Nov elején kértem tőlük, aztán dec elején rájuk telefonáltam, látták a rendszerben, elvileg kiment, de kiküldték újra. Aztán pár napja megint hívtam őket, mert megjött a cserekártyám, aktiváltam, meg rákérdeztem erre is. Azt mondta a hölgy (tök normális volt amúgy), hogy többen jeleztek ilyen problémát mostanában, továbbítja kivizsgálásra.
lehet, hogy ki kéne töltened egy szelvényt :) múlt hétfőn írtam nekik, hogy akkor tényleg kérném már azokat a csekkeket, mert nem jöttek meg, erre már nem is reagáltak. most, hogy eszembe juttattad a témát, írtam nekik megint - jó játék...
Érdekes hiba, nem találkoztam még vele. Az ismert, hogy minden x-edik tranzakciónak chip & pin-nek kell lennie. De hogy a mágnes csík hogy kavart ebbe bele, az végképp érthetetlen.
Lehetni lehet, telefonos ügyfélszolgálaton lehet kérni, csak kitöltött összegűt, QR kóddal, abból elvileg egyszerre 4 db-ot is különböző, általad megadott összegekre. De saját családi példán okulva van, amikor ez visszakérdezés nélkül, simán működik, van, amikor pedig egész egyszerűen nem, csak akkor, ha kivonatkészítéskor van fennálló tartozásod, és köti az ebet a karóhoz a telefonos ügyfélszolgálatos, hogy ha nincs előző elszámolás végén tartozásod, akkor semmiképp nem tud küldeni. Az érvelése több sebből vérzik, de a végén az ő kutyája lesz úgyis erősebb, mert ugye nem postázza, amit kértél.
Nekem Oney kártya ugyanezt csinálja külföldön fizikai terminálnál 2022. szeptember óta, különböző hónapokban, tehát nem csak 1x tesztelve. Ugye az Oney és Cetelem szinte egy és ugyanaz, sőt most már össze is olvadt november-decemberben. Mi több az Oney kártya közvetlenül sokszor még online sem működik, csak Curve mögé téve, és ez az online fizetési malőr az összeolvadás óta felbukkanó kihívás Oney kártyánál. Én ügyfélszolgálatot nem hívtam, mert van megoldásom, pl. Revolut külföldre, de attól még elég gáz, hogy alapfunkciók hasalnak el, Oney és ezek szerint Cetelem oldalon is.
ICsekken lehet Cetelem hitelkártya tartozást valahogyan visszafizetni? Van itthon egy régi QR-kódos Cetelem csekkem, amivel próbálkoztam, de a rajta szereplő összeg nagyobb, mint 290 ezer Ft, ezért nem engedi beolvasni.
Celetem Klubkártya külföldi használatával kapcsolatban mik a tapasztalataitok?
Szombaton Szlovéniában, Lendván szerettem volna fizetni vele. Először egy benzinkúton, de a terminál kétszer elutasította a paypass tranzakciót, így rápróbáltam a chippel, akkor meg bedobott valami szlovén nyelvű menüt pár ország felsorolásával. Sejtelmem sincs, mit akart, kiválasztottam Szlovéniát, de kétszeri nekifutás után se jött össze a tranzakció, így végül kénytelen voltam az Erste Max hitelkártyámmal kifizetni a tankolást.
Ezután átmentünk a családdal a Lidlbe, ahol szintén nem jött össze a Celetem kártyával a fizetés, ott is az Erste kártyájával tudtam kifizetni a vásárlást.
Végül a Sparban egy sikertelen chipes kísérlet után a pénztáros valamit bűvészkedett a terminálon, lehúzta a kártyámat paypassal, és simán összejött a fizetés a Cetelem kártyával.
A két bank váltási árfolyama között 10 Ft az eltérés, ami nem elhanyagolható, így nyilván jobban preferálnám a Cetelem kártyájának használatát. Vajon mi lehetett a hiba? Hívtam az ügyfélszolgálatot hétfőn, de semmi értelmeset nem tudtak mondani.
