Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bsasa Creative Commons License 2013.03.12 0 0 6314

Köszönjük rendkívül értékes hozzászólásaidat! :-)

 

Két fajta választ vártam. Az egyik a használók tapasztalata,hogy nekik is ilyen/vagy nem ilyen arányban jelentkezik a hiba. 

A másik pedig,hogy szerelők mondanak valami infót amely szerint ez ennyit bír vagy esetleg beszerelésnél/használatnál nem úgy csinálunk valamit ahogy kell.

 

De te mújat mondtál. Azt hiszem megfontolandó a "ne használjuk akkor nem romlik el" opció.

 

 

:-)

Előzmény: GARFIELD (6312)
Dr. Vivaro Creative Commons License 2013.03.12 0 0 6313
Garfield- nál a pont. Miért is alkot véleményt bárki felhasználók alapján?
Előzmény: GARFIELD (6312)
GARFIELD Creative Commons License 2013.03.12 0 0 6312

Milyen primitív bajuk lehet? Nem tudod, fogalmad sincs, de biztos könnyű lehet megjavítani...

Akkor szerinted miért nem javítják meg?

 

Előzmény: miti5 (6311)
miti5 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 6311

szia,hozzáértő emberek itt nem nagyon vannak ,csak hiéna szerelők. vidd el hozzájuk azt majd jó pénzért megcsinálják.lassan ez is reklámoldal már.

dolgok elméleti hátteréről fogalmuk sincs,csak a hibajelenségből már tudják hova nyúljanak( évek alatt a hülye is megtanulja ezeket) azt ennyi!!! Amúgy nekem is mindegyikbe cserélnem kellett már,tényleg típushiba lehet vagy mi,de gondolom milyen primitív bajuk lehet,ha szétszedhető lenne,pár ezerből javítani lehetne

Előzmény: bsasa (6300)
YURA ua Creative Commons License 2013.03.12 0 0 6310

beáltam kozmetikusnak

Előzmény: vargamunka (6309)
vargamunka Creative Commons License 2013.03.12 0 0 6309

Ez az lenne ?:)

Jó reggelt szép napot

Előzmény: YURA ua (6306)
bandika672 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 6308
Szia. Persze, egy-két hét és át kell nézetnem egyébként is.
Előzmény: Dr. Vivaro (6307)
Dr. Vivaro Creative Commons License 2013.03.11 0 0 6307
Üdv! Nekem is fenn áll ez a jelenség. Ha tudsz megoldást értesítenél?
Előzmény: bandika672 (6287)
YURA ua Creative Commons License 2013.03.11 0 0 6306

Előzmény: vargamunka (6305)
vargamunka Creative Commons License 2013.03.11 0 0 6305

Talán csak a motortartó bak van oda ......

de lehet más is 

üdv mindenkinek

Előzmény: pappal02 (6304)
pappal02 Creative Commons License 2013.03.11 0 0 6304

Sziasztok,

Szeretnék tőletek kérdezni a vivarommal,1.9 cdti 2005 év, kapcsolatosan.

Leállításkor a motor nem simán áll le,hanem furán rángatózva.Még nem találkoztam ilyen problémával,valami biztos nem oké.Ha valaki hozzá tudna szólni,előre is köszi.

Dr. Vivaro Creative Commons License 2013.03.11 0 0 6303
Minden esetre a guminál nem feltétlen olcsóbb a nem c- s. A használhatósága pedig jó. Műszakin sem szólnak érte. És egy gondolat: sokan többet raknak bele a megengedettnél és akkor hiába c gumi ha a háromszorosára nyúlik a féktáv. Ezzel mégse foglalkozik senki.
Előzmény: csumpala (6302)
csumpala Creative Commons License 2013.03.10 0 0 6302

Üdv mindenkinek.Azért a 245...gumi,az igen.Én csak 195...Persze kicsi a mérete de legalább a talpas,szilentek maradandóak.Gyere pestre évi 14.000km és majd a tuti felni,gumi,stb.Azért tuti gép.

Előzmény: diplomat230 (6298)
GARFIELD Creative Commons License 2013.03.10 0 0 6301
Szerintem a kulcs elfordítása :-)
Előzmény: bsasa (6300)
bsasa Creative Commons License 2013.03.10 0 0 6300

Szép napot mindenkinek!

 

Hozzáértőktől szeretném megkérdezni,hogy milyen okok vezetnek a légtömegmérő meghibásodásához? 

3db vivarón gyakorlatilag fél évente (100-150e km) cserélni kell.

