Sziasztok! Boldog új évet mindenkinek!!! Új hús vagyok a piacon, most vettem az autót, kérlek segítsetek!!! Van egy 2004-es 2.2 hdi-m. Sportkedvelő kisfiam gördeszkázott a navi cd-jével. Csütörtökön hajnalban mewnnék milánóba inter-napoli meccset nézni. nagyon kéne egy cd. Segítsetek hogy honnan lehetne letölteni. Örök hálám!!!
Épp újév napján tartottunk volna hazafelé, amikor izzóhibát jelzett a drága és kiírta, hogy "FR dipped beam faulty", és a jobb első xenonom nem világított. Félszeműen hazaérve szétkaptam a rendszert, ugye először arra gondoltam, hogy tönkrement az "izzó". Kicseréltem a működővel, jobb oldalon az sem világított, a feltételezett rossz viszont igen a bal oldalon. Ezek után a trafókat (gondolom azok, amik közvetlenül az égőkön vannak és amire a csatlakozót kell rádugni) is felcseréltem, ugyanaz az eredmény, az sem hibás, a másik oldalon működik. Bekapcsolva a világítást, a hibás oldalon a szintezőnek a hangját hallom, furán sokáig próbálkozva, nem tudom ez okozója lehet-e a gondnak, vagy csak következménye.
Kéreésem, járt-e már így valaki, vagy tudja-e mi lehet a probléma, ha nem muszáj, nem akarom az új évet egy szervizlátogatással kezdeni.
Üdvözletem az uraknak és Boldog Új Évet kívánok mindenkinek.
Január közepéig szeretnék vásárolni 2100.....dizel 607-est. 2002-2006 közötti korosztály jöhet szóba, max 2,6 millió vételárig. Vonóhoroggal szerelt előnyt jelent. Ha esetleg valakié eladó, vagy tudtok megbízható jó állapotban lévőt azonnal megyek kp-vel fizetek.
Tanácsot is szeretnék kérni.
Régi lakókocsis vagyok, jelenleg is van egy 1300 kilós bódém, ezért is kell a nagy és kényelmes autó, sokat utazunk, nem mindegy, hogy miben.
Van-e valami, amire figyelni kell a 607-el kapcsolatban, gyakori hibák, esetleg mennyire szeret vagy nem szeret vontatni?
Voltam már nálad a 607-esemmel. Szeretném megkérdezni, hogy fényszórómosó szivattyúd van-e véletlenül. Úgy gondolom, hogy a C5 szivattyúja jó a 607-be is.
Valamint, hogy xenon izzót tudsz-e adni? Egyet már cseréltünk Nálad, most a másik kezd a halálán lenni.
Sziasztok! Énis segítséget szeretnék kérni! Ma haladok az autóval szépen óvatosan (a nagy hó miatt), de egy nagyobb kanyarban jelzett az ESP /ASR(működésbe lépett), utána egy hibaüzenet következett, miszerint hibás az ESP /ASR rendszer! Szerintetek mi lehet az oka? Biztosíték esetleg?Vagy valami komolabb... :-( Üdv.
6. nap! Ma rámentem egy fekvőrendőrre erre kijelzett a gumiellenőrző rendszer, először lapos,aztán defektes, persze egyik sem!! Hogyan lehet ezt megszüntetni?
Nekem az anyós üllés nem fűt,de szétkaptam,áramot kap,de nem dolgozik,biztos a fűtő betét égett szét,majd ha jó lesz az idő nekifutok mégegyszer......A hamutartóból viszint kisehetett a kis kampós fémecske ami csúszkál egy műanyak pályán,elég nehéz összerakni......
Nekem, sem ment az egyik hátsó ülésfűtés, de csak azért, mert amikor le lett hajtva az ülés, akkor szétjött a csatlakozója. Össze kellett csak nyomni, és azóta is működik. Ettől persze lehet, hogy éppen el van égve, de szerintem egy próbát megér. A csatlakozó pont ott van ahol hajlik az ülés.
Amennyire én tudom, azt csak a víz nyomása nyomja ki a mosás idejére. Én akkor találkoztam a problémával, amikor a fényszórómosó szivattyúm elrepedt és elfolyt az ablakmosó vizem. Egy bontott (5e ft) szivattyú beépítése után viszont eldugult a jobb oldali fúvókám, így azt sűrített levegős pisztollyal fuvattuk ki a mosóvezetéken keresztül. (Szivattyúról levéve a csövet, a sűrített levegős pisztolyt odafogva, de vigyázva, hogy túl nagy nyomást ne kapjon, mert az sem tesz jót neki.) Amikor a levegő kinyomta, óvatosan megfogtam a fúvókát, amit egy baromi erős rugó húz vissza és szemből is kapott a levegőből. Utána és azóta sincs gond vele, szépen jön a víz belőle. A szivattyú és a vezeték eléréséhez a jobb oldali kerékívben levő műanyag doblemezt kell kivenni, bár mi a tartályt is kivettük, hogy jobban hozzáférjünk.
