Szeretnék tőletek kérdezni a vivarommal,1.9 cdti 2005 év, kapcsolatosan.
Leállításkor a motor nem simán áll le,hanem furán rángatózva.Még nem találkoztam ilyen problémával,valami biztos nem oké.Ha valaki hozzá tudna szólni,előre is köszi.
Minden esetre a guminál nem feltétlen olcsóbb a nem c- s. A használhatósága pedig jó. Műszakin sem szólnak érte. És egy gondolat: sokan többet raknak bele a megengedettnél és akkor hiába c gumi ha a háromszorosára nyúlik a féktáv. Ezzel mégse foglalkozik senki.
Üdv mindenkinek.Azért a 245...gumi,az igen.Én csak 195...Persze kicsi a mérete de legalább a talpas,szilentek maradandóak.Gyere pestre évi 14.000km és majd a tuti felni,gumi,stb.Azért tuti gép.
Uraim, nem igazán értem a gumi problémát, átlagosan adott egy 1678kg-os autó, ami megengedett legnagyobb tömege 2770, a személyautó gumi terhelhetősége 875kg, a "C" gumié szintén, egyik sem olcsó, viszont a "C"-s felűszik a vizen, negyobb a féktávja, zajosabb, stb.
Én már évek óta járok szgk. alufelnin és gumin, mindenféle gond nélkül, persze nem utángyártott gagyi felnivel és gumival.
Az viszont evindens, hogy egy 1T autóba ne rakjunk 2T, mert akkor tényleg az árokban köt ki az autó.
Én most Insignia gyári felniken járok, 245/45 R18, annyi gondom volt belőle, hogy egy taxis nem tudott megálni és belém jött, pedig a Vivaro meg is volt rakva...érdekes.
Az ABS sem nagyon lép működésbe vész fékezésnél, csupán simán megáll az autó, ha kell.
A Q7-nél pedig vannak azért nehezebb autók is amik nem "C"-s gumn járnak, Cadillac Escalade pl.
szesz, tudom, csak mikor megvettem az első vivarómat, kapásból simát vettem, a gumis meg mondta hogy erre c-s kell, jó kis kávét megyek én is inni, kávé+cigi kombó, más, megyek pályán, félreállok, hullámzik az alapjárat, leállítom, elindítom, utána sima lesz az alapjárat, meg időnként villan az izzítás, de nem veszek észre semmit az autó üzemében
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.
1. Vivaro 1.9 cdti 2006
Ha 1500-1600-os fordulatról akarok gyorsítani, berezonál az auto, míg el nem éri az 1800-as fordulatot,
utána szépen kisimul és megindul rendesen.( 1800 alatt gyengének is tűnik)
2. Indítás után pár másodperccel, valami elkezd búgni a motortérben.
Talán váltó?
Ha van észrevételek, azt megköszönöm:)
További szép napot!!!
Hát én például másfél éve járok 215/65r 16 nem C-s gumin. Ez sokmindentől függ. Ha van egy jétől aki anyonpakolja a gépet az lerugja a v- st is. Én tapasztalatból mondom rövidebb a féktáv jobb az úttartás. Én családinak használom. Az gumi bír 850 kg. Az négyszer 3400 kg. Ki tesz többet egy személyben.
Ja, aztán csodaálkozol, amikor 120-nál durran egy nagyot..... Ahogy ezt a volt főnökömmel tette a transit. Mert a nem C-s gumi olcsóbb volt.... majd beborult az árokba. Szóval szerintem felelőtlenség nem C-s gumit tenni az autóra.