Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2018.02.04 0 0 122887

Márkaszervíz. A gyár más csavart javasol lemezfelnihez téli gumival. Mintha lágyabb anyagból lenne, de ez csak megérzés.

Előzmény: d.jocov (122886)
d.jocov Creative Commons License 2018.02.04 0 0 122886

Lehet buta kérdés..... mért is cseréled ?

Előzmény: -760 (122885)
-760 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122885

Uraim, rég jártam itt és örömmel látom, hogy még mindig aktív a Fórum.

Tanácsot kérnékTőletek.

Szezon végén cserélném a gyári lemezfelni gyári csavarjait, viszont sok a gyártó és elég szórt a darab/ár. 300-700, sőt 1.000Ft felett is fellelhető különböző webáruházakban.

Van a minőségükben / méretükben különbség? Hosszú távra terveznék velük, igaz csak az ősz/tél szezonokban, épp ezért nem szivesen pengetnék le több mint 10.000.- et, 16 csavarért...

 

Szakiss Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122884

Sziasztok!

 

2005 évjáratú 1.6 Hdi Sw-hez keresek jobb és bal oldali első sárvedőket sötétkék színben illetve kalaptartót.

 

Van valakinek esetleg eladó? 

Köszi:

Szakiss

nagyfej64 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122883

Szisztok!

 

Debrecen környékén keresek 2003 1.6sw nfu ba komplett pótkereket. tartóstol emelőstöl.

 

üdv

kymbreak Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122882

Üdv Smíró ! Teljesen egyetértek Veled !

 

Előzmény: Smíró (122870)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122881

XI Fórum Találkozó

 

Hát akkor nekilátok bevadászni az idei szállást.

Tervként a Balaton alsó régiója van célba.

Ha van valakinek ötlete arrafelé azt szívesen várom.

A létszám adatokhoz vároma az infókat a

táblázat  

kitöltésével.

 

Ha nem 100%-os akkor is írd be, hisz a szállásadóval létszámot kell közölnöm, ha mégsem tudsz jönni akkor majd lemondjuk.

 

Előleg befizetésével történik majd a vágleges foglalás nálam. Ez eddig 30%-volt, a többi a helyszinen kell majd nekem odaadni.

 

Az idei szállásköltség úgy 4000-5000Ft közé kalkulálom/fő/nap.

Ha van olcsobb megoldás, az sem gond.

Időközönként majd jelentkezek az infókkal.

Időpont:

2018. július utolsó hétvégéje, mint az már az elmúlt 3 évben is fix.

Tehát: 2018 július 27-28-29.

Aki korábban le szeretne jönni majd azt a táblázatba irja be.

Természetesen, ha csak egy napra szeretnél majd leugrani, akkor annak nincs akadálya.

 

Szervező csapat.

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122880

Trofeás buli kis látszámmal, de nagyobb örömmel megtartottuk.

Köszönöm mindenkinek, aki részt vett rajta.

Éves szinten továbbra is megrendezésre kerül.

Ideit, lehet hogy már novemberre előrehozzuk.

és a kimaradhatatlan záróakkord a mekiben.

A kép Jena kedvéjért készült.

gustavsson85 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 122879

,,A Peugeot meg a 307 óta - amelyik először volt az év autója - néhány csudajó masinát lerakott az asztalra."

 

Nem a 307-es volt ám az első Peugeot, ami megkapta az Év Autója díjat. 1988-ban a Peugeot 405-ös, 1969-ben pedig a Peugeot 504-es nyert.

Előzmény: Smíró (122870)
Sziszó78 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122878

Kösz a tippeket, megnézem ezt és a torony csapágyat is.

Előzmény: sbojan (122869)
opel123 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122877

Ha jól tudom a FL előttiek 30 perc után kapcsolnak át (az enyém mindig, még 15 évesen is a 3. akksival) a FL utániak pedig már figyelik a fogyasztókat.

Ha nem húzza fel, akkor a tiéd sajnos nem tudja. Az enyém igen.

Előzmény: Barracuda- (122872)
Smíró Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122876

kulcsra pedig semmit nem húz fel....

