (1539)
Platon Creative Commons License 2017.05.02 -1 0 1539

Musk többet tud a világ átalakításával foglalkozni.

 

Ez most olyan magas labda, hogy el kell sütnöm még egyszer :)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=QDR8CP9g8Js

Előzmény: Rangun (1534)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1538

Ne butulj már, a dugó már van, az alagutak csak csökkentenék azokat.

Előzmény: Warlimont (1535)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1537

Tényleg! Kár hogy nem Türkménbasi a neve. Érdemes lenne érte élni :-)

Előzmény: Rangun (1534)
Platon Creative Commons License 2017.05.02 -1 0 1536

Na most két eset van.

 

1, Musk egy percig sem gondolja komolyan, csak egy újabb elem a kókler szélhámosságában.

2, Komolyan gondolja és józan ész elemi szabályitól is elrugaszkodva szentül hiszi, hogy gazdaságosan és működőképesen megvalósítható. 

 

Nem tudom melyik verzió a rosszabb hír a Tesla részvényeseknek...

Előzmény: Warlimont (1535)
Warlimont Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1535

Játsszunk el a gondolattal, hogy Musk őrült terve megvalósulna. Akkor városban mit kötne össze alagút mivel? A főútvonalakat követnék? Az nem megy, mert 200-al bevenni a kanyart autóban ülve nem egyszerű. És hogy lehetne egyik alagútból a másikba átjutni, hogy legalább a 20-30 főb tér között lehessen alagutazni Bpesten? Ezek az alagutak egymás alatt-felett kereszteznék egymást, lenne, amihez 100 méterre kéne leliftezni? És vajon délután négykor hány kilóméteres sor araszolna a liftekhez, amik egyesével-kettesésvel vinnék fel-le az autókat. Ha még nem volt dugó Pesten, ez a bolond terv garantálná.

 

És a négyes metró alagútját mennyiért fúrták ki....? Egy kis, rövid szakaszt, még ha a lopást le is vesszük a költségekből?

Előzmény: ShaReRe (1525)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1534

Már akkor megéri, ha egyedül Musk többet tud a világ átalakításával foglalkozni.

Előzmény: mica-r (1532)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1533

Mert nem Tesla. És ami nem Tesla az nem lehet jó, értem?

Előzmény: mica-r (1531)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1532

Nem hatékonyabb, mint a felcsúti kisvasút. Nem is lesz belőle jelentős dolog. Csak jobb a promója.

Előzmény: Rangun (1529)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1531

Nem ismerem közelebbről, miért nem jó?

Előzmény: Rangun (1530)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1530

Nem jó az autó.

Előzmény: Platon (1526)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1529

Felcsúton nyilván nem lenne az, ahogy a kisvasút sem az, de egy 10 milliós nagyvárosban bizony az lehet.

Előzmény: mica-r (1527)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1528

Nyilván nem gazdaságos, az árak meg nem nőhetnek az égig. Egyenlőre ez van, kérdés mikor fog ez jelentősen javulni?

Előzmény: Platon (1526)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1527

Józan gondolkodással elsőre feltűnik, hogy ez a liftes alagutazás nem lehet túl hatékony.

Előzmény: ShaReRe (1525)
Platon Creative Commons License 2017.05.02 -1 0 1526

Chevy Bolt megállt havi 1000 darabnál

 

Mi lehet az oka? Nem lehet hogy azért, mert nem igazán jó üzlet EV-t gyártani?

 

 

Előzmény: ShaReRe (1524)
ShaReRe Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1525

Mindenesetre érdekes elképzelés, hogy négy méter átmérőjű alagútban suhanjon kétszázzal az autód az elektromos szánon :) Klausztrofóbiások szemellenzővel felszerelkezni. Így elsőre azt mondom, hogy az átersztő képesség nem lesz túl nagy. A liftek sebessége fogja meghatározni.

Előzmény: Rangun (1519)
ShaReRe Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1524

Ez nem is tavalyi, hanem idei adat már. Fene tuggya, 80 ezerre nem szavaznék, de 50 ezerre talán. Az sem rossz. Chevy Bolt megállt havi 1000 darabnál, nem úgy néz ki, hogy ramping up-olnának.

Előzmény: Warlimont (1518)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1523

A francokat, már évi 100 ezer autót gyártanak, nem a nulláról kezdik, van már tapasztalatuk.

Előzmény: Platon (1522)
Platon Creative Commons License 2017.05.02 -1 0 1522

Az utolsó nagyobb ilyen launch-ba majdnem belebukott a cég 2013-ban. Már a gyártást is leállították, és kész volt a szerződés a Google-el.

 

Most kísértetiesen ismétli azokat a lépéseket.

Előzmény: Rangun (1520)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1521

Simán az lehet, az idő pénz, és ahol van pénz, ott nem sajnálják arra, hogy több időt teremtsenek maguknak, amiből így, még több pénz lesz.

Előzmény: mica-r (1515)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1520

50 ezer el is fog készülni.

Előzmény: Warlimont (1518)
Rangun Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1519

A RoLa az teljesen más, de normál vasutaknál az is jól működik, pl. az USA-ban csak a félpótkocsit vonatoztatják a két part között, vagy eleve csak konténert visznek, de az több ezer km-es távolságra van kitalálva, nem városon belüli, nagy sebességű közlekedésre.

Előzmény: Warlimont (1511)
Warlimont Creative Commons License 2017.05.02 0 1 1518

CEO Elon Musk said during the conference call:

 

“So when we place parts orders with our suppliers, we’ve told them 1000 a week in July, 2000 a week in August, and 4000 a week in September. These are parts orders. Then the parts need to arrive, and they need to be turned into a car and the car needs to be delivered to customers.”

 

Based on Tesla’s parts orders and using a 10-day delay, we track a perfect execution of a Model 3 production ramp at about 80,000 units in 2017.

 

 

 

 

https://electrek.co/2017/02/27/tesla-model-3-perfect-execution-production-2017/

Előzmény: ShaReRe (1517)
ShaReRe Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1517

Mekkora darabszámot ígért év végéig? Link?

Előzmény: Warlimont (1512)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1516

Olyan néha, mint a Mézga család különös kalandjai...

Előzmény: mica-r (1515)
mica-r Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1515

Nagyon belementünk, ez nem lesz valóság :-) 

Ez milyen forrásokat igényel és ki fogja megvalósítani? Lesz egy demo szakasz USA-ban meg valamelyik olajállamban?

Előzmény: Rangun (1510)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1514

A villanyautozas jelenleg egy nagyon kis respiac, raadasul a jovedelmezosege is erosen kerdeses. Majd ha ez valtozik akkor tobb nemet villanyauto lesz.

Előzmény: Auralianus (1513)
Auralianus Creative Commons License 2017.05.02 0 0 1513

Magam sem hiszem, hogy az lesz...  viszont a német gyártók még mindig nem érzik szívügyüknek az EV-t... nem elég

rajtuk a nyomás... (vannak lépések, vannak IGEN HATÁROZOTT lépések)... szerintem ez hiba... 

 

...de majd az idő eldönti...

Előzmény: Törölt nick (1498)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!