A Magyar Cetelem Bank tavaly 4,3 milliárd forintos adózás utáni veszteséget könyvelt el a tavalyelőtti 4,1 milliárdos nyereség után. Előbbi abszolút összegét tekintve a legnagyobb veszteségnek számított tavaly a magyar hitelintézetek körében.
Valami miatt felmondták, az tény, az okot próbálom megkeresni. Illetve, ha ezt kivezették, akkor miért nem küldtek egy aktuálisat helyette, mint ahogy tették régebben, ugyanis kéretlenül küldték a hitelkártyáikat, mint pl ezt az Euronics nevűt is. Van egyébként még pár helyen kedvezmény, pár hónapja a Digiprime-ben 10% kedvezményt adtak, most pedig a 220Volt boltjában próbáltam a 7%-ot igénybe venni, ami ugye a kártya káosz miatt nem sikerült.
Ez a kedvezmény már megszűnt, és már jó ideje nem igényelhető a Cetelem Euronics hitelkártya. Gyanítom, hogy közben felmondták, csak nem kaptad meg a levelet, szvsz fordulj írásban az ügyfélszolgálathoz.
Jelenleg az EMAG/Extreme Digitalnál van Cetelem kedvezmény.
A Cetelemnek volt Euronics hitelkártyája (kb. 10 éve nekem is volt ilyen), és elképzelhetőnek tartom, hogy amikor kivezették, akkor utána fel is mondták a meglévőket, és nem kapta meg mindenki a felmondást.
Tök komolyan ekkor idiótának nézel? Nem Euronicsban fizettem vele, nem MKB-s kártya, és mint írtam 4 hónappal ezelőtt használtam komoyabb vásárlásra. Ha itt ilyen együgyüek gyülekezete van, akkor inkább hagyjuk a témát!
Ha nem kaptál tőlük kivonatot (postán), akkor kérdés élt-e valaha ez a kártya? Mivel a leírtak alapján feltételezem, hogy nem nagyon fizettél díjat, könnyen lehet régen felmondták a kártyád.
Nem változott a címed? Mikori a kártya?
Amúgy euronics-hoz már nincs 7% kedvezmény cetelem kártyával, legalábbis én nem tudok róla:
Hova kellett volna regisztrálni? Netbank nem mond semmit, nincs kivonat csak egy üzenet: "A kiválasztott funkcióhoz nincs rendelkezésre álló hitelkártyája vagy Takarékszámlája"
Régóta ügyfelük vagyok, egy euronics feliratú kártyám van tőlük, ami még 1 évig érvényes és amit utoljára 4 hónapja használtam egy nagyobb összegű vásárlásra, amit szépen vissza is fizettem. Karácsony előtt megyek be a boltba, hogy vegyek egy telefont 7% kedvezménnyel, majd fizetésnél nem fogadja el a rendszer a kártyámat. Másnap hívom az ügyfélszolgálatot, persze 1 óra várakoztatás után vették föl, és közölték, hogy nekem nincs is kártyám náluk. Tehát tartom a kezeben az érvényes fizikai kártyát és az üsz-os állítja, hogy nincs kártyám!! Persze azt nem tudta, hogy miért nincs, miért szüntették meg, csak hogy nincs. Normálisak ezek? Tájékoztatás nélkül törlik a kártyámat?
Mi lehet az ügy mögött? Más is járt így mostanában? Mi a teendő ilynkor?
Most megnéztem én is a netbankot. És hát mit mondjak, 2022 szeptember 16 volt az utolsó nap ahol nekem bármiféle visszatérítést jelzett a rendszerük. Mi folyik itt?
Nekem van takarékszámlám is évek óta. És amikor megnyitottam a hitelkártyát, akkor kaptam a visszatérítést.
Nem értem mi folyik itt. Írtam nekik mindenesetre.