 

A Tiéd:) Mert az enyém igen és sokunknak is igen. Na azt ki lehet kapcsolni, ha jól tudom. Ami a VW csoportnál más, hogy nyitáskor az vissza is húzza addig, ahol az ablak állt felhúzás előtt. A 307 nem. Csukom az ajtót, gomb hosszan nyom, tükör be, ablakok fel. Ha meg van szuperretesz is az autódban, akkor azt is zárja.

Előzmény: Barracuda- (122871)
Papalac Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122875

Annyira nem lehet rossz ha van aki sw-vel oszkározik Debrecen-Dortmund vonalon 😁

Előzmény: hegizoli 307 SW (122874)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122874

Ezt nagyon szépen,lényegre törően leírtad és én is így vagyok ezzel.Ezekhez csak annyit fűznék,hogy 12 éve van velem a verda.Gondolná bárki is,hogy ha az első 4-5 évben szívatóra vett volna a gép, akkor még megvolna ?

Mellesleg,van egy Volvós ismerősöm  és a szép autó hetek óta szervízben van motorhibával.

Már ott tartanak,hogy venni kell bele 1 motort ! Akkor ,hogy is állunk ?

De ,hogy Jenát idézzem:"lehet,hogy háttal ülnek a témának" :D:D

Előzmény: Smíró (122870)
Papalac Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122873

Talán azért változik az idő, mert az autó figyeli az akkumulátor feszültségét. A renaultom is kikapcsolja a rádiót és az ablak felhúzásához alapból gyújtás állásra kell kapcsolni, igaz beindítani nem, dehát nincs is benne ecomod. Szerintem egy autót nem arra terveznek, hogy benne éljünk, hanem közlekedésre. A közponzizár működik, tehát ki lehet szállni, bezárni az autót és bemenni egy kávézóba 😀

Előzmény: Barracuda- (122872)
Barracuda- Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122872

Hát igen,,,erről ennyit,, 5 perc alatt nem tudom mit kímél az eco mód???-marhaság

Előzmény: sbojan (122865)
Barracuda- Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122871

30perces?? ez van amikor 10 perc után,van amikor 15 ,de fél órát soha nem bír. kulcsra pedig semmit nem húz fel....(nem VW)...Berlingo egyébként,de egy kutya.

Előzmény: opel123 (122863)
Smíró Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122870

SOHA: ilyet már hallottam.

Nekem a 2. Szegény nagyapám mindig emlegette, ő szerette a "kirándulós" Peugeotot, még a '30-es években, talán ez hagyott nyomot bennem, na meg a 7 ülés lehetősége 3 gyerek mellett és így lett 307. De visszatérve az első sorra: szóval aki kis pénzért jut Peugeothoz, majd szidja, mint a bokrot - és ilyenek vannak szép számmal -, csak egybe nem gondolnak bele: leharcolt sz*rt vettek, amire a gazdája nem költött, csak beletolt 100 ezret és eladta. Más megvette, ezt-azt kicserélt, és tovább adta, mert újabb hiba jött. Aztán a 3-4. vevő meg sohatöbbéfranciátozik, amíg él.

 

Akkor nyisd ki a szemed/füled és olvass buzgón, hogy aki 10-20-30 millás vadonat új német, amerikai, japán (na jó, abból kevesebben) kocsival kerül szopóágra, az mit szól. És ezek után sohatöbbénémetet, stb? Szerintem mielőbb szállj ki belőle, nem érdemes olyanba ülni, amit gyűlöl a "zember". Valahogy érzi a kocsi is és jól be is tart ilyenkor. A 20 perc rádiózás meg nehogy akkora baj legyen már. Inkább gáz, hogy a rádió vételi jele gyatra. De ma már van netrádió, meg Alis bt hangszóró (kihangosító), ami megkockáztatom jobban is szól a gyári rendszernél, és bír vagy 10 óra lejátszást minimális mobilnet fogyasztással, szóval ha csak ennyi gondod van, ez legyen a legnagyobb.

