Ha a számítógép érzékeli, akkor azt elektronikus úton kapja a jelet. Ennek a jelnek van egy "kódja" ezt olvassák ki. Nos, ezt kéne tudni. Ez nem a hiba pontos definíciója, hanem csak az "irányát" mutatja a problémának.
Vagyis, tudjad meg a hibakódot -ami betűk és számok kombinációja- és akkor el lehet esetleg indulni valamilyen megoldás felé.
Meg meg nehany jo tanacs, a kozel 2 ev es 130ezer km alatt:
Neha ki-ki kapcsolgatta a szervo kormanyt es a radiot, toltes problemara juttottunk, bar az auto mindeg indult, generatort, aksit csereltunk, de 2 het utan ujra elojott a problema sot a vegen mar odaig fajult, hogy leallitas utan letiltott az egesz autoba mintha nem lenne aram es a problemat a negativ kabel csereje oldotta meg pedig patikanak nezett ki - ez oda is vezetheto vissza h a szalon udvaran legalabb egy evet allt az auto 117ezer km-rel, a megvasarlast megelozoen szerintem.
A masik most telen csak az anyos oldal felol futott mashol csak hideg jott - elojele volt h nyaron( kb 20C fok korul) klima nelkul a vezeto oldal felol meleg levego jott be. A megoldas a futes boxot ki kellett cserelni, a levego szabalyzo lapocskak eltörve, elrepedezve, egyszeruen gyenge anyagbol van. Nem kis melo ill. Penz az egesz muszerfal ki, a futesbox-al (kb 70000 Ft) egyutt es az ujjal (nem biztos h bontottat erdemes a munkadij duplaja az alkatresz aranak)vissza es azota tokeletesen mukodik
Egy 2013' 1.8 benzin/gaz LT+automata Orlandot hajtok(taxikent) most 245000 km van benne. A problemam a kov. A valto a 2es a 3-s kozott neha csusztatja a kuplungot, a szerelom vmi 2. Valto szelep hibat olvasta ki, utana nezett h ez a szelep egyseg csak egyben es gyariba kaphato csekely 800 Eft-ert, Mindszent en Kispalekat hivtam ők azt mondtak h. Ez sose romlik el. Vki tud-e mondani vmi okosat?
A Chevrolet Orlandoba (2011, 1.8 benzin, automata) szerelt automata váltóról tud valaki bármilyen információt? Típus, olaj,stb. Csak annyit tudok róla, hogy 6 sebességes és hogy 150.000 km-nél cserélni kell az olajat! Sokat segítenétek, ha valaki válaszolna.... Lassan szervizeltetnem kellene!
Nagyon szépen köszönöm!!! Eddig is amit tudtam magam megcsináltam (fékek, olajak, szűrők.. stb) de a nagyobb melókat mindig a szervízbe kértem.. vezérlés csere, illetve bal első féltengely belső csukló cseréje... a gyors választ külön köszönöm!
Szép estét kívánok!
Ui.: jelentkezek ha már gyarapítom az Orlisok táborát.. ;-)
Túrtam a netet az Orlandóval kapcsolatban mondom hátha kiad valamit a gugli gyakori hiba címszóval de nem sok mindent találtam.. a szervizesem viszont lebeszélne róla.. (2012/10 havi 2.0D AT bőrös navis 135.000km van benne) Jelenleg Epicám van de sors úgy hozta meg a családom, hogy szükség lenne a nagyobb térre... plusz meló mellé is jól jön. A gyerek mellett minden kis hely ami hasznos az aranyat ér.. :-)
Summa summarum az autó szép állapotnak örvend alul nincsen folyás nem lóg/lötyög semmi.. a motor is szép csendesen jár a fokozatokat szépen veszi.. online szervíz könyv szerint 2017.10.ho ban volt markaszervízben.
Kérdésem csak annyi lenne, hogy tényleg ennyire félnen kellene tőle? Az epicaval lekopogom, nagy baj sosem volt a szervizek meg tenyleg aprópénz árban vannak...
Bármilyen tapasztalat megosztásnak nagyon örülnék... köszönettel: Krisztián
Igen, így van. De van sok egyedi rendszám, és pont az lett lefotózva, amelyiknek ismerem a tulaját, Ti is biztosan sokan ismeritek. Nagyon jó kocsit vettem tőle.
Szia, nincs ebben meglepő. Az egyedi rendszám a tulajdonosé, ha akarja, autóváltáskor tovább viheti a következő autójára, feltehetően itt is erről van szó.
Mint már írtam, márkakereskedés. Mert Ők tudnak behozatni a holland lerakatból. Utángyártott nincs, esetleg valamelyik bontó, noha kétlem, hogy csak tükörházat eladnának.
Az Unixnál a visszapillantó tükörig sem jutottunk el mert fel sem hozta a gépen. A másik kereskedőnél azt ajánlották mennyek márkaszervizbe:) Még keresgélek mert gondolom az Opelnél gyilkos az ár abból kiindulva, hogy egy vonóhorgot 200e-ért akartak felrakni......
Youtube-n találni erre utaló feltöltéseket, magát a berendezést (kamera, monitor, burkoló panelek, stb.) talán valamelyik távol-keleti csomagküldőnél rendelhető. Az biztos, hogy nem 5 fillér. A kérdés az, neked mennyi a horror összeg (de ez csak költői kérdés)
Sziasztok. Új vagyok az oldalon és érdeklödnék kicsit. Ha minden jól megy, megkaparintok egy 1.8-as benzines (ha minden igaz LT) felszereltségü Orlandot. Kérdésem az lenne, hogy van e mód arra, hogy a jelenlegi középkonzolon lévö kijelzöt (természetesen nem navis, sima pár soros kijelzö) kicseréljem egy érintöképernyös tolatókamerás multimédia rendszerre? Ha igen, akkor ez horror összeget jelentene? Válaszaitokat elöre is köszönöm.
75 ezres szervíznél van-e valami különleges dolog, amire figyelni kell? Vagy csak a szokásos, az olajcsere, levegő-, pollen- és olajszűrő cseréje? Ja: 2.0D, LTZ.
Melyik szervizt nézted? Mert egészen biztos, hogy be tudják szerezni tekintve, hogy törvényi kötelezettség 10 évig az alkatrész ellátottságot biztosítani.
Két hete vásároltam egy 1.8 LTZ-t. Első Bp-i utamon a jobb első tükröm oldalsó borítását eltüntették. A neten nem találtam sehol. Ezüst színben kellene. Tudtok ajánlani oldalakat?