Mennyire normális dolog ez?

 

Előre is köszi a válaszokat!

nyikj Creative Commons License 2013.03.10 0 0 6299

 

A műszaki vizsgán nem okoz problémát , ha nem C-s gumi van az autón? Ezt nem nézik?

 

Előzmény: diplomat230 (6298)
diplomat230 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 6298

Uraim, nem igazán értem a gumi problémát, átlagosan adott egy 1678kg-os autó, ami megengedett legnagyobb tömege 2770, a személyautó gumi terhelhetősége 875kg, a "C" gumié szintén, egyik sem olcsó, viszont a "C"-s felűszik a vizen, negyobb a féktávja, zajosabb, stb.

Én már évek óta járok szgk. alufelnin és gumin, mindenféle gond nélkül, persze nem utángyártott gagyi felnivel és gumival.

Az viszont evindens, hogy egy 1T autóba ne rakjunk 2T, mert akkor tényleg az árokban köt ki az autó.

Én most Insignia gyári felniken járok, 245/45 R18, annyi gondom volt belőle, hogy egy taxis nem tudott megálni és belém jött, pedig a Vivaro meg is volt rakva...érdekes.

Az ABS sem nagyon lép működésbe vész fékezésnél, csupán simán megáll az autó, ha kell.

 

 

A Q7-nél pedig vannak azért nehezebb autók is amik nem "C"-s gumn járnak, Cadillac Escalade pl.

 

 

Előzmény: GARFIELD (6297)
GARFIELD Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6297

a Q7-re sem 195/55 r 17-es guma van....

 

 

Előzmény: Dr. Vivaro (6286)
llaller Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6296

ruszki távirányitó, a maga méltóságában :D

Előzmény: vargamunka (6294)
llaller Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6295

új szűrő, egy pöccre indul, szépen megy az autó, reszelék nincs a szűrőben

Előzmény: vargamunka (6293)
vargamunka Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6294

jó a kép :)

 

Előzmény: vargamunka (6293)
vargamunka Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6293

ötlet csak mert élő adatban kellene látni .......

ha reggel kicsivel nehezebben indul nézz rá a levegősödésre a szűrőtől a többi költséges is lehet 

 

Előzmény: llaller (6292)
llaller Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6292

szesz, tudom, csak mikor megvettem az első vivarómat, kapásból simát vettem, a gumis meg mondta hogy erre c-s kell, jó kis kávét megyek én is inni, kávé+cigi kombó, más, megyek pályán, félreállok, hullámzik az alapjárat, leállítom, elindítom, utána sima lesz az alapjárat, meg időnként villan az izzítás, de nem veszek észre semmit az autó üzemében

Előzmény: vargamunka (6291)
vargamunka Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6291

szevasz 

reggelt és sok kávé :)

CCCCCCCCCCCCC-gumi kelllllllll rááááááááája 

üdv a családnak

Előzmény: llaller (6290)
llaller Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6290

szesz rosszul fogalmaztam, amíg nem volt kisteherem, és lett, tudatlanságomból kifolyólag a sima nem c-s gumit is feltettem volna

 

Előzmény: GARFIELD (6283)
vargamunka Creative Commons License 2013.03.09 0 0 6289

szép reggelt !

Gyere 

jó hétvégét

Előzmény: ateszmester888 (6280)
Dr. Vivaro Creative Commons License 2013.03.08 0 0 6288
Valaki leírná nekem hogy van ez az EGR szelep megfordítás?
bandika672 Creative Commons License 2013.03.08 0 0 6287
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.
1. Vivaro 1.9 cdti 2006
Ha 1500-1600-os fordulatról akarok gyorsítani, berezonál az auto, míg el nem éri az 1800-as fordulatot,
utána szépen kisimul és megindul rendesen.( 1800 alatt gyengének is tűnik)
2. Indítás után pár másodperccel, valami elkezd búgni a motortérben.
Talán váltó?
Ha van észrevételek, azt megköszönöm:)
További szép napot!!!
Dr. Vivaro Creative Commons License 2013.03.08 0 0 6286
Jo de mennyivel nehezebb egy X5 vagy Q7 egy vivaronál? De ez mindenki saját felelőssége. Én tekintettel vagyok a többi autósra is.
Előzmény: GARFIELD (6285)
GARFIELD Creative Commons License 2013.03.08 0 0 6285
Én nem mernék személygumit tenni rá, láttam a kidurrantat. És néha én is telirakom a kocsit....
Előzmény: Dr. Vivaro (6284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!