 

A használttal egyébként én is megszívtam, már 3 nap múlva, ahogy elhoztam. Aztán folyamatosan. Kifogtam. A Peugeot meg a 307 óta - amelyik először volt az év autója - néhány csudajó masinát lerakott az asztalra. Ha tehetném, és lenne annyi pénzem, továbbra is márkahű lennék azt hiszem. Ha tehetném, azért elgondolkoznék esetleg valamilyen kisebb koreai szedánon, de még mindig jól jön a 7 ülés és nagy raktér, pedig a lányaim már ritkán utaznak velünk. De nem tehetem, így nem is gondolkozom ezen. Ennyit ehhez.

 

Szia Sbojan:) Én is így vagyok ezzel, és nem hagynám cserben a verdát, amit ez sem tett meg velem. Én is minden rezdülését ismerem, el nem adnám, legfeljebb oda, de a lányaim Pesten/Amsterdamban nem sokra mennének vele, inkább nyűg lenne nekik. Hibamentest a Citrohoz is:)

Előzmény: Barracuda- (122860)
sbojan Creative Commons License 2018.02.02 0 0 122869
Előzmény: Sziszó78 (122866)
bobace Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122868

Megnézem, köszi.

Ma épp olyat csinált, hogy direkt nem nyúltam hozzá, így pácolódtam kicsit, de kb 5 perccel később beállít a hőmérséklet kb arra, amit beállítottam. Erre varrjak gombot.

Előzmény: sbojan (122862)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122867

A futóművel lehet,hogy minden rendben,csak a toronycsapágy,- szilent elkopott.A közepén van egy persely és az koccolgatja a telószárat + vissza :) Egyszerű a csere.......

Előzmény: Sziszó78 (122866)
Sziszó78 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122866

Sziasztok, valaki tud ajánlani megbízható 307esben jártas futóművest Budapesten? ha lehet válogatni, akkor a dél pesti régióban. A kocsi bal elejéből (307sw 2003 2.0hdi RHS) kisebb döccenökön, díszburkolaton fura fémes hang hallatszik. Elvittem már egy szerelőhöz, de nem tudja mi okozza, szerinte minden rendben van a futóművel.

 

kösz

sz

sbojan Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122865

Most mit mondjak én? A Picassoban 2-3 perc múlva jön az Eco mód - annyi idő alatt még egy számot/híreket/reklámblokkot sem lehet végig hallgatni... :-)

Előzmény: opel123 (122863)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122864

Lentebb már írtam pár előnyt én is.A legutolsó mondatom nem is annyira elhanyagolható.

Előzmény: opel123 (122863)
opel123 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122863

Hát, azért tud olyat is, hogy kiszállsz, nyomod a zárás gombot 2 mp-ig és felhúzza az ablakokat. Nem kell se gyújtás, se indítás. Szerintem Eco módban is. Mondjuk 15 év alatt nekem nem volt gondom a 30 perces Eco móddal, de ha választani lehet a halott autó vagy a ráindítás között a rádió miatt én az utóbbit választanám.

Előzmény: Barracuda- (122860)
sbojan Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122862

A középkonzol jobb oldalán, felül 8a rádió magasságában) van 3 kis kb. 1 cm-es rés. Amögött van egy hőmérő meg egy ventilátor - ezek segítségével méri az utastér hőmérsékletét a kocsi. Lehet, nem forog a ventilátor, így "téves" adatot érzékel a hőmérő? Ez csak egy kósza gondolat persze, nem a tutit mondtam meg...

Előzmény: bobace (122859)
sbojan Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122861

Szeva Smíró, öregharcos! :-)

 

Nem hagytam cserben a 307-est - ma már annyit ér, pontosabban annyit nem ér, hogy megérje eladni. A gyermekeim lassan megszerezhetik a jogosítványt (sőt, egyiknek már meg is van), így totál értelmetlen lenne ezt eladni s hasonló árban venni egy másik, ki tudja, milyen előéletű autót. Erre legalább vigyáztunk, minden nyűgjét-baját ismertük, ismerjük. Persze a kor meglátszik rajta, a nikkelezett hatású tetőlécek, ajtókilincsek pl. szépen elkezdtek sötétedni, pontosabban a festék lepattogzani róluk, de majd a gyermekeim költenek rá, ha nekik így nem tetszik. :-) Motorikusan egyben van, de nyilván lehetne minden évben csiszolgatni itt-ott. De ott még sehol sem hagyott - hogy az itt (is) divatos formulával éljek.