Hátha másnak is van valami ötlete, én ezt saját pozitív tapasztalat miatt merem leírni.
Abban szeretnék segítséget kérni Tőletek, hogy a fényszórómosó fuvókáihoz hogyan lehet hozzáférni. valahogyan eldugult és szeretném kitisztítani, de nem tudom, hogy marad kint.
Magamról annyit, a magyar nagyvíz' mellett lakom ha magyarországon tartózkodom,
családos vagyok 44 éves 26 éve van fullos' jogsim /15 évig ebből éltem, kb 2mill. km van mögöttem menetlevélen + az apróságok/ , gépész végzettségem van.
Húsz év óta csak V6-os motorral szerelt hajókat' használok privátban.
Jelenleg egy 5 éves 2.7 V6 Hdi-m van.
Teljesen jól működik ezt is szeretem mint az eddigi összes autómat. /vagy jobban?/
Szervizmanual'-t keresek hozzá, ha valaki tud valami forrást kérem ossza meg velem!
karcsi 607 hdi; nem tudom végére jutottál-e futómű-problémádnak, de tipikus gömbfej
tünetnek olvastam amit írtál. /val.szeg trapézkar- gömbfej vagy trapézkar szilent/
ferko 09; műszer-egység /kiégett izzók/ 'mate 607' kollégánál az igazság...
A V6-os speciális ebben az ügyben. Ott egy viszonylag nagy Brembo nyereg van, na arra tényleg nem tudod feltenni a lemezfelnit -én is alut vettem télire is. A 2.2-esen úgy tudom "normál" fék van, arra úgy gondolom, simán fel kell hogy menjen.
Segítségeteket kérem. Októberben lett enyém egy 607-es, nem volt hozzá téli kerék, most van folyamatban a beszerzés. Gyárilag 17-es Feline alufelni van rajta nyárigumival, már vettem 4db jó állapotú használt 16-os téli gumit egy gumistól, már csak a lemezfelni beszerzése van hátra. Abból inkább újat akarnék venni, itt Szekszárdon egy boltban 14000/db-ért tudnának hozatni, de azt mondják, hogy a nagyker szerint a 607-re speciális lemezfelni kell, hiába van benne a listájukban az autóra való felni a következő adatokkal: "Acélfelni Peugeot 7x16 5x108 ET KF 65,1 607 (2000-től)" nem garantálják, hogy jó rá, és nem veszik vissza, ha nem jó.
(Az automaxtól elkezdve mindenhol ugyanaz állítólag a nagyker, így mindegy honnan rendelek, ez a helyzet.)
Tényleg speciális lemezfelni jó csak a zoroszlánra?
Aki tuderrőlvalami infót,kéremnetartsamagában,esetleg megnézné a saját 16-os acélfelnijét, hogy milyen adatok vannak rajta? Viszonylag sürgős lenne, mert jön a csúnya idő! :) (Azért húztam el idáig a téligumi beszerzést, mert sajnos csak most akadt rá egy kis pénzmag az autóvételt követően.)
Mivel cseréltem mindkettőt ezért elmondom hogy egyszerű! A km órát igaz hogy van egy kis rés de még azon kívül vannak körmök és nem jön ki,alulról kell megbontani a kormány alatti műanyag burkolatot aztán felnyúlni az óra háta mögé és ha végigtapogatod a vonalát fogod érezni hol vannak a körmök,ott megnyomod kifelé az órát ,ha nem akkor feszíteni kel rajta egy kicsit,de óvatosan mert az óra plexi lapja nagyon könnyen eltörik....a lényeg hogy hátulról...! A klíma konzolt meg a középső felső fdelkzeti komputer felöl kel megfontani ki veszed a levegő rácsot aztán a kijelzőt és le kell nyulni a kezeddel,4 köröm fogja azt is megfeszíteni és szépen kijön,máshogy nem is lehet kivenni,a rádió felől nem is lehet bontani mert a rádió csavarjai a klíma alatt vannak tehát a klíma egység jön ki hamarabb.Ugyan úgy mint a km órát hátulról kel megnyomni,előőb bontsd meg a klímát és látod milyen körmök vannak ott,és aztán már fogod tudni mit kel a km órával is csinálni....jó munkát szia!
A km órát egyszerű kivenni. A tetején, középen van egy kis lyuk. Oda kell betolni egy vékony csavarhúzót, vagy valamit ami hasonló méretű mint a rés, és azzal nyomod meg a kis "bolhát" ami tartja. Utána pedig kifelé buktatod az egész egységet.
Ha a középső konzolon a klímavezérlőt érted, akkor azt lentről a hamutartótól kell elkezdeni bontani (nekem legalábbis igen, nem tudom, hogy neked manuális vagy automata). A hamutartó után haladsz tovább, váltó körüli rész, rádió, és utána a klímavezérlő.