Köszi, de közben beszéltem a sráccal aki megpróbálta megbarkácsolni a gépet. (Nem én vagyok az első aki megnyerte a feladatot.) Azt mondta, hogy az ellenállást befogató műanyag reménytelenül összeolvadt és a vezetékelés sem kerek. Összvér autó talán.......
Vettem egy 40A-os pwm-et a sárgáknál. A potit meg bebarkácsolom a tekerő mögé. Szopóka, de legalább fokozatmentes lesz a ventilátor.
A másik kérdésem a fűtőventilátor teljesítmény szabályzója. 1-3 semmi 4-ben full megy. Hol találom, mert nem a ventilátoron. Ez engem mondjuk meglepett mert az eddigi típusokon amit berheltem többnyire a ventilátoron volt. Hol tudnék beszerezni egy ilyen szabályzót? Köszönöm..........
Egyik kedves ismerősömnek volna egy ZX-e. A műszerfalvilágítása elhalálozott. Megcsinálnám, de hogy ne kelljen sokat keresgélnem inkább kérdezek. Egy izzós és "optokábeles" ? Ha igen akkor hol van ez az izzó? Köszönöm a segítséget.......
Megint szeszélyeskedik a Zx... ( '96, 1.4i, kombi)
A hibajlenség a következő:
A fordulatszám nem esik le alapjáraton és váltáskor is fenntmarad, viszont ha visszatalál (30-50 másodperc alatt, vagy felváltásal lehúzva) akkor stabilan tartja, a következő gázadáskor kezdődik minden elölről.
Az alapjárati motort már cseréltem, nem az okozza a gondot...
2 ötletem van még... az egyik a TPS (vagy kábelezése), így elvileg nem tudja, hogy alapjáraton van, a másik, hogy időlegesen valami nem engedi teljesen visszazáródni a pillangószelepet.
Esetleg valakinek van más ötlete?
A másik, hogy ezzel párhuzamosan időnként előfordul teljesítményvesztés is... ez hirtelenebb gyorsításkor jön elő... itt is valami elektromos gondra gyanakszom...
Sajna hamarosan el kell válnom az autótól, de ennek a mikéntjét még nem döntöttem el... Vagy egyben autóként, de nem túl sokat ér (bár a működő klíma gondolom dobna az árán), vagy bontva...
Szeretnék tanácsot, 5letet kérni, hogy szerintetek mi lehet a hibája egy Citroen ZX 1.8i Aura -nak, ha a trafó jó, kábelek, gyertyák jók. Benzin van benne, hengerekhez is jut valamennyi (nem lettek még kiszedve az injektorok). Tekeri, de nem "robban" be az üzemanyag. Valamilyen elektronika bejátszhat még ? Mit kellene ilyenkor kiméricskélni ?
az indexkapcsoló égett szét belülről! Az ugyan nem tudom hogy mitől, de kicseréltem egy másikra, amit egyszer kaptam valahonnan, azóta jó. Mondjuk ezt egy kicsit át kellett alakítani mert H4-es lámpához való, nekem meg dupla H1 van
Ha valakit érdrkrl van 2 Db fékdobom eladó.Használt de még használható ,nincs kivállasodva,nem volt még szabályozva.Csapágyak viszonylag jó állapotban! citroen zx 1.4 i avantage ről lett levéve.
Szép fehér füst szállt fel a kormány mögül, és ezt vettem észre hogy hiába kapcsoltam le a világítást, az első lámpa továbbra is világított. Aztán ha visszakapcsoltam akkor elvileg a füst is elállt.
Jelenleg nem tudtam szétszedni, így a parkolóban áll szegényke. Az akksi sarut leszedtem biztos ami biztos, nehogy felgyulladjon valami.
Nem tudom mi lehet a gond. Világításkapcsoló? vagy valami relé?
Hát egy netto 3,5 óra szívás után meg lett a hiba.
Az átvezető nyákból kialakított szalagkábel volt a ludas. a 3 tűs csati tövénél 2 vezeték meg volt repedve, de ezt ha kiszedtem nem tudtam kimérni, ott jó volt. de ha beraktam a helyére, ott meg nem.
sikerült megtalálnom a műszerfal világítás hibámat :)
egy kics csavarnál volt kontakt hibás a nyákon a hátulján, de ehhez szét kellett szedni darabokra :)
viszont összeraktam, és most nem megy a kilóméter óra :(
és sajnos nem jövök rá mi a baja. a nyák jó a hátulján, Hogyan tudom letesztelni hogy az óra jó-e? 3 kábel megy rá, egy + egy - és egy másik ami talán a sebesség jeladótól jön (ezen alapjáraton 1,15V-ot mérek, menet közben meg 0,8V-ot) mit kellene itt mérnem ?
illetve a sebesség jeladó jó-e? és azt merre találom?
nem gondolnám hogy nagy gondja lehet(bár ki tudja) mert mielőtt kiszedtem akkor még működött, a műszerfali csatikat már ellenőriztem, azok rendben vannak.
Ha mindegyik cső megvan akkor mindegyik kellene amugy a turbo jobb oldalán lévő 90 fokos könyöktöl a légszürőig.Ha megvan mindegyik irj árat és rendezhetjük is.