 

Az "új" beruházásom - ami azért már nem annyira új, mert 2014 nyár végén történt - egy Citroen Grand C4 Picasso 1.6 THP (xenon, DLR, navi, panorámatető, stb.)

 

Gyanítom, hogy most sokan felhörögnek, akik ezt olvassák, de én nem vagyok betojva a motortól - annak tudatában vettem meg, hogy miket írnak róla. Ha be lettem volna, akkor már a 307-est sem vettem volna meg 2002-ben, mivel akkoriban (és azóta is) az első szériás 307-esekről olyan hírek keringtek, hogy azok alapján normális észjárású ember meg nem vette volna azokat (elsősorban a gyakori elektromos hibái miatt.)

 

Amúgy azért tettem fel itt a kérdésemet a THP-s kocsik utastér fűtésével (majd később a termosztáttal) kapcsolatban, mivel Picassot igen kevesen vesznek ilyen motorral - ott egyértelműen a dízelek uralkodnak. Amúgy imádom a kocsit, a motor kifejezetten harcias, pedig a 2 literes benyás 307-es sem volt rossz, de a különbséget mégis zongorázni lehetne. No, de be is fejezem egy másik típus fényezését ezen a fórumon. :-)

Előzmény: Smíró (122834)
Barracuda- Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122860

Hát szomorúan hallom, köszi!--Szerintem ez inkább idegesítő mint hasznos, nyáron is megállsz ,vársz a kocsiba, hallgatod a rádiót ,egy idő után  kikapcs, utána még ott is akarod hagyni a kocsit,akkor azért indítsd be h felhúzd az ablakot!--sorolhatnám!--vicc! én sajnos tévedésből vettem franciát,,jó olcsón jött,de SOHA!

Előzmény: FeZ_ (122857)
bobace Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122859

Fűtéskérdés vol2:

Ahogy írtam az előző kommentben, az egyik hőmérséékleten jó, eggyel magasabban nagyon meleg. Azt vettem észre, hogy mindegy hány fokon van a beállítás, indulás után a fűtéskor meleg lesz és kész, lehet az 18 is. Ha egy fokot lejjebb veszem, szépen hűvösödik, ha vissza, melegszik. Tehát valami beragad nála vagy nem tudom. Látott már valaki ilyet, tudja mi lehet?

Hétvégn szét akarom szedni, megnézni a kis fogaskereket, hogy nincs-e elrepedve, de nem vagyok biztos benne, hogy ez a gond..

Előzmény: bobace (122843)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.01 0 0 122858

Igen,ahogy írod.Az eco mode aktiv funkciót nem lehet  eltüntetni.Ez azért van,mert a fedélzeti PC magát védi az alacsony akkufeszko ellen. Ha nagyon alacsony akkor némely alk.része károsodhat.(nem minden esetben... ).

Biztos volt már úgy egyik-másik topiktársunk,köztük én is,hogy tekeri,tekeri,de nem indul az oroszlán.

Ilyenkor már a PC takarékon van,úgy is mondhatnám,h vegetál kis energia forrásán,mint a növények :-)

Szóval nem vezérli a befecskendezést,főleg ahogy az önindító sokat levesz a maradék fesz.ből.

Nálam ezt az akku 8,5 éves korában csinálta.Az ind.mot. forgatta a motort,de nem indult.Pár perc várakozás után,csak gyújtás ráadásnál, megtolásra indult.Mondjuk a bimm-bimm hang figyelmeztetett szinte minden inditáskor az akku problémára :))

Olyan is van pl,hogy ha a tőltés nem megfelelő,generátor,akku,vagy egyéb probléma miatt,akkor előveszi

az eco módot és lekapcsolja a nagyfogyasztókat,mint pl. téli közlekedéskor a páramentesítést,fűtést,ködlámpákat..... Modjuk ezekből nem tudni melyiket 

hagyja és melyiket kapcsolja le.Tehát az ECO MODE funkciónak vannak jó oldalai is.Milyen jó,ha a meló végeztével mondjuk éjszaka,  indul a gép (ez természetes ) és irány az otthon......pedig hoppsz,délután rajta maradt a tompított..... :DD

Előzmény: Smíró (122855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!