Sziasztok a másik problémám az lenne hogy nyáron Horvát szerpentineken nagyon átmelegedett a motor és nagy teljesítmény vesztés lett a vége. Annyira hogy alig bírtam vele felmenni a hegyekre amikor visszahült megint erőre kapott. Mi lehet a baja. Ezt egyszer egy hosszú fővárosi dugóban is megcsinálta
Igen ez segít eleinte ,főleg sok helyi-városi gurigázás után.Amit lentebb írtam,előbb-utóbb bekövetkezik sajnos. De ha majd sokat regenerál és majd ha állandóan ezt tenné akkor vigyázz,mert agyon lehet ütni a motort,a gázolajjal felhígult motorolaj miatt.......
Sziasztok egy 2003 Peugeot 307 1.4 Hdi tulajdonos vagyok. Szeretném a segítségeteket kérni hogy a első lámpámba van ködlámpa égő de a felszereltség miatt nincs ködlámpám elöl csak hátul. A kapcsolóm is csak hátra kapcsol. Azt szeretném hogy amikor az hátsót kapcsolom akkor az első is kapcsolódjon fel vele együtt. Meg lehet ezt valahogy oldani?
Ha részecskeszűrős az autó, akkor tud regenerálni, ha nem, akkor biztos nincs köze hozzá.
Akkor (is) csinálhat ilyet, mikor regenerálás közben van leállítva az autó (sajnos sehol nem jelzi, hogy éppen mit csinál, és regenerálás közben megváltoztatja a befecskendezést, illetve gázolajat juttat a kipufogóba, hogy kitudja égetni a lerakódott kormot), és nem tudja befejezni.
Én azt javasolnám (de majd jönnek hozzáértők, és kijavítanak), hogy egy 20-30 percet autózz városon kívül 2000-3000 fordulat között.
Nekem 1-szer csinált ilyet rövid út után, de utána hosszabb útra mentem, így nem aggódtam miatta.
Télen kapott új akksit, mert a régi már egy ideje lemerülgetett, és a végén már annyira alacsony lett a feszültsége, hogy a lidl-ös töltő nem tudott vele mit kezdeni. Felújíttattam a generátort, majd kapott egy jász-akku akksit, 60 Ah.
1 hét állás után most ismét lemerült. Elvittem bevizsgáltatni az akksit, teljesen jó, feltöltötték (mostmár nem vagyok benne biztos, hogy az eredetileg benne levő Varta blue rossz volt :( ). Mértek töltést, szintén rendben van.
Mértek nyugalmi áramfelvételt is:
-bezártam kulccsal az autót, és vártunk, végül pár perc után stabilan beállt 300 mAh-ra a fogyasztás. Ebből 100-at ki tudtunk szűrni, az Osram nappali menetfény központi egysége+reléje 100 mAh-t megeszik, viszont 200-nak még nincs gazdája.
Van valakinek tippe mi lehet ez? Az autóban minden gyári, rádió, riasztó, stb, és a nappali menetfényen kívül semmi utólagos extra se került bele. Azt még hozzátenném, hogy a mérést riasztó nélkül végeztük, csak kulcsra zártam, valószínűleg azzal együtt még több fogy.
A használati szokásról azt érdmes tudni, hogy kirándulós autó, néha 1, max 2 hétig áll, utána legalább 130 km autópálya egyhuzamban, havi átlag 1000 km csak hosszú távú utakból, tehát tudna tölteni.
Véleményetek szerint milyen márkájú első lengéscsillapítót érdemes venni az oroszlánhoz? Valamint számít maga a beépítési oldal? Bárdi honlapján vagy jobbos vagy balos van de egy márkából nincs mind a kettő :(.
Ha egy kicsit feljebb görgetsz, ott a link a klub honlapjára, ami rengeteg információt tartalmaz a modellel kapcsolatban. Ez itt a vásárláskori tanácsokra a link a klub alatt.........
Nincs reális ár - szerintem. Autónál nem létező fogalom. A szutyoktól a nagyon megkíméltig sokféle van. Az ismert előélettel és olyan személytől, aki őszintén elmondja, mi a pálya, amennyit Neked megér. Látatlanban meg ki tud árat mondani... vagyis ebben az esetben még egyszer annyi legyen a bugyellárisban, mint amiért veszed, hogy ne érjen túl nagy meglepetés. Csak 16 éves verdáról van szó, a HDi - mint más dízel is - kényes dolog, ha például végig városban nyomták, olajcseréket, szűrőket hanyagolták, stb. Szerintem megválaszolhatatlan a kérdésed:)
Ha elmész a gumishoz beleteszik neked a legolcsóbb kínai csavart és tökéletesen működik, garanciát vállalnak rá. Én a 407-hez ezt a kerékcsavart vettem:
Ha minőségben akarsz jót, akkor vegyél gyárit de a többinél kb mind1 mit veszel, csak a méret stimmeljen. Hosszban 1-2 milliméter eltérés nem számít, kúpos alátétes meg kb felesleges.