A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!)
SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Köpcös- (1 vagy 2fő) Gabor™ - 626 GD - (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW - (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő)
Remélem nem baj, hogy akinél tudtam, a típust is feltüntettem, de olyan hiányérzetem volt :) Amúgy a BA széria eléggé túlprezentált... :)
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!)
SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Köpcös- (1 vagy 2fő) Gabor™ (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW - (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő)
Remélem nem baj, hogy akinél tudtam, a típust is feltüntettem, de olyan hiányérzetem volt :) Amúgy a BA széria eléggé túlprezentált... :)
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Sajnos (bár ez álmaim autója) eladás leszbelőle... :( nem fogom tudni fenntartani a másik mellett. Most is lenne rajtta mit igazítani... Bár ennyi pénzből tip-top fel lehetne újítani...
szóval ha érdekel vagy tudsz valakit hamarosan eladó lesz... :(
Sajnos nagyon ritkán van időm netezni mostanában, új munka, a szerencsére a család is meszaporodott :) szóval van teendő... remélem azért a tali bele fog férni. :)
Helló fabigeza,
hát remélem igazad lesz és jó kis haladós autó lesz :)
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Ne csinálj úgy, mint én: Nem mazdát vettem. Bár a mazdi megmaradt, és meg is fog.
Tapasztalatból mondom neked, a diesel power nem fog cserben hagyni. Egy haveromnak van olyan 626-osa, mit te is szeretnél. kb 200 ezret ment már vele, nagyon nagy megelégedésére. A nyomatéka ISZONYAT NAGY, ÍGY NAGYON JÓL FOGJA NEKED MOZGATNI AZ AUTÓT.
Így sztem nem lesz visszaesés, hiába 10 lóval kevesebb.-))
"az általuk említet hengerfejtöréssel .... csak ugynevezet gátrepedéssel" Ja bocs gátrepedést mondtak, csak mire leírtam már.... Sőt ezzel riogattak, hogy pfúúúú mert ők már 3 at is láttak ilyet... ;)
Közben sikerült egy Mazda szervíz tulajal is megerősítenem a magam. Pontosan azt mondta amit te. Szóval köszönöm így már sokkal könnyebb tisztán látni, mint más emberek érzései és elfogultságai alapján dönteni.
Egyébkén el döntöttem ilyet veszek, ... hacsak az utolső pillanatban vissza nem csábít egy tető ablakos GT a benzines táborba ;) (kicsit még tartok tőle milyen lesz 110 diesel ló a GT 120 benzines lova után :) bár így leírva nem tűnik nagy különbségnek...)
Jöttünk autópályán, eléggé megrakva a 626 GEvel, és úgy vettem észre, hogy mindenkit vakítok. Sorry - de ugye mi még nem tudunk fényszórómagasságot állítani.
Ennek ellentmond, hogy sík felületre rávilágítva az alábbi ábra szerinti a tompított fényszóróim rajzolata. Ez szerintem így nem jó, mert a jobbnak felfelé lépcsőben kéne folytatnia a rajzolatot, ahogy azt az alsón be is rajzoltam. Nem? Márpedig ha lefelé világító lámpatesttel vakítok megrakott kocsinál, akkor mi lenne, ha jól lenne beállítva? Természetesen csak jobb előre vakítok, tehát az éppen leelőzött autónak a tetőkárpitját világítottam meg, például.
És ha a lenti a jó ábra, akkor hol tudom a finomállítást elvégezni? Lehet, hogy kirázódtak az állítócsavarok? Remélem nem a véghelyzetben ilyenek, mert hogy az én kocsim orra már elég ramaty - törve volt még előttem.. SAJNA.
Motorféknél a kampúter nulla fogyasztást jelez. Ha üresben gurulok, akkor a sebesség függvényében van minimális fogyasztás. Ennek alapján azt gondolom, hogy motorfék üzemben csak a karburátoros motornak van alapjárati fogyasztása, a befecskendezősnek nincs. Miért is volna ? Túl azon, hogy üzemanyag pocsékolás, még a motorfék hatását is gyengítené.
Sajna elvesztettem az egyik kulcs garnitúrámat. Aranyárban kaptam pótlást, de most meg az erediti nem akar jó lenni.
Kérdés, hogy mennyi idős az autód, meg hogy mennyire vékony olajat használsz.
Személyes tapasztalatom szerint úgy 10-12 éves koruk után kezdenek el annyira kikeményedni a gyári szimmeringek, hogy egyre kevésbé tömítenek, de akkor is még csak jelentéktelen mennyiséget engednek át. Gondolom ennyire még nem "öreg" a verda (?). (Persze a legjobbaknál is előfordulhat akár gyártási hiba is, de természetesen erre gondolni sem mernék :)))
Az olaj meg olyan, hogy nekem is többet "fogyaszt" egy 5W vagy 10W-s olajból, mint mondjuk a 15W-ből. Amikor megvettem, nemtom, hogy milyen olaj lehetett benne, de téli időszakban, meleg motornál is jelentős fehér füstje-gőze volt, holott a másik autónknál ugyanolyan körülmények között már régen nem lehetett látni szinte semmit. Az ugyanolyan körülményeket akár 100 km megtételére értem.
Akkor szűnt meg a dolog, amikor 15W-s olajat tettem bele, mivel a könyv erre írta a legszélesebb környezeti hőmérséklet-tartományt, persze az én motoromhoz.
Szóval ha még nem annyira koros az autód, talán nem kell a szimmeringekre gyanakodni.
A mazda-auto.hu-n a szimeringek hibájára utaltak ha motorfékezés utáni gázadásra füstöl az autó. Olaj kerül az égéstérbe. Minél nagyobb fordulatszámról minél hosszabb a motorfék, annál inkább jelentkezik. Természetesen ez motorolaj fogyásban is mérhető jelenség.
Hááát, így ezek alapján arra jutottam, hogy akármi is lehet, meg valami lehet, hogy nem jó :)
Viszont. Az nem lehet, hogy amíg motorfék van, addig se üzemanyagbefecskendezés, se szikra nincs, tehát csak gyűlik a víz, és amikor elkezded nyomni, akkor kezdi elgőzölni a vizet? Ááá, nemtom :)