Két fajta választ vártam. Az egyik a használók tapasztalata,hogy nekik is ilyen/vagy nem ilyen arányban jelentkezik a hiba.
A másik pedig,hogy szerelők mondanak valami infót amely szerint ez ennyit bír vagy esetleg beszerelésnél/használatnál nem úgy csinálunk valamit ahogy kell.
De te mújat mondtál. Azt hiszem megfontolandó a "ne használjuk akkor nem romlik el" opció.
szia,hozzáértő emberek itt nem nagyon vannak ,csak hiéna szerelők. vidd el hozzájuk azt majd jó pénzért megcsinálják.lassan ez is reklámoldal már.
dolgok elméleti hátteréről fogalmuk sincs,csak a hibajelenségből már tudják hova nyúljanak( évek alatt a hülye is megtanulja ezeket) azt ennyi!!! Amúgy nekem is mindegyikbe cserélnem kellett már,tényleg típushiba lehet vagy mi,de gondolom milyen primitív bajuk lehet,ha szétszedhető lenne,pár ezerből javítani lehetne
Szeretnék tőletek kérdezni a vivarommal,1.9 cdti 2005 év, kapcsolatosan.
Leállításkor a motor nem simán áll le,hanem furán rángatózva.Még nem találkoztam ilyen problémával,valami biztos nem oké.Ha valaki hozzá tudna szólni,előre is köszi.
Minden esetre a guminál nem feltétlen olcsóbb a nem c- s. A használhatósága pedig jó. Műszakin sem szólnak érte. És egy gondolat: sokan többet raknak bele a megengedettnél és akkor hiába c gumi ha a háromszorosára nyúlik a féktáv. Ezzel mégse foglalkozik senki.
Üdv mindenkinek.Azért a 245...gumi,az igen.Én csak 195...Persze kicsi a mérete de legalább a talpas,szilentek maradandóak.Gyere pestre évi 14.000km és majd a tuti felni,gumi,stb.Azért tuti gép.
Uraim, nem igazán értem a gumi problémát, átlagosan adott egy 1678kg-os autó, ami megengedett legnagyobb tömege 2770, a személyautó gumi terhelhetősége 875kg, a "C" gumié szintén, egyik sem olcsó, viszont a "C"-s felűszik a vizen, negyobb a féktávja, zajosabb, stb.
Én már évek óta járok szgk. alufelnin és gumin, mindenféle gond nélkül, persze nem utángyártott gagyi felnivel és gumival.
Az viszont evindens, hogy egy 1T autóba ne rakjunk 2T, mert akkor tényleg az árokban köt ki az autó.
Én most Insignia gyári felniken járok, 245/45 R18, annyi gondom volt belőle, hogy egy taxis nem tudott megálni és belém jött, pedig a Vivaro meg is volt rakva...érdekes.
Az ABS sem nagyon lép működésbe vész fékezésnél, csupán simán megáll az autó, ha kell.
A Q7-nél pedig vannak azért nehezebb autók is amik nem "C"-s gumn járnak, Cadillac Escalade pl.
szesz, tudom, csak mikor megvettem az első vivarómat, kapásból simát vettem, a gumis meg mondta hogy erre c-s kell, jó kis kávét megyek én is inni, kávé+cigi kombó, más, megyek pályán, félreállok, hullámzik az alapjárat, leállítom, elindítom, utána sima lesz az alapjárat, meg időnként villan az izzítás, de nem veszek észre semmit az autó üzemében
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.
1. Vivaro 1.9 cdti 2006
Ha 1500-1600-os fordulatról akarok gyorsítani, berezonál az auto, míg el nem éri az 1800-as fordulatot,
utána szépen kisimul és megindul rendesen.( 1800 alatt gyengének is tűnik)
2. Indítás után pár másodperccel, valami elkezd búgni a motortérben.
Talán váltó?
Ha van észrevételek, azt megköszönöm:)
További szép